Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaks ulos Mellu, Noora ja räväkkä Mauju
Ai nämä kolme naista sinä naisena haluaisit seuraavaksi ulos? Hae apua naisvihaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
} Melody valittaa tupakkapaikalla.
Kahvin juonnista, siitä että Noora on laittanut hänen kaappiinsa tavaroitaan jne.
Eilen lähetyksen jälkeen tupakkapaikalta kyyläsi Anssin juuston käyttöä. Kyllä sen katse ulottuu pitkälle, vaikkei keittiössä joka hetki olisikaan.
mutta hänen on syötävä kokoajan, välittämättä muiden tarpeista, koska hänen aineenvaihdunta tarvitsee sitä.
ei ole kysynyt muiden tarpeita, eikä huomaa kun koko ajan suu käy kun on keittiössä, suupaloja kokatessaan. olisipa häädetyn herja samanlainen kuin aikaisemmin ettei tota meloonia päästettäisi keittiöön ollenkaan.
Toivottavasti Melody pakotetaan nyt pois keittiöstä tässä tulevassa tehtävässä.
Vierailija kirjoitti:
Yks kerrallaan kun naiset tippuu, nii jää miehet vaan… homoeroottiset tunnelmat alkaa!
Hyiii hitto mikä bb. Tuotannon kannattaisi oikeasti keskittyä vain miesten osalta ja umohtaa naiset kokonaan. Pomoeroottinen BB, ehkä tällainen joitakin ihmisiä kiinnostaa........
Talost häädetty viis naista. Onko ne todella ollu niinnpaljon huonompia kun kukaan miehistä. Seuraavana lähtee varmaan melodi
Vierailija kirjoitti:
Katja kertoi aiemmin, että hänellä on ollut ennenkin hulivilipoikia. Näen Katjan käytöksessä 'kiltin tytön syndrooman', että hän ihastuu aina levottomiin naistennaurattajiin kerta toisensa jälkeen ja sitten tulee sydänsuruja, koska hän itse ei ole samanlainen, kevyesti ihmisiä ottava.
Tästä ongelmasta kärsii moni kiltti nainen ja se pilaa heidän nuoruutensa ja mahdollisuudet hyviin ihmissuhteisiin, kun sydän kiinnittyy aina vääriin miehiin.
Katjan pitäisi itse ottaa uusi asenne koko kuvioon, koska hän jo tietää taipumuksensa ihastua vääriin ihmisiin. Katja - tai kukaan muukaan nainen - ei pysty miestä muuttamaan, jos mies itse ei sitä halua, joten sellainen unelma on turhaa ajanhukkaa.
Kiltit naiset ihastuvat 'renttuihin', koska nämä miehet osoittavat tunteensa avoimesti ja suoraan. Mutta naiset eivät ihastumisensa huumassa hoksaa, että tiettyjen miesten on helppoa osoittaa tunteita, joita on vain kevyesti vähän, tai ne ovat vain fyysisiä. Naiset luulevat, että näiden miesten tunteet ovat yhtä syvät ja aidot kuin heillä itsellään on miestä kohtaan, mutta niinhän ei ole. Pekkakin sanoi suoraan sen, silti Katja piti unelmahötöstä kiinni.
Sellainen mies, joka ottaa ihmissuhteet vakavasti, harkitsee ensin, kenelle tunteita osoittaa. Naisten tulisi vain kärsivällisesti odottaa sitä oikeaa, hyvää ja sopivaa miestä. Hiljaa hyvä tulee.
Taipumus ihastua vääriin miehiin täytyy naisten itse päättäväisesti katkaista. Heti, kun tulee ensimmäisiä ihastuksen tunteita, jarruttaa omia tunteitaan niin kauan, että tutustuu ensin kunnolla, onko toinen tosissaan vai ei.
Katjan itsetunto näyttää olevan heikko, kun hän ei halunnut katsoa omia videoitaan. Hänen päässään saattaa olla sellainen harhaluulo, ettei hän kelpaa 'paremmille miehille'. Sitten hän yrittää punoa onnea väärillä suhteilla, jotka on tuomittu epäonnistumaan heti kättelyssä. Tämä on loputon kierre, jos Katja ei ryhdistäydy ja ala arvostamaan itseään. Lapsuuden kokemukset tulee vain unohtaa ja ottaa itse vastuu elämästään, koska on jo aikuinen.
Katja on kaunis nuori nainen ja lempeän luontoinen. Moni kunnollinen mies ottaisi hänet, jos Katja antaisi siihen mahdollisuuden. Ehkä hänelle sopisi muutamaa vuotta vanhempi mies, joka osaa ottaa hänet huomioon ja luoda turvallisuuden tunteen.
Pekka sanoi itse, että hän on raikulipoika ja tulee aina olemaan. Surullista, että mies 'päättää' sellaista jo näin nuorena. Ehkä kyseessä on ahneus saada kaikki kaunis itselleen niin kauaksi aikaa, ja sellaisin ehdoin, kuin itseä huvittaa ja kun se valloittaminen tapahtuu niin helposti.
Kun ottaa ihmissuhteet vakavasti, siitä tulee onnellisemmaksi, kuin kumppania jatkuvasti vaihtamalla. Ihan samoin hänenkin pitäisi jo unohtaa lapsuuskokemukset ja ottaa elämä omiin käsiin.
Puhun kokemuksesta, että näin voi tehdä. Aikuinen ihminen voi luoda oman, hyvän elämän, sellaisen kuin oikeasti haluaa, kun vain päättää niin, riippumatta lapsuudesta.
Paras apu siihen on usko Jumalaan, joka myös eheyttää huonon itsetunnon terveeksi ja pyyhkii pois vanhat traumat.
Ei kukaan jaksa tällaisia kilometrin mittaisia analyysejä. Viimeinen lause riitti, peukku alas.
4 naista mutta totuus että naiset nimeäänaisia. Silti äijä bigbrother tästä tulee. Maiju, Noora, Samir, Ville on seuraavat lähtijät. Vaikka monet kehuu Jasminea toki myönnän että värikäs persoona mutta jotain myrkyllisyyttä nään, suu myrtsinä alaspäin. Ketä Jasmine tarkoitti kun puhui Lasselle ettei ymmärrä ja pidä miten joku tai jotku niin itsekkäitä talossa. Anssiako tarkoitti vai ketä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten huomanneet, kuinka BB-taloon on osunut todella monta tupakoitsijaa. Jos otetaan randomisti kadulta saman verran ihmisiä, niin tuskin osuu yhtä monta sauhuttelijaa... mikä luonteenpiirre yhdistää BB-asukkaita, että ovat melkein kaikki nikotiinittelijoita.
Mulla menee aski kuukaudessa mutta tuolla polttaisin varmasti paljon enemmän.
Tupakointi on sosiaalista puuhaa, antaa tekemistä, rentouttaa ja rytmittää päivää.
Tuskinpa tuolla talossa kukaan on aloittanut tupakointia. Eli ovat polttaneet jo BB:hen hakiessaan. Sikäli erikoista, että tupakointi nyt ei juurikaan ole mikään cool muotijuttu nykyään vaan ennemminkin aika peruskunto touhua.
Siis perusjuntti touhua :)
olen mikä olen t. eri ps. en tupakoi, alkoa hyvin hyvin maltillisesti ja nyt korona aikaan ei juuri yhtään, enkä elä sosiaalituilla.
No, mä oon ainakin juntti ja ylpeä siitä.
Luuletkos olevasi jotenkin parempi ihminen nyt 🙈
Vierailija kirjoitti:
Talost häädetty viis naista. Onko ne todella ollu niinnpaljon huonompia kun kukaan miehistä. Seuraavana lähtee varmaan melodi
Kyllä ovat. Ja toivottavasti Melody lähtee.
Minkäs sille voi että nyt akat on sellaisia, joiden toivotaan tippuvan.
Persoonakysymys, ei sukupuolikysymys.
Oma top 2
1.jassu
2.lasse
Voittakoot Jasmiina koko baskan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästelepä tuo Pekka juttuja : juu tuon uuden vaimon kanssa siine ja vaihdan nuoremppaan vaan.Väikkä oli ehkä läppä ,mutta jotenkin tuo sen huumori ...Katja just lähtennyt.
Kertoo vaan, että koko romanssi oli Katjan korvien välissä.
Miten monta kertaa Pekan olisi pitänyt oikein sanoa se, ettei hän halua mitään vakavaa suhdetta ja ettei hänellä ole mitään elämää suurempia tunteita, jotta Katja ja häntä symppaavat ihmiset ymmärtäisivät asian? Eikä Katja ole kuollut, vaan lähtenyt vain takaisin ulkomaailmaan, ja Pekan on mahdollista tavata hänet ehkäpä jo viikon päästä, joten miksi Pekan pitäisi tuolla nyt olla hirveä suru puserossa sen vuoksi, että Katja on lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Päästelepä tuo Pekka juttuja : juu tuon uuden vaimon kanssa siine ja vaihdan nuoremppaan vaan.Väikkä oli ehkä läppä ,mutta jotenkin tuo sen huumori ...Katja just lähtennyt.
No mitä Katja mihinkään liittyy? Pekkahan teki Katjalle, ties kuinka monen kertaan, selväksi, ettei heidänvälillään ollut muuta kuin ystävyyttä ja mitään rakkausjuttua ei heidän välilleen tule koskaan. Eli heidän välillään ei ollut mitään kummempaa kuin Pekalla esim. muidenkaan talon asukkaiden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs kihahti suosio hattuun Jasmiinalla. Jaksoi tupakkapaikalla kehua miten tuli ykköseksi äänestyksessä ja että jatkossa voi olla turvallisin mielin.
Jonnet kuvittelevat pääsevänsä hänen kanssaan sänkyyn. Kukaan ei jaksa hänen huutoaan. Täälläkin on tullut ilmi ettei hänellä ole montaa kaveria, jotka johtuvat luultavasti vain hänestä itsestään. Ulos tällaiset, jotka kuvittelevat että he saavat kaiken. Sen voiton lusikkakädessä, jos ei kukaan hiffannut.
Voi että tuo Pekka on ärsyttävä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että kohta kaikki naiset taas heitetty pihalle. Muistuttaa jotain kautta, kun oli lopulta pelkkiä miehiä jäljellä. Ei siis mitään katsottavaa, kyllä pitäisi olla molempia sukupuolia talossa.
Todennäköisesti seuraavaksi lähtee Noora, koska hänestä ei pidetä ja on uusi. Mutta siis taas nainen pois.
Kerrotko vielä, mistä kaudesta puhut. Uskaltaisin väittää, että sillä kaudella ei sitten vain ole ollut mielenkiintoisia naisia.
Miksei tätä samaa kitinää ollut julkkiskaudella, kun finaalissa oli kolme naista ja yksi mies.
Minuakin kiinnostaisi, että mikä on ollut tämä kausi jossa lopussa on ollut vain miehiä? Itse en tällaista muista, ja olen kaikki katsonut. Vai puhutaanko jostain ulkomaan tuotannosta?
Omasta mielestäni tässä tiputuksessa oli vain ja ainoastaa yksi ongelma: nyt Melody saa jäädä useammaksi viikoksi, ellei saatananperkele ihan loppuun saakka. Perustelu: seuraavaksi tipahtaa joko naisista Noora (joka tuntuu aiheuttavan suurta vihaa, vaikka tuo hurjasti kontenttia tuonne)/tai täysi sivulliseksi toljottajaksi jäävä Maiju - mutta tämä vain siinä tapauksessa, että talon miehet vielä antaisivat häätöpisteitä naisille. Itse asiassa en tätä usko, vaan luulen, että häätöpisteitä alkaa rapista Pekalle, Samille, Juhanille, Samirille ja ehkä Taavillekin.
Mutta joka tapauksessa: en usko että Melodylla (eikä Jasmiinallakaan) on enää vaaraa joutua häätikseen, ellei nyt ihan jotain prkeleellistä raivokohtausta tuolla järjestä tai ala jotain tiettyä henkilöä vainoamaan.
Tämähän se on. Melodya ei tuolta enää pois saada ennen finaalia. Se sinetöityi nyt.
Tuosta sukupuolesta: on totta, että aina pruukataan lähteä poistohommat sieltä tylsistä ja/tai ärsyttävistä naisista, mutta on huomattava samalla, että lähes joka kaudella tilanne on myös sitten tasoittunut, ja itse asiassa finaaleissa on sukupuolijakauma ollut melko tasainen.
Mistä johtuu akkojen poistaminen herkemmin kuin miehen: mielestäni syy on varsin raadollinen - miehet on potentiaalisia täysmokaajia tylsinäkin. Tylsä nainen on vain tylsä. Hillitty ja ei heittäytyjä. Saattaa itkeä tihrustaa, mutta tuskin kusee sänkyynsä tai huutelee miehiä viereensä. Ne naiset, jotka finaaliin tai lähelle sitä pääsevät, taas ovat kontentintuottajia - viime kauden Paula ei tietääkseni kussut sänkyynsä, mutta sammui kyllä vessanlattialle ja huuteli ja otti viereesä miehiä kaksin kappalein ja huusi kolmatta vielä mukaan. Joppeeee, Joppeee, tule tänne, aikkkauheeta mulla on paha ollaa, Jopppeeee, tule mun viereeen...
Melodi tippuu välittömästi kun joutuu häätöön. Finaalissa voi voittaa ainoastaan jos vastassa Pekka. Ei ketään muuta. Ei millään.
No eikö tämä stana ole ihan selvä asia. Kysymyshän on siitä saadaanko se perhanan Melody sinne häätöäänestykseen? Äänestääkö häntä kukaan TALOSSA? Miehet tietävät, että Melody on heikoilla, hänet siis kannattaisi vetää mukaan finaaliin + hän tekee ruokaa. MUTTA, jos pelkäävät oman prsauksen puolesta, niin sitten antavat ääniä - saadakseen helpon vastuksen. Saas nähdä. Minäkin pelkään, että Melodya on nyt pakko sietää ainakin kuukausi, koska seuraavaksi tippuu tylsät tapettimiehet (Ville, Samir) tai Noora ja Maiju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talossa olisi enää kaksi naista, ellei Tuotanto olisi joutunut lisäämään kaksi naisasukasta. Toistan. Talossa olisi enää Melody ja Jassu. On hämmentävää, miten suomalaiset naisäänestäjät kohtelevat naisasukkaita. Trendi ollut selvä koko ns. uuden BB:n ajan. Yksi nainen viiden joukkoon finaaliviikolle on uusi normaali.
Sitä kun äänestetään henkilöä eikä miestä tai naista .
Tätä te toistelette, mutta kyse on siitä, että ette pidä naisista. Väitätkö, että viimeisen kolmen kauden n. 30 naista ovat olleet lähes järjestään huonoja henkilöitä? Naiset äänestävät naiset ulos.
Vierailija kirjoitti:
Jaccu voittoon. Ainoa asukas joka on tajunnut päiväkirjahuonekommenttien merkityksellisyyden pelisså ja on aidon rehellinen siellä. Muut yrittävät kierrellä ja kaarrella sanomisiaan sielläkin.
Kyllä!
Pekka sanoi suoraan mm. sen että kun lähtee talosta, soittaa heti yhdelle friend with benefitsille.
Katjan kuullen.
Miten kukaan nainen kuvittelee yhtään mitään tällaisessa tilanteessa?!
Silti...
Tunteet on monimutkaisia. Ehkä Katja, kuten sadat muutkin naiset kautta aikojen, toivoi voivansa muuttaa miehen..
Vierailija kirjoitti:
Samir on tylsä.
Lisäksi se miettii liian tarkkaan jokaisen peliliikkeensä.Lian läpinäkyvää, kun hakeutuu kahden kesken milloin kenenkin kanssa. Maiju myös on turhake.
Epäonnistunut casting noiden uusien osalta.
Minä Samiria, Villeä, Tiivi-taavia...