Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
39021/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki bb fanit ja noi bb fanien tehtäväkokeilut tai mitkä lie jutut pitäs heivata nuista lähetyksistä. Tylsintä katottavaa. Onneks ruudussa voi skipata, mut silti, ei ketään kiinnosta kattoo ku jotkut kaks random tyyppiä yrittää jotain heinäköyttä väsätä tai pientä ketjureaktiorataa rakentaa jne...

Tai mua ei kiinnosta myöskään jotkut random fanit jotka on tossa analysoimassa talon elämää.

Ennemmin just jotain vanhoja asukkaita tai tuotannon porukkaa tai "asiantuntijoita" tuonne. Paljon mielenkiintosempaa.

Vierailija
39022/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivä päivältä vahvistui tuo Melodyn henkinen väkivalta, pomotus. Se korostui tässä tehtävässä ja meillä ei puoliso voi nyt enää katsoa 24/7 ennenkuin Melody poistunut talosta. Käänsipä kumman kameran tahansa siellä se huutaa ja määräilee. Voisiko isoveli laittaa Melodyn häätöäänestykseen kun piilottanut maitoja ja kermoja jotka kaikki asukkaat ansaitsivat itse. Mitä hyötyä viikkotehtävien onnistumisesta on jos palkinto ruuat piilotetaan. Melody pitää muita aivottomina yksilöinä jotka eivät itse osaisi kontrolloida sylmistään. Vaikkakin itse syö koko ajan.

Mun mielestä kaikille rankkua ruokatavaroiden piilottamisesta, ihan kuin edelliselläkin viikolla. Siinäpä saisi Mellu selitellä ja pahoitella kun rikkoo sääntöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39023/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei oo ollu norminimeämisiä pariin viikkoon, mutta onko kukaan antanut mellulle ääniä aiemmin? ilmeisesti vain juhani.

Vierailija
39024/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko arvon tuottaja joka kertonut, miten siihen arkkuun tehdään "lasit"? 

No sehän siinä kummallista olikin, että ne muut ehjät arkun kelmuseinät saivat jäädä ja itse ohjaaja laitteli sitten rikotulle sivulle foliota lasiseinäksi. Varmaan M tajusi itsekin siinä hetkessä, että taisi mennä yli.

Niinpä. Jos oikeasti olisi ollut kiellettyä laittaa kelmua tai olisi itse pitänyt sitä huonona, olisi toiminut täysin toisella tavalla. Eihän sitä kelmua olisi edes tarvinnut puhkoa, jos olisi vain vetänyt folion siihen yhdelle sivulle. 

meloonilla yksinkertaisesti paloi pinna kun se näyttikin lasiarkulta, ei kerennyt määräämään siihen kelmua, vaikka siitä olikin jo kertaalleen kysytty, melooni olisi halunnut tulla kertomaan että katsotaas nyt jos kelmu kävisikin siihen, silloin siitä olisi tullut meloonin keksintö.

näinhän työpaikallakin toimitaan, jos joku keksii idean, sitä ei toteuteta ennenkuin esimies voi kääntää idean itselleen.

lasseparka yritti säästää aikaa, ja näyttihän se hyvältä, liian hyvältä!

No  onhan tuossa erikoista, että nimenomaan tuosta kelmusta suuttui, kun nuo ovat nikkaroineet tuossa muuten kaikessa rauhassa eikä Melody ole muutenkaan ihan kaikkeen puuttunut. Luulen, että kyse oli nimenomaan Lassesta tai siitä, että kelmu otettiin keittiöstä eikä niinkään siitä, että joku teki päätöksen kysymättä. 

Mä luulen että nellulla meni vaan yksinkertaisesti siinä huuruun, ku Lasse ei alistunutkaan Mellun tahtoon. Oli jo aikaisemmin kieltänyt Lassea ottamasta kelmua, ja Lasse meni ja otti siitä huolimatta. Eikä lopettanut vaikka Mellu käski, en usko että kyse mistään tehtävään liittyvästä on. Vaan siitä että Mellu ei vaan kestä sitä, jos joku kapinoi hänen auktoriteettian vastaan.

Mellu on jo tottunut siihen, että kaikki tottelee häntä talossa. Kun joku ei tottelekaan, Mellulla menee pasmat ihan sekaisin.

Vierailija
39025/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko täällä olla mielipiteitä myös muista asukkaista kuin Melodysta? 99 % pelkkää Melodyn haukkumista. Muutko on niin puhtoisia, erinomaisia, täydellisiä, virheettömiä yli-ihmisiä?

Vierailija
39026/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämähän on aivan pascoja näyttelemään. Ei tule karonkkaa tällä menolla.

Vierailija
39027/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin kaikki älylliset ihmiset osasivat veikata jo etukäteen Noora kauniina, nuorena naisena joutui keski-ikäisten palstanaisten sylkykupiksi.

Noora kyllä on hoitanut aivan itse itsensä inhokiksi monelle. Itse tykkäsin hänestä ensin. Hän vaikutti mukavalta ja vaikka keskittyikin vähän liikaa meikkaamiseen ja hiusten laittoon, niin vaikutti silti vähemmän ulkonäkökeskeiseltä kuin esim. Laura L.

Talon puolelle päästessään alkoi pelaaminen heti ja ärsytti hänen tapansa mustamaalata Samiria muille asukkaille eikä Samir kyennyt puolustautumaan kun ei ollut vielä siellä. Kaiken huippu oli kun hän sai kilarit siitä kun ei omasta mielestään saanut tarpeeksi huomiota Punahilkkana. Kiukutteli kuin pikkulapsi siitä.

Olisi niin kiva kuin edes joskus ei tarvitsisi pettyä näihin Instablondeihin BB talossa. Aina he kuitenkin osoittautuvat itsekkäiksi minäminäminä persooniksi.

Täytyy antaa pisteet muille asukkaille tuossa Punahilkan asujutussa,että saivat jotenkin selvää siitä, mitä Noora yritti sönköttää. Puheentuotto kun oli kuin kolmen promillen humalassa olevalla.

Puheentuotto Suomi ensin johtajalla kolmen promillen humalassa. Sönkötti. 🇫🇮😵

Ja tuosta sinun "Suomi ensin"-repliikistä ei ymmärrä senkään vertaa.

Suomen kansa ensi puoleen puheenjohtaja nainen, R. Yildis, sönkötti kuin 3 promillen humalassa. Ei saanut selvää..... Ymmärrätkö nyt, vai tarvitsetko lisä selvityksen ja videoita.

Vierailija
39028/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melodyhan käyttäytyi jotain harjoittelijaa kohtaan töissä myös törkeästi! Repi kauhaa kädestä jne kun se ei "tajunnut".. kertoi aiemmin nauraen

Vierailija
39029/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, et jos Melodylle sanottas tuosta päsmäröinnistä ja et ihmiset pelkää häntä tms, Mellu olis täysin ihmeissään ja loukkaantunut. En usko, et itse tiedostaa tätä ollenkaan.

V''tun posket, nauttii täysin siemauksin. Ja mikäs siinä, kun nuo vätykset antavat vallan, sitä saa mitä tilaa.

Kansalla on juuri sellaiset johtajat kuin se ansaitseekin. Tuo vanha viisaus kannatta sisäistää ja miettiä, että onko noin - ansaitsiko Saksan kansa 30- ja 40-luvulla nassuhallinon? Ilmeisesti, kun sitä alettiin pitää haitallisena vasta silloin, kun oma prsaus oli tulessa. Sitä ennenhän oli erilaiset vähemmistöt ja toisinajattelijat joutuneet tulen alle, ei koske hei mua, ajatteli moni.

Ehkä talossakin moni ajattelee, että hei ei koske mua ja jos mä tässä räjähdän, niin some täytyy meemeistä, joissa mä huudan mustalle mimmille. Hei, hei duunipaikat. 

Kas kun meni läpi, mutta hyvä vertaus. Itsekin ajattelin samaa, mutta en uskaltanut heitin vaan vellinkuppivertauksen.

Ehkä Melodylle annettiin määrätty tehtävä ja pienessä päässään hän kuvitteli johtavansa koko Eurooppaa ja odottaa nyt kansan hurraavan haltioissaan. 

Vierailija
39030/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla että Mellun matka on kohta loppusuoralla. Ensi viikolla voi ääniä ropista ehkä Lasselta, melko varmasti Sannilta, ehkä Juhanilta ja joiltain muiltakin toivottavasti.

Valitettavasti ensi nimeämisiin mennessä ehtii tapahtumaan jotain sellaista, että tämä tuottajapomottelu jää pinnan alle. Tässäkin porukan kiinnostus on ehtinyt vaihtua Nooran punahilkkakriiseilystä Melodyn kelmuihin parissa päivässä. Ja pahintahan tuossa on, että suurin osa ei edes nähnyt kelmutilannetta. 

Vierailija
39031/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katja ei osaa näytellä,liian jäykkä ja puhuu vai omalla ykstoikkosella äänellään.

Todella jäykkää tuo sen näytteleminen, ei osaa todellakaan eläytyä, pitikö se tuohon rooliin valita ylipäätään. Muutenkin (en nyt halua moittia kenenkään ulkonäköä ym) on jotenkin "hengetön" ja tuo sen vaatetus, tuollaisia puseroita löytyy mun 70-vuotiaan mummon kaapista, silläkin on trendikkäämpiä. Ja kun ajattelee hänen ikäänsä, niin Maijukin on nuorekkaampi. Tuo beige-linja kertoo jotain ihmisestä. Vois lähteä tuolta jo sunnuntaina. 

Vierailija
39032/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katon nyt vasta tota eilistä koostetta ja mun sydän sulaa kun porukka itki tossa Pekan synttärihomman takia. Erityisesti tosi ihana nähä että osa miehistäkin näytti tunteensa. Taavi ja Sami😍

Ja siis tähän vielä jatkoa, että Sami ja Taavi ei ehkä mun lemppari ihmisiä oo tuola talossa, mut arvostan sitä että he näyttää tunteensa.

Jassukaan ei mun lemppari mutta hänkin oli sulonen kun hän itki tuossa.

Pitäs jokaisen muistaa että ihmisiä myö kaikki ollaan ja jokainen on erilainen. Täällä niin paljon porukka arvostelee negativiseen sävyyn ja haukkuu asukkaita, joka on oikeasti tosi julmaa. Että katsojissa on enemmän vikaa kun asukkaissa.

Ite nään jokaisessa asukkaassa jotain hyvää. Tuntuu että täällä kommentoivat ihmiset ei nää kenessäkään mitään hyvää.

Muut vanhat asukkaat ovat ihan symppiksiä vikoineen, mutta rehellisesti sanottuna Melodyn käytöksessä on vaikea nähdä mitään hyvää. Uusista on vaikea sanoa vielä mitään.

No joo, kieltämättä Melody on ollu nyt aika hirvee. Mut jotenki yritän aatella et se joutuu ton tehtävän takia olemaan sellanen, että se onnistuu ja homma pysyy kasassa. Toisaalta ei se tehtävä oikeuta rikkomaan esim toisen tekemiä juttuja yms. Ja Melody ei ole kykyä myöntää olevansa väärässä tai että hänellä on vähän liikaa tarve määräillä muutenkin. Hän vähän pelottavasti osaa olla ystävällinen että pitää ihmiset hänen pauloissaan mutta samalla tosi toksinen... Eikä kaikki asukkaat tajua sitä, että samalla kun hän tuo hyvää taloon (mm. ruokaa/järjestystä) niin samalla se myös myrkyttää ilmapiiriä.

Vierailija
39033/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko täällä olla mielipiteitä myös muista asukkaista kuin Melodysta? 99 % pelkkää Melodyn haukkumista. Muutko on niin puhtoisia, erinomaisia, täydellisiä, virheettömiä yli-ihmisiä?

Keskutellaan nyt tästä johtajasta, kun uusi astuu kehiin puhutaan sitten hänestä.

Vierailija
39034/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin kaikki älylliset ihmiset osasivat veikata jo etukäteen Noora kauniina, nuorena naisena joutui keski-ikäisten palstanaisten sylkykupiksi.

Noora kyllä on hoitanut aivan itse itsensä inhokiksi monelle. Itse tykkäsin hänestä ensin. Hän vaikutti mukavalta ja vaikka keskittyikin vähän liikaa meikkaamiseen ja hiusten laittoon, niin vaikutti silti vähemmän ulkonäkökeskeiseltä kuin esim. Laura L.

Talon puolelle päästessään alkoi pelaaminen heti ja ärsytti hänen tapansa mustamaalata Samiria muille asukkaille eikä Samir kyennyt puolustautumaan kun ei ollut vielä siellä. Kaiken huippu oli kun hän sai kilarit siitä kun ei omasta mielestään saanut tarpeeksi huomiota Punahilkkana. Kiukutteli kuin pikkulapsi siitä.

Olisi niin kiva kuin edes joskus ei tarvitsisi pettyä näihin Instablondeihin BB talossa. Aina he kuitenkin osoittautuvat itsekkäiksi minäminäminä persooniksi.

Täytyy antaa pisteet muille asukkaille tuossa Punahilkan asujutussa,että saivat jotenkin selvää siitä, mitä Noora yritti sönköttää. Puheentuotto kun oli kuin kolmen promillen humalassa olevalla.

Puheentuotto Suomi ensin johtajalla kolmen promillen humalassa. Sönkötti. 🇫🇮😵

Ja tuosta sinun "Suomi ensin"-repliikistä ei ymmärrä senkään vertaa.

Suomen kansa ensi puoleen puheenjohtaja nainen, R. Yildis, sönkötti kuin 3 promillen humalassa. Ei saanut selvää..... Ymmärrätkö nyt, vai tarvitsetko lisä selvityksen ja videoita.

Vielä kun tietäisi, miten sinun 3 promillen humalatilasi liittyy big brotheriin. 

Vierailija
39035/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa näköä on Riikassa ja Jassussa

Vierailija
39036/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Jassu fanit suoltaa tätä paskaa, että häädössä olevan Jassun veemoinen käytös jäisi taka alalle. Tuolla on jokaisella omat virheensä, niinkuin meilläkin. 👍

Vierailija
39037/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katja ei osaa näytellä,liian jäykkä ja puhuu vai omalla ykstoikkosella äänellään.

Todella jäykkää tuo sen näytteleminen, ei osaa todellakaan eläytyä, pitikö se tuohon rooliin valita ylipäätään. Muutenkin (en nyt halua moittia kenenkään ulkonäköä ym) on jotenkin "hengetön" ja tuo sen vaatetus, tuollaisia puseroita löytyy mun 70-vuotiaan mummon kaapista, silläkin on trendikkäämpiä. Ja kun ajattelee hänen ikäänsä, niin Maijukin on nuorekkaampi. Tuo beige-linja kertoo jotain ihmisestä. Vois lähteä tuolta jo sunnuntaina. 

Juu, kyllä on ainoa oikea ratkaisu häätää Katja, koska hänellä on mummovaatteita. Kaikki m534uu bb:ssä on ihan toissijaista.. 

Vierailija
39038/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Vaikka täällä hakutaan hiusten värjäämistä, niin Riikalla hieno punainen tukka.

Vierailija
39039/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bileet ku jos tulee niin Meloni laskee kuinka monta alkojuomaa kukin saa, niinku viimeksi teki😆

Vierailija
39040/105262 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😁

Ketju on lukittu.