Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
En kestäisiä Jasmiinaa enkä Melodya päivääkään. Hirveitä akkoja
Todennäköisesti olet itse vielä hirveämpi, oikea monsteri.
Vierailija kirjoitti:
Katja valitti Jassulle, että hänellä ei ole ketään ihmistä ulkopuolella talon.
Kuitenkin oli ainakin 4 ihmistä häntä halaamassa.
Talosta häädettyjä asukkaita. Ainakin Laurat siinä näkyivät olevan.
Ja Juhani, täytyy sanoa, että pidän hänestä kovasti. Siellä menee tasaisesti kuin se traktori sa sanoo kui asiat on.
Viime yönä oli hyvät keskustelut Jassu, Lasse ja Taavi. Ja myöhemmin vielä Lassen ja Jassun välillä. Tuosta kolmikosta alkaa tulla suosikkini.
Lisäksi tykkään Samista. Aki on jäänyt vähän etäiseksi ainakin itselleni ,, varmasti hyvä tyyppi mutta ei ole silti sellainen jota jaksaisin viihteen vuoksi seurata talossa. Juhani vaikuttaa myös huipputyypiltå, mutta ehkä vähä sama kuin Akin kanssa, puuttuu joku sellanen mielenkiinto, miksi haluaisin välttämättä pitää talossa. Lisäksi tuntuu kaipaavan jo perheensä luokse.
Loput sais mun puolesta lähteä jo meneen, ei herätä mielenkiintoa tai on jo ihan nähty.
Mitenkä se jassukka niin äkkiä unohti katjan, sanoi lauantaina, että pahinta, jos katja lähtee...
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä se jassukka niin äkkiä unohti katjan, sanoi lauantaina, että pahinta, jos katja lähtee...
Pelin henki, mitenkä Noora suhtautuu Jassuun , kun pälpätti niin neuvoja Jassulle.. " kaikki täältä lähtee"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka on täysmulkku jolle oma napa ja perse tärkeimmät. Hymyssä suin palas taloon, ei mitään väliä vaikka kaverit tippu ja varsinkin katja. Todella harmi kun katja pekkaan ihastu!
Ei Pekka mulkku ole. Häneltä vaan puuttuu sellainen tietty tilannetaju ja empatiakyky. Jotainhan hänelle on tapahtunut kun on niin tunnekylmä. Joko oikeasti ei osaa tuntea asiaoita tai sitten on tunteensa lukinnut syvälle koska ei halua tuntea.
Psykologille oiva tapaus olisi.[/quoteEtkö sinä vieläkään ole ymmärtänyt että Pekalla on ADHD? Hänhän on itse kertonut siitä avoimesti ja kyllähän tuo näkyy hänen käyttäytymisessään ihan selvästi.
Suurin osa ei tunnu ymmärtävän Pekan Adhd oireistoaan. Lisäksi siinä voi olla jotain autistisia piirteitä, mikä ei tarkoita autismia alkuunkaan. Vaan esim tunteiden ilmaisun ongelmia. Hänhän ei aitoja tunteita pysty oikein tuomaan. Osa tulee väärässä paikassa ja osa on harjoiteltua. Vaikea selittää tässä, ja osa käsittää väärin.
Kyllä Katjan tunneilmaisussa myös ongelmia, tai säätelyssä.Itse et tunnu tajuavan, että adhd:n diagnosoi neuropsykiatri, moninaisten testien jälkeen, elmänhistorian perusteella, etkä sinä teeveeohjelman perusteella. Minusta Pekalla ei ole ilmennyt mitään adhd-oireistoa. Eikä autismioireita. Vaikka tuossa hienosti sanotkin, että on autismin piirteitä, vaikka se ei tarkoita lainkaan autismia. Itse en ole tällaisia piirteitä vaan huomannut taas ollenkaan. Pekka on varsin sosiaalinen ja empaattinen nuori mies.
Ihmetyttää miksi kaikki nää psykiatrit , lääkärit ja psykologit on palstalla eikä töissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että kohta kaikki naiset taas heitetty pihalle. Muistuttaa jotain kautta, kun oli lopulta pelkkiä miehiä jäljellä. Ei siis mitään katsottavaa, kyllä pitäisi olla molempia sukupuolia talossa.
Todennäköisesti seuraavaksi lähtee Noora, koska hänestä ei pidetä ja on uusi. Mutta siis taas nainen pois.
Kerrotko vielä, mistä kaudesta puhut. Uskaltaisin väittää, että sillä kaudella ei sitten vain ole ollut mielenkiintoisia naisia.
Miksei tätä samaa kitinää ollut julkkiskaudella, kun finaalissa oli kolme naista ja yksi mies.
Minuakin kiinnostaisi, että mikä on ollut tämä kausi jossa lopussa on ollut vain miehiä? Itse en tällaista muista, ja olen kaikki katsonut. Vai puhutaanko jostain ulkomaan tuotannosta?
Omasta mielestäni tässä tiputuksessa oli vain ja ainoastaa yksi ongelma: nyt Melody saa jäädä useammaksi viikoksi, ellei saatananperkele ihan loppuun saakka. Perustelu: seuraavaksi tipahtaa joko naisista Noora (joka tuntuu aiheuttavan suurta vihaa, vaikka tuo hurjasti kontenttia tuonne)/tai täysi sivulliseksi toljottajaksi jäävä Maiju - mutta tämä vain siinä tapauksessa, että talon miehet vielä antaisivat häätöpisteitä naisille. Itse asiassa en tätä usko, vaan luulen, että häätöpisteitä alkaa rapista Pekalle, Samille, Juhanille, Samirille ja ehkä Taavillekin.
Mutta joka tapauksessa: en usko että Melodylla (eikä Jasmiinallakaan) on enää vaaraa joutua häätikseen, ellei nyt ihan jotain prkeleellistä raivokohtausta tuolla järjestä tai ala jotain tiettyä henkilöä vainoamaan.
Tämähän se on. Melodya ei tuolta enää pois saada ennen finaalia. Se sinetöityi nyt.
Tuosta sukupuolesta: on totta, että aina pruukataan lähteä poistohommat sieltä tylsistä ja/tai ärsyttävistä naisista, mutta on huomattava samalla, että lähes joka kaudella tilanne on myös sitten tasoittunut, ja itse asiassa finaaleissa on sukupuolijakauma ollut melko tasainen.
Mistä johtuu akkojen poistaminen herkemmin kuin miehen: mielestäni syy on varsin raadollinen - miehet on potentiaalisia täysmokaajia tylsinäkin. Tylsä nainen on vain tylsä. Hillitty ja ei heittäytyjä. Saattaa itkeä tihrustaa, mutta tuskin kusee sänkyynsä tai huutelee miehiä viereensä. Ne naiset, jotka finaaliin tai lähelle sitä pääsevät, taas ovat kontentintuottajia - viime kauden Paula ei tietääkseni kussut sänkyynsä, mutta sammui kyllä vessanlattialle ja huuteli ja otti viereesä miehiä kaksin kappalein ja huusi kolmatta vielä mukaan. Joppeeee, Joppeee, tule tänne, aikkkauheeta mulla on paha ollaa, Jopppeeee, tule mun viereeen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka on täysmulkku jolle oma napa ja perse tärkeimmät. Hymyssä suin palas taloon, ei mitään väliä vaikka kaverit tippu ja varsinkin katja. Todella harmi kun katja pekkaan ihastu!
Ei Pekka mulkku ole. Häneltä vaan puuttuu sellainen tietty tilannetaju ja empatiakyky. Jotainhan hänelle on tapahtunut kun on niin tunnekylmä. Joko oikeasti ei osaa tuntea asiaoita tai sitten on tunteensa lukinnut syvälle koska ei halua tuntea.
Psykologille oiva tapaus olisi.[/quoteEtkö sinä vieläkään ole ymmärtänyt että Pekalla on ADHD? Hänhän on itse kertonut siitä avoimesti ja kyllähän tuo näkyy hänen käyttäytymisessään ihan selvästi.
Suurin osa ei tunnu ymmärtävän Pekan Adhd oireistoaan. Lisäksi siinä voi olla jotain autistisia piirteitä, mikä ei tarkoita autismia alkuunkaan. Vaan esim tunteiden ilmaisun ongelmia. Hänhän ei aitoja tunteita pysty oikein tuomaan. Osa tulee väärässä paikassa ja osa on harjoiteltua. Vaikea selittää tässä, ja osa käsittää väärin.
Kyllä Katjan tunneilmaisussa myös ongelmia, tai säätelyssä.Pekan puheista on tullut ilmi se, että häntä on lapsena kiusattu koulussa. Ehkä siksi hän on opettanut itsensä olemaan välittämättä tunteista, olivat sitten omia tai toisten. Ei hän minusta kuitenkaan täysin tunnekylmäkään ole. Hän vain esittää olevansa sellainen, koska roolin takana on turvallisempaa olla.
Melodyhan luo kontenttia. Täälläkin mammat rääkyy sivutolkulla hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni on varmaan lepakko, avovaimo oli vastassa.
Äläpä viitsi syöttää omia ennakkoasenteitasi täällä. Kun et tiedä. Eikös hän puhunut miehestä, olin kuulevinani kun Juhanin kanssa juttelivat.
Sannilla on miesystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus: "Kuka tämän jälkeen oikeasti uskaltaa ottaa hänet töihin, kun on nähnyt hänen käyttäytymisensä BB:ssa."
Siis eivät kaikki katsele oikeasti BB:tä ja varmaan hyvin harva katsojistakaan vetää katsomastaan mitään johtopäätöksiä työelämässä pärjäämiseen. Ei tuo mikään työpaikka ole, vaikka sinne haastattelujen kautta mennäänkin.
No kyllä se kertoo jotain ihmisen sitoutumisesta työhönsä, jos irtisanoo itsensä lähteäkseen BB:iin. Minä en ainakaan uskaltaisi ottaa häntä sen jälkeen työhön.
Siis ei kai hän irtisanoutunut bb:n takia, vaan halusi muutenkin lähteä ja bb nyt sattui tähän väliin. Hänellähän oli jo tiedossa uusi työpaikka, joten olisi irtisanoutunut joka tapauksessa, ellei olisi lähtenyt bb-taloon. Vai oliko edellinen paikka peräti määräaikainen, en muista.
Aloilla, joissa kykyjä arvostetaan ja osaajista kilpaillaan, ei ole mitenkään huono juttu, että on vaihdellut työpaikkoja mielenkiinnon mukaan. Se kertoo enemmänkin siitä, että on ollut mahdollista edetä eikä ole tarvinnut jumiutua ensimmäiseen vastaantulevaan paikkaan.
hän joutui perumaan uuteen työpaikkaan menon ei onnistunut siirtämäään aloituspäivää.
Niin? Joka tapauksessa olisi irtisanoutunut edellisestä työpaikasta. Bb-taloon meno ei liittynyt millään tavalla hänen edelliseen työpaikkaansa ja irtisanoutumiseen vaan ainoastaan uuteen työpaikkaan. Ei siis irtisanoutunut bb:n takia yhtään mistään, niin kuin tuossa joku väitti.
Katja on työtön BB:n takia.
Nyt porukka kahteen joukkueeseen ja ulos. Tulisi samalla stoppi sohvalla makaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni on varmaan lepakko, avovaimo oli vastassa.
Äläpä viitsi syöttää omia ennakkoasenteitasi täällä. Kun et tiedä. Eikös hän puhunut miehestä, olin kuulevinani kun Juhanin kanssa juttelivat.
Se mieshän oli siellä studiossa vastassa! Kannattaisi edes katsoa ohjelmaa, ennenkuin poistaa omia olettamuksia (fantasioitaan?)
Mulle tuli eilisen häädön jälkeen sellainen fiilis, että ei ole enää kovin tärkeää katsoa BB:a. Ekaa kertaa tuli tällainen fiilis!
Katjan ja Pekan juttu oli hyvä saada poikki, mutta se olisi tapahtunut mielenkiintoisemmin Pekan lähtemisellä.
Pekka tunteettomasti iloiten Katjan ja Sannin lähdöstä palasi taloon. Sekään ei kiinnosta, yrittääkö Pekka ängetä Nooran viereen vai jääkö Anssin viereen, kun Noora on sellainen, joka voisi lähteä pois talosta pian, ilman vastalauseita.
Sannikin oli ok. Sanni oli vähän hitaasti lämpenevä, mutta sellainen, joka yllättäen voi yllättää käytöksellään. Sanni saattaa aivan yhtäkkiä näyttää tunteitaan voimakkaasti. Ja hän oli aika mukava.
Ryhmädynamiikka olisi muuttunut varmasti ja paljon Pekan lähdettyä. Asukkaiden asetelmat ja tunnelmat olisi muuttunut eniten. Se ei tarkoita sitä, että "niin, koska Pekka tekee enemmän kontenttia", koska EI hän tee! Vaan sitä, että Pekan poistuminen tekee paljon kontenttia, muuttaessaan dynamiikkaa ja tunnelmaa vaikuttaa paljon. Hän vie paljon tilaa, mutta hän vie TURHAAN sitä tilaa.
Pekalla ei ole siinä määrin enää mitään uutta annettavaa, kuin Katjalla ja Sannilla olisi voinut olla, kun lisää paljastuu.
Sannin miesystävä on todella komea. Samoin Melodyn. Ihan turhaan näitä kahta viikosta toiseen joku lesboksi sanoo. Kaikki heteronaiset eivät ole Nooria tai Laura älliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nyt jeesustellaan katjan vointia jne..eilen sai kaikki haukut
Oli hyvä, että Katja saatiin viimein pois BB-talosta. Jos hän olisi ollut siellä loppuun asti, hän olisi varmasti ollut jo psykoosin partaalla, kun finaali olisi käsillä. Kyseenalaistan tuotannon testit. Ihminen, joka itkee jo ensimmäisessä häädössä, vaikka itse ei edes ole siinä mukana, on aivan liian herkkä tuollaiseen ihmiskokeeseen. Ja tulee se fiilis, että Katja on ollut masentunut jo taloon tullessaan, ja että se aika, jonka hän vietti talossa, vain pahensi hänen masennustaan. Mutta toisaalta hälytyskellojen ehkä olisi pitänyt jo soida, kun hän jo esittelyvideossaan nimitti televisiotaan parhaaksi ystäväkseen.
Onhan siellä ennenkin poistettu mielenterveys syin ihmisiä, että kyllä Katjakin varmasti on ollut tiukassa tarkkailussa. Hän käy stressiään itkemällä läpi. Se on toisille aivan normaalia. Toiset vittuilee, toiset syö, toiset juo, osa itkee...
Älä puhu psykooseista, kun et selkeesti tiedä mistä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Kenen kanssa hän enää muka voisi sitä surra?
Ei ole enää ketään.
En kestäisiä Jasmiinaa enkä Melodya päivääkään. Hirveitä akkoja