Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
37361/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat oli vikkelänä kauppareissulla. Samikin otti jotain ja sano etten tiedä mikä tämä on. Akilla oli mielessä mustapippuri muttei löytynyt. Tahatonta komiikkaa.

Siis vieläkö tätä 'kaikkien aikojen' kauppareissua täällä jauhetaan?

Kauppareissu oli täyttä komediaa ja nauroin makiasti.

Vierailija
37362/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murteet on rikkaus. Ne on katoamassa oleva arvokas perintö. 

Ketä voi ärsyttää Akin levvee savolaismurre. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37363/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katja sanoi: voi kyynel!

Käyttääkö 35-vuotias ihminen tollasta ilmaisua?

Kysyin ihan tosissani. Olen vanhempi itse ja omat teinit sanoo noin.

Minä olen 40-vuotias ja voin käyttää tuota sanontaa. Teinieni suusta en ole tätä koskaan kuullut. Ehkä elätte jossain 90-luvulla, jos teillä on noin päin. 

Samoin ja ikää 45. Sanonta oli yleinen ysärinuorilla., en tiennyt että se elää vieläkin.

Vierailija
37364/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melody on mennyt liian pitkälle tuossa kokki touhussa.Jos kaupasta haetaan maitoa niin hänellä ei ole mitään oikeutta määrätä saako sitä laittaa teehen.Nyt asukkaiden pitäisi sanoa lopeta se sapuskan maistelu.Tajuaako itse paljon vetännyt sitä ? Naurettavaa touhua häneltä.

Vierailija
37365/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuli mieleen siitä eilisillan nooran kilahtelusta kun avautui melonille ettei kukaan neuvonut/kertonut miten punahilkkaa puvustetaan yms. 

meloni itse kävi kertomassa saunassa istuville käsikirjoittajille että punahilkka on hutsahtava verkkosukkien kanssa, eli oli käynyt reksiviittaa läpi mutta ei sitten saanut kerrottua nooralle.

tommoista jälkeä tulee kun päsmäröi ja yrittää vielä ruokaakin määräillä siinä seassa.

- oli hyvin oivallettu se ohjaus, kässäri yms by meloni, kokoajan kertoo muille miten näytelmä etenee, jokainen käy sanomassa, - kato äiti näinkö?

en usko että kukaan jaksaa nousta melonia vastaan, siinä voisi käydä niinkuin sen yhden kauden mt potilaan kanssa joka halusi keskustella miksi joku oli erimieltä.

eli itse pääsee helpommalla kun antaa huseerata, naurettavaa kyllä, mutta tuolla on varmaan ihan tarpeeksi raskasta olla ilman että alkaisi vääntämään tommoisen jyrän kanssa.

- sami kysyi vanhoista sämpylöistä että voiko ottaa? kyllä on kuri keittiössä, heitetäänkö pois vai annetaanko samille? tirsk.

Suurin osa antanut vallan Melodialle.

Vierailija
37366/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu on oikeasti kaikista paskin tuolla talossa. Mä itken aina jopa sen valituksille. 😂

No ei ne välttämättä naurata ne sen vuodatukset.  Kovaääninen päällepäsmäri, niinkuin tuolla ylempänä lukee. 

Kyse lienee Jasmiinasta.

Vierailija
37367/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Jassu on rauhoittunut alun huumasta ja ihan positiiviseen suuntaan. Nousussa Jassun lisäksi on mielestäni Lasse, jolla on osasyynsä Jassun nousuun. 

Oli hauska katsella, kun Lasse, Jassu, Ville, Katja rakensivat yöllä pienoiskylää. Big brotherin kehoituksesta (menkää nukkumaan) huolimatta. Innostus oli valtava tehtävään kohtaan. Toisesta vai kolmannesta BB:n kehoituksesta oli jo mentävä.

Yöllä kyseinen ryhmä myös kehui kylpyhuoneessa Juhania. Askartelu on piristänyt myös Juhania. 

Jännää oli se, että kaikki nauttivat yön rauhallisudesta. Eli tämä kertoo siitä, että se mölinä ja sähellys mikä talossa päivisin vallitsee ei ole kaikkien mieleen.

Ilmeisesti Nooran käytös ei ole ollut kaikkien mieleen. Kun Pekka rauhoittui, niin Noora on tullut tilalle. Noora haluaa olla esillä ja säheltää koko ajan. Yli-innokas.

Luulenkin, että Noora saa äänivyöryn seuraavan kerran kun kaikki asukkaat pääsevät osallistumaan  nimeämisiin. Tällä viikolla nimeämiset suorittaa uudet asukkaat eli juuri Noora, Maiju ja Samir. Mielenkiintoinen loppuviikko edessä.

Toivottavasti nimeämiset tehdää jo aamupäivällä.

Vierailija
37368/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuli mieleen siitä eilisillan nooran kilahtelusta kun avautui melonille ettei kukaan neuvonut/kertonut miten punahilkkaa puvustetaan yms. 

meloni itse kävi kertomassa saunassa istuville käsikirjoittajille että punahilkka on hutsahtava verkkosukkien kanssa, eli oli käynyt reksiviittaa läpi mutta ei sitten saanut kerrottua nooralle.

tommoista jälkeä tulee kun päsmäröi ja yrittää vielä ruokaakin määräillä siinä seassa.

- oli hyvin oivallettu se ohjaus, kässäri yms by meloni, kokoajan kertoo muille miten näytelmä etenee, jokainen käy sanomassa, - kato äiti näinkö?

en usko että kukaan jaksaa nousta melonia vastaan, siinä voisi käydä niinkuin sen yhden kauden mt potilaan kanssa joka halusi keskustella miksi joku oli erimieltä.

eli itse pääsee helpommalla kun antaa huseerata, naurettavaa kyllä, mutta tuolla on varmaan ihan tarpeeksi raskasta olla ilman että alkaisi vääntämään tommoisen jyrän kanssa.

- sami kysyi vanhoista sämpylöistä että voiko ottaa? kyllä on kuri keittiössä, heitetäänkö pois vai annetaanko samille? tirsk.

Melodia on Vahva persoona. Tyyli miten puhuu poikkeaa muista. Itsevarma ja hyvä ryhti.

Vierailija
37369/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla kaikki 3 yksimielisiä kuka nimetään. 2 yhtä vastaan .

Vierailija
37370/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja kysyi Samirilta, oletko suhteessa naisen vai miehen kanssa :D

Vierailija
37371/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaccu voittoon.

Vierailija
37372/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ei saanut kerrottua Nooralle? Kai Noora nyt itse näki sen saman puvun, josta Melody kertoi saunassa. Väännössähän oli kyse siitä, että ensin Nooran piti olla sellainen kovis, mutta sitten hänestä olisikin tehty bimbo. Nämä ovat kaksi täysin erilaista roolia, vaikka asu onkin täysin sama. En kyllä ymmärrä Nooran ongelmaa asiassa. 

Vierailija
37373/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen maiju niin touhotti ja sanoi "Mene vaan Juhani nukkumaan.." Olettaa siis itse olevansa nuori ja jaksaa valvoa

Vierailija
37374/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha. Mitä vastasi???

Vierailija
37375/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun uudet ymmärtäis pistää seuraavat häätöön, Pekka,Katja,Anssi, Taavi ja Lasse. Sitten olis twistiä!

Vierailija
37376/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuotanto sallii pitää varkaan talossa?? Melody omi kauramaidot jemmaan koska jotkut laittavat sitä teehen, sen mielestä kuuluu VAIN kahviin! Kuinka itse ilkimys ja ahne tuo eukko pystyykään vielä olemaan?? Toivottavasti Elina pyytää sunnuntaina sitä paljastamaan kätkönsä kaikkien tietoisuuteen toiminnastaan!!!

Siinä oli valkoisessa pakkauksessa olevia maitoja. Ei kai kaurajuomaa ollut kun 2. Litra meni jo kättelyssä ja Melodia pomo laittoi jemmaan kai omaan vaatekaappiin koska lähti kaappeja kohti. Kukaan ei sano vastaan. Mää mää....

Vierailija
37377/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murteet on rikkaus. Ne on katoamassa oleva arvokas perintö. 

Ketä voi ärsyttää Akin levvee savolaismurre. 

Aki ei asu Savossa

Vierailija
37378/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Jassu malttaisi pysyä erossa Melodysta ja Villestä (tupakkapaikan kuningattaret). Kun tämä kaksikko on tupakkapaikalla, niin silloin arvostellaan muita ja siihen Jassu lähtee helposti mukaan.

Minun mielestä nousussa ovat kolmikko Jassu, Lasse, Aki.

Asukkaiden mieli vaihtelee, niin tehtävien mukaan. Viikko voi muuttaa kaiken.

Itse laittaisin häätöön ainakin Melodyn.

Vierailija
37379/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Jassu on rauhoittunut alun huumasta ja ihan positiiviseen suuntaan. Nousussa Jassun lisäksi on mielestäni Lasse, jolla on osasyynsä Jassun nousuun. 

Oli hauska katsella, kun Lasse, Jassu, Ville, Katja rakensivat yöllä pienoiskylää. Big brotherin kehoituksesta (menkää nukkumaan) huolimatta. Innostus oli valtava tehtävään kohtaan. Toisesta vai kolmannesta BB:n kehoituksesta oli jo mentävä.

Yöllä kyseinen ryhmä myös kehui kylpyhuoneessa Juhania. Askartelu on piristänyt myös Juhania. 

Jännää oli se, että kaikki nauttivat yön rauhallisudesta. Eli tämä kertoo siitä, että se mölinä ja sähellys mikä talossa päivisin vallitsee ei ole kaikkien mieleen.

Ilmeisesti Nooran käytös ei ole ollut kaikkien mieleen. Kun Pekka rauhoittui, niin Noora on tullut tilalle. Noora haluaa olla esillä ja säheltää koko ajan. Yli-innokas.

Luulenkin, että Noora saa äänivyöryn seuraavan kerran kun kaikki asukkaat pääsevät osallistumaan  nimeämisiin. Tällä viikolla nimeämiset suorittaa uudet asukkaat eli juuri Noora, Maiju ja Samir. Mielenkiintoinen loppuviikko edessä.

Toivottavasti nimeämiset tehdää jo aamupäivällä.

Joo, Jassusta on tullut myös mun yks suosikeista. Ovat Lassen kans mainio parivaljakko. Lassen positiivinen suhtautuminen kaikkeen saa Jassunkin negatiivisenki energian käännettyä positiivisemmaksi. Muutenki eilen oli tosi mukava tunnelma askartelupajalla, rauhallista hyvänmielen tekemistä ja mukavaa juttelua.

Musta tuntuu et Jassun alun hyökkäävä asenne oli ehkä eniten pelkoa omasta asemasta, ns. hyökkäys on paras puolustus. Minna oli tähän pahin mahdollinen lisä, oikein ruokki Jassun negatiivisuutta ja toisten kimppuun hyökkäämistä. Nythän Jassun asenne on täysin muuttunu, tuntuu olevan paljon enemmän sujut omien fiiliksien ja reaktioiden kanssa. Vaikka välillä valittaa ja nurisee, se ei ole sellasta kokonaisvaltaista raivoa jotaki ihmistä kohtaan kuin alussa. Lassen ohella myös Aki tasapainottaa Jassua todella paljon.

Vierailija
37380/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha. Mitä vastasi???

2

Sanoi hiljaa, että naisen..mut oli jotenkin vaisun oloinen aiheesta.

Ketju on lukittu.