Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miksi kaikki nää psykiatrit , lääkärit ja psykologit on palstalla eikä töissään.
Mä - mielenterveyshoitaja- olen lomalla. Ihan koko viikon. Lomaa saa kun käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Sannin miesystävä on todella komea. Samoin Melodyn. Ihan turhaan näitä kahta viikosta toiseen joku lesboksi sanoo. Kaikki heteronaiset eivät ole Nooria tai Laura älliä.
Sannin mies onkin komea ja hyvännäköinen, mutta Mellun mies on lyhyt hento hissukka, ihan eri paria ovat :D
Oletteko muuten huomanneet, kuinka BB-taloon on osunut todella monta tupakoitsijaa. Jos otetaan randomisti kadulta saman verran ihmisiä, niin tuskin osuu yhtä monta sauhuttelijaa... mikä luonteenpiirre yhdistää BB-asukkaita, että ovat melkein kaikki nikotiinittelijoita.
} Melody valittaa tupakkapaikalla.
Kahvin juonnista, siitä että Noora on laittanut hänen kaappiinsa tavaroitaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että kohta kaikki naiset taas heitetty pihalle. Muistuttaa jotain kautta, kun oli lopulta pelkkiä miehiä jäljellä. Ei siis mitään katsottavaa, kyllä pitäisi olla molempia sukupuolia talossa.
Todennäköisesti seuraavaksi lähtee Noora, koska hänestä ei pidetä ja on uusi. Mutta siis taas nainen pois.
Kerrotko vielä, mistä kaudesta puhut. Uskaltaisin väittää, että sillä kaudella ei sitten vain ole ollut mielenkiintoisia naisia.
Miksei tätä samaa kitinää ollut julkkiskaudella, kun finaalissa oli kolme naista ja yksi mies.
Minuakin kiinnostaisi, että mikä on ollut tämä kausi jossa lopussa on ollut vain miehiä? Itse en tällaista muista, ja olen kaikki katsonut. Vai puhutaanko jostain ulkomaan tuotannosta?
Omasta mielestäni tässä tiputuksessa oli vain ja ainoastaa yksi ongelma: nyt Melody saa jäädä useammaksi viikoksi, ellei saatananperkele ihan loppuun saakka. Perustelu: seuraavaksi tipahtaa joko naisista Noora (joka tuntuu aiheuttavan suurta vihaa, vaikka tuo hurjasti kontenttia tuonne)/tai täysi sivulliseksi toljottajaksi jäävä Maiju - mutta tämä vain siinä tapauksessa, että talon miehet vielä antaisivat häätöpisteitä naisille. Itse asiassa en tätä usko, vaan luulen, että häätöpisteitä alkaa rapista Pekalle, Samille, Juhanille, Samirille ja ehkä Taavillekin.
Mutta joka tapauksessa: en usko että Melodylla (eikä Jasmiinallakaan) on enää vaaraa joutua häätikseen, ellei nyt ihan jotain prkeleellistä raivokohtausta tuolla järjestä tai ala jotain tiettyä henkilöä vainoamaan.
Tämähän se on. Melodya ei tuolta enää pois saada ennen finaalia. Se sinetöityi nyt.
Tuosta sukupuolesta: on totta, että aina pruukataan lähteä poistohommat sieltä tylsistä ja/tai ärsyttävistä naisista, mutta on huomattava samalla, että lähes joka kaudella tilanne on myös sitten tasoittunut, ja itse asiassa finaaleissa on sukupuolijakauma ollut melko tasainen.
Mistä johtuu akkojen poistaminen herkemmin kuin miehen: mielestäni syy on varsin raadollinen - miehet on potentiaalisia täysmokaajia tylsinäkin. Tylsä nainen on vain tylsä. Hillitty ja ei heittäytyjä. Saattaa itkeä tihrustaa, mutta tuskin kusee sänkyynsä tai huutelee miehiä viereensä. Ne naiset, jotka finaaliin tai lähelle sitä pääsevät, taas ovat kontentintuottajia - viime kauden Paula ei tietääkseni kussut sänkyynsä, mutta sammui kyllä vessanlattialle ja huuteli ja otti viereesä miehiä kaksin kappalein ja huusi kolmatta vielä mukaan. Joppeeee, Joppeee, tule tänne, aikkkauheeta mulla on paha ollaa, Jopppeeee, tule mun viereeen...
Melodi tippuu välittömästi kun joutuu häätöön. Finaalissa voi voittaa ainoastaan jos vastassa Pekka. Ei ketään muuta. Ei millään.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten huomanneet, kuinka BB-taloon on osunut todella monta tupakoitsijaa. Jos otetaan randomisti kadulta saman verran ihmisiä, niin tuskin osuu yhtä monta sauhuttelijaa... mikä luonteenpiirre yhdistää BB-asukkaita, että ovat melkein kaikki nikotiinittelijoita.
Mulla menee aski kuukaudessa mutta tuolla polttaisin varmasti paljon enemmän.
Tupakointi on sosiaalista puuhaa, antaa tekemistä, rentouttaa ja rytmittää päivää.
[quotse=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Katja valitti Jassulle, että hänellä ei ole ketään ihmistä ulkopuolella talon.
Kuitenkin oli ainakin 4 ihmistä häntä halaamassa.
Talosta häädettyjä asukkaita. Ainakin Laurat siinä näkyivät olevan.
Minna oli myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miksi kaikki nää psykiatrit , lääkärit ja psykologit on palstalla eikä töissään.
Mä - mielenterveyshoitaja- olen lomalla. Ihan koko viikon. Lomaa saa kun käy töissä.
Et varmaan ole noita diagnoosin jakajia. Hoitajat niitä ei tee.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli eilisen häädön jälkeen sellainen fiilis, että ei ole enää kovin tärkeää katsoa BB:a. Ekaa kertaa tuli tällainen fiilis!
Katjan ja Pekan juttu oli hyvä saada poikki, mutta se olisi tapahtunut mielenkiintoisemmin Pekan lähtemisellä.
Pekka tunteettomasti iloiten Katjan ja Sannin lähdöstä palasi taloon. Sekään ei kiinnosta, yrittääkö Pekka ängetä Nooran viereen vai jääkö Anssin viereen, kun Noora on sellainen, joka voisi lähteä pois talosta pian, ilman vastalauseita.
Sannikin oli ok. Sanni oli vähän hitaasti lämpenevä, mutta sellainen, joka yllättäen voi yllättää käytöksellään. Sanni saattaa aivan yhtäkkiä näyttää tunteitaan voimakkaasti. Ja hän oli aika mukava.
Ryhmädynamiikka olisi muuttunut varmasti ja paljon Pekan lähdettyä. Asukkaiden asetelmat ja tunnelmat olisi muuttunut eniten. Se ei tarkoita sitä, että "niin, koska Pekka tekee enemmän kontenttia", koska EI hän tee! Vaan sitä, että Pekan poistuminen tekee paljon kontenttia, muuttaessaan dynamiikkaa ja tunnelmaa vaikuttaa paljon. Hän vie paljon tilaa, mutta hän vie TURHAAN sitä tilaa.
Pekalla ei ole siinä määrin enää mitään uutta annettavaa, kuin Katjalla ja Sannilla olisi voinut olla, kun lisää paljastuu.
Pekka itse ei siis tee juuri mitään, paitsi sitä mikä on jo nähty eli heittelee pikku-kommenttejaan, mutta hänen poistuminen tekisi sen, että muut asukkaat saisivat tarvittavan tilan ja alkaisivat aiheuttaa muutoksia. Silloin ne muut asukkaat itse vaikuttaa toisiin, jotka taas vaikuttaa toisiin ja ketjureaktioina koko talon fiilis ja ryhmädynamiikka muuttuu.
Se on kuin kortteli kaupungin parhaalla paikalla, mikä on vuokralla Pekalla, joka ei tee sillä tilalla mitään, paitsi polttaa roskansa ja selailee pehmop*nosarjakuvia. Ja pitää sen tilan varattuna muilta. Pekan lähdöstä asukkaat olisi yllättynyt!
Maiju toivottavasti voi edes pikkuisen paikata Katjaa ja Sannia, vaikka hän on erilainen. Tulisipa hän esiin. Nooralle "annoin mahdollisuuden" tullessaan, kuten asukkaatkin halusivat antaa, mutta se meni jo. Lämpö puuttuu.
Kovaäänisimmät jäi. Enemmän kiroilevat jäi. Kylmyys ja kireys on jäi. Enemmän lämpöä taloon tuovat lähtevät. Sekin vielä, että vain naisia on häädetty, vaikka ollaan jo näin pitkällä syksyä.
Se on vain tylsää!
Alkusyksyn mukavan ja ystävällisen tunnelman vaihduttua stressaamisen ja uusien myötä ikävämmäksi, on vain ärsyttävyys lisääntynyt, mutta mielenkiintoisuus ei ole. Kylmyys, kireys ja stressi ei pidemmän päälle ole miellyttävää katsoa.
Nyt voi ärsyttää, mutta ärsyyntyminen ei riitä syyksi katsoa, vaan päinvastoin, jos sitä annetaan liikaa!
Jotta ärsyttäminen toimisi viihdyttävästi, niin sen vastapainona on oltava jotain ystävällistä, aitoa, lämmintä, herkkää, inhimillistä. Jotain oikeudenmukaista, jotain hyväntahtoista, jotain muut huomioon ottavaa. Ihmiset sietää ärsyyntymistä, jos oikeudenmukaisuus voittaa. Pitää olla joku, jonka puolella voi ainakin jonkin verran tuntea olevansa.
Ei ole kivaa ärsyyntyä iltaisin, jos vastapainona ei ole jotain hyvää.
Sannia vastassa oli hänen miesystävänsa, oli hyvän näköinen, Katjaa tukivat Laurat ja Minna talutti Katjan pois siitä. Minua ei haittaa vaikka naiset tippuvat, miesten juttuja on paljon mukavampi kuunnella kuin naisten, me naiset puhumme usein pahaa toisistamme tai juoruamme. Noora voisi lähteä seuraavaksi, hänellä on erittäin rasittava ääni.
Vierailija kirjoitti:
Kahvin juonnista, siitä että Noora on laittanut hänen kaappiinsa tavaroitaan jne.
Nyt onkin hauska tilanne, saako Mellu manipuloitua Villen nimeämisiin mennessä antamaan pisteet Nooralle. Tähän saakka Noora ja Ville on olleet hyvää pataa. Maiju varmasti nimeää Nooraa myös.
Bile iltana isoveli kuulutti menkää pois altaasta. Luulen että Oekka ja Katja oli silloin altaassa, samoin yöllä isoveli kuulutti Pekka ja Katja menkää nukkumaan kun nujusivat sohvalla. Pariskunta alkoi olla rasite tuotannolle. Valloittivat olohuoneen eikä muut halunneet häiritä pariskuntaa vaan menivät nukkumaan. Huomasitteko että nyt kun Katja lähti sohvan saa muut jutusteluun mikä on mukavaa. Taavikin sanoi että nukkui huonosti kun Katja tuli viimeisenä nukkumaan ja herätti hänet tullessaan petiinsä johon Katja ja Pekka yhdessä tulivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi on sosiaalista puuhaa, antaa tekemistä, rentouttaa ja rytmittää päivää.
Niinhän te tervakeuhkot aina jaksatte sanoa. Haukutte muita tuprutellessanne.
Vierailija kirjoitti:
Melodyn ja Jasmiinan pitää päästä finaaliviikolle.
Jasmiinan kyllä mutta ei Melodyn.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on jotenkin tyhmää täällä kitistä, että naiset lähtevät. viime viikolla lähti Late, joka on alusta lähtien ollut pelkkä tapetti jota kukaan ei ole kaivannut ja joka oli nyt hyvä saada pois, kun ei muuten päätyisi häätöäänestykseen. Muilla viikoilla häätöäänetyksessä miehistä on ollut Sami, Pekka, Anssi, Taavi ja Aki. Viimeisissä ainoastaan Sami ja Pekka. Aika vähissä ovat olleet katsojien mahdollisuudet saada ulos miehiä, jos ei haluta Samia ja Pekkaa ulos. Itse en kyllä suostu Samista luopumaan minkään tasa-arvon nimissä. Taavin, Akin ja Villen päästäisin menemään heti mutta eivätpä nuo ole häädössä, joten minkäs teet.
Heh, et selvästi katso 24/7. Puolet itki viime viikolla, kun Late lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa tuolla talossa kukaan on aloittanut tupakointia. Eli ovat polttaneet jo BB:hen hakiessaan. Sikäli erikoista, että tupakointi nyt ei juurikaan ole mikään cool muotijuttu nykyään vaan ennemminkin aika peruskunto touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt onkin hauska tilanne, saako Mellu manipuloitua Villen nimeämisiin mennessä antamaan pisteet Nooralle. Tähän saakka Noora ja Ville on olleet hyvää pataa. Maiju varmasti nimeää Nooraa myös.
Ville kertoi eilen makkarissa Jassulle ja Katjalle, että Noora saattaa olla sellainen, johon hän menettää hermonsa oikeesti. Eli ei ole Nooran bff vaikka toki jutteleekin sen kanssa, kuten muidenkin, koska on kohtelias mies.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä se jassukka niin äkkiä unohti katjan, sanoi lauantaina, että pahinta, jos katja lähtee...
Kyllä Jassu eilen itki Katjaa.
Olihan se Sannin mies vastassa studiossa kun putosi. Hyvännäköinen mies olikin.