Poika tyhjensi ensitöikseen kuolleen äitinsä lompakon.
Tuumasi, että mitä se kuollut rahalla tekee.
Seuraavaksi vei kuolinpesästä irtainta omin luvin.
Käytännössä käyttökelpoiset tavarat lähti tuon röyhkeyden huipun mukaan.
Onko tämä sitä nykyaikaa, vai onko tällaisia suvun mustalampaita ollut aina?
Kommentit (20)
Erään miehen tyttäret vei sen käytetyt hammasharjat. Mitäpä kuollut hammasharjoilla tekee.
Kuolleen käteiset ja tavarat kuuluu kuolinpesälle. Niitä ei saa pölliä. Kuolinpesä voi myydä tavaroita.
Äitinsä oli luvannut. Rahanhimo on kaiken pahan alku ja juuri.
Vierailija kirjoitti:
Äitinsä oli luvannut. Rahanhimo on kaiken pahan alku ja juuri.
Ei ollut luvannut. Äitinsä oli aiemmin sanonut olevansa huolissaan poikansa mielenterveydestä.
Kun minun äiti kuoli niin menin sen taloon ekana ja löysin 25000 euroa. Jaoin ne puoliksi veljeni kanssa koska veli ja minä olemme ainoat perijät.
Moni perintöveron poistoa ruikuttava on juuri tuon sorttista porukkaa. Odotellaan että päästään vanhaan rahan käsiksi ilman omaa panostusta
Vierailija kirjoitti:
Kun minun äiti kuoli niin menin sen taloon ekana ja löysin 25000 euroa. Jaoin ne puoliksi veljeni kanssa koska veli ja minä olemme ainoat perijät.
Ilmoitin viestin ylläpidolle. Jäljittävät ip-osoitteen ja luultavasti poliisi on sinuun pian yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Siis pimititte kuolinpesältä ne. Oikein, niin olisin minäkin tehnyt. Rehellinen oot ku jaoit ne veljes kans. Eipä saanu rosvo verokarhu osaansa.
Meni tarpeeseen. Paitsi jos poika on rahakas. Kyllä hän varmasti silti välitti äidistä tai oli huolissaan joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin viestin ylläpidolle. Jäljittävät ip-osoitteen ja luultavasti poliisi on sinuun pian yhteydessä.
Kateellinen vassarimulqvist. HV
Sanoisin, että tämä on nykyaikaa.
Kaikki arvokas (korut ja käteinen) lähtee karkuun, vaikka olisi velkainen perikunta.
Vierailija kirjoitti:
Mun veli vei jo äitimme dementoiduttua. Ei malttanut odottaa edes kuolemaan saakka.
Samoin teki mun sisko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kop kop!
Kuka siellä?
Karhukopla!
😉
Poika odotti kunnes kuolema korjaa. Tyttö ei olisi odottanut niin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ennemmin verottaja kuitenkin? :D
Ei, vaan ensin kokeili valtimon -> sitten pani ensimmäisen varvin kun äiti oli vielä lämmin -> sitten tyhjäsi lompakon ja joi yskänlääkekonjakit -> söi -> pani toiseen kertaan -> keräsi korut ja muuta arvokkaat kamat -> pani vielä kerran ennen kuin poistui ja ilmoitti kuolleesta äidistään.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan ensin kokeili valtimon -> sitten pani ensimmäisen varvin kun äiti oli vielä lämmin -> sitten tyhjäsi lompakon ja joi yskänlääkekonjakit -> söi -> pani toiseen kertaan -> keräsi korut ja muuta arvokkaat kamat -> pani vielä kerran ennen kuin poistui ja ilmoitti kuolleesta äidistään.
Huhhuh. Mitäköhän niste tällä palstalla oikein hengailee. On sekavaa.
Aloittajan kysymykseen toteaisin, että aina tuollaisia on ollut. Ei ole mikään erityisesti nykyajan ilmiö.
Mun veli vei jo äitimme dementoiduttua. Ei malttanut odottaa edes kuolemaan saakka.