Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Mellun maitojen jemmaamisesta ollut koosteessa mitään? Tuotannon lemmikki?
Koska mitään jemmaamista ei tapahtunutkaan kuin jonkun mielikuvituksessa.
Huutista 🤣
eilen jemmas maidot, 24/7, vei vaatekaappeja kohti
Häh? Nehän pilaantuu jossain lämpimässä kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Taavi nukahtaa säkkiin ihan just.
Omiin valtaviin säkkeihinsä. 😂
Juhani hortooloo ku johonaki eksyksis. Vissihin on värkänny päässään jotakin tärkiää asiaa. Jukelintähären likillä on, notta Juhani on valamis lähteen takaasi omaan tupaan.
Vierailija kirjoitti:
Katja sanoi: voi kyynel!
Käyttääkö 35-vuotias ihminen tollasta ilmaisua?
Kysyin ihan tosissani. Olen vanhempi itse ja omat teinit sanoo noin.
Katja ja Taavi on kyllä viime päivinä lähentyneet. Ei varmaan enää lähde pisteitä Katjalle Taavilta.
Vierailija kirjoitti:
Pekka nyt jotenkin tuntuu vähättelevä Anssin kokemuksia..
Kuullut niistä jo varmaan ihan tarpeeksi.
Missä voi lähettää tuotannolle kysymyksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö 35-vuotias ihminen tollasta ilmaisua?Kysyin ihan tosissani. Olen vanhempi itse ja omat teinit sanoo noin.
Voi kyynel ja oon lähes 100 v
Pojat oli vikkelänä kauppareissulla. Samikin otti jotain ja sano etten tiedä mikä tämä on. Akilla oli mielessä mustapippuri muttei löytynyt. Tahatonta komiikkaa.
Jotenkin alkanut haiskahtamaan, että " kysymykset Jodelista" Virtaselle tulee ihan jostain muusta suunnasta. Sen verran pliisuja ja mitäänsanomattomia ne ovat olleet.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Mellun vika jos ottaa tilan haltuun. Vika on niiden jotka antaa tehdä sen.
No tietysti on. Pitäisi nyt vähän ajatella muitakin eikä jyrätä kaikkien päälle. Toisaalta omaa oksaansa sahaa, kun katsojat päättävät.
Uudet päättää nimeämiset, haluaakohan Maiju antaa äänen Melodialle ja melko varma että haluaa. Entä Noora, tuskin mutta entä Samir. Jotain on yhteistä. Riittääkö se.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin alkanut haiskahtamaan, että " kysymykset Jodelista" Virtaselle tulee ihan jostain muusta suunnasta. Sen verran pliisuja ja mitäänsanomattomia ne ovat olleet.
Tuotannolla on varmaan valmis ja turvallinen FAQ, jota Virtanen käyttää. Ihan turha osio. Kukaan ei kyselisi perään, vaikka poistettaisiin se kokonaan. Virtanen vain haluaa päästä hetkeksi parrasvaloihin.
Jos uusista pitäisi valita, niin haluaisin Samirin jäävän taloon. Hän on saanut luotua keskusteluyhteyden myös jäärään Juhaniin ja sulkeutuneeseen Sanniin. Nuo naiset vaikuttavat molemmat sellaisilta, että pidemmän päälle menee hermot, Nooralla siihen ehti mennä vain päivä. Maiju on tulossa hyvää vauhtia perässä. Tekisi mieli sanoa molemmille, että rauhoittukaa ja hengittäkää välillä vähän.
Vierailija kirjoitti:
Juhani hortooloo ku johonaki eksyksis. Vissihin on värkänny päässään jotakin tärkiää asiaa. Jukelintähären likillä on, notta Juhani on valamis lähteen takaasi omaan tupaan.
Miksi täällä joku yrittää vääntää murretta, kun ei selvästi edes osaa. "Lähtemähän takaasi omahan tupahan." Tässä ketjussa on tullut vastaan monta tällaista kommenttia eikä näissä ole mitään hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö 35-vuotias ihminen tollasta ilmaisua?Kysyin ihan tosissani. Olen vanhempi itse ja omat teinit sanoo noin.
Minä olen 40-vuotias ja voin käyttää tuota sanontaa. Teinieni suusta en ole tätä koskaan kuullut. Ehkä elätte jossain 90-luvulla, jos teillä on noin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu on reilussa kärjessä tossa voittaja-ennustuksessa. Ihanaa Jassu, hän ansaitsis kyllä voiton ❤️
Siis ansaitseeko voittoa sellainen, joka kiusaa ja haukkuu toisia. Itse en ainakaan äänestäisi Jassua.
Aki ja Sami on parhaita. Jassu on haukkunut esim. Samin pystyyn. Juhanilla on palanut päreet kaikkitietävä Jassuun. Uudet asukkaatkin nimesivät ennen taloon tuloaan, että Jassun kanssa vähiten tulisivat toimeen.
Ja Teija kakosta ei tarvita.
Jassun ja Teijan vertaaminen on törkeää. Jassu on sympaattinen ja suorapuheinen, Teija oli selän takana läyhäävä ilkimys.
'Joo tehdään mulle bordelli!'