Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
34641/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🐷 Jassu on valloittava persoona 🐖

Minkä ihmeen takia noihin koosteisiin raahataan kaiken maailman kommentoijia, jotka vievät suuren ajan lähetyksestä.

Näyttäisivät talon tapahtumia.

Ei minua kiinnosta jonkun Valteen mielipiteet.

Totta. Itsekkin katsoisin mieluummin talon tapahtumia enkä mitään fanikorneria, sainiota, valteeta tai entisiä bb-asukkaita tai sanoman omia naamoja. Suurin ongelma näissä on se, ettei niistä muut kuin fanit katsele edes koko ohjelmaa. Eivätkä juontajat Alma ja Kimmokaan ohjelmaa edes katso. Joten enemmän talon tapahtumia, vähemmän turhia höpinöitä!

BB-lähetys kestää ilman mainoksia 65 minuuttia noin ja siitä ehkä 20-35 minuuttia on talon tapahtumia. 

Talon tapahtumat näkee 24/7:ssa. Sainio ja Valtee on parasta antia kun seuraa jo taloa. Ei sitä lähetystä koosteen takia katso.

Asiantuntijat on "vain suomessa" -juttu. En ole törmännyt täysin turhiin bb-asiantuntijoihin MISSÄÄN muussa bb-ohjelmassa. Ja niinkuin Virtanen on itse sanonut: "24/7 on pelkkä aihio mistä itse ohjelma eli bb-lähetys luodaan". Ja sen kyllä huomaa. 24/7 -palvelun katsojia ei arvosteta yhtään. Maalin kuivumisen katselu tai kaupassa perheiden ostosten tekemisen seuraaminen on noin 100 kertaa kiinnostavampaa kuin 24/7 -palvelun seuraaminen. Minään päivänä ei tapahdu yhtikäs mitään ennen iltapäivää/alkuiltaa. Ei minään.

Suomalaiset ovat yhä valitettavasti "auktoriteettiuskoista" kansaa. Tuottajat kuvittelevat, että kansa haluaa nähdä Selviytyjissä b-luokan tubettajia ja BB-studiossa määkiviä trannzuja kommentoimassa tapahtumia.

Vierailija
34642/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia noihin koosteisiin raahataan kaiken maailman kommentoijia, jotka vievät suuren ajan lähetyksestä.

Totta. Itsekkin katsoisin mieluummin talon tapahtumia enkä mitään fanikorneria, sainiota, valteeta tai entisiä bb-asukkaita tai sanoman omia naamoja. Suurin ongelma näissä on se, ettei niistä muut kuin fanit katsele edes koko ohjelmaa. Eivätkä juontajat Alma ja Kimmokaan ohjelmaa edes katso. Joten enemmän talon tapahtumia, vähemmän turhia höpinöitä!

BB-lähetys kestää ilman mainoksia 65 minuuttia noin ja siitä ehkä 20-35 minuuttia on talon tapahtumia. 

Tapahtumia voi katsoa 24/7. Suurin osa varmaan nykyään niin tekeekin. Ennen BB oli erikseen ostettava ja kalliimpi, nyt osa Ruutu plussaa. Harva päivittäisiä koosteita vain katsoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34643/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Pekalla täitä kun raapii päätään niin antaumuksella vähän väliä?

ATOOPPINEN IHO. Tuliko nyt selväksi?

Kapi?

Vierailija
34644/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla naisilla tuntuu olevan talossa stringit. Paitsi ehkä Sannilla? En olis itse taloon laittanut stringejä, vaikka perse olis millainen. Ei ole kovin katsojaystävällistä. Lyhyen t-paidan kanssa tosiaan näyttää et olis ilman alkkareita. Omasta mielestäni toki stringit ei myöskään ole kovin mukavat päällä.

Ai ei ole katsojaystävällistä, että kukin käyttää sellaisia alushousuja, joissa itse parhaiten viihtyy? Monille stringit ovat se normaali alushousumalli päiväsaikaan käytettäväksi ja siihen on tottunut, joten peittävämmät pikkarit tuntuvat päällä hankalilta ja rajat pakaran kohdalla ärsyttävät. Esim. itse olen käyttänyt pelkästään stringejä päiväisin varmaan viimeiset ~20 vuotta, ja muita alushousumalleja sitten öisin.

Kukin käyttäköön haluamaansa mallia. Toki stringien kanssa hyvä huomioida esim. tarpeeksi pitkä paita jos on liikkeellä ilman päällishousuja, ettei sitten viipota tuolla menemään persposket vilkkuen.

Vierailija
34645/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Tuntuu jo melkein tietoiselta valinnalta nämä epäpätevät ja talon tapahtumia oikeasti seuraamattomat juontajat, jatkuvat mainokset ja muut koosteen keskeytykset. Lieneekö kupletin juonena onkin saada katsojat, niin kuin minut, kyllästymään pelkkiin puolen tunnin koosteisiin ja tilaamaan 24/7...?

Minulle riittää mainiosti koosteet, parasta kun Sainio on paikalla. . Nämä uudet tulokkaat eivät kiinnosta tippaakaan, Samirin kaksoisolentoja kulkee raitilla viiden hengen ryhmissä ihan tarpeeksi.

Vierailija
34646/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samirilla on ihan hirveän epäkohtelias tapa puhua toisten päälle, yölläkin kun pääsivät pihalle Lassen kanssa puhumaan ja Lasse alkoi kertomaan kuinka säikähti Samiria, niin Samir alkoi puhumaan vaan itsestään Lassen puheen päälle, niin kuin Lassea ei olisi ollut paikalla ollenkaan, tai ainakaan Lassen jutulla ei ollut Samirille mitään merkitystä. Huomasin, että Lassekin hetken katsoi, että haloo, mulla oli juttu kesken. Saman Samir on tehnyt noille naisille ja siitä Noora onneksi kerran ärähti kun Samir ei kuuntele. Ihan hirveän itsekäs tyyppi.

Vierailija
34647/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Tuntuu jo melkein tietoiselta valinnalta nämä epäpätevät ja talon tapahtumia oikeasti seuraamattomat juontajat, jatkuvat mainokset ja muut koosteen keskeytykset. Lieneekö kupletin juonena onkin saada katsojat, niin kuin minut, kyllästymään pelkkiin puolen tunnin koosteisiin ja tilaamaan 24/7...?

Ei tässä mitään salaliittoteorioita tarvita. Ohjelmat tehdään niin miten ihmiset niitä katsoo. 

Vierailija
34648/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talon tapahtumat näkee 24/7:ssa. Sainio ja Valtee on parasta antia kun seuraa jo taloa. Ei sitä lähetystä koosteen takia katso.

Asiantuntijat on "vain suomessa" -juttu. En ole törmännyt täysin turhiin bb-asiantuntijoihin MISSÄÄN muussa bb-ohjelmassa. Ja niinkuin Virtanen on itse sanonut: "24/7 on pelkkä aihio mistä itse ohjelma eli bb-lähetys luodaan". Ja sen kyllä huomaa. 24/7 -palvelun katsojia ei arvosteta yhtään. Maalin kuivumisen katselu tai kaupassa perheiden ostosten tekemisen seuraaminen on noin 100 kertaa kiinnostavampaa kuin 24/7 -palvelun seuraaminen. Minään päivänä ei tapahdu yhtikäs mitään ennen iltapäivää/alkuiltaa. Ei minään.

Tapahtuuko niissä muissa bbtaloissa sen enempää? Muistan kun aikoinaan näyttivät suomessa brittien bbtaloa, katseltuani tunnin yhtämittaa yhden äijän istumista naama norsun Vllä ja röökinvetoa päätin et tää oli tässä.

Kyllä tapahtuu! Salatehtäviä on paljon enemmän. Viikkotehtävät alkaa aamulla ja niitä suoritetaan iltaan asti eikä vain 2-3 tuntia päivässä. Lisäksi yleensä viikkotehtäviin halutaan panostaa vähän enemmän kuin Suomessa. Pukuleikit on vähän liian nähtyjä juttuja.

No, ulkomailla ei myöskään katsojat nurise jo heti maanantaina että viinaa pitäisi saada taloon. Juhlat on enemmänkin hyvää syömistä, yhdessäoloa, elokuva jne. 

Eniten kummastuttaa miten ohjelmasta, mihin voisi taikoa kuin paljon tekemistä vain, ei keksitä juuri mitään. 

Vierailija
34649/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa noista klippien määrästäkin jo ettei talossa tapahdu mitään. Vuorkaudessa tulee tyyliin 2 klippiä  2sekunnin mittasia :D

Vierailija
34650/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti meni yötehtävä. Samir herätti Lassen ja kävivät läpi niitä tehtäviä. 

En ymmärrä miksi vain tasa-arvon vuoksi sinne olisi pitänyt nainen lähettää, kun Samir oli ymmärtänyt ne ohjeet parhaiten. Noorakin yritti, mutta se toinen nainen ei ole ollut tippaakaan kiinnostunut koko tehtävästä.

Kunhan sviitti ja talo yhdistyvät niin Samir ja Lasse varmaan bondaavat paljon yhdessä. Saa nähdä mikä on Taavin reaktio 😂

34651/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni ohi se miten Samir käyttäytyi Villeä kohtaan.

Mitä hän sanoi?

Pyysi Samin puhelimeen, eikä selostanut Villelle sitä uutta tehtävän rakennusohjetta.

Samir tajusi heti ettei kannata uudelle neuvoa kun neuvomisaika menee hukkaan ja pyysi asiantuntevamman puhelimeen. Samir on pätevin Samirin kanssa tehtävään.

Samir ja Sami siis pätevin.

Eipä kuitenkaan käynyt yöllä Samia herättämässä vaan Lassen, tehtävää kanssaan tekemään.

Senkin sopivat etukäteen huoneessa keskenään, koska Lasse nukkuu reunimmaisena ovea lähinnä, helpointa herättää. Tosin luulen, että tämäkin oli käsikirjoitettu juttu: Lasse viivytteli nukkumaanmenoa viimeiseksi eikä ollut unessa kun Samir tuli nykimään.

Vierailija
34652/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuuko niissä muissa bbtaloissa sen enempää? Muistan kun aikoinaan näyttivät suomessa brittien bbtaloa, katseltuani tunnin yhtämittaa yhden äijän istumista naama norsun Vllä ja röökinvetoa päätin et tää oli tässä.

Kyllä tapahtuu! Salatehtäviä on paljon enemmän. Viikkotehtävät alkaa aamulla ja niitä suoritetaan iltaan asti eikä vain 2-3 tuntia päivässä. Lisäksi yleensä viikkotehtäviin halutaan panostaa vähän enemmän kuin Suomessa. Pukuleikit on vähän liian nähtyjä juttuja.

No, ulkomailla ei myöskään katsojat nurise jo heti maanantaina että viinaa pitäisi saada taloon. Juhlat on enemmänkin hyvää syömistä, yhdessäoloa, elokuva jne. 

Eniten kummastuttaa miten ohjelmasta, mihin voisi taikoa kuin paljon tekemistä vain, ei keksitä juuri mitään. 

Koska Suomi.

Vierailija
34653/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää myös, jos joku saa salatehtävän, niin sitäkään käyntiä päiväkirjahuoneessa ei viititä enää näyttää. Niin jää sekin hupinäkemättä, kun ei tiedä mitä on meneillään. 

Vierailija
34654/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora muuten spoilasi osallistumisensa ennakkoon postaamalla someensa kuvia ja videoita u14-hotellista. Ihmettelen suuresti että hän oikeasti pääsi asukkaaksi taloon vaikka syyllistyi sopimusrikkomukseen tavallaan. Mut ilmeisesti asukkaaksi hakeneet oli tänä vuonna lähinnä some-julkkiksia ja julkkis-tyrkkyjä sekä ex-julkkiksia.

Vierailija
34655/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea hypotus päällä makkarissa, kun kaikki odottavat jo huomisia Pekan synttäreitä. 

Vierailija
34656/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla naisilla tuntuu olevan talossa stringit. Paitsi ehkä Sannilla? En olis itse taloon laittanut stringejä, vaikka perse olis millainen. Ei ole kovin katsojaystävällistä. Lyhyen t-paidan kanssa tosiaan näyttää et olis ilman alkkareita. Omasta mielestäni toki stringit ei myöskään ole kovin mukavat päällä.

Ai ei ole katsojaystävällistä, että kukin käyttää sellaisia alushousuja, joissa itse parhaiten viihtyy? Monille stringit ovat se normaali alushousumalli päiväsaikaan käytettäväksi ja siihen on tottunut, joten peittävämmät pikkarit tuntuvat päällä hankalilta ja rajat pakaran kohdalla ärsyttävät. Esim. itse olen käyttänyt pelkästään stringejä päiväisin varmaan viimeiset ~20 vuotta, ja muita alushousumalleja sitten öisin.

Kukin käyttäköön haluamaansa mallia. Toki stringien kanssa hyvä huomioida esim. tarpeeksi pitkä paita jos on liikkeellä ilman päällishousuja, ettei sitten viipota tuolla menemään persposket vilkkuen.

Ennen tarvitsi raottaa naisen pikkupöksyjä että näki persuksen. Nykyään täytyy raottaa persusta että näkee pöksyt.

Vierailija
34657/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Di kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen tarvitsi raottaa naisen pikkupöksyjä että näki persuksen. Nykyään täytyy raottaa persusta että näkee pöksyt.

😄😄😄😄😄😄😄😄

Vierailija
34658/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Kyllä! Juuri sinun pitää tilata kaksneljäseiska jo tänään! Saat katsella kun asukkaat makaavat, syövät ja höpisevät miltei koko päivän ilman että on mitään tekemistä. Kaikki tehtävät alkavat iltapäivällä/alkuillasta ja silloinkin sinulla on valittavana tasan 2 kamera-striimiä mitä katsoa.

Itse en katso 24/7 -striimejä vaan luen mieluummin twitteriä ja ylistä. Siellä on kumminkin tldr-tapahtumista, klippejä jne. Ja tehtävätkin kerrotaan paljon aiemmin kuin BB:n omilla sivuilla.

Seuraatko sitten edes koosteita, vai pelkän muiden antaman informaation ja rapsan perusteella? Ihan ilman piikkejä ja hampaita kysyn tän, en kritisoidakseni :) En mäkään ole maksanut ruutu+:sta ja tänäänkin uusin tilaukseni lahjakoodilla GIGANTTIRUUTU.

Vierailija
34659/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Kyllä! Juuri sinun pitää tilata kaksneljäseiska jo tänään! Saat katsella kun asukkaat makaavat, syövät ja höpisevät miltei koko päivän ilman että on mitään tekemistä. Kaikki tehtävät alkavat iltapäivällä/alkuillasta ja silloinkin sinulla on valittavana tasan 2 kamera-striimiä mitä katsoa.

Itse en katso 24/7 -striimejä vaan luen mieluummin twitteriä ja ylistä. Siellä on kumminkin tldr-tapahtumista, klippejä jne. Ja tehtävätkin kerrotaan paljon aiemmin kuin BB:n omilla sivuilla.

Näinhän se menee, bb-tuotanto ulkoistanut uutisoinnin sosiaaliseen mediaan muille tahoille. Virtanen kertoi, että tuotannossa on mukana 200 ihmistä, mitä ne oikein tekee? Viilaa kynsiään toimettomina vai?

Vierailija
34660/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noora muuten spoilasi osallistumisensa ennakkoon postaamalla someensa kuvia ja videoita u14-hotellista. Ihmettelen suuresti että hän oikeasti pääsi asukkaaksi taloon vaikka syyllistyi sopimusrikkomukseen tavallaan. Mut ilmeisesti asukkaaksi hakeneet oli tänä vuonna lähinnä some-julkkiksia ja julkkis-tyrkkyjä sekä ex-julkkiksia.

Kuka tavis tuohon ohjelmaan haluaisi hakea, kun netissä asukkaista puhutaan aivan törkeän rumasti.

Ketju on lukittu.