Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Alkanut inhottaa ihan eri tavalla ihmiset viikkojen kuluessa. Muutama positiivinen yllätys ollut. Alusta asti oo tykännyt Taavista, Lassesta ja Jassusta ja tykkään yhä.
Pekka ja Sanni suht neutraalit.
Positiiviset:
Sami oli alussa ykkösinhokki mut murkkuviikolla Sami nosti pisteitään. Ihan hyvä tyyppi.
Juhani vaikutti pitkäveteiseltä tylsimykseltä. Mutta ihan mielenkiintoset jutut ollut eikä ihan perus maajussi ole. Reilu ja symppis kaveri. Tykkään tyypistä.
Negatiiviset:
Akista fiilikset mennyt edes takaisin. Ei kuitenkaan kuulu suosikkeihini. En tykkää känni-Akista ja muusta sen liiasta yrittämisestä. Vähän nolo jätkä.
Melodysta pidin myös, kun oli värikäs ja äänekäs, mutta Mellulla ei enää ole mitään uutta annettavaa, alkaa olla nähty. Samaa sirkusta aamusta iltaan. Ärsyttävä.
Anssista oon tykännyt myös, ajattelin, et tuo ristiriitoja ja tilanteita taloon, mutta varmaan viimeisen viikon aikana tullut hänestä myös ikävät fibat ja alkaa riittää Anssin ylimielinen teinitouhu nyt.
Katjan pisteet laskenut kokoajan. Ihme miehen kipeä kikattelija.
Villen pisteet laskenut myös tasaisesti. Ei tee mitään talossa todellisuudessa, ei mitään viihdearvoa.
Mulla muuten samat, mutta en erityisesti pidä Taavista. Oon itse samanlainen ärsyyntyjä ja kontrollifriikki joten varmaan juuri siksi samis ärsyttää.
Ja totta kai BB:ssa pitää nukkua!
Asukkaat asuvat siellä. Virtanen sen sanoi hyvin, ei 24/7:n tarkoitus ole olla 24/7 toimintaa ja viihdettä, vaan sieltä saa nähdä mitä talossa jutellaan ja mitä tehdään milloinkin ja nukkuminen on yksi osa sitä ja koosteet on sitä BB-ohjelmaa.
Ei BB ole mikään sirkusesitys vuorokauden ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Mellulla kermajemma tuolla ulkona. 🤔
Siitä sais hyvän kermameemin. "Kermaa kermaa kermaa, koskaan ei voi olla tarpeeksi kermaa."
Vierailija kirjoitti:
Jaahas Ville ja Jassukin huomasi millainen Noora on.. luulen että Noora on äänestyksessä niin pian kuin mahdollista
Siksi Jasmiinasta pitääkin päästä nyt eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaahan miksi se Noora ärsyttää nyt tai mitä se on tehnyt/sanonut? Vastahan se oli niin suosikkia vielä eilen.
Noorasta paljastui että onkin biatch.
Miksi? En oo ehtiny kattoo 24/7 :([/quote
Vähän ikävästi puhui Jassusta tohon näytelmään liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Ja totta kai BB:ssa pitää nukkua!
Asukkaat asuvat siellä. Virtanen sen sanoi hyvin, ei 24/7:n tarkoitus ole olla 24/7 toimintaa ja viihdettä, vaan sieltä saa nähdä mitä talossa jutellaan ja mitä tehdään milloinkin ja nukkuminen on yksi osa sitä ja koosteet on sitä BB-ohjelmaa.
Ei BB ole mikään sirkusesitys vuorokauden ympäri.
Kun olisikin edes joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmehomma kirjoitti:
Miksi tv:stä tulevissa jaksoissa ei ole näytetty näitä Samin kiusaamisia. Luulen, että vaikuttaisi todella paljon äänestystuloksiin, jos nämä kaikki Samin ryhmä sättimiset ja kiusaamiset olisi näytetty tv:stä tulevasta koosteesta. mm. tämän muuri tehtävän aikana tapahtunut Samin joukko kiusaaminen olisi pitänyt näyttää tv:ssä. mm. Jasmiinan, Pekan ja Lassen pisteet olisivat tippuneet todella paljon jos se olisi tv:ssä näytetty. Lasse käänsi käänsi heti takkia, kun Taavi tuli ulos puolustamaan Samia, vaikka hetki sitten oli tässä kiusaavassa joukossa mukana.
En tiedä miten BB antaa Samin kiusaamisten vain jatkua. Monella muulla kaudella olisi tuollaisesta käytöksestä lentänyt jo pihalle. On todella säälittävää, että BB antaa tämän kiusaamisen jatkua puuttumatta asiaan millään tavalla. Ihan kuin BB pitäisi tätä kiusaamista viihteenä ja hyväksyttävänä asiana.
Voiko sun mielestä olla mitenkään mahdollista että joku keskustelee Samin kanssa ilman että kiusaa Samia?
Toi kiusakortti ei toimi enää koska kaikki ohjelmaa seuranneet ovat nähneet että Sami itse aiheuttaa nuo tilanteet täysin tietoisesti että saisi näkyvyyttä, kontenttia ja säälipisteitä. Etukäteen suunniteltu toimintamalli.Välillä vähän tuntuu, että nähdään sitä kiusaamista silloinkin kun sitä ei tapahdu. Mua hirvittää tämmöinen kiusaamiskortin liian herkkä käyttäminen. Aihe on tärkeä ja vakava, mutta joskus tuntuu, että aivan liian heppoisin perustein tilanteita tulkataan kiusaamiseksi. Tällöin koko kiusaaminen käsitteenä ja ilmiönä kokee inflaation ja ne oikeasti tärkeät kiusaamistapaukset & uhrit hukkuvat katsojien mielensäpahoittamisen ja turhan vouhotuksen alle.
Täälläkin on jo monesti viitattu kiusaajiin, kun on yksitellen eroteltu kuka on ymmärtänyt, lohduttanut tai kuunnellut Samia. Kiusaamiseen on myös rinnastettu se, ettei joku ole aidosti kiinnostunut Samin jutuista, ehdotuksista, pidä tätä älykkäänä tai halua viettää aikaa samassa porukassa. Eli aika kevyin perustein on NÄISSÄ tapauksissa heitelty kiusaamiskorttia (Jassu, Minna ja Pekka -keissit ovat asia erikseen). Ei välttämättä juuri tämän keskustelun aloittajan toimesta, mutta monissa muissa viesteissä.
Kylmä totuus on se, että kaikki asukkaat eivät jaksa, tai eivät vain pidä Samista, mutta ei se vielä kiusaajaksi ketään tee. Systemaattinen & tahallinen nimittely ja selän takan naureskelu muutaman asukkaan toimesta tekee. Pääsääntöisesti talossa yritetään silti tulla kaikkien kanssa toimeen ja Samin sanoin "tangoon tarvitaan aina kaksi".
On kyllä totta, että välillä nähdään kiusaamista sellaisissa tilanteissa, joissa sitä ei ole. Mutta minusta sinä unohdat tässä nyt sen asenteen, miten Samiin suhtaudutaan. Silmien pyörittämiset, ignooraamiset, sääntö-Samittelu jne. Ei ole kyse pelkästään siitä, mitä Samille sanotaan.
Ihan samaa mieltä olen ja havannoinut viime aikoina. Samin asema talossa on kieltämättä vaikea. Hänellä on selvästi tietty "maine" asukkaiden keskuudessa, josta lyödään yleisesti leikkiä. Mutta kyllä Sami on oman lusikkansa työntänyt siihen soppaan ja pystyisi halutessaan himmailemaan ja vaikuttamaan paljonkin yleiseen ilmapiiriin. Hän on kuitenkin ilmaisuut moneen kertaan ettei näe toiminnassaan mitään korjattavaa, mikä taas ruokkii negatiivista kierrettä ja muiden asukkaiden kollektiivista käsitystä siitä, millainen Sami heidän mielestään on. Tätä vyöryvää lumipalloefektiä sitten somessa tulkitaan ja ylitulkitaan, mistä tämä kiusaamiskeskustelu myös nousee.
Tosin samaa keskustelua on käyty aiemmilla kausillakin.
Himmailu ja esittäminen on p a s k a a. Uusistakin jokainen on uhonnut tuovansa taloon mielipiteitä ja räväkkyyttä. Sitten hinmaillaan... Ja katsojat haukottelee.
Hinmaileeko Pinppi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samirilla on kyllä tosi hyvä kroppa. Ei liikaa lihaksia.
Aika ruikuli, tykkään enemmän Bull Mentulan kaltaisista.
Samirilla hyvä kroppa. Mentula on jumbo pallero.
Lettuja paistelivat viime kaudella ahkeraan ,kun ei paljon muuta ruokaa ollut 😋
Vierailija kirjoitti:
Jassu vie kummilapsia Leon leikkimaahan ❤️❤️❤️ Ihana Jassu.
Saa odotella omia lapsia. Ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Voi Miska, miska!
En tiennyt Andysta yhtään mitään ennen BB:tä ja olen sentään alle 35-vuotias ja luen uutiset ainakin viideltä eri sivustolta päivittäin.
Kysy parikymppiseltä lisää, ne kyllä tuntee Andyn.
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja OP.lle ym.lle yöpartion jäsenille🍞🍟🥞🍳 😎
🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas Ville ja Jassukin huomasi millainen Noora on.. luulen että Noora on äänestyksessä niin pian kuin mahdollista
Siksi Jasmiinasta pitääkin päästä nyt eroon.
Joutuu häätöön. Kyllä muistavat hyökkäilyn ym. Ilkeilyn.
Katja sanoi: voi kyynel!
Käyttääkö 35-vuotias ihminen tollasta ilmaisua?
Kuuluu ihan normaaliin yleissivistykseen tietää sanan molemmat merkitykset.
-sama