Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Ou nou, nyt täällä alkaa väittely ympärileikkauksista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuo jälkiläyhäys pelasti Sannin. Nyt ilkeitä onkin Lasse, Anssi, Melody ja Jasmiina.
Kieltämättä tökkäsi korvaa Jasmiinan ja Melodyn jotenkin sellainen vahingoniloinen ja kivakunononriitelyä - naureskelu. Veikkaan, että nää kaksi oikein odottaan sopivaa syytä alkaa pauhaamaan jollekin. Katsotaan kuka joutuu uhriksi. Sanni voisi olla yksi, Pippa toinen, Akille eivät ehkä ilkeä, veikkaavat ettei katsojat tykkäisi. Nätti nainen tai samanikäinen toinen nainen tai sitten joku Juhani tai Taavi tai Ville.
Mitäs mä sanoin! Uhriksi valikoitui näsäviisastelija Sami, joka on varmasti omissa ympyröissään tottunut olemaan se 'älykäs' argumentoija, jota ehkä jopa kunnoitetaan, mutta ehkä Samikin nyt oppi, että ei lähde ihan takkia auki ja lonkalta heitellen ostarikovisten kanssa lätisemään.
Asiastahan tuossa ei ollut enää mitenkään kyse, vaan valtataistelusta. Ketä itketetään ja kuka itkettää. Ja aika täysillä jo mennään ryhmädynamiikan mukaisesti ja sokeudutaan sille, miltä tilanteet mahdollisesti näyttävät katsojan silmissä. Vihje Minnalle ja Jasmiinalle: koskaan ei ole hyvä idea hyökätä yhden kimppuun porukalla, ei koskaan. Vaikka se uhri olis näsäviisastelija, vaikka se uhri olisi miäs, vaikka se uhri olis vtuupää.
Melody räjähdystä odotellessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni kyllä eilen vähän maku Pippaan, vaikka onkin varmaan ihan mielenkiintoinen persoona. Mielipiteet ympärileikkauksista oli sitä luokkaa, että miehenä oli kuunneltava monttu auki. Poikien ympärileikkaukset kuulosti olevan ihan ok, tyttöjen ympärileikkaukset ei. Tasa-arvoa parhaimmillaan? Minun mielestäni kummallakin sukupuolella pitäisi olla oikeus välttyä silpomiselta, ei vain toisella.
No on siinä vissi ero että poistetaanko sieltä kaikki sellaiset alueet mitkä nautintoa tuottaa tai tärvellään pahimmillaan kokonaan paikat vai tehdäänkö pikku silpaisu joka saatettaisiin joka tapauksessa jossain vaiheessa joutua tekemään terveydellisistä syistä.
Mutta jos ajatellaan, että lapsella on oikeus keholliseen koskemattomuuteen (ja lisäksi omaan vakaumukseen kun kasvaa) niin, sehän on poikalapsilta riistetty täysin. Eli oikeus ei tasa-arvoisena voi olla sellainen, joka antaa toisille koskemattomuuden suojan ja toisille ei. Pahoinpitelynähän tuo taidetaan käsitellä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Sami itkee, Sami sai kunnon oppitunnin ak ka lauman keskellä.
Ei tuo nyt Minnan ja Tsasminin pisteitä nostanut.
Katja sen sijaan kyllä näytti taas fiksuutensa.
Hyvä esimerkki taas miten älykäs ihminen toimii, ei provosoidu vaan osaa väitellä sivistyneesti. Kun taas toisessa ääripäässä nämä ihmiset jotka vaan jankkaavat omaa agendaansa eivätkä edes halua kuunnella vastapuolta ja lopuksi huudetaan että menis paremmin perille.
Hyvin muotoilit asian, etenkin menneen keskustelun lopputuleman, jossa lopuksi huudetaan että menis paremmin perille.
Lähes varma, että Samilla on asperger tai vastaava. He eivät aina ole järin empaattisia, tai eivät osaa näyttää sitä. Sami ei ole sydämetön, mutta ei ymmärrä tunnepohjalta asioita.
Sinä joka Pippaa mollaat tasa-arvoisen ajattelun puutteesta niin mietipä kuinka hän on ollut lestadiolaisen ja muslimin vaimona, että kuinka monta kertaa hän on todennäköisesti alistunut juuri teidän miesten tahtoon. Että sinänsä joku yksi pieni ympärileikkausasia jos saa sinut kääntämään kelkkaa niin niin...
Big Brotherin mieskatsoja kirjoitti:
Joo, tulin BB-palstalle ja luin 10 minuuttia tätä suominaisten oksennusta. Ja se 10 minuuttia tosiaan riitti tältä tuotantokaudelta. Onneksi Facebookin BB-ryhmässä sentään jonkinlainen taso, kun ihmiset kirjoittavat omalla nimellään. Adios.
Adios.
Laura näyttää tosi södeltä noi rillit päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti yllättynyt, että naiskatsojat ottaneet silmätikukseen seksiä tihkuvan Minnan, joka on meidän miesten mieleen.
Minä kyllä veikkaan että suurin osa niistä Minnan moralisoijista täällä on miehiä.
Ei ole. Kirjoituksista näkee, että toinen nainen ei kestä edes sitä, että miehet pitävät tästä Minnasta.
Ei vaan kommenteista näkee että miehiä ärsyttää kun ei itse saa Minnaa niin sitten pitää pehmittää sitä siitä syntyvää kipua haukkumalla Minnaa lortttoksi.
Minä en kyllä ole nähnyt miespuolisilta kommentoijilta kuin lähinnä Minnaa kehuvia kommentteja. Itseni mukaanlukien. Juurihan tuossa naiskirjoittaja haukkui Minnan ulkonäköä törkeällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti yllättynyt, että naiskatsojat ottaneet silmätikukseen seksiä tihkuvan Minnan, joka on meidän miesten mieleen.
Minä kyllä veikkaan että suurin osa niistä Minnan moralisoijista täällä on miehiä.
Vai seksiä tihkuva? Tullut äidiksi nuorena ja nyt yrittää elää teiniaikaa, sellaisen kuvan hänestä olen saanut.
En tykkää arvostella ulkonäköä mutta joka aamu olen kattonut että onpas tuo Laura kuuma. Minusta se on viehättävä heti herättyään kun tukka vähän takussa ja omat ripset ja muut.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää arvostella ulkonäköä mutta joka aamu olen kattonut että onpas tuo Laura kuuma. Minusta se on viehättävä heti herättyään kun tukka vähän takussa ja omat ripset ja muut.
T. Valto
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka Pippaa mollaat tasa-arvoisen ajattelun puutteesta niin mietipä kuinka hän on ollut lestadiolaisen ja muslimin vaimona, että kuinka monta kertaa hän on todennäköisesti alistunut juuri teidän miesten tahtoon. Että sinänsä joku yksi pieni ympärileikkausasia jos saa sinut kääntämään kelkkaa niin niin...
Pippa toi kyllä eilen esille, että osaa ajatella myös itse, mutta näemmä tämä ei koske ympärileikkauksia. Miten tähänkin piti nyt miehet repiä mukaan? Kun aika vasta Suomessa kiellettiin tyttöjen ympärileikkaukset, niin kyllä ne oli pääasissa naisia, jotka argumentoi päättömästi että poikien ympärileikkaus on ok, koska se on vaan "eri asia".
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Sami haluaa poliitikoksi kun ei kestä väittelyitä vaan alkaa itkeä pillittää kun hänen mielipiteensä jyrätään. Ei tuollainen pärjää politiikassa jos on noin herkkä.
Seurasitko tilannetta 24/7:sta? Ei Sami itkenyt, että hänen mielipiteensä jyrättiin, vaan siitä miten tilanne hoidettiin emäntien toimesta. Ensin juostaan röökipaikalle jupisemaan ja öykkäröimään miten Samin näkemys on niiiiiin väärä, laitetaan hänen suuhun sanomisia joita hän ei kertaakaan sanonut ja lopuksi (lainaten täällä jonkun kommenttia) huudetaan päälle, jotta asia (oma agenda ja mielipide) menisi paremmin perille.
Mietipä itse miten kivaa olisi seistä 15 vielä tuntemattoman ihmisen edessä, joista 4 lyttäytyisi kimppaan ja sinua vastaan ja huutaa pää punasena, että olet ihan väärässä ja loukkaat meitä sanomalla noin..
Melody antaa kyllä aika perusteelliset ohjeet.
Vierailija kirjoitti:
Pippa myös toimeentulotuki asiakas ollut. Ja opettaja.
Tiedän 2 oikeustieteiden maisteria, jotka ovat olleet toimeeentulotuella. No, eivätpä tarvitse niillä palkoilla enää tukea ja veroista maksavat saamansa tuet takaisin valtiolle. Toimeentulotuellakin voi joissain tapauksissa opiskella.
Miten älykkyys liittyy siihen provosoituuko vai ei? Kysehän on temperamentista. Jos olet rauhallinen, niin et sinä välttämättä kiihdy vaan se purkautuu juuri itkemällä kuten Samilla. Jos olet villi italiaano, reagoit moniin asioihin tunteella ja temperamentilla. Älykkyyttähän on monenlaista, eikä sitä voi mitata sen perusteella että kiihdytkö keskustelusta vai et. Toisilla on tunteita ja ovat tunneälykkäitä, toisilla ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Sami haluaa poliitikoksi kun ei kestä väittelyitä vaan alkaa itkeä pillittää kun hänen mielipiteensä jyrätään. Ei tuollainen pärjää politiikassa jos on noin herkkä.
Seurasitko tilannetta 24/7:sta? Ei Sami itkenyt, että hänen mielipiteensä jyrättiin, vaan siitä miten tilanne hoidettiin emäntien toimesta. Ensin juostaan röökipaikalle jupisemaan ja öykkäröimään miten Samin näkemys on niiiiiin väärä, laitetaan hänen suuhun sanomisia joita hän ei kertaakaan sanonut ja lopuksi (lainaten täällä jonkun kommenttia) huudetaan päälle, jotta asia (oma agenda ja mielipide) menisi paremmin perille.
Mietipä itse miten kivaa olisi seistä 15 vielä tuntemattoman ihmisen edessä, joista 4 lyttäytyisi kimppaan ja sinua vastaan ja huutaa pää punasena, että olet ihan väärässä ja loukkaat meitä sanomalla noin..
Sami voi olla onnellinen, että BB-taloon ei saa mennä puukko housunlahkeessa.
Kiitos kun kerroit. Tämän halusimme tietää