Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
37941/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

cancel-melody kirjoitti:

vähemmistösuvakistiJankuttaja ville ja melody ulos !

Eivät näytä olevan häädössä.

Vierailija
37942/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville valittannut kun vähemistöä haukutaan ja Melody itki kyynelten kerran kun puhuttiin rasismista.Tuollaiset juuri niitä jotka eivät itse huomaa miten ilkeitä ovat.Ville haukkui pk huoneessa törkeästi Samin.Sama juttu Melody kohdistaa vihansa Samiin.Kuvittelevat he ovat niitä juuri täydellisiä.Kaukana siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37943/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu sano jo aikaisemmin Kstjalle, et jos sitä ei tarvita siellä harjoituksissa niin voisko tulla kaveriksi tekee ruokaa. Katja lupas, et joo mä tuun jos ei mua tarvita. Tarvittiinko Katjaa? No ei, mutta silti Katja istu toimettomana tehtävähuoneessa. Ja tulee sisälle sohvalle.

Vierailija
37944/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että täällä on nyt aiempaa useampi tyyppi, joka ei keskustele asiallisesti. Tai jotkut tosi aktiiviset. Tai sitten se huono tyyli tarttuu ja kirjoitellaan ikävämällä sävyllä. Se on harmi.

Tykkäisin keskustella. Oon huomannut, että näitä jos jää lukemaan pidemmäksi aikaa, niin tulee ikävä fiilis ja lukiessa lisää kasvaa vaan hölmistys siitä, miksi näitä edes luen.

Mistä löytyisi asiallinen keskustelupaikka, missä erilaiset mielipiteet on ok, mutta epä-älykäs ja epäkypsä ruumiinosille hihittely ja ulkonäön haukkuminen puuttuu kirjoittajien aiheista?

Vierailija
37945/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melody puhuu ruoka suussa kun pitäisi asukkaille selvittää seuraava satu.

Vierailija
37946/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noorasta ei koskaan tule menestyvää esiintyjää, vaikka niin aikoo, kun ei muutamaa vuorosanaa opi parin vuorokauden aikana, eikä osaa yhtään näytellä. Myös Pekkaa ihmettelin, että eihän sillä ole kuin muutama sana opeteltavana ja joutui niitä opiskelemaan yöllä toisten nukkuessa eikä taida vieläkään osata niitä. Ihmettelen miten toi on päässyt ensihoitajaksi.

Vierailija
37947/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melody vi*uttaa. 😠

Vierailija
37948/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellu ajoi Jassun keittiöstä kesken ruuanlaiton pois kun pitää tiedotustilaisuuden. Taavi ja Juhani saivat kuitenkin jatkaa omia hommiaan.

Vierailija
37949/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

cancel-melody kirjoitti:

vähemmistösuvakistiJankuttaja ville ja melody ulos !

Eivät näytä olevan häädössä.

Onko häädössä olevat jo julkaistu?

Vierailija
37950/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja on ihminen, joka loistaa lämmintä valoa. Vaikka hänet on siunattu älyllä, hän ei kohota itseään toisten yläpuolelle. Omaa sisäistä kauneutta ei tarvitse tuoda jatkuvasti esille.

Vierailija
37951/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että täällä on nyt aiempaa useampi tyyppi, joka ei keskustele asiallisesti. Tai jotkut tosi aktiiviset. Tai sitten se huono tyyli tarttuu ja kirjoitellaan ikävämällä sävyllä. Se on harmi.

Tykkäisin keskustella. Oon huomannut, että näitä jos jää lukemaan pidemmäksi aikaa, niin tulee ikävä fiilis ja lukiessa lisää kasvaa vaan hölmistys siitä, miksi näitä edes luen.

Mistä löytyisi asiallinen keskustelupaikka, missä erilaiset mielipiteet on ok, mutta epä-älykäs ja epäkypsä ruumiinosille hihittely ja ulkonäön haukkuminen puuttuu kirjoittajien aiheista?

Oisko yodel? 🤭

Vierailija
37952/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noorasta ei koskaan tule menestyvää esiintyjää, vaikka niin aikoo, kun ei muutamaa vuorosanaa opi parin vuorokauden aikana, eikä osaa yhtään näytellä. Myös Pekkaa ihmettelin, että eihän sillä ole kuin muutama sana opeteltavana ja joutui niitä opiskelemaan yöllä toisten nukkuessa eikä taida vieläkään osata niitä. Ihmettelen miten toi on päässyt ensihoitajaksi.

Noorasta olen samaa mieltä, mutta eikös Pekalla ole ADHD? Tarvitsee enemmn aikaa asioiden opetteluun kun keskittymiskyky ei ole paras mahdollinen.

Vierailija
37953/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskaista katsottavaa tuo harjoittelu, kun Noora ei vain pysty. 

Pekka ja Ville ottivat homman tosissaan ja treenasivat vielä yöllä. Noora olisi voinut ottaa mallia. 

No eivätpä Pekka ja Ville oppineet reploja, vaikka harjoittelijat koko yön. Lisäksi Pekka änkyttää repliikkinsä niin että vaikea saada selvää.

Vierailija
37954/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville valittannut kun vähemistöä haukutaan ja Melody itki kyynelten kerran kun puhuttiin rasismista.Tuollaiset juuri niitä jotka eivät itse huomaa miten ilkeitä ovat.Ville haukkui pk huoneessa törkeästi Samin.Sama juttu Melody kohdistaa vihansa Samiin.Kuvittelevat he ovat niitä juuri täydellisiä.Kaukana siitä.

Sami Sami Sami Sami....

Sami parkaa kaikki kiusaa, kukaan ei leiki pikkuSamin kanssa koska Sami vaan jankuttaa eikä koskaan kuuntele muiden juttuja eikä anna toisten päättää leikeissä mitään, Samin pitää aina saada viimeinen sana tai Sami suuttuu ja juoksee mamman luokse itkemään.

Nillin nillin nillin...

Vierailija
37955/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasse: Taavi sano että mä esitän kun mulla on kylpytakki. p

Ilmeisesti pitää sitä nyt ettei pilaa vaatteitaan liimalla jne.

Jees, Lasse on äärimmäisen tarkka, mitä olen seuraillut... Ärsyyntyy epäsiisteydestä, mutta ei muista ihmisistä ja piirteistään, mikä on hyvä ominaisuus ihmisessä. Oikea siivousintoilija, talon kodinhengetär 😂

Vierailija
37956/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanopa se. 🤷🏼‍♀️

Tykkäisin jutella täällä, kun on niin aktiivista keskustelua. Mutta ei täällä oikein voi olla tuon ulkonäkötörkykommentoinnin takia.

Twitterissä ei meno kamalan paljon fiksumpaa ole. Plaza on asiallinen ja analyyttinen, mutta vähän liiankin jäykkä ja hiljainen ja siellä saa pelätä rikkovansa jotain kirjoittamatonta sääntöä.

Vierailija
37957/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melody on todella hyvä tuottaja, kuka olisi parempi? Ihmetyttää tuo Melodyn haukkuminen. Olisi todella sekasorto ilman Melodya.

Vierailija
37958/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa muut jakaa Katjalle hommia kun huomaavat ettei osallistu mihinkään.

No vihdoinkin! Johan siellä on kuukauden päivät maannu ja mennyt Pekon peesissä...

Ei minkäänlaista itseohjautuvaisuutta tuossa naisessa, niin miten tuo edes selviää niistä vaativista työkuvioistaan?

Vierailija
37959/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aaaaa kirjoitti:

ketkä on häädössä ?

Pekka Katja Jassu Sami ja Sanni

elleivät vielä vaihda

Ehdottaisipa Maiju, että Samin tilalle Mellu.

Maijulla vois olla munaa siihen

Ei Maijulla ole mitään intressiä vaihtaa Mellua Samin sijasta häätöön miksi olisi?

Jos Maiju haluaa tehdä vaihdon hän vaihtaa Sannin pois ja jonkun muun tilalle, koska juuri sai huomata että Sannista on hyötyä koska koulutettu hieroja ja Maijun hartiat täysin jumissa.

Uskokaa nyt Samifanit ettei se Sami merkitse kenellekään muulle mitään kuin teille, asukkaita ja suurinta osaa katsojista tuo jankuti jankkaaja lähinnä ärsyttää.

Enempi minulle Samin järkevät jutut antaa kun Jasmiinan mitään antamaton häsötys ja lösötys.

Vierailija
37960/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xxxxx kirjoitti:

Melaniin pitää taas päteä

Moneskohan versio tuo on Melody-nimestä? Onko suomalaisilla todella noin vaikeaa sanoa vähänkään erikoisempi nimi?

Ketju on lukittu.