Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
4061/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka rupee olemaan rauhallisempi.Jasmine ottannut sen roolin meteliä täytyy olla ja kiroilua.Sen anteeksi pyynnöt oli vähän niin ja näin.

Vierailija
4062/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä joka Pippaa mollaat tasa-arvoisen ajattelun puutteesta niin mietipä kuinka hän on ollut lestadiolaisen ja muslimin vaimona, että kuinka monta kertaa hän on todennäköisesti alistunut juuri teidän miesten tahtoon. Että sinänsä joku yksi pieni ympärileikkausasia jos saa sinut kääntämään kelkkaa niin niin...

Pippa toi kyllä eilen esille, että osaa ajatella myös itse, mutta näemmä tämä ei koske ympärileikkauksia. Miten tähänkin piti nyt miehet repiä mukaan? Kun aika vasta Suomessa kiellettiin tyttöjen ympärileikkaukset, niin kyllä ne oli pääasissa naisia, jotka argumentoi päättömästi että poikien ympärileikkaus on ok, koska se on vaan "eri asia".

Höpö höpö. Suomessa asiasta päätti Ben Z.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4063/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa ihan asiaa oli että jos tt tuki menee vaan alkoon röökiin sun muuhun niin sillon se on väärin. Ja tällaisille ihmisille tulisi antaa kauppaan joku kortti millä sais vain ruokaa. Toki muihinkin tarpeisiin sitä rahaa jolla sit päättää ostaako mitä vaikka päihteitä mut ei sais koko tt tukea käytettyy niihin. Kyllä nyt jo joitakin holhotaan esim pankista saa tietyin väliajoin hakea rahaa x summan. Toki sillä voi ostaa mitä tykkää. En tajua ruokalippulappu juttua kun itse kyllä aikoinaan saanut tilille x määrän rahaa ja sillä ostanut sitä mitä tykännyt. Toki jos tarve heti voi jeesii nopsaa saada juuri lappumuodossa, mutta tästäkin ohjeistus kaupoilla ettei siitä suurta numeroa tehdä. Kaverille haettu kodinkone maksusitoomus lapulla ja ei se myyjä tehnyt numeroa, kukaan ei ees huomannut ettei raha vaihtanut omistajaa. Ite sain jälkihuollossa opiskelukirjat hakea ilmaiseks suomalaisesta siellä oli mappi jossa tiedot ja lasku lähetettiin eteenpäin. Lapsuudessa äidinluona vieraillessa meillä oli kauppaan maksusitoomus just siks et rahalla ostettiin ruokaa. Nyt yhteiskunnassa voi saada ilmaset juomarahat ja elää vaik kadulla ketä se tukee. Joten vähän tuo keskustelu meni yli. Tokin tyyppi ei ehkä tiedä mistä puhuu niin vertauskuva oli hiukan typerä. Mut niinkun tuntu et naikkoset ei tajunneet asian pointtii. Itse ymmärsin et pointti oli se ettei tueta sitä et porukka käyttää tt tukea väärin ja onhan se väärin jos se menee suurimmaks osaks päihteisiin. On ihan ok mennä sillä syömään ja ottaa se viinilasikin. Tottakai hyvä et pystyy jotenkin pysymään myös yhteiskunnassa mukana ja saa nauttia. Aika ankeeta ois jos ei vois mitään tehdä. Mut enempi se et nyt tt tuella voi elellä miten vaan, yhteiskunta maksaa joidenkin päihteet.

Vierailija
4064/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää arvostella ulkonäköä mutta joka aamu olen kattonut että onpas tuo Laura kuuma. Minusta se on viehättävä heti herättyään kun tukka vähän takussa ja omat ripset ja muut.

T. Valto

Oot sä se Lauran kundikaveri? Laura on ihana. Se on mun idoli. Sano sille terveisiä Jonsulta. Hihii.

Vierailija
4065/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varsinaisesti yllättynyt, että naiskatsojat ottaneet silmätikukseen seksiä tihkuvan Minnan, joka on meidän miesten mieleen. 

Minä kyllä veikkaan että suurin osa niistä Minnan moralisoijista täällä on miehiä.

Ei ole. Kirjoituksista näkee, että toinen nainen ei kestä edes sitä, että miehet pitävät tästä Minnasta.

Ei vaan kommenteista näkee että miehiä ärsyttää kun ei itse saa Minnaa niin sitten pitää pehmittää sitä siitä syntyvää kipua haukkumalla Minnaa lortttoksi.

Minä en kyllä ole nähnyt miespuolisilta kommentoijilta kuin lähinnä Minnaa kehuvia kommentteja. Itseni mukaanlukien. Juurihan tuossa naiskirjoittaja haukkui Minnan ulkonäköä törkeällä tavalla.

Täällä kun lähes aina tietääkin että onko kommentoija nainen vai mies.

Vierailija
4066/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää arvostella ulkonäköä mutta joka aamu olen kattonut että onpas tuo Laura kuuma. Minusta se on viehättävä heti herättyään kun tukka vähän takussa ja omat ripset ja muut.

T. Valto

In my dreams :D

Vierailija
4067/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sORMET POIS SIELTÄ KATTILASTA"

Melody

Vierailija
4068/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura näyttää tosi södeltä noi rillit päässä.

Varmaan sellaset tyylin vuoksi pidettävät rillit, tuskin on näössä vikaa.

Toikin ilmiö typeryyden huippu, kyllä niitä rillejä ehtii vanhemmiten pitää ihan tarpeeksi, kannattaisi nyt nauttia kun ei vielä tarvitse semmosia.

Vierailija
4069/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja noi tatuoinnit ihan mahtavat

Vierailija
4070/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tuo Samin ja matamien konflikti on tapahtunut? En katsonut eilistä koostetta. Oliko siinä vai tapahtuiko myöhemmin?

Vierailija
4071/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tuo Samin ja matamien konflikti on tapahtunut? En katsonut eilistä koostetta. Oliko siinä vai tapahtuiko myöhemmin?

Tänään kun odottivat ulkona sisälle pääsyä ja alkoi jo sitä ennen. Ulkona eskaloitui niin että Sami alkoi itkemään.

Vierailija
4072/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo huutaa ja tiuskii toisilleen? Hermot menee heti kaikkeen, ei minkäänlaista itsehillintää. En mä kyllä kehtaisi noin käyttäytyä neljän päivän tuntemisen jälkeen.

Vierailija
4073/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luuliko joku että Ville ei olisi homo?

Vierailija
4074/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Sami . Ihanan herkkä . Pippa on kanssa ihana ja empaattinen. Lohdutti hyvin Samia.

Vierailija
4075/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla kuuluu tulleen niin uskottava peliliike ettei mitään rajaa 😱. Twitteri on varmasti räjähtänyt järkytyksestä ettei Ville ole hetero 🤦‍♀️

Voi luoja. Ville kertoi yhdelle henkilölle kahdenkeskisessä keskustelussa että ei ole vanhempiensa kanssa puhunut seksuaalisesta suuntautumisestaan ja nyt hän on sitten tehnyt peliliikkeen tulemalla kaapista ulos. Ofc.

Ihan kuin ei homous tosta paistaisi jo kauas kävelytyyliä myöten. En tiedä mikä siinä' on, onko useilla homoilla joku rooli kokoajan, vai onko ne oikeasti tunnistettavia pyllyn keikuttajia.

Niin no ei ville tainnut sanoakaan että se niille täytenä yllätyksenä tulisikaan. Mut hei onnea jos sulla homotutka hyvin toimii, siitä on sulle varmaan paljon hyötyä.

Vierailija
4076/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ärähti Juhani Melodylle.

Vierailija
4077/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kahdentoista jälkeen . 

Vierailija
4078/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl toi Melody paljastui eilen minäminä-tyypiksi, ikävä kyllä. Jankkasi  moneenkin otteeseen että "MINÄ en ymmärrä miksei (naisten vessaan voi tulla miehiä), MULLE se on ihan sama, MINÄMINÄMINÄ MULLE MULLE MULLE.."

"Ja miksi aina aletaan puhua pedareista ja tollasista, siis MÄ en ymmärrä, miksi, MITÄ VTTUA SE LIITTYY ..MIKSI NE SINNE VESSAAN TULISIVAT." 

Ilmeisesti Melodyn maailmassa ei ole pedareita ja pervoja, kaikki miehet ovat kullannuppusia, koska häntä ei ole ahdisteltu ilmeisesti koskaan, on kokoa ja ääntä senverran ettei ole kukaan uskaltanut. 

Miksihän ne pervot ja pedarit koskaan menisivät sinne neutraaliin vessaan tai naisten vessaan luvalla, niin, mietipä Melody nyt jos yhtään kykenet.

sinnehän ne menisivär ensimmäiseksi tietenkin. Ei se mitään fiktiota ja pelottelua ole vaan faktaa. 

On se kumma ettei tällainen Melody halua antaa tytöille ja naisille edes vessarauhaa. Kun eihän nyt herran jestas kukaan niitä häiriköisi, ei varsinkaan transuilijat, nehän on niin normaaleja ja sulosia hyviksiä kaikki.

ETTÄ PÄNNII MOINEN HYVÄUSKOISUUS JA TODELLINEN TYPERYYS. Ja Anssi hännysteli Malodyä ja oli samoilla linjoilla, siinä kans mies jota ei ole mies koskaan ahdistellut tai räsikälöinyt, on helppo viedä naisilta oikeudet omaan wc-rauhaan.

Anssi ja Melody, ULOS.

Oletko sinä parempi ihminen jos ajattelet että MINÄ en halua tänne miehiä koska MINÄ olen oikeutettu olemaan turvassa naisten seurassa ja MINÄ uskon että tuolla on pedareita ja MINÄ epäilen sinua ja sinua ja sinua. Miten vitttusssa hänen oikein pitäisi puhua jos ei omasta puolestaan saa puhua kun mielipiteitä kysellään. Urpo.

Siten vitussa, että ajattelee asiaa naisten ja tyttöjen kannalta, eikä jonkun pienen pervomarginaalin kannalta, jota ihailee sokeasti.

Minä en missään puhuisi tollalailla mitä kuvailit, koska olen vanhempi ja viisaampi kuin Melody, en naiivi ja sinisilmäinen hyvesignaloija joka ei tunnu ymmärtävän realiteetteja ollenkaan.

Vierailija
4079/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku hiljaa rupee näkyy porukat mitkä ovat keskenään.Onko esim blondi Laura ja Aki jutellut keskenään tai Juhani ja blondi Laura.Onko Taavi ei kait ole paljon jutellut kun muutamien kanssa.

Vierailija
4080/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Anssi ois aivan ihana jos hoidattas hampaansa ja ei kiroilis niin paljoa <3

Ketju on lukittu.