Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Taavi sanoi, että sen heikkous on himo. ❤️ Mä oon ihan rakastunut.
Mä kuulin että se sanoi homo.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka pussasi Lassea 😍
Ei ollut ensimmäinen kerta. Pussasi Lassea myös silloin suulle, kun oli innoissaan Katjan lähdettyä häätöhuoneeseen.
Lasse on ihana kyllä, ottaa hellyyden osoitukset vastaan miehiltäkin. Ja itsekin osoittaa Taaville esim.
Kun muut ottaa ruokaa niin Melody kävelee kuin sotilas keittiössä vahdissa. Kaikki hakee leipäpalansa kuin varkain ja pakenee paikalta.
Tuli vaan mieleen, että tuolla talossahan ei saisi solvata jotain ihmisryhmää niin miksi Jassu saa jatkuvasti kutsua Villeä soijapojaksi? ;) Koska Ville on ainoa kuvauksen tarkoittama henkilö niin ei se kukaan muukaan voi olla!
Jassu saa kyllä nauramaan.Nyt kun seurannut, niin se on Melody joka talossa antaa käskyjä.Jassulle teki hyvää kun Minna lempattiin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse on ihana. Uskaltaa rohkeasti osoittaa rakkautensa miehiä kohtaan. Ei turhaan piiloittele.
Onko bi?
Kyllä se silloin kerran niissä seksuaalisuuten liittyvissä keskustelussa antoi ymmärtää, että pikkasen on kai bi.
Onko täällä ketään muuta kuin tuo surullisen onneton ja yksinäinen häirikkö ja minä? Taidan minäkin häippäistä. Heipat!
Vierailija kirjoitti:
Noora sanoi tykkäävänsä ranskiksista.
Lasse siihen et meil on kyllä perunoita, että niistähän voisi tehdä ranskiksia.
Melody puuttui tähän ja määräsi että eikun tänään tehdään sipsejä.
Nehän eilen jo porukalla himoitsi itse tehtyjä sipsejä, mutta koska eilen piti vielä värkätä rataa siirsivät sipsien teon tälle päivälle ja Lasse oli siinä keskustelussa mukana.
Ihan hyvä etteivät heti ala hypätä jonkun Noran pillin tahdissa suunnitelmia muuttaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse on ihana. Uskaltaa rohkeasti osoittaa rakkautensa miehiä kohtaan. Ei turhaan piiloittele.
Onko bi?
No tuskinpa on, kun ihastui niin Nooraankin. Ja edelleen katselee vaivihkaa Nooraan päin. Tosin kaikki muutkin talon miehet kuolaavat Nooraa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko bi?
No tuskinpa on, kun ihastui niin Nooraankin. Ja edelleen katselee vaivihkaa Nooraan päin. Tosin kaikki muutkin talon miehet kuolaavat Nooraa..
Kysyttiinkin onko bi? Voihan silloin naisiinkin päin olla.
Melodi on kyllä lihonut talossa olon aikana.
Vierailija kirjoitti:
Kun muut ottaa ruokaa niin Melody kävelee kuin sotilas keittiössä vahdissa. Kaikki hakee leipäpalansa kuin varkain ja pakenee paikalta.
Höpö höpö nyt taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko bi?
Noora ei mennyt Lassen viereen. Turvallisempaa olla Villen vieressä :) Sanni saa Samirin viereensä ja Lasse Maijun.
Sami: tuhma Aki, määkin oon ollu kiltti tänään.
Pure horror.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko bi?
Kyllä se silloin kerran niissä seksuaalisuuten liittyvissä keskustelussa antoi ymmärtää, että pikkasen on kai bi.
Nyt oon kyllä vähän pettyny.
Sanni on taas aivan sulkeutunut.
Tuossakin kun katsoin sitä tehtävän suorittamista, oli Sanni kuin päälleliimattu tai photoshopattu, aivan muusta kontekstista otettu henkilö, jonka eleet ja ilmeet olivat joko todella liioiteltuja tai jotenkin asiaan sopimattomia. Se elehtii välillä ihan kuin jollekin, mutta ei ole ketään vastaanottajaa niille aina.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään muuta kuin tuo surullisen onneton ja yksinäinen häirikkö ja minä? Taidan minäkin häippäistä. Heipat!
Juu, olette ihan kahdestaan väsänneet tämän yli tuhatsivuisen ketjun. Onnittelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleen, että tuolla talossahan ei saisi solvata jotain ihmisryhmää niin miksi Jassu saa jatkuvasti kutsua Villeä soijapojaksi? ;) Koska Ville on ainoa kuvauksen tarkoittama henkilö niin ei se kukaan muukaan voi olla!
Vaikka Melody on n. 150-kiloinen mörssäri ja Ville ehkä 100 kg, niin silti Melody saa tehdä noin, koska se on alhaalta ylöspäin lyömistä. Melodyhan on musta ja Ville ainakin joltain osin mies. Miehiä saa loukata ja simputtaa.
Persu eksynyt palstalle mölisemään.
Olisinpa talossa. Aina kun Pekka alkaa möykätä ja sönkätä, alkaisin matkia sitä Repe Sorsan äänellä. Olisi kiva nähdä tajuaisiko vinkin ja olisi hiljaa.
Kummallako mahtaa olla isompi penis, Samirilla vai Taavilla? Ja mahtaako tulla miehekkäitä "miekkailuhetkiä" suihkussa.😜