Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Toivottavasti rata tulisi pian valmiiksi, tehtävä päättyisi ja nuo uudet pääsisivät pois tuolta putkastaan.
Pekolle sopii niin hyvin vihreä ruutupaita 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐷 Jassu on valloittava persoona 🐖
Minkä ihmeen takia noihin koosteisiin raahataan kaiken maailman kommentoijia, jotka vievät suuren ajan lähetyksestä.
Näyttäisivät talon tapahtumia.
Ei minua kiinnosta jonkun Valteen mielipiteet.
Totta. Itsekkin katsoisin mieluummin talon tapahtumia enkä mitään fanikorneria, sainiota, valteeta tai entisiä bb-asukkaita tai sanoman omia naamoja. Suurin ongelma näissä on se, ettei niistä muut kuin fanit katsele edes koko ohjelmaa. Eivätkä juontajat Alma ja Kimmokaan ohjelmaa edes katso. Joten enemmän talon tapahtumia, vähemmän turhia höpinöitä!
BB-lähetys kestää ilman mainoksia 65 minuuttia noin ja siitä ehkä 20-35 minuuttia on talon tapahtumia.
Tämä!
Tuntuu jo melkein tietoiselta valinnalta nämä epäpätevät ja talon tapahtumia oikeasti seuraamattomat juontajat, jatkuvat mainokset ja muut koosteen keskeytykset. Lieneekö kupletin juonena onkin saada katsojat, niin kuin minut, kyllästymään pelkkiin puolen tunnin koosteisiin ja tilaamaan 24/7...?
Kyllä! Juuri sinun pitää tilata kaksneljäseiska jo tänään! Saat katsella kun asukkaat makaavat, syövät ja höpisevät miltei koko päivän ilman että on mitään tekemistä. Kaikki tehtävät alkavat iltapäivällä/alkuillasta ja silloinkin sinulla on valittavana tasan 2 kamera-striimiä mitä katsoa.
Itse en katso 24/7 -striimejä vaan luen mieluummin twitteriä ja ylistä. Siellä on kumminkin tldr-tapahtumista, klippejä jne. Ja tehtävätkin kerrotaan paljon aiemmin kuin BB:n omilla sivuilla.
Seuraatko sitten edes koosteita, vai pelkän muiden antaman informaation ja rapsan perusteella? Ihan ilman piikkejä ja hampaita kysyn tän, en kritisoidakseni :) En mäkään ole maksanut ruutu+:sta ja tänäänkin uusin tilaukseni lahjakoodilla GIGANTTIRUUTU.
Olen katsonut pelkästään koosteita. Katsoin hetken 24/7 -striimejä mut ei niitä vaan jaksa seurata.
Syitä on monta. En fanita yhtäkään asukasta ja jo aiemmilta kausilta olen oppinut että ohjelma on tylsä kuin mikä. Mulla on Ruutu+ mutta ei BB:n takia. Itsekkin olen sen ilmaiskoodilla ottanut. Samnsung -koodilla 2kk ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia noihin koosteisiin raahataan kaiken maailman kommentoijia, jotka vievät suuren ajan lähetyksestä.
Totta. Itsekkin katsoisin mieluummin talon tapahtumia enkä mitään fanikorneria, sainiota, valteeta tai entisiä bb-asukkaita tai sanoman omia naamoja. Suurin ongelma näissä on se, ettei niistä muut kuin fanit katsele edes koko ohjelmaa. Eivätkä juontajat Alma ja Kimmokaan ohjelmaa edes katso. Joten enemmän talon tapahtumia, vähemmän turhia höpinöitä!
BB-lähetys kestää ilman mainoksia 65 minuuttia noin ja siitä ehkä 20-35 minuuttia on talon tapahtumia.
Tämä!
Tuntuu jo melkein tietoiselta valinnalta nämä epäpätevät ja talon tapahtumia oikeasti seuraamattomat juontajat, jatkuvat mainokset ja muut koosteen keskeytykset. Lieneekö kupletin juonena onkin saada katsojat, niin kuin minut, kyllästymään pelkkiin puolen tunnin koosteisiin ja tilaamaan 24/7...?
Ei tässä mitään salaliittoteorioita tarvita. Ohjelmat tehdään niin miten ihmiset niitä katsoo.
En mitään salaliittoteoriaa tuotannon mielipidemanipuloinnista tai koosteisiin sisällytetyistä tapahtumista tarkoitakaan, vaan arvelin ihan puhdasta markkinataloudellista tarkoitusta kerätä rahaa ruutu+ tilauksilla.
Nyt saisi yhdellä ovenavauksella lähteä Juhani, Ville ja Sanni. Nämä on jo nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Kyllä! Juuri sinun pitää tilata kaksneljäseiska jo tänään! Saat katsella kun asukkaat makaavat, syövät ja höpisevät miltei koko päivän ilman että on mitään tekemistä. Kaikki tehtävät alkavat iltapäivällä/alkuillasta ja silloinkin sinulla on valittavana tasan 2 kamera-striimiä mitä katsoa.
Itse en katso 24/7 -striimejä vaan luen mieluummin twitteriä ja ylistä. Siellä on kumminkin tldr-tapahtumista, klippejä jne. Ja tehtävätkin kerrotaan paljon aiemmin kuin BB:n omilla sivuilla.
Näinhän se menee, bb-tuotanto ulkoistanut uutisoinnin sosiaaliseen mediaan muille tahoille. Virtanen kertoi, että tuotannossa on mukana 200 ihmistä, mitä ne oikein tekee? Viilaa kynsiään toimettomina vai?
Twitterissä ja Yliksellä on kaikki tehtävä-selostukset ja tehtäväklipit tuntia tai kahta ennen kuin ne ehtii bigbrother piste fi -sivustolla. Sitä päivitellään todella laiskasti. Kerran tai 2 päivässä päivitellään. Lisäksi noista bb-lähetyksistä saa kuvan että jodel on se pääsome mitä pitäisi seurata. Siellä ruinataan kysymyksiä vaikka Jodel:laisten mielestä heidän kysymyksiään ei oo haluttu kysyä vaikkapa Virtasen Jannelta.
Oho, bromancella ei nyt mätsääviä asuja...
Eilen saivat aika paljon kommentointia.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti rata tulisi pian valmiiksi, tehtävä päättyisi ja nuo uudet pääsisivät pois tuolta putkastaan.
Totuus: Radan rakentaminen jatkuu. Pallo laitetaan pyörimään kello 16-17 ja asukkaat yhdistyy joskus koosteen aikana tai vähän ennen. Suomen BB-talossa ei tapahdu mitään ennen iltapäivää/alkuiltaa.
Olen hyvin vähän nyt seurannut 24/7:aa tylsän viikkotehtävän takia. Onko Pekan ja Katjan juttu ohi?
Vierailija kirjoitti:
Kauhea hypotus päällä makkarissa, kun kaikki odottavat jo huomisia Pekan synttäreitä.
Toivottavasti bb ei huomioi niitä mitenkään, Pekka on saanut sönkkäyksellään ja mölinällään jo liikaa huomiota.
Millaisenhan huomenlahjan Katja muuten Pekalle antaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Seuraatko sitten edes koosteita, vai pelkän muiden antaman informaation ja rapsan perusteella? Ihan ilman piikkejä ja hampaita kysyn tän, en kritisoidakseni :) En mäkään ole maksanut ruutu+:sta ja tänäänkin uusin tilaukseni lahjakoodilla GIGANTTIRUUTU.
Olen katsonut pelkästään koosteita. Katsoin hetken 24/7 -striimejä mut ei niitä vaan jaksa seurata.
Syitä on monta. En fanita yhtäkään asukasta ja jo aiemmilta kausilta olen oppinut että ohjelma on tylsä kuin mikä. Mulla on Ruutu+ mutta ei BB:n takia. Itsekkin olen sen ilmaiskoodilla ottanut. Samnsung -koodilla 2kk ilmaiseksi.
Ymmärrän yskän! Kiitos myös vinkistä ens kuun tilauksen uusimiseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora muuten spoilasi osallistumisensa ennakkoon postaamalla someensa kuvia ja videoita u14-hotellista. Ihmettelen suuresti että hän oikeasti pääsi asukkaaksi taloon vaikka syyllistyi sopimusrikkomukseen tavallaan. Mut ilmeisesti asukkaaksi hakeneet oli tänä vuonna lähinnä some-julkkiksia ja julkkis-tyrkkyjä sekä ex-julkkiksia.
Kuka tavis tuohon ohjelmaan haluaisi hakea, kun netissä asukkaista puhutaan aivan törkeän rumasti.
Täytyy vain olla hyvä ja terve itsetunto, ei se sen ihmeempiä vaadi. Miehillä tuntuu olevan ominaisempi piirre kuin naisilla, jotka alkavat herkemmin muokkaamaan itseään muiden mieleiseksi vähäisenkin paineen alla. Aki on loistava esimerkki omana itsenään olemisesta ja hyvin näyttää toimivan, kun katsojatkin tykkää!
Vierailija kirjoitti:
Nyt saisi yhdellä ovenavauksella lähteä Juhani, Ville ja Sanni. Nämä on jo nähty.
Jos noi uudet osaa yhtään laskea omia mahdollisuuksiaan ja pääsevät nimeämään vanhoista häätöön joutuvat, niiden kannattaa nimetä vahvoja suosikkeja, jos 2 niin Sami ja Taavi, jos 4 niin Sami Taavi Aki ja Sanni, näin saavat ainakin yhden vahvan suosikin talosta ja omat mahdollisuudet paranee.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää myös, jos joku saa salatehtävän, niin sitäkään käyntiä päiväkirjahuoneessa ei viititä enää näyttää. Niin jää sekin hupinäkemättä, kun ei tiedä mitä on meneillään.
Joo, paljon menee tärkeääkin infoa ohi tuotannon tahvouden takia. Tahallista tahi tahatonta, mutta laskee kyllä oleellisesti mielenkiintoa, kun ei meinaa pysyä kärryillä niistä normaaleistakaan juonenkäänteistä, mistään spesiaalista nyt puhumattakaan... Että ihan ajatustenlukijakin pitäisi katsojan olla.
Jassun ja Akin romanssi ei edennyt eilen varmaan Jassun toivomalla tavalla. Odotin oikein, että tapahtuukohan illalla taas jotain jännää heidän välillään, mutta mitä tekee Aki? Hän tulee tupakkapaikalle Jassun viereen PIEREMÄÄN! Muita ja varsinkin Villeä nauratti kamalasti ja Aki pyyteli anteeksi pieruaan, mutta Jassua ei naurattanut ollenkaan, vaan lähti ensimmäisenä tupakkaringistä sisälle, ei varmaan tuontyyppiset lentosuukot sytytä Jassua. Aki taitaa sittenkin olla liian juntti Jassulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus: Radan rakentaminen jatkuu. Pallo laitetaan pyörimään kello 16-17 ja asukkaat yhdistyy joskus koosteen aikana tai vähän ennen. Suomen BB-talossa ei tapahdu mitään ennen iltapäivää/alkuiltaa.
Tämä ☝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea hypotus päällä makkarissa, kun kaikki odottavat jo huomisia Pekan synttäreitä.
Toivottavasti bb ei huomioi niitä mitenkään, Pekka on saanut sönkkäyksellään ja mölinällään jo liikaa huomiota.
Millaisenhan huomenlahjan Katja muuten Pekalle antaa?
Suklaarusina rasian.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin vähän nyt seurannut 24/7:aa tylsän viikkotehtävän takia. Onko Pekan ja Katjan juttu ohi?
Mikähän mussa on vikana, kun oon ihan tosissani tykännyt seurata tätä tehtävää. Tehtävässä on vaadittu ihan eri tavalla luovuutta ja fysiikanlakien tuntemista asukkailta ja itsekin olisin mielelläni tuolla rakentelemassa. Sopivan leppoisaa tekemistä niin on voinut seurata samalla uusia tulokkaita. Myös insinöörimies kiinnostui eilen kun mietti noiden ratojen liikevoimia, kitkaa jne.
Tykkäsi tehtävästä tai ei, niin tuosta ketjureaktiosta tulee valmiina hieno!
Petjan tilanne on mullekin vähän epäselvä, mutta nysvääminen on vähentynyt, koska talo on täynnä rakennelmia joita pitää varoa. On ne makuuhuoneessa lojunut lähekkäin, mutta enpä tuota ole jaksanut katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää myös, jos joku saa salatehtävän, niin sitäkään käyntiä päiväkirjahuoneessa ei viititä enää näyttää. Niin jää sekin hupinäkemättä, kun ei tiedä mitä on meneillään.
Joo, paljon menee tärkeääkin infoa ohi tuotannon tahvouden takia. Tahallista tahi tahatonta, mutta laskee kyllä oleellisesti mielenkiintoa, kun ei meinaa pysyä kärryillä niistä normaaleistakaan juonenkäänteistä, mistään spesiaalista nyt puhumattakaan... Että ihan ajatustenlukijakin pitäisi katsojan olla.
Käyt täältä lukemassa faktat.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.