Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
37921/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aaaaa kirjoitti:

ketkä on häädössä ?

Pekka Katja Jassu Sami ja Sanni

elleivät vielä vaihda

Ehdottaisipa Maiju, että Samin tilalle Mellu.

Maijulla vois olla munaa siihen

Ei Maijulla ole mitään intressiä vaihtaa Mellua Samin sijasta häätöön miksi olisi?

Jos Maiju haluaa tehdä vaihdon hän vaihtaa Sannin pois ja jonkun muun tilalle, koska juuri sai huomata että Sannista on hyötyä koska koulutettu hieroja ja Maijun hartiat täysin jumissa.

Uskokaa nyt Samifanit ettei se Sami merkitse kenellekään muulle mitään kuin teille, asukkaita ja suurinta osaa katsojista tuo jankuti jankkaaja lähinnä ärsyttää.

Usko nyt kuule ihan ite, että ehkä sinun ajatukset ei edusta kaikkien muiden katsojien ajatuksia. Onhan Sami aika korkealla voittajaveikkauksissa muutenkin, että ehkä sittenkin on useampia, jotka tykkää Samista.

Vierailija
37922/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja ei tod käy täysillä, eiköhän se jo kaikille ole tullut selväksi. Ja mitä **, uusi näytelmä?? Ei voi olla totta, kohta palaa pinna jollakin taatusti, lystiä tiedossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37923/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ketään ei häiritse Pekan pervoilut? Tai Juhanin irstaat fantasiat? Tai Lassen helppous? Tai Taavin munalesoilut ja kiinnostus aikuisten leluihin? Mutta Minnalle ja Katjalle sataa kaksua niskaan tuutin täydeltä. Miksi Laten Anssiin takertuminen häiritsi niin monia mutta Laten veitsi/baarijono kertomukset (naisen kanssa?) ei hetkauttanut? Miksi nainen joka haluaa miestä on niin kamala asia? Selittäkää minulle.

Isoveli on tainnut tällä kaudella haluta jotain seksuaalisesti virittyneitä henkilöitä taloon kun yli puolella on ihme häröilymeininkiä.

Suominaista ärsyttäää vain naiset.

Kyllä mua naisena häiritsee esim Anssi kokonaisuudessaan, en pidä sen luonteesta enkä oikein mistään siinä, sekä Akin käytöstavat ja junttius varsinkin kännissä. Lassen kylpytakkihaahuilu ärsyttää nykyään myös ja vähän se sen liian kiltti myötäily. Sami ärsytti tosi paljon aluksi, enkä vieläkään aina tykkää sen lapsenomaisuudesta ja huonosta tilanteen lukutajusta.

Keskustelua Andyprosta  Redditissä https://www.reddit.com/r/LivestreamFail/comments/a8mrkj/andypro_fucked_…

Aika sika 😤

Anssi oli siis ottanut kondomin salaa pois harrastaessaan seksiä tuon naisen kanssa.

Siinä vasta ihana vekkuli. Eihän se mitään, pojat on poikia ja se on vaan Anssi..

Vierailija
37924/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö tuo Katja täysillä. Viltin sisällä ja pitäs tehdä ruokaa.

Lasse jo sano sille ku joku kysyi jotain et 'se on sun hommas'. Lassea alkaa risoon selvästi Katjan löysäily.

Vierailija
37925/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ykkösinhokit on Melody ja Sanni

Mun suosikiksi on noussut Sanni.

Vierailija
37926/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä twisti et seuraava näytelmä puskee jo. Tulee kiire ja härdelli. Painetta. Sitten vielä lyödään ne häädöt tähän. 👏👏

Vierailija
37927/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähemmistösuvakistiJankuttaja ville ja melody ulos !

Vierailija
37928/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Anssikin nyt ohjaa

Vierailija
37929/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä tulee Lumikki?

37930/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt KUNNON PERUSTELUITA niiltä, jotka tääl jatkuvasti sanovat mm: "Katja ja Pekka, hyi mikä ällö pari" "Katjan perse sitä ja tätä" "Hyi tuo Pekka..." jne. Miks he saavat täällä hirveet lyttäykset? Itse tykkään Pekasta, tykkään kuunnella häntä, esim. eilen oli kiva kuunnella hänen ja Villen kahdenkeskistä keskustelua. Välil häl menee yli, mut kaikilla joskus. Parasta Pekassa on, et hän tulee juttuun kaikkien kanssa, hänen villin ulkokuoren al on jotain, joka välittää muista ihmisistä ja hän tiedostaa omat ominaisuutensa itse, tietää et hänen jutut saattavat men yli ja tulee se ns. rooli päälle.

1. Mua ihmetyttää Pekan puheen (puhetavan) mollaaminen ja haukkuminen. Se on hänen OMINAISUUS, ja kaikki jotka väittää, hänen puhetapansa on osa hänen "rooliaan" niin nyt cmon ja järki päähän. Mun luokalla oli useita, joille puheen tuottaminen oli hankalaa, varsinki isommas porukas. Tiettyjä sanoja oli vaikee löytää ja etenkin, jos luokan edes piti lukee ääneen kirjaa ni puheesta tuli vielä enemmän ns. änkyttävää. Mut se on heidän ominaisuus, kukaan tuskin itse valitsee puhua änkyttäen, koska se voi olla myös itselle tosi kuormittavaa; kokoajan joutuu miettimään, miltä kuulostaa, miksi kuulostaa siltä kuin kuulostaa, mitä muut ajattelee, osaispa puhua selkeästi jne. Hirveetä p*skaa, et tääl lytätään ja haukutaan ihmisiä heidän ominaisuuksien vuoksi, vaikkei koko ihmistä tunneta LAINKAAN.

2. Katja. MITÄ hän on tehnyt teille saadakseen teidän lyttäykset ja haukut päällensä? Hänellä on varmaan ollut vaikea lapsuus ja nuoruus, joka varmasti heijastuu vielä aikuisiällekin. Katjan tapauksessa se mahdollisesti tulee ilmi juuri siten, että hän hakee turvaa ja huomiota sekä hyväksyntää miehiltä, koska nuorempana hänet on saatettu torjua useasti, kiusaamisen lisäksi. Mut tuon tuosta lytätään hänen ulkonäköään, sitä että hän viihtyy talossa Pekan kanssa, juttelee Taavin kanssa yms. Ja tältä palstalta hänet tuntee tuskin kukaan.

37931/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40616 kirjoitti:

Nyt KUNNON PERUSTELUITA niiltä, jotka tääl jatkuvasti sanovat mm: "Katja ja Pekka, hyi mikä ällö pari" "Katjan perse sitä ja tätä" "Hyi tuo Pekka..." jne. Miks he saavat täällä hirveet lyttäykset? Itse tykkään Pekasta, tykkään kuunnella häntä, esim. eilen oli kiva kuunnella hänen ja Villen kahdenkeskistä keskustelua. Välil häl menee yli, mut kaikilla joskus. Parasta Pekassa on, et hän tulee juttuun kaikkien kanssa, hänen villin ulkokuoren al on jotain, joka välittää muista ihmisistä ja hän tiedostaa omat ominaisuutensa itse, tietää et hänen jutut saattavat men yli ja tulee se ns. rooli päälle.

1. Mua ihmetyttää Pekan puheen (puhetavan) mollaaminen ja haukkuminen. Se on hänen OMINAISUUS, ja kaikki jotka väittää, hänen puhetapansa on osa hänen "rooliaan" niin nyt cmon ja järki päähän. Mun luokalla oli useita, joille puheen tuottaminen oli hankalaa, varsinki isommas porukas. Tiettyjä sanoja oli vaikee löytää ja etenkin, jos luokan edes piti lukee ääneen kirjaa ni puheesta tuli vielä enemmän ns. änkyttävää. Mut se on heidän ominaisuus, kukaan tuskin itse valitsee puhua änkyttäen, koska se voi olla myös itselle tosi kuormittavaa; kokoajan joutuu miettimään, miltä kuulostaa, miksi kuulostaa siltä kuin kuulostaa, mitä muut ajattelee, osaispa puhua selkeästi jne. Hirveetä p*skaa, et tääl lytätään ja haukutaan ihmisiä heidän ominaisuuksien vuoksi, vaikkei koko ihmistä tunneta LAINKAAN.

2. Katja. MITÄ hän on tehnyt teille saadakseen teidän lyttäykset ja haukut päällensä? Hänellä on varmaan ollut vaikea lapsuus ja nuoruus, joka varmasti heijastuu vielä aikuisiällekin. Katjan tapauksessa se mahdollisesti tulee ilmi juuri siten, että hän hakee turvaa ja huomiota sekä hyväksyntää miehiltä, koska nuorempana hänet on saatettu torjua useasti, kiusaamisen lisäksi. Mut tuon tuosta lytätään hänen ulkonäköään, sitä että hän viihtyy talossa Pekan kanssa, juttelee Taavin kanssa yms. Ja tältä palstalta hänet tuntee tuskin kukaan.

JATKUU ---> 

3. Mikä teitä triggeröi niin paljon Katjassa ja Pekassa? Miks ette voi antaa heidän viettää yhteistä aikaa BB:ssä sen aikaa kun se kestää, MIKÄ siinä häiritsee teitä niin paljon? Mua ei häiritse BB:ssä mikään, se on reality- ja viihdeohjelma, miks siitä pitää tehdä sen isompi numero, että antaa TOISTEN IHMISTEN tv:ssä sanomien asioiden ja tekemien juttujen mennä niin pahasti oman ihon alle? XD Kaksi aikuista ihmistä, on selvä, että Katja tietää, mitä Pekka haluaa, Pekka tietää et Katja on ihastunut häneen, Katja tietää ettei Pekka ole ihastunut häneen jne. Mut silti he viettävät talossa MOLEMPIEN toimesta aikaa yhdessä (ja mun mielestä ei missään määrin liikaa, enkä anna heidän yhteisten hetkien mennä mun ihon alle, toisin kuin jotkut antavat... :DD), joten eikö se kerro siitä, että he viihtyvät toistensa seurassa. MIKÄ tässä aiheuttaa niin paljon kismaa? BB:ssä on ollu lähes joka kaudel ainaki yks "pariskunta", miksei esim. viime kauden Artusta ja Ellasta nostettu moista haloota? Mites Minna ja Esa J kaudelta 2009? Entäs Mikael ja Annika kaudelta 2011? Entäpä Jouko ja Jonna I kaudelta 2012? Puhumattakaan niistä kaikista muista pariskunnista.

Mä tykkään Pekasta, ja tykkään Katjasta, tykkään heistä yksistään ja mielestäni heitä on mukava seurata myös yhdessä. Mun mielipide, joka on ja pysyy, on koht pysynyt 5vk. Ja pidän huolen, ettei kumpikaan heistä putoa pitkään aikaan. Kertokaa kunnon PERUSTELUITA, miksi Pekka on mielestänne "ällö" tms., MIKÄ teitä ärsyttää Katjassa ja mikä ärsyttää siinä, että he viettävät myös yhdessä aikaa (eivät kyl tod. ole kokoajan lääppimäs, vaik tääl sitäki kovasti väitetään). Ja kunnon argumentointiin ei kuulu pyrkimys vakuuttaa vastaväittelijää mm. toisen ulkonäköä arvostelevilla kommenteilla. Mm. Katjan ärsyttävyyteen ei pitäisi liittyä millään tavalla hänen ulkonäkönsä, eikä Pekan ärsyttävyyteen se, ettei hän puhu yhtä täydellisellä artikulaatiolla kuin SINÄ. Ota huomioon, että hänellä saattaa olla esimerkiksi lapsena diagnosoitu puheen tuottamisen vaikeus. Jos Katjassa ärsyttää asiat, joista hän puhuu (vaikka sitten ne seksiin liittyvät), niin onko hän tosiaan ainoa asukas, jonka puheet sua ärsyttää noin paljon? 

Vierailija
37932/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenestä tulee Lumikki?

Varmaan Noorasta, kun on niiiiin ihana.

Vierailija
37933/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi kaudelle ei yhtään kylpytakkia eikä vilttiä taloon. Nytkin yksi kylpytakissa vaikka kohta ilta, ja yksi pölistelee vilttiä keitiössä, ei siellä kylmä voi olla kun muut kevyissä vaatteissa.

En tajua, miten ketään voi vaivata kylpytakit, viltit, turkit ja yöhousut. :D 

Ei tuo nyt kovin hygieeniseltä näytä kekkuloida tuossa takissa keittiössä. Onneksi on tällä kertaa kuiva.

Vierailija
37934/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katja ei tod käy täysillä, eiköhän se jo kaikille ole tullut selväksi. Ja mitä **, uusi näytelmä?? Ei voi olla totta, kohta palaa pinna jollakin taatusti, lystiä tiedossa.

Ei taida täysillä käydä. Kyllä kehali kehalin tuntee, Katja ja Pekka:)

Vierailija
37935/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi, tuo raiskauskulttuurin hedelmä. Ei pysty kattomaan enää.

Vierailija
37936/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tosta Noorastakaan näyttelijää tule, ei kannata ammatinvaihdosta suunnitella, ainakaan teatterialalle.

Ei opi millään täysin luonnotonta hyppimistä väärissä kohdissa ja muutama roolilause ei mene millään kaaliin.

Vierailija
37937/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse: Taavi sano että mä esitän kun mulla on kylpytakki.

Ilmeisesti pitää sitä nyt ettei pilaa vaatteitaan liimalla jne.

Vierailija
37938/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi nauttii selvästi kun saa piirtää.

Vierailija
37939/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa muut jakaa Katjalle hommia kun huomaavat ettei osallistu mihinkään.

Vierailija
37940/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa muut jakaa Katjalle hommia kun huomaavat ettei osallistu mihinkään.

Ja silti ei tapahdu mitään. Nyt K harjaa tukkaansa.

Ketju on lukittu.