Miksei miehet harrasta enää mitään?
Yhä harvemmin törmää enää mieheen, joka tosissaan tekisi jotain. Tähänkö tämä meni, kun tuli suoratoistopalvelut eikä televisiosta ikinä lopu katsominen. Maataan telkkarin edessä ja selataan somea.
Kommentit (43)
Kyllä minä harrastan ja niin harrastaa moni kaverinikin. Eri asia sitten, miten tosissaan. Ei minullakaan kummoista kilpailuviettiä ole. Lähinnä kilpailen itseni kanssa.
Mieheni harrastaa moniakin harrastuksia, on esim aloittanut soittotunnit nyt aikuisena.
Minä taas en jaksa harrastaa juuri muuta kuin lenkkeilyä ja kirjojen lukemista. N40
Harrastaahan ne juoruamista näissä kaljoittelukerhoissaan. Kasvattavat tissejä ja mahaansa ja arvostelevat ikäisiään naisia.
Harrastukset ovat varakkaiden juttu
Golfia harrastan, tällä viikolla olisi tarkoitus aloittaa pelikausi kun kentät ovat auenneet.
Jenkkiautoilua harrastan myös, tällä viikolla on tarkoitus ottaa jenkki esiin talviseisonnasta.
No ei varmasti harrasta miehet useinkaan sellaisia harrastuksia mistä nainen pitäisi ja harmittaahan se naista.
Koskeeko tämä ohjattuja harrastuksia?
Vierailija kirjoitti:
Pitää välillä raapia kiveksiä ja piereskelläkkin.
Kikkelin rapsuttelu ja sormien haistelu on ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Siksi niitä kiveksiä pitää välillä nostaa, ettei ne tuki pieruaukkoa.
Mitä naiset sitten sen enempää harrastavat?
Harrastan kikkelini kättelyä. Ei maksa mitään.
Saisin kyllä harrastuksestani korvauksenkin, mutta eipä nyt ole ollut yhtään urheilijaa vailla valmentajaa. Toki minä sitä 30 vuotta jo teinkin, voisin kai harrastaa jotain muuta.
Harrastan naisten hakkaamista.
-muslimi
Eikös aina ole ollut noita sohvaperunamiehiä, jotka makaavat sohvalla pelaamassa Nintendoa/katsomassa telkkaria, juomassa kaljaa jne.?
Näin olen ymmärtänyt. Eli ennenkin vain osa miehistä on olleet harrastajia ja epä-sohvaperunoita.
Nenän kaivamista ei saa unohtaa voi yrittää flickata sen rään sitten kattoon.
Sitten kun mies harrastaa metsästystä, kalastusta tai autoja, naiset valittavat siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Harrastukset ovat varakkaiden juttu
On harrastuksia jotka maksaa nolla euroa joten höpölöpö vaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei varmasti harrasta miehet useinkaan sellaisia harrastuksia mistä nainen pitäisi ja harmittaahan se naista.
Joku auton ruuvailukin on niin amismaista eikä edes harrastukseksi laskettavaa ja täysin verrattavissa munien räpläämiseen.