Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho myös Juhani lupasi juoda alkumaljat, saas nähdä millainen on kännissä.
Alkumaljojen jälkeen normaalit ruokajuomat, sitten saunajuomat, sitten isoveljeltä kerjätyt yöjuomat jne.
Kännipäälle ja yrjöt rinnuksille.Turhaan maalaile.
Ei aio juoda, alkaa panettamaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Eihän noi Taavin isot muovipokat silmälaseissa ole enää muotia varsinkaan FEIKKINÄ kun arvosteli Lassen omia metallikehyksisiä rillejä että älä käytä noita missään julkisesti. Noi metalliset nimenomaan on nyt se juttu noiden isojen urhokekkosten sijaan!
Taavillekin on käynyt kuin palstamammoille - luulevat vieläkin olevansa muodin aallon harjalla ja suoranaisesti jopa määrittelevän itse sen mikä on coolia. Eikä huomaa, et itse on jo hieman tipahtaut kärryiltä ja aina hieman jäljessä.
Eikä siinä mitään, että on jäljessä - vanhemmiten se alkaa huvittaa ja nuoruuden tosikkomaisuus jää - no sinne nuoruuteen. Jos on edelleen muodista kiinnostunut, niin sitten seuraa vain mielenkiinnolla, että mitä nuorilla on päällään, eikä enää itse leiki jotain ylintä gurua.
Lassehan nauroi Taaville. 'vetää tuolla lippis päässä jonnena'.
Virtanen on surkein ohjaaja kautta aikojen. Tällaiset tarjoilut??
Onko edes kunnon kekkerit vai vain lasi 7% 'kuoharia' ?
Jassu läskinä ihan innoissaan
Saiko Sanni taas jonkun kohtauksen kun hyppii noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosta Samirista tulee mieleen predator kun se on hiukset auki.
Noup, tukka auki ja ilman paitaa kertakaikkisen HOT!
En oo rumempaa miestä ennen nähnytkään
Sanni vetää taas yli noi reaktionsa.
Sanni sai jonkun autistikohtauksen
Vierailija kirjoitti:
Monelta Suomi - Ukraina?
19.30
Onko juhanilla slko ongelma??laittoi alkumaöjan oloh kun menivät makuuhuoneeseen.eli ei kestä ottaa ettei putki lähde??
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen otti Samirin tuohon mukaan. Mellu on mukavahko ihmisille, joista pitää. Muille ylimielinen. Olisin toivonut, että Samir olis laittanut Mellulle vastaan, tuntuu mielistelevän liikaa. Ei taida uskaltaa?
Jossakin keskustelussa Samir sanoi ettei häntä saa suuttumaan mistään. Mieluummin väistää kuin riitelee ja tulee toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Ei silti makeile mielestäni, asiallinen kaveri näyttää olevan.
Juhanin vaimo iltanavetassa.ois vaan ottanut
mölli taas määräili ärrällä, ottaa pois tuotteita mitä samir laittoi tarjolle
Vierailija kirjoitti:
Virtanen on surkein ohjaaja kautta aikojen. Tällaiset tarjoilut??
Tarjoiluille ihan sama mutta uudet asukkaat oli täys floppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhani puhuu taas niin asiaa !!
Epäreilua, ettei Sami saattaa ottaa edes yhtä maitolasia teehensä, kun tietyt tyypit on päättäny maidon kuuluvan vain kahviin.Ville, Sanni, Juhani ja Aki puhuu ulkona nyt Samin epäreilusta kohtelusta.
Cam2Nostaisipa asian oikeasti esille ja keskusteluun, eivätkä vaan nillitä selän takana. Mutta tässä näkee sen pelotteluvaikutuksen, kun eri mieltä olevat hiljennetään ja nolataan muiden edessä.
Kyllä mun mielestä maito kuuluu teenjuojillekin! :D
Ei, kyllä ne maidot ja kermat kuuluvat Melodylle ja Jasimiinalle, etteivät suutu ja syö kaikkia eväitä ja koko väki kuiolee nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Onko juhanilla slko ongelma??laittoi alkumaöjan oloh kun menivät makuuhuoneeseen.eli ei kestä ottaa ettei putki lähde??
Ei varsinaisesti, mutta alkaa kuulema seistä.
En voi kuvitella katjaa oikeussaliin huonolla ryhdillä
Mua niin ärsyttää sen kävelytyylikin. Ja sipsuttelu yööökk