Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Mua surettaa tuo Jasmiina. Sehän on oikeasti siis aivan ihana ja lämmin, myös hölösuu ja nurisee paljon mutta tosi sympaattinen kuitenkin. Jokaisessa on vikoja. Mutta asiaan, se on kauhean epävarma ja näkyy niin selvästi läpi ettei oikeen usko olevansa rakkauden arvoinen. Vähätteli lasselle sillon että no ei Aki tosissaan häntä vikitellyt ja on sanonut monesti että ei häntä miehet lähesty. Kovan ja äänekkään kuoren alla on herkkä ihminen joka on kokenut kovia lapsuudessaan. Tänä aamuna sanoi että hän kyllä haluaisi äidiksi ja tekee sen luultavasti yksin kun ei ole miehiä näkynyt. En tiedä tuleeko Jassusta tai Akista mitään, todennäköisesti ei, mutta toivon molemmille valtavasti rakkautta elämissään
Noora meikannut kohta 3h no eipä tuolla kopissa ole paljoa tekemistä mutta silti 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin vähän nyt seurannut 24/7:aa tylsän viikkotehtävän takia. Onko Pekan ja Katjan juttu ohi?
Mikähän mussa on vikana, kun oon ihan tosissani tykännyt seurata tätä tehtävää. Tehtävässä on vaadittu ihan eri tavalla luovuutta ja fysiikanlakien tuntemista asukkailta ja itsekin olisin mielelläni tuolla rakentelemassa. Sopivan leppoisaa tekemistä niin on voinut seurata samalla uusia tulokkaita. Myös insinöörimies kiinnostui eilen kun mietti noiden ratojen liikevoimia, kitkaa jne.
Tykkäsi tehtävästä tai ei, niin tuosta ketjureaktiosta tulee valmiina hieno!
Petjan tilanne on mullekin vähän epäselvä, mutta nysvääminen on vähentynyt, koska talo on täynnä rakennelmia joita pitää varoa. On ne makuuhuoneessa lojunut lähekkäin, mutta enpä tuota ole jaksanut katsella.
Tämä onkin sellainen älyä ja perusfysiikan lakien tietämistä vaativa tehtävä. Perinteisesti pojathan ovat näistä innostuneet, mutta nyt Melody, Katja ja Sanni myös. Jassu on jo tänään ulkoistanut itsensä tehtävästä. Lähinnä jännittää ettei hän vahingossa tuhoa rakennelmia tuolla sokkelossa liikuskellessaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua surettaa tuo Jasmiina. Sehän on oikeasti siis aivan ihana ja lämmin, myös hölösuu ja nurisee paljon mutta tosi sympaattinen kuitenkin. Jokaisessa on vikoja. Mutta asiaan, se on kauhean epävarma ja näkyy niin selvästi läpi ettei oikeen usko olevansa rakkauden arvoinen. Vähätteli lasselle sillon että no ei Aki tosissaan häntä vikitellyt ja on sanonut monesti että ei häntä miehet lähesty. Kovan ja äänekkään kuoren alla on herkkä ihminen joka on kokenut kovia lapsuudessaan. Tänä aamuna sanoi että hän kyllä haluaisi äidiksi ja tekee sen luultavasti yksin kun ei ole miehiä näkynyt. En tiedä tuleeko Jassusta tai Akista mitään, todennäköisesti ei, mutta toivon molemmille valtavasti rakkautta elämissään
Ihana kommentti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse & Taavi äsken yhteen ääneen oooo 😍
Niiin suloinen bromance!Antaispa lasse vähä pyllyä taaville
Antaisippa Jassu vähän läppähippaa Meloonille. 👌👌👌👌😄😄
Melody: "No niin, rakas Akini" 😂
Kyllä oli Villellä hyvä ilme joka kertoi kaiken kun Samirrrr pyysi Samin puhelimeen !
Vierailija kirjoitti:
Mitäs veikkaatte miten asukkaiden yhdistyminen (tänään) sujuu..
Parhaat mahdollisuudet kaverustua:
Lasse ja Noora 👍
Lasse ja Samir 👍
Juhani ja Maiju
Sami ja Samir
Pekka ja Noora
Taavi ja Samir
Sanni ja Samir (oisko jo ennestään jotenkin tuttuja urheilupiireistä?)
Mahdollisia yllätyksiä:
Jassu ja Noora
Anssi ja Samir 👍
Pekka ja Samir
Potentiaalisia kyräilijöitä:
Anssi ja kaikki uudet
Pekka ja Samir
Pekka ja Maiju
Melody ja kaikki uudet
Jassu ja Noora
Katja ja Noora
Taavi ja Samir
Taavi ja Maiju
Ainoot mihin uskon 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse & Taavi äsken yhteen ääneen oooo 😍
Niiin suloinen bromance!Antaispa lasse vähä pyllyä taaville
Antaisippa Jassu vähän läppähippaa Meloonille. 👌👌👌👌😄😄
Kontentti kerroin räjähtäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassun ja Akin romanssi ei edennyt eilen varmaan Jassun toivomalla tavalla. Odotin oikein, että tapahtuukohan illalla taas jotain jännää heidän välillään, mutta mitä tekee Aki? Hän tulee tupakkapaikalle Jassun viereen PIEREMÄÄN! Muita ja varsinkin Villeä nauratti kamalasti ja Aki pyyteli anteeksi pieruaan, mutta Jassua ei naurattanut ollenkaan, vaan lähti ensimmäisenä tupakkaringistä sisälle, ei varmaan tuontyyppiset lentosuukot sytytä Jassua. Aki taitaa sittenkin olla liian juntti Jassulle.
Aiki ei ole missään vaiheessa ollut Jassusta kiinnostunut. Siinä pullonpyörityksessä sattui olemaan lähellä, niin antoi sen pusun hiuksiin. Aki on livenä nähnyt Jassun kiusaamisen.
Ai että muuten vain bileyönä näki suurta vaivaa vongatessaan Jassua viereensä? Aki on persausmiehiä ja luulen, että Jassun viime päivien persauksennäyttöinto stringeineen ja lyhyine paitoineen on kohdistettu nimenomaan Akia varten. Vähän Jassu lämmittelee ja kiusaa.
Ja minä siis vihaan suorastaan bb-romansseja, en niitä toivo, en halua että kukaan pilaa mahdollisuuksiaan nysväämällä ja nuhrustelemaan joidenkin namutätien ja -setien mieliksi. Ja nyt kun kameroita on niin vähän, niin jos vielä yksi uhrataan jonkun prkleen parin seuraamiseen, niin ärrijapurrisentään.
Kyllä Aki on junttien juntti vaikka miten sitä hehkutettas. Känni-ilta osoitti millainen juntti on. Suorat panoehdotukset Jassulle osoitti huonoa makua. Jassu sen sijaan käyttäytyi myös pullonpyörityksessä asiallisesti. Esim Taavia kohtaan käytti fiksusti sosiaalista tajuaan eikä lähtenyt sekoilemaan kun Taavia selvästi kaikkien lääppimiset ahdisti. Jassu osaa käyttäytyä. Aki ei.
Vierailija kirjoitti:
Eli Lassen ja Nooran mahdollisesta romanssista tulee se mitä ruvetaan hehkuttamaan ja seuraamaan. Pekan ja Katjan "antiromanssi" saa väistyä. Alma on ihan täpinöissään romansseista ja myös iltapäivälehdet jaksaa hehkuttaa kun nää "romanssi-uutiset" on aina niitä viihdeosion suosituimpia uutisia.
Tai Pekka ja Noora... Katja sivuutetaan tylysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kommentti!
Jassusta tulee ihana äiti. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse ja Noora 👍
Lasse ja Samir 👍
Juhani ja Maiju
Sami ja Samir
Pekka ja Noora
Taavi ja Samir
Mahdollisia yllätyksiä:
Jassu ja Noora
Anssi ja Samir 👍
Pekka ja Samir
Anssi ja kaikki uudet
Pekka ja Samir
Pekka ja Maiju
Melody ja kaikki uudet
Jassu ja Noora
Katja ja Noora
Taavi ja Samir
Taavi ja Maiju
Ainoot mihin uskon 👍
Lasse tulee toimeen uusien kanssa.
Pekka ja Anssi kadeja Samirille.
Melody ja Samir tulee toimeen.
Samoin Samir ja Jasmine.
Taavi joko tykästyy Nooraan tai ei, riippuu mitä Noora suustaan päästelee.
Oikeestaan kyräilijöitä ei muita kuin Anssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä jotkut noita ilmaiskoodeja löytävät? Itse olen löytänyt vain uusien käyttäjien 2 viikon ilmaisen kokeilun. Ihan 2 kuukauden Ruutu+-lahjakortin olen Prismasta ostanut. Ärsyttää tuollainen ajatus, että kaikki maksulliset palvelut pitäisi saada ilmaiseksi tai kaiken turhan olla ilmaista. Olen siis ihan köyhä pitkäaikaistyötön ja kaiken ”turhan”ei todellakaan tarvitse olla ilmaista, vaikka itse en niistä pystyisikään maksamaan. Olen sitten ilman. Tärkeintä on, että ilmaiseksi näkee uutisia, säätä ja ajankohtaisohjelmia ja muuta hyödyllistä.
Kaikenlaista kritiikkiä olen kuullut, mutta ekan kerran joku tykkää kyttyrää kun palstalla jaetaan ilmaiskoodeja... Ihan Ruutu-palvelun omista mainoksista olen koodeja joskus löytänyt, enkä kyllä pode huonoa omaatuntoa jos sellaisia käytän.
En halua käyttää mitään ilmaiskoodeja, ei BB minua konkurssiin vie, olen aika monta kautta katsonutkin. Pekkanäytelmä on vaan niin vastenmielinen, ei ihme että naista itkettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassun ja Akin romanssi ei edennyt eilen varmaan Jassun toivomalla tavalla. Odotin oikein, että tapahtuukohan illalla taas jotain jännää heidän välillään, mutta mitä tekee Aki? Hän tulee tupakkapaikalle Jassun viereen PIEREMÄÄN! Muita ja varsinkin Villeä nauratti kamalasti ja Aki pyyteli anteeksi pieruaan, mutta Jassua ei naurattanut ollenkaan, vaan lähti ensimmäisenä tupakkaringistä sisälle, ei varmaan tuontyyppiset lentosuukot sytytä Jassua. Aki taitaa sittenkin olla liian juntti Jassulle.
Aiki ei ole missään vaiheessa ollut Jassusta kiinnostunut. Siinä pullonpyörityksessä sattui olemaan lähellä, niin antoi sen pusun hiuksiin. Aki on livenä nähnyt Jassun kiusaamisen.
Ai että muuten vain bileyönä näki suurta vaivaa vongatessaan Jassua viereensä? Aki on persausmiehiä ja luulen, että Jassun viime päivien persauksennäyttöinto stringeineen ja lyhyine paitoineen on kohdistettu nimenomaan Akia varten. Vähän Jassu lämmittelee ja kiusaa.
Ja minä siis vihaan suorastaan bb-romansseja, en niitä toivo, en halua että kukaan pilaa mahdollisuuksiaan nysväämällä ja nuhrustelemaan joidenkin namutätien ja -setien mieliksi. Ja nyt kun kameroita on niin vähän, niin jos vielä yksi uhrataan jonkun prkleen parin seuraamiseen, niin ärrijapurrisentään.
Kyllä Aki on junttien juntti vaikka miten sitä hehkutettas. Känni-ilta osoitti millainen juntti on. Suorat panoehdotukset Jassulle osoitti huonoa makua. Jassu sen sijaan käyttäytyi myös pullonpyörityksessä asiallisesti. Esim Taavia kohtaan käytti fiksusti sosiaalista tajuaan eikä lähtenyt sekoilemaan kun Taavia selvästi kaikkien lääppimiset ahdisti. Jassu osaa käyttäytyä. Aki ei.
Itse olisin Jassuna saattanut Akille silloin illalla jopa sanoa vähä rumasti, kun ehdotti Pipan sängyn testaamista. Helvetin yököttävä jätkä. Perusjuntti. Uskaltaa lähestyä naisia vain vähän kaljoissaan ja suoralla ehdotuksella. Miten ihmiset äänestää sitä ja povaa voittajaa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Lassen ja Nooran mahdollisesta romanssista tulee se mitä ruvetaan hehkuttamaan ja seuraamaan. Pekan ja Katjan "antiromanssi" saa väistyä. Alma on ihan täpinöissään romansseista ja myös iltapäivälehdet jaksaa hehkuttaa kun nää "romanssi-uutiset" on aina niitä viihdeosion suosituimpia uutisia.
Tai Pekka ja Noora... Katja sivuutetaan tylysti.
Onko Noora hetero? Ei tule romansseja.
Katja hajotti Melodyn kyhäelmän ja sai kiroilut perään 😂 Tumpelo akateemikko!
Vierailija kirjoitti:
Melodi kaikkitietävä vaihteeksi neuovomassa
Melody on tänään jollakin ovelalla tavalla kaapannut koko projektin johtajuuden. Komentelee muita ja käyttää toisia juoksupoikinaan ja - tyttöinään. Helppo on mennä hienosäätämään muiden jo tehtyjä ratkaisuja kuin alusta lähtien suunnitella/keksiä ratkaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse ja Noora 👍
Lasse ja Samir 👍
Juhani ja Maiju
Sami ja Samir
Pekka ja Noora
Taavi ja Samir
Mahdollisia yllätyksiä:
Jassu ja Noora
Anssi ja Samir 👍
Pekka ja Samir
Anssi ja kaikki uudet
Pekka ja Samir
Pekka ja Maiju
Melody ja kaikki uudet
Jassu ja Noora
Katja ja Noora
Taavi ja Samir
Taavi ja Maiju
Ainoot mihin uskon 👍
Lasse tulee toimeen uusien kanssa.
Pekka ja Anssi kadeja Samirille.
Melody ja Samir tulee toimeen.
Samoin Samir ja Jasmine.
Taavi joko tykästyy Nooraan tai ei, riippuu mitä Noora suustaan päästelee.
Oikeestaan kyräilijöitä ei muita kuin Anssi.
Taavi ei tule Noorasta tykkään. Sitä tulee vähän vituttaan myös Lassen innostus ja hengailu Nooran kanssa. Ehkä myös Lassen ja Samirin bondaus. Taavi tosin pysyy kohteliaana kaikille.
Cam 1 tosi lähikuvaa Taavista 😂