Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Juhani kysyi että Sami kysyy voisiko laittaa mustan viitan kun salama iskee Melody sanoo EI! Ja vaihtaa puheen aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla että Mellun matka on kohta loppusuoralla. Ensi viikolla voi ääniä ropista ehkä Lasselta, melko varmasti Sannilta, ehkä Juhanilta ja joiltain muiltakin toivottavasti.
Valitettavasti ensi nimeämisiin mennessä ehtii tapahtumaan jotain sellaista, että tämä tuottajapomottelu jää pinnan alle. Tässäkin porukan kiinnostus on ehtinyt vaihtua Nooran punahilkkakriiseilystä Melodyn kelmuihin parissa päivässä. Ja pahintahan tuossa on, että suurin osa ei edes nähnyt kelmutilannetta.
Tää on muuten totta. Viikko on pitkä aika talossa et kaikki on mahdollista. Saattaa tapahtua mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa näköä on Riikassa ja Jassussa
Niin on. Vaikka täällä hakutaan hiusten värjäämistä, niin Riikalla hieno punainen tukka.
Kuka helkkarin Riikka?
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte, koska häätöäänestykseen joutuvat paljastetaan?
Toivottavasti sitten vasta, kun on hieman kuplajuomaa nautittu ;) Ja uusien perusteltava ääneen, miksi valitsivat kunkin asukkaan häätöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko arvon tuottaja joka kertonut, miten siihen arkkuun tehdään "lasit"?
No sehän siinä kummallista olikin, että ne muut ehjät arkun kelmuseinät saivat jäädä ja itse ohjaaja laitteli sitten rikotulle sivulle foliota lasiseinäksi. Varmaan M tajusi itsekin siinä hetkessä, että taisi mennä yli.
Niinpä. Jos oikeasti olisi ollut kiellettyä laittaa kelmua tai olisi itse pitänyt sitä huonona, olisi toiminut täysin toisella tavalla. Eihän sitä kelmua olisi edes tarvinnut puhkoa, jos olisi vain vetänyt folion siihen yhdelle sivulle.
meloonilla yksinkertaisesti paloi pinna kun se näyttikin lasiarkulta, ei kerennyt määräämään siihen kelmua, vaikka siitä olikin jo kertaalleen kysytty, melooni olisi halunnut tulla kertomaan että katsotaas nyt jos kelmu kävisikin siihen, silloin siitä olisi tullut meloonin keksintö.
näinhän työpaikallakin toimitaan, jos joku keksii idean, sitä ei toteuteta ennenkuin esimies voi kääntää idean itselleen.
lasseparka yritti säästää aikaa, ja näyttihän se hyvältä, liian hyvältä!
No onhan tuossa erikoista, että nimenomaan tuosta kelmusta suuttui, kun nuo ovat nikkaroineet tuossa muuten kaikessa rauhassa eikä Melody ole muutenkaan ihan kaikkeen puuttunut. Luulen, että kyse oli nimenomaan Lassesta tai siitä, että kelmu otettiin keittiöstä eikä niinkään siitä, että joku teki päätöksen kysymättä.
Mä luulen että nellulla meni vaan yksinkertaisesti siinä huuruun, ku Lasse ei alistunutkaan Mellun tahtoon. Oli jo aikaisemmin kieltänyt Lassea ottamasta kelmua, ja Lasse meni ja otti siitä huolimatta. Eikä lopettanut vaikka Mellu käski, en usko että kyse mistään tehtävään liittyvästä on. Vaan siitä että Mellu ei vaan kestä sitä, jos joku kapinoi hänen auktoriteettian vastaan.
Mellu on jo tottunut siihen, että kaikki tottelee häntä talossa. Kun joku ei tottelekaan, Mellulla menee pasmat ihan sekaisin.
Lassen lukutaidottomuutta tai muistiongelmia, ei pidä kaataa toisen asukkaan niskaan. Asukkaille annetussa ohjekirjassa kerrotaan, millä tavaroilla talossa ei saa leikkiä. Kelmu on hyvästä syystä kiellettyjen listalla. Big Brotherin myöntämällä poikkeusluvalla voidaan kumota näitä sääntöjä
Vierailija kirjoitti:
Unohtumaton elämys oli eilen nähdä Meloonin ruskeakastike, jonka kertoi tekevänsä. Se annos näytti valkoisena annoksena kera perunamuussin samalta kuin anaalikatjan kroppa. Kuin ajokoiran oksennukselta.
Toista tuntia potut kiehui ja jauhoja ei ruskistettu. Ei ollu herkullisen näköistä kastiketta. Liekö tölkki kermaa kaadettu pannuun.
Ilman täytesanoja Noora ei puhuisi yhtään mitään. Niinku silleen niinku silleen niinku silleen! Pää räjähtää tuota kuunnellessa.
Vierailija kirjoitti:
Taide näyttelyt on ihan eri paikassa kuin kenenkään iholla. Minun mielestä tatuoinnit on aina rumia, enkä koskaan katso niitä ihaillen, vaan katson, onpa iho sutattu ja piirrelty. Tatuoitu ihminen näyttää, kuin sillä olisi aina samat vaatteet päällänsä ja näin ollen näyttää likaiselta.
Se iho, joka luoja meille antoi syntyessään on puhdas ja kaunein iho, siihen ei kuulu piirrokset.
Sinä näät asian näin. Minulla on tatuointeja, terveisin Marco de Wit.. 😂
Vierailija kirjoitti:
Voisiko täällä olla mielipiteitä myös muista asukkaista kuin Melodysta? 99 % pelkkää Melodyn haukkumista. Muutko on niin puhtoisia, erinomaisia, täydellisiä, virheettömiä yli-ihmisiä?
No sen kun kirjoitat mielipiteesi. Ei kai sitä kukaan kiellä (ellei ne ole noita norsuvirtahepojankutuksia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Vaikka täällä hakutaan hiusten värjäämistä, niin Riikalla hieno punainen tukka.
Kuka hiton Riikka??? Tulipahan ilmi yksi itselleen vastaaminen, kun kirjoitit kahdesti nimen väärin 😂
Jos joutuisin ton Nooran kans samaan tilaan huutaisin TURPA KIINNI! alle vartissa.
Miten kukaan voi olla noin rasittava ja noin tyhmä. Ääneen lukeminenkin tuotti suuria vaikeuksia.
Melody varmasti kotona se joka näyttää kaapin paikan.Nyt näyttännyt ja määräillyt talossa monta viikkoa.Onko M kenties mennyt väärään ohjelmaan ? Joku kokkisota tai jotain ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko arvon tuottaja joka kertonut, miten siihen arkkuun tehdään "lasit"?
No sehän siinä kummallista olikin, että ne muut ehjät arkun kelmuseinät saivat jäädä ja itse ohjaaja laitteli sitten rikotulle sivulle foliota lasiseinäksi. Varmaan M tajusi itsekin siinä hetkessä, että taisi mennä yli.
Niinpä. Jos oikeasti olisi ollut kiellettyä laittaa kelmua tai olisi itse pitänyt sitä huonona, olisi toiminut täysin toisella tavalla. Eihän sitä kelmua olisi edes tarvinnut puhkoa, jos olisi vain vetänyt folion siihen yhdelle sivulle.
meloonilla yksinkertaisesti paloi pinna kun se näyttikin lasiarkulta, ei kerennyt määräämään siihen kelmua, vaikka siitä olikin jo kertaalleen kysytty, melooni olisi halunnut tulla kertomaan että katsotaas nyt jos kelmu kävisikin siihen, silloin siitä olisi tullut meloonin keksintö.
näinhän työpaikallakin toimitaan, jos joku keksii idean, sitä ei toteuteta ennenkuin esimies voi kääntää idean itselleen.
lasseparka yritti säästää aikaa, ja näyttihän se hyvältä, liian hyvältä!
No onhan tuossa erikoista, että nimenomaan tuosta kelmusta suuttui, kun nuo ovat nikkaroineet tuossa muuten kaikessa rauhassa eikä Melody ole muutenkaan ihan kaikkeen puuttunut. Luulen, että kyse oli nimenomaan Lassesta tai siitä, että kelmu otettiin keittiöstä eikä niinkään siitä, että joku teki päätöksen kysymättä.
Mä luulen että nellulla meni vaan yksinkertaisesti siinä huuruun, ku Lasse ei alistunutkaan Mellun tahtoon. Oli jo aikaisemmin kieltänyt Lassea ottamasta kelmua, ja Lasse meni ja otti siitä huolimatta. Eikä lopettanut vaikka Mellu käski, en usko että kyse mistään tehtävään liittyvästä on. Vaan siitä että Mellu ei vaan kestä sitä, jos joku kapinoi hänen auktoriteettian vastaan.
Mellu on jo tottunut siihen, että kaikki tottelee häntä talossa. Kun joku ei tottelekaan, Mellulla menee pasmat ihan sekaisin.Lassen lukutaidottomuutta tai muistiongelmia, ei pidä kaataa toisen asukkaan niskaan. Asukkaille annetussa ohjekirjassa kerrotaan, millä tavaroilla talossa ei saa leikkiä. Kelmu on hyvästä syystä kiellettyjen listalla. Big Brotherin myöntämällä poikkeusluvalla voidaan kumota näitä sääntöjä
Älä nyt jaksa. Käyttiväthän kelmua myös noihin rekvisiittoihin, joiden maali ei ollut vielä kuivunut. Ei siitäkään käyty erikseen kysymässä bb:n lupaa vaan Melody ihan itsenäisesti sen tuossa päätti.
Vierailija kirjoitti:
Ilman täytesanoja Noora ei puhuisi yhtään mitään. Niinku silleen niinku silleen niinku silleen! Pää räjähtää tuota kuunnellessa.
Noora uittuun talosta
Jos jotain hyvää tossa tehtävässä ni on kivaa nhää keittiössä vähän ennemmän muitaki ku Melody.
Vierailija kirjoitti:
Melody on oikea jyrä. Kehonkielestä näkee että muut hädin tuskin uskaltaa tulla sanomaan hänelle mitään ja ovat anteeksipyyteleviä. Varmaan hän nauttii tuosta asemastaan.
Hänen kävelytyyli ja pään asento jo pelästyttää arimmat. Pitää päätä kokoajan takakenossa josta saa ylimielisen vaikutelman vaikkei hän sitä mielestäni ole. Asennetta taitaa löytyä enemmän kuin monella talon mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melody on oikea jyrä. Kehonkielestä näkee että muut hädin tuskin uskaltaa tulla sanomaan hänelle mitään ja ovat anteeksipyyteleviä. Varmaan hän nauttii tuosta asemastaan.
Totta. Jotenkin surullistakin katsottavaa jo.
Mua lähinnä raivostuttaa. Kummallista miten paljon tunteita ja turhautumista yksi tv-ohjelma voikaan aiheuttaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun pää räjähtää Jassun ihra läskeistä... Onko kiva haukkua.
Sä oletkin niitä, joille ulkonäkö on persoonaa tärkeämpi. Noora on nätti ja tylsä. Jassu on ylipainoinen ja kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hiton Riikka??? Tulipahan ilmi yksi itselleen vastaaminen, kun kirjoitit kahdesti nimen väärin 😂
Miksi kysit kuka, kun kirjoitusvirheen huomasit. Korjaan Riika. Ole hyvä. 🤣🤣🤣🤣🤣
Melody nauraen Samirille: "Samir, you don't have to do everything, you are a great actor, but man you dont have to be director as well."
Olikos Melodykaan director..?