Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
39001/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bileistä tulee hulvattomat, kun asukkaat saa tietää ketkä joutuu häätöön. Kunnon draamaa toivottavasti luvassa!

Vierailija
39002/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"älä takerru siihen nyt, se ei ole Lumikin päänvaiva." Melodyn vastaus Lumikki-Katjalle, kun tämä esitti liian vaikean kysymyksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39003/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko arvon tuottaja joka kertonut, miten siihen arkkuun tehdään "lasit"? 

No sehän siinä kummallista olikin, että ne muut ehjät arkun kelmuseinät saivat jäädä ja itse ohjaaja laitteli sitten rikotulle sivulle foliota lasiseinäksi. Varmaan M tajusi itsekin siinä hetkessä, että taisi mennä yli.

Niinpä. Jos oikeasti olisi ollut kiellettyä laittaa kelmua tai olisi itse pitänyt sitä huonona, olisi toiminut täysin toisella tavalla. Eihän sitä kelmua olisi edes tarvinnut puhkoa, jos olisi vain vetänyt folion siihen yhdelle sivulle. 

meloonilla yksinkertaisesti paloi pinna kun se näyttikin lasiarkulta, ei kerennyt määräämään siihen kelmua, vaikka siitä olikin jo kertaalleen kysytty, melooni olisi halunnut tulla kertomaan että katsotaas nyt jos kelmu kävisikin siihen, silloin siitä olisi tullut meloonin keksintö.

näinhän työpaikallakin toimitaan, jos joku keksii idean, sitä ei toteuteta ennenkuin esimies voi kääntää idean itselleen.

lasseparka yritti säästää aikaa, ja näyttihän se hyvältä, liian hyvältä!

Vierailija
39004/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Maijun ääni on jotain kamalaa.

Vierailija
39005/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei Anssi laita Mellulle yhtään vastaan. Juhani kai ainoa joka on laittanut vastaan, mutta vähän luovuttanut jo. Jupisee sitten peekoossa.

Vierailija
39006/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mellun möreä ääni on paljon kamalampi.

Vierailija
39007/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melody on oikea jyrä. Kehonkielestä näkee että muut hädin tuskin uskaltaa tulla sanomaan hänelle mitään ja ovat anteeksipyyteleviä. Varmaan hän nauttii tuosta asemastaan.

Totta. Jotenkin surullistakin katsottavaa jo.

Ja helv*tin ahistavaa.

Vierailija
39008/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellu tienaa itelleen pisteitä (häätöpisteitä)

Vierailija
39009/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katon nyt vasta tota eilistä koostetta ja mun sydän sulaa kun porukka itki tossa Pekan synttärihomman takia. Erityisesti tosi ihana nähä että osa miehistäkin näytti tunteensa. Taavi ja Sami😍

Ja siis tähän vielä jatkoa, että Sami ja Taavi ei ehkä mun lemppari ihmisiä oo tuola talossa, mut arvostan sitä että he näyttää tunteensa.

Jassukaan ei mun lemppari mutta hänkin oli sulonen kun hän itki tuossa.

Pitäs jokaisen muistaa että ihmisiä myö kaikki ollaan ja jokainen on erilainen. Täällä niin paljon porukka arvostelee negativiseen sävyyn ja haukkuu asukkaita, joka on oikeasti tosi julmaa. Että katsojissa on enemmän vikaa kun asukkaissa.

Ite nään jokaisessa asukkaassa jotain hyvää. Tuntuu että täällä kommentoivat ihmiset ei nää kenessäkään mitään hyvää.

Myönnän, että koosteet eivät kerro kaikkea, mutta en kestäisi katsoa näitä asukkaita. Sanni ja Lasse siinä kaksi joita siedän, enkä halua alkaa solvaamaan tuntemattomia ihimisiä katsomalla heidän toilailujaan 247.

Vierailija
39010/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja ei osaa näytellä,liian jäykkä ja puhuu vai omalla ykstoikkosella äänellään.

Vierailija
39011/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö, mut jos tehäänkin näin, eiiiii, mä sanon, kuunnelkaa, ei noin, ei näin ym ym ym. Amazooni on järkyttävä hirviö, alistaja, kiusaaja, ylpeä muka täydellisyydestään. Kippaisivat joukolla sen ton piha-aidan yli ja hevonwiduun tuolta. 

Vierailija
39012/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko arvon tuottaja joka kertonut, miten siihen arkkuun tehdään "lasit"? 

No sehän siinä kummallista olikin, että ne muut ehjät arkun kelmuseinät saivat jäädä ja itse ohjaaja laitteli sitten rikotulle sivulle foliota lasiseinäksi. Varmaan M tajusi itsekin siinä hetkessä, että taisi mennä yli.

Niinpä. Jos oikeasti olisi ollut kiellettyä laittaa kelmua tai olisi itse pitänyt sitä huonona, olisi toiminut täysin toisella tavalla. Eihän sitä kelmua olisi edes tarvinnut puhkoa, jos olisi vain vetänyt folion siihen yhdelle sivulle. 

meloonilla yksinkertaisesti paloi pinna kun se näyttikin lasiarkulta, ei kerennyt määräämään siihen kelmua, vaikka siitä olikin jo kertaalleen kysytty, melooni olisi halunnut tulla kertomaan että katsotaas nyt jos kelmu kävisikin siihen, silloin siitä olisi tullut meloonin keksintö.

näinhän työpaikallakin toimitaan, jos joku keksii idean, sitä ei toteuteta ennenkuin esimies voi kääntää idean itselleen.

lasseparka yritti säästää aikaa, ja näyttihän se hyvältä, liian hyvältä!

No  onhan tuossa erikoista, että nimenomaan tuosta kelmusta suuttui, kun nuo ovat nikkaroineet tuossa muuten kaikessa rauhassa eikä Melody ole muutenkaan ihan kaikkeen puuttunut. Luulen, että kyse oli nimenomaan Lassesta tai siitä, että kelmu otettiin keittiöstä eikä niinkään siitä, että joku teki päätöksen kysymättä. 

Vierailija
39013/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen naisten oikeutta kommentoida Taavin kroppaa toistuvasti ja esineellistää häntä. Jos jonkun naisen ulkomuotoa kommentoitaisiin noin tulisi huutista. Ei myöskään kysyneet tai oon missannu sen että haluaako, että joku voitelee hänen kroppansa. Näytti Taavi siltä ettei innostunut mutta naiset paino päälle. Tasa-arvon pitäisi toimia kumpaankin suuntaan..

Vierailija
39014/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin kaikki älylliset ihmiset osasivat veikata jo etukäteen Noora kauniina, nuorena naisena joutui keski-ikäisten palstanaisten sylkykupiksi.

Noora kyllä on hoitanut aivan itse itsensä inhokiksi monelle. Itse tykkäsin hänestä ensin. Hän vaikutti mukavalta ja vaikka keskittyikin vähän liikaa meikkaamiseen ja hiusten laittoon, niin vaikutti silti vähemmän ulkonäkökeskeiseltä kuin esim. Laura L.

Talon puolelle päästessään alkoi pelaaminen heti ja ärsytti hänen tapansa mustamaalata Samiria muille asukkaille eikä Samir kyennyt puolustautumaan kun ei ollut vielä siellä. Kaiken huippu oli kun hän sai kilarit siitä kun ei omasta mielestään saanut tarpeeksi huomiota Punahilkkana. Kiukutteli kuin pikkulapsi siitä.

Olisi niin kiva kuin edes joskus ei tarvitsisi pettyä näihin Instablondeihin BB talossa. Aina he kuitenkin osoittautuvat itsekkäiksi minäminäminä persooniksi.

Täytyy antaa pisteet muille asukkaille tuossa Punahilkan asujutussa,että saivat jotenkin selvää siitä, mitä Noora yritti sönköttää. Puheentuotto kun oli kuin kolmen promillen humalassa olevalla.

Puheentuotto Suomi ensin johtajalla kolmen promillen humalassa. Sönkötti. 🇫🇮😵

Ja tuosta sinun "Suomi ensin"-repliikistä ei ymmärrä senkään vertaa.

Vierailija
39015/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että Mellun matka on kohta loppusuoralla. Ensi viikolla voi ääniä ropista ehkä Lasselta, melko varmasti Sannilta, ehkä Juhanilta ja joiltain muiltakin toivottavasti.

Vierailija
39016/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä oli todella törkeä kommentti Melodylta kun meni röökijengille jauhamaan Sannista kun sanoi, että ei olisi pitänyt Sannia valita tähänKÄÄN tehtävään. Noin se sanoi, että ei tähänkään kun katsoin sen. Siis mikä tuo ämmä luulee olevansa? Sannihan pärjäsi ohjaajana oikein hyvin, mutta tuo antaa ymmärtää että Sanni ei olisi mistään kotoisin. 😠

Sanni oli tosi hyvä ohjaaja. Toivottavasti nuo uudet olis vaihtaneet häätöön joutuneita, Samin olis voinu vaihtaa Melodyyn, todella raskas ihminen.

Vierailija
39017/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja ei osaa eläytyä

Vierailija
39018/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI ole. Puhuu aivan normaalisti.

Vierailija
39019/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ettei Anssi laita Mellulle yhtään vastaan. Juhani kai ainoa joka on laittanut vastaan, mutta vähän luovuttanut jo. Jupisee sitten peekoossa.

Kyllähän Anssi puolusteli käsikirjoitusta Melodylle, kun tämä ei tajunnut siitä mitään. 

Vierailija
39020/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse on arkun rakentamisessa toiminut vastoin annettujen ohjeiden henkeä. Tietoisesti halusi provosoida. Ei mennyt tämä Lassen esittämä näytelmä ihan tuubiin.

Mitä siitä arkusta sitten muka ohjeistettiin? Lassehan mietti, miten sen saa näyttämään lasiselta arkulta ja päättivät Nooran kanssa kokeilla sitä kelmua. Ei kai hän olisi sitä edes tehnyt, jos kelmukiellolle olisi ollut joku järkevä syy. 

Tais olla vastoin Mellun omia ohjeita ja siitäkös riemu syntyi. Joka tapauksessa toi folioinen ja kahiseva hökötys näyttää nyt paljon typerämmältä kuin eilen Lassen tekemä lasiarkku.

Ketju on lukittu.