Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin vähän nyt seurannut 24/7:aa tylsän viikkotehtävän takia. Onko Pekan ja Katjan juttu ohi?
Sopisi kuvioon, aletaan petaamaan teippiletin ja Pekan romanssia.
Mistä ihmeestä jotkut noita ilmaiskoodeja löytävät? Itse olen löytänyt vain uusien käyttäjien 2 viikon ilmaisen kokeilun. Ihan 2 kuukauden Ruutu+-lahjakortin olen Prismasta ostanut. Ärsyttää tuollainen ajatus, että kaikki maksulliset palvelut pitäisi saada ilmaiseksi tai kaiken turhan olla ilmaista. Olen siis ihan köyhä pitkäaikaistyötön ja kaiken ”turhan”ei todellakaan tarvitse olla ilmaista, vaikka itse en niistä pystyisikään maksamaan. Olen sitten ilman. Tärkeintä on, että ilmaiseksi näkee uutisia, säätä ja ajankohtaisohjelmia ja muuta hyödyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Jassun ja Akin romanssi ei edennyt eilen varmaan Jassun toivomalla tavalla. Odotin oikein, että tapahtuukohan illalla taas jotain jännää heidän välillään, mutta mitä tekee Aki? Hän tulee tupakkapaikalle Jassun viereen PIEREMÄÄN! Muita ja varsinkin Villeä nauratti kamalasti ja Aki pyyteli anteeksi pieruaan, mutta Jassua ei naurattanut ollenkaan, vaan lähti ensimmäisenä tupakkaringistä sisälle, ei varmaan tuontyyppiset lentosuukot sytytä Jassua. Aki taitaa sittenkin olla liian juntti Jassulle.
Aiki ei ole missään vaiheessa ollut Jassusta kiinnostunut. Siinä pullonpyörityksessä sattui olemaan lähellä, niin antoi sen pusun hiuksiin. Aki on livenä nähnyt Jassun kiusaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin vähän nyt seurannut 24/7:aa tylsän viikkotehtävän takia. Onko Pekan ja Katjan juttu ohi?
Kieltämättä ne sopisivat hyvin yhteen, molemmat samanlaisia jankuttajia ja sönkkääjiä.
Häät vietetään Niuvanniemen huvipuistossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teippiletti intoilee jo Lassen perään, katsotaan vaan niin menee nukkumaan Lassen viereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora muuten spoilasi osallistumisensa ennakkoon postaamalla someensa kuvia ja videoita u14-hotellista. Ihmettelen suuresti että hän oikeasti pääsi asukkaaksi taloon vaikka syyllistyi sopimusrikkomukseen tavallaan. Mut ilmeisesti asukkaaksi hakeneet oli tänä vuonna lähinnä some-julkkiksia ja julkkis-tyrkkyjä sekä ex-julkkiksia.
Kuka tavis tuohon ohjelmaan haluaisi hakea, kun netissä asukkaista puhutaan aivan törkeän rumasti.
Täytyy vain olla hyvä ja terve itsetunto, ei se sen ihmeempiä vaadi. Miehillä tuntuu olevan ominaisempi piirre kuin naisilla, jotka alkavat herkemmin muokkaamaan itseään muiden mieleiseksi vähäisenkin paineen alla. Aki on loistava esimerkki omana itsenään olemisesta ja hyvin näyttää toimivan, kun katsojatkin tykkää!
Salli mun nauraa. 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni ohi se miten Samir käyttäytyi Villeä kohtaan.
Mitä hän sanoi?Pyysi Samin puhelimeen, eikä selostanut Villelle sitä uutta tehtävän rakennusohjetta.
Samir tajusi heti ettei kannata uudelle neuvoa kun neuvomisaika menee hukkaan ja pyysi asiantuntevamman puhelimeen. Samir on pätevin Samirin kanssa tehtävään.
Samir ja Sami siis pätevin.
Eipä kuitenkaan käynyt yöllä Samia herättämässä vaan Lassen, tehtävää kanssaan tekemään.
Saattoi valita vain jonkun oven lähellä nukkuvan, olisi ollut vaara paljastua, jos olisi lähtenyt taskulampulla jotain tiettyä naamaa etsimään. Toisaalta tietää jo, että Samin kanssa olisi joutunut pitkään inttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora muuten spoilasi osallistumisensa ennakkoon postaamalla someensa kuvia ja videoita u14-hotellista. Ihmettelen suuresti että hän oikeasti pääsi asukkaaksi taloon vaikka syyllistyi sopimusrikkomukseen tavallaan. Mut ilmeisesti asukkaaksi hakeneet oli tänä vuonna lähinnä some-julkkiksia ja julkkis-tyrkkyjä sekä ex-julkkiksia.
Kuka tavis tuohon ohjelmaan haluaisi hakea, kun netissä asukkaista puhutaan aivan törkeän rumasti.
Täytyy vain olla hyvä ja terve itsetunto, ei se sen ihmeempiä vaadi. Miehillä tuntuu olevan ominaisempi piirre kuin naisilla, jotka alkavat herkemmin muokkaamaan itseään muiden mieleiseksi vähäisenkin paineen alla. Aki on loistava esimerkki omana itsenään olemisesta ja hyvin näyttää toimivan, kun katsojatkin tykkää!
Salli mun nauraa. 😂😂
Nauratko Jassun ylipainolle. 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla naisilla tuntuu olevan talossa stringit. Paitsi ehkä Sannilla? En olis itse taloon laittanut stringejä, vaikka perse olis millainen. Ei ole kovin katsojaystävällistä. Lyhyen t-paidan kanssa tosiaan näyttää et olis ilman alkkareita. Omasta mielestäni toki stringit ei myöskään ole kovin mukavat päällä.
Sama juttu, en tykkää stringeistä yhtään. Kerran kokeilin ja meinasin tulla hulluksi niitten kanssa kun laitoin ne päälle duuniin ja piti kaivella narua persvaosta jatkuvasti kun ei vaan tottunut siihen. Oli pakko käydä iltapäivällä vessassa ottamassa ne pois. Loppupäivän olinkin sitten kommandona housujen alla.
Viime vuonna BB:ssä oli Sasa joka tepasteli usein ympäriinsä T-paidassa ja stringeissä niin että paidan helma peitti sen stringien yläosan takaapäin ja näytti ihan siltä kun hän olisi ollut persaus paljaana. Aina sitä näkyä hätkähti.
Miksi sanotte, että näytti siltä että persus on paljaana? Sehän on paljaana, eikä vain näytä siltä. Se persvako on peitettynä, mutta ei itse perse. Niin on jos siltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Jassun ja Akin romanssi ei edennyt eilen varmaan Jassun toivomalla tavalla. Odotin oikein, että tapahtuukohan illalla taas jotain jännää heidän välillään, mutta mitä tekee Aki? Hän tulee tupakkapaikalle Jassun viereen PIEREMÄÄN! Muita ja varsinkin Villeä nauratti kamalasti ja Aki pyyteli anteeksi pieruaan, mutta Jassua ei naurattanut ollenkaan, vaan lähti ensimmäisenä tupakkaringistä sisälle, ei varmaan tuontyyppiset lentosuukot sytytä Jassua. Aki taitaa sittenkin olla liian juntti Jassulle.
Onko Jassu avautunut miesmaustaan, että millainen mahtaa olla? Sanoi ainakin Samirin nähtyään, että jotenkin liian kylmän oloinen tai jotakin sinnepäin... Ilmeisesti pitää ihan suomalaisen näköisistä miehistä, kun tuo uusi eksoottinen Tarzan ei sytyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä jotkut noita ilmaiskoodeja löytävät? Itse olen löytänyt vain uusien käyttäjien 2 viikon ilmaisen kokeilun. Ihan 2 kuukauden Ruutu+-lahjakortin olen Prismasta ostanut. Ärsyttää tuollainen ajatus, että kaikki maksulliset palvelut pitäisi saada ilmaiseksi tai kaiken turhan olla ilmaista. Olen siis ihan köyhä pitkäaikaistyötön ja kaiken ”turhan”ei todellakaan tarvitse olla ilmaista, vaikka itse en niistä pystyisikään maksamaan. Olen sitten ilman. Tärkeintä on, että ilmaiseksi näkee uutisia, säätä ja ajankohtaisohjelmia ja muuta hyödyllistä.
No näitä tulee vähän väliä uusia koodeja. Tässä ylikseltä löytyvät:
mainoksettomat
YQv9e4ML (9,95€)
Zo2qBpNa (9,95€)
RpYXKXzA (9,95€)
zo2qBpNa (9,95€)
CCAEnnTA (9,95€)
zsf2oGPZ (9,95€)
28Kw65Ao (9,95€)
j8Q4yYLX (9,95€)
ZdfqHcWb (9,95€)
mainokselliset
giganttiruutu (6,95€)
rUUFxnUr (6,95€)
Ne siis syötetään sinne ruudun lahjakortti-juttuun. Moni on 1 kuukauden ilmainen ja koodeja voi käyttää niin monta peräkkäin kun sattuu haluamaan tai kiinnostamaan. Ei tästä maksa kuin harvat.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista kritiikkiä olen kuullut, mutta ekan kerran joku tykkää kyttyrää kun palstalla jaetaan ilmaiskoodeja... Ihan Ruutu-palvelun omista mainoksista olen koodeja joskus löytänyt, enkä kyllä pode huonoa omaatuntoa jos sellaisia käytän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä tapahtuu nettikiusaamista. Akista on puhuttu todella rumasti, ja hän tuskin ilahtuu, kun saa tietää mitä täälläkin puhutaan.
Sinustahan onkin varmaan ihan ok, että sinua arvioidaan päästä varpaisiin, ruumiinaukkoja ja -eritteitä myöten. Haetko ensi kaudelle mukaan?
Katsotaan, miten sananvapaustaistelijat sitten keksivätkään itseään toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jassu avautunut miesmaustaan, että millainen mahtaa olla? Sanoi ainakin Samirin nähtyään, että jotenkin liian kylmän oloinen tai jotakin sinnepäin... Ilmeisesti pitää ihan suomalaisen näköisistä miehistä, kun tuo uusi eksoottinen Tarzan ei sytyttänyt.
Jassu Han kertoi toisille mekatessaan ettei miehet häntä lähesty.. Miksikäköhän...
Eli Lassen ja Nooran mahdollisesta romanssista tulee se mitä ruvetaan hehkuttamaan ja seuraamaan. Pekan ja Katjan "antiromanssi" saa väistyä. Alma on ihan täpinöissään romansseista ja myös iltapäivälehdet jaksaa hehkuttaa kun nää "romanssi-uutiset" on aina niitä viihdeosion suosituimpia uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin ruumiinrakenteeltaan samanlaista, kun itse on.
Lasse & Samir nyt puhelimessa 😍
Bondaisipa nämä keskenään, mutta tuntuu siltä ettei Taavi tule hyväksymään Tarzania eikä Lasse halua luopua kiukkupyllystään...
Vierailija kirjoitti:
Just sain yhdenkoodin, kun käytin Väppisovellusta sähkönseurantaan ja 6.10 tulee sähköpostiin vielä toinen koodi kun tankkasin syyskuunaikana Neste apilla . Et kyl noi tippuu sieltä sun täältä tasasee tahtii
Jassulla antava kaula-aukko... Tisut tyrkyllä 😂
Voisiko tuotanto järjestää tänään Angry birds peli kisan. Jokainen kävisi vuorotellen tekemässä 6 kentän pistekisan ja voittaja pääsisi ärrälle. 15 min per asukas olisi aikaa tehdä tulos.