Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vai että nopeesti pitäs vetää nyt harjotus läpi. Ei onnistu kun joka lauseen ja asennon jälkeen tulee ..EI EI NOIN KUN NÄIN ..se vois tehä noin ja sanoo näin...
Vierailija kirjoitti:
Haen nyt kahvia. Kokeilen Melody kävelyä, nostan pääni ylös, nenäni ja kävelen kuin pingviini.
Muista sitten kävellä kuin kyseinen matroona teatterilavan edessä, välillä vilkuillen sivuille varmistaen, että valtakunnassa on kaikki hyvin :)
Ja muistakin ettet ota kuin oman osasi kahvimaidosta, kermasta puhumattakaan!!!!
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä yhtään tätä Melodyn haukkumista ja päsmäröintiä, tuolla ihmiset on tullu liiankin hyvin toimeen pitää siellä olla vähän kismaa ja äksöniä ja kaikennäköisiä konflikteja eihän tuota muuten jaksa katsoa. Jos haluaa katsoa kun ihmiset tulee hyvin toimeen keskenään ehkä mitään kummempaa tapahdu niin en ymmärrä sellaista ollenkaan. Kaikilta kausilta muistetaan vain ne hetket kun jollakin paloi päreet, joku oli täpinöissään jne kaikista vahvimmat tunnekokemukset. Konfliktit kasvattaa ihmisiä.
Sit toi uus bimbo, siis mikä sen logiikka oli edes itkeä siitä punahilkka asusta? Itsehän se puki halvan prostituoidun näköiset vaatteensa päälle? Sitten kehtasi vihjailla syyllistäen muita että häntä pilkataan. Taas yksi narsisti talossa lisää.
Mitä "kismaa ja äksöniä" näet siinä, että yksi määrää ja muut myötäilee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisiko joku vielä selostaa tarkalleen Melodyn ja Lassen kelmuasian. Jos muistatte käytetyt sanatkin niin vielä parempi.
Kuulostaa nimittäin tosi oudolta!
Anteeksi, tulee pitkä viesti nyt.
M: kuuntele mua, lopeta se niittaaminen
L: häh, ootsä tosissas
M: kato kuuntele, nyt sä opit jotain
L: mä laitoin vähän paremmin tätä kelmuu
M: ota se kelmu pois
Lasse ja Noora : ei, ei
Noora: sitä ei saa enää pois
M: mä en oo ihan päättänyt vielä, kato Lasse voi ottaa sen kelmun pois ku mä sanon, et se ottaa sen kelmun pois
Taavi: tai sit se voi jatkaa ja ottaa sen myöhemmin pois
L: kyl mä ainakin ihailen tätä
M: se ottaa sen nyt pois
M: ihaile vaan
L: tää on hyvännäköinen , näyttää enemmän lasilta, eikö näytä
M: anna se niittipyssy tänne näin... älä niittaa sitä
(lasse alkaa niittaamaan nopeasti)
L: me tehtiin eilenkin tosi hienoja, niin vähän luottoo nyt tähän tiimiin , me ollaan koko päivä väsätty täällä, niin me halutaan välillä tehdä vähä .. mulle sanottiin, että tossa on puita, sahaatte tämmönen, laita foliot, laita kullat, tee kaikki, sit ku kerranki tekee vähä jotain..
(nostavat välillä arkun Nooran kanssa maahan)
M: ... mä sanoin ei ja .. (ei kuulu kaikkea)
(Noora ja Lasse ihastelevat arkkua, Melody tulee rikkomaan kelmut)
L: kamoon
M: tän seinän vois tehä..
L: hei ihan tosissaan me tehään täällä oikeesti 12 tuntii sulle näitä ja sä tuut rikkomaan meidän töitä
M: mä sanoin, et kuuntele, mitä mä sulle sanon!
L: okei, saat tulla ite tekemään kans näitä, kamoon, me tehään täällä yömyöhään tehään et me saadaan hyvät bileet sit sä tuut tikun kans ja p*skot meidän töitä
M: Lasse, kato tänne näin
L: en todellakaan kato, en mä jaksa kuunnella ku jotain tehdään ni ..
M: Lasse
L: ei jaksa
L: ei kiinnosta yhtään.. anna tulla
Taavi: ota huikka (pahvinen energiajuomapullo)
L: tekis mieli, mut ei sielt saa mitää, anna tulla
Noora: se oli oikeesti hieno mun mielest
L: nii, kattoo ku säkin luulit, että se oli peili ennen nii kys siihen nyt jotain arkkuu tarvis, saada jotkut seinät tehtyy, jos meidän tarvii niinku lasista tehdä niin millai me tehdää lasist ku meill ei oo mitää
M: Lasse, tän koko jutun pointti on se, et sä kuuntelet, mitä mä sanon, sä olisit saanut pitää sun lasiseinät tos noin, jos sä olisit lopettanut hetkeks sen tekemisen, mä haluun et tää tehtävä ONNISTUU! JOO?
L: niin mitä me ollaan tehty tällä kaks päivää koko ajan
M: erittäin loistavaa työtä , niin kuin olen sanonut koko ajan , olette tehnyt erittäin loistavaa työtä..
L: ja tässä kiitos?
M: ainut mitä mä olisin siin halunnut, kun aikasemmin kysyit voiko laittaa kelmua sanoin ei, olisit voinut tulla kysymään uudestaan ennen kuin alat laittaan sitä kelmua
L: Juhani? meillon ollut.. (taas Melodylle) kuuntele; sull on ollut kaks päivää koko ajan juttuja, me ollaan tehty kaks päivää täällä pelkästään omia päätöksiä koska täällä on h*lvetisti muuta hommaa, me ei viitti keskeyttää sua me ollaan ite sovellettu ja tehty, ollaan saatu h*lvetin hyvännäköistä visuaalist, tavarat tonne mitä te ootte halunnu, kaikki on tehty hyvin
M: kaikki on tehty hyvin
L: sit jos me tehdään jotain, mist sä et tykkää nii sä tuut vetään tikulla ne p*skaks ihan surutta vaan?
M: Se mun pointti koko tehtäväs oli et tullaan kysymään ennen
Hitto mikä ärsyttävä päällepäsmäri. Ois joutanu seuraavana pois.
Lasse antoi itseasiassa niittipyssyn Melodylle mut sillä oli jemmassa toinen millä jatkoi 😂
Mut näki miten Lasse loukkaantui tilanteesta ihan aidosti.
Mitä veikkaatte, koska häätöäänestykseen joutuvat paljastetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko arvon tuottaja joka kertonut, miten siihen arkkuun tehdään "lasit"?
No sehän siinä kummallista olikin, että ne muut ehjät arkun kelmuseinät saivat jäädä ja itse ohjaaja laitteli sitten rikotulle sivulle foliota lasiseinäksi. Varmaan M tajusi itsekin siinä hetkessä, että taisi mennä yli.
Se mitään muuta tajunnut kuin että Lassen kelmuseinä olisi ollut hänen ideaansa parempi. Mutta kun ei anna selkäranka myötä myöntää omaa virhettään, joten leikitään nyt että kelmufolioarkku on tooooosi hyvä.
Katon nyt vasta tota eilistä koostetta ja mun sydän sulaa kun porukka itki tossa Pekan synttärihomman takia. Erityisesti tosi ihana nähä että osa miehistäkin näytti tunteensa. Taavi ja Sami😍
Mun mielestä oli todella törkeä kommentti Melodylta kun meni röökijengille jauhamaan Sannista kun sanoi, että ei olisi pitänyt Sannia valita tähänKÄÄN tehtävään. Noin se sanoi, että ei tähänkään kun katsoin sen. Siis mikä tuo ämmä luulee olevansa? Sannihan pärjäsi ohjaajana oikein hyvin, mutta tuo antaa ymmärtää että Sanni ei olisi mistään kotoisin. 😠
Vierailija kirjoitti:
Haen nyt kahvia. Kokeilen Melody kävelyä, nostan pääni ylös, nenäni ja kävelen kuin pingviini.
Lyhyitä askelia, pää takakenossa ja nokka kohti kattoa.
Melody on tosiaan semmoinen että se ei voi ikinä myöntää että on väärässä. Ei riitä että olisi vaan määräilijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä40686 kirjoitti:
Voi jessus noita hiustenpidennyksiä nyt tuli kyllä karmeimmat mitä nähnyt ja vielä kampaajalla..onkohan Nooran oma tukka ihan pilalla värjäyksistä!
Torstai-illan koosteessa, Noora peuhtoi hiuksiaan, mutta en minä teippejä nähnyt. Aika outo luirakehan se letti on, mutta tatskojen ja puhelimen viivojen kanssa sopii kuvioon. Noora sopii taloon kuin hattu päähän.
No ne ei varmaan olekaan teippipidennykset.
No ei varmaankaan 🐋. 🇫🇮 Ensin.............. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisiko joku vielä selostaa tarkalleen Melodyn ja Lassen kelmuasian. Jos muistatte käytetyt sanatkin niin vielä parempi.
Kuulostaa nimittäin tosi oudolta!
Anteeksi, tulee pitkä viesti nyt.
M: kuuntele mua, lopeta se niittaaminen
L: häh, ootsä tosissas
M: kato kuuntele, nyt sä opit jotain
L: mä laitoin vähän paremmin tätä kelmuu
M: ota se kelmu pois
Lasse ja Noora : ei, ei
Noora: sitä ei saa enää pois
M: mä en oo ihan päättänyt vielä, kato Lasse voi ottaa sen kelmun pois ku mä sanon, et se ottaa sen kelmun pois
Taavi: tai sit se voi jatkaa ja ottaa sen myöhemmin pois
M: se ottaa sen nyt pois
M: ihaile vaan
L: tää on hyvännäköinen , näyttää enemmän lasilta, eikö näytä
M: anna se niittipyssy tänne näin... älä niittaa sitä
(lasse alkaa niittaamaan nopeasti)
L: me tehtiin eilenkin tosi hienoja, niin vähän luottoo nyt tähän tiimiin , me ollaan koko päivä väsätty täällä, niin me halutaan välillä tehdä vähä .. mulle sanottiin, että tossa on puita, sahaatte tämmönen, laita foliot, laita kullat, tee kaikki, sit ku kerranki tekee vähä jotain..
(nostavat välillä arkun Nooran kanssa maahan)
M: ... mä sanoin ei ja .. (ei kuulu kaikkea)
(Noora ja Lasse ihastelevat arkkua, Melody tulee rikkomaan kelmut)
L: kamoon
M: tän seinän vois tehä..
L: hei ihan tosissaan me tehään täällä oikeesti 12 tuntii sulle näitä ja sä tuut rikkomaan meidän töitä
M: mä sanoin, et kuuntele, mitä mä sulle sanon!
L: okei, saat tulla ite tekemään kans näitä, kamoon, me tehään täällä yömyöhään tehään et me saadaan hyvät bileet sit sä tuut tikun kans ja p*skot meidän töitä
M: Lasse, kato tänne näin
L: en todellakaan kato, en mä jaksa kuunnella ku jotain tehdään ni ..
L: ei jaksa
L: ei kiinnosta yhtään.. anna tulla
Taavi: ota huikka (pahvinen energiajuomapullo)
L: tekis mieli, mut ei sielt saa mitää, anna tulla
Noora: se oli oikeesti hieno mun mielest
L: nii, kattoo ku säkin luulit, että se oli peili ennen nii kys siihen nyt jotain arkkuu tarvis, saada jotkut seinät tehtyy, jos meidän tarvii niinku lasista tehdä niin millai me tehdää lasist ku meill ei oo mitää
M: Lasse, tän koko jutun pointti on se, et sä kuuntelet, mitä mä sanon, sä olisit saanut pitää sun lasiseinät tos noin, jos sä olisit lopettanut hetkeks sen tekemisen, mä haluun et tää tehtävä ONNISTUU! JOO?
L: niin mitä me ollaan tehty tällä kaks päivää koko ajan
M: erittäin loistavaa työtä , niin kuin olen sanonut koko ajan , olette tehnyt erittäin loistavaa työtä..
L: ja tässä kiitos?
M: ainut mitä mä olisin siin halunnut, kun aikasemmin kysyit voiko laittaa kelmua sanoin ei, olisit voinut tulla kysymään uudestaan ennen kuin alat laittaan sitä kelmua
L: Juhani? meillon ollut.. (taas Melodylle) kuuntele; sull on ollut kaks päivää koko ajan juttuja, me ollaan tehty kaks päivää täällä pelkästään omia päätöksiä koska täällä on h*lvetisti muuta hommaa, me ei viitti keskeyttää sua me ollaan ite sovellettu ja tehty, ollaan saatu h*lvetin hyvännäköistä visuaalist, tavarat tonne mitä te ootte halunnu, kaikki on tehty hyvin
M: kaikki on tehty hyvin
L: sit jos me tehdään jotain, mist sä et tykkää nii sä tuut vetään tikulla ne p*skaks ihan surutta vaan?
M: Se mun pointti koko tehtäväs oli et tullaan kysymään ennen
Melody on mimäminäminä narsisti ja egoisti.
Kunhan MINÄ sann päättää. Aivan sama vaikka se mun oehdotus olisikin ollut p*ska, se oli sentään MINUN PÄÄTÖKSESNI!.
Melody puhuu nätisti vain Taaville, Villelle ja Samirille, muille vaan tiuskii.
Diktatuuri alas! Voisivat vaihtaa tuon äitipuolen paikalle Melodyn ja syöstä tämän sinne kuoppaan.
Montakohan vuotta menee näytelmän tekemiseen jos Melidyn käskytyksen mukaan kaikki pitää kysyä häneltä etukäteen. Tyyliin saako kelmua laittaa arkun seiniin, saako sukan laittaa jalkaan, saako talon pihaan tehdä puun, saako pusteen laittaa käsikirjoituksen ekalauseen jälkeen vai pilkku ym Tuosta Kassen ja Melidyn sanailusta saa käsityksen että Melody haluaa ettähältä kysytään etukäteen kaikki. Mutta vain he joista vähiten pitää, esim Taavin ei tarvitse kysyä saa kehut kuitenkin. Kyllä tuo vaikuttaa ihan Melodyn omalta halulta nauttia sadistisesta kyykyttämiseltä. Kun joku onnistuu hyvin kuten Lasse arkun teossa
Sanni on mainio tässä tehtävässä.
Melody esittää aikuista ja itsevarmaa johtajaa, vaikka on todellisuudessa henkisesti kehittymättömimpiä tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin kaikki älylliset ihmiset osasivat veikata jo etukäteen Noora kauniina, nuorena naisena joutui keski-ikäisten palstanaisten sylkykupiksi.
Noora kyllä on hoitanut aivan itse itsensä inhokiksi monelle. Itse tykkäsin hänestä ensin. Hän vaikutti mukavalta ja vaikka keskittyikin vähän liikaa meikkaamiseen ja hiusten laittoon, niin vaikutti silti vähemmän ulkonäkökeskeiseltä kuin esim. Laura L.
Talon puolelle päästessään alkoi pelaaminen heti ja ärsytti hänen tapansa mustamaalata Samiria muille asukkaille eikä Samir kyennyt puolustautumaan kun ei ollut vielä siellä. Kaiken huippu oli kun hän sai kilarit siitä kun ei omasta mielestään saanut tarpeeksi huomiota Punahilkkana. Kiukutteli kuin pikkulapsi siitä.
Olisi niin kiva kuin edes joskus ei tarvitsisi pettyä näihin Instablondeihin BB talossa. Aina he kuitenkin osoittautuvat itsekkäiksi minäminäminä persooniksi.
Täytyy antaa pisteet muille asukkaille tuossa Punahilkan asujutussa,että saivat jotenkin selvää siitä, mitä Noora yritti sönköttää. Puheentuotto kun oli kuin kolmen promillen humalassa olevalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyitä askelia, pää takakenossa ja nokka kohti kattoa.
Auts, mulla meni niskat nyt jumiin. Ei enää ikinä Mellu kävelyä.
Hitto mikä ärsyttävä päällepäsmäri. Ois joutanu seuraavana pois.