Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Toi Juhani ei näytä pääsevän millään yli muurahaistehtävästän eriarvoisuudesta. Taaskin toivoo, että hovilaiset saisivat kärsiä nahoissaan ja jäädä vaille illan bileitä ja herkkuja ja toivoi, että 3 entistä hovilaista palvelisivat heitä ja katsoisivat, kun muut saa herkkuja ja pitää hauskaa...Rasittava vanhoja kaiveleva marttyyri!!! Get over it J!!!
Kuvittele itse, jos pystyt, miltä sinusta tuntuisi olla pari vuorokautta kahlittuna toiseen ihmiseen aamusta yöhön asti kaksi vuorokautta eikä kyse ole ihmisestä, joka on sinun rakkaasi tai pitkäaikainen ystäväsi tai josta edes pitäisin hirveän paljon. Tuohan oli silkkaa sadismia ja jatkui mielestäni kohtuuttoman kauan. Tietenkin sellainen jättää jälkensä ihmiseen. Juhani on pyrkinyt olemaan jälleen oma jaaritteleva itsensä, mutta iloisuus on väkinäistä. Pekka voi eilen selvästi pahoin. Oli alkaa itkeä, kun puhui brunssilla Sannille siitä, miten oli miettinyt tehtävän aikana yksilön vapautta ja sitä, miten jossain Pohjois-Koreassa jotkut vangit ehkä joutuvat elämään jatkuvasti sellaisessa tilassa. Sitten hän vetäytyi yksin kylppäriin leikkimään kivillä, jota kaikki pitivät tietenkin juonitteluna, vaikka itse koin, että hän vain halusi hyvän syyn olla yksin. Missä on empatiakyky? Se, että ihmisellä on paha olla, ei ilmene aina huutona ja valituksena etenkin, kun kyseessä ovat niinkin ylpeät miehet kuin Pekka ja Juhani. Sekä Juhani ja Pekka olisivat mun mielestä tarvinneet terapeutin kanssa keskustelun tehtävän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Juuri kuultua:
Jassu: "mä lähen nyt meikkaa"
Katja: "mä haluun tulla kans"
Jassu: "no niin sä kyl tarviit"
Moniko loukkaantui? 0 😉
Katja on fiksu mutta itse voisin sanoa että niin ja sinä kaksoisleuan varmaan häivytät meikillä, Jassuhan on ei niin hyvännäköinen ilman meikkiä, saa meikillä aikaan ihmeitä
Inhoan nyt jo Pekkaa enemmän kuin edellisen kauden Ellaa ja se on jo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katjaa kiinnostaa vaan pervojutut, tehtävien analysointi, Pekassa roikkuminen.
Ykkösinhokki kyllä 🤮
Ei tipu. Täällä rahaa riittää...
Liian paljon ei voi äänestää kun haluaa heidät pitää talossa.
Pysyispä komea Taavi vielä talossa, katselen hänen ihanaa kroppaa. 💪💪💪💪💪❤️
Kaikki 247:n katsojat. Käykää katsomassa kuinka Pekka "opettaa" Samia lukemaan tilanteita. Koko juttu alkaa puuronkeitosta kello 11 aikaan. Sen jälkeen se eskaloituu sohvalla klo 11,16 ja toisessa fiidissä.
Ja kuten yleensä, kun Pekka ja Katja saavat päteä, Samin "opettamisessa", sen jälkeen Melody, Taavi ja muut tulevat selittämään omaa mielipidettään Samin käyttäytymisestä, vaikka heillä ei ole minkäänlaista hajuakaan siitä mistä Pekan räyhääminen lähti liikkeelle.
Eli, Pekka oikein yrittämällä yritti ärsyttää Samia ja sitten kun Sami toivotti Akille että hyvää ulkoilua, Pekan mielestä se oli täysin väärin. Pekka ei ole Akin, eikä Samin ystävä. Sen sijaan Sami ja Aki ovat ystäviä. Sami pyysi Akilta anteeksi ja Aki ei edes tajunnut että jotakin loukaavaa oli muka tapahtunut, koska hän alkoi keskustelemaan märistä työhanskoista ja siitä saisiko niitä kuivattua kuivausrummussa ennen päivän töitä.
Mutta Pekalle se ei riittänyt, vaan koska hän luuli että tänään on nimeämispäivä, piti koko talo saada nopeasti Samia vastaan ja Pekka alkoi selittää ettei jaksa kuunnella Samia, vaikka koko juttu oli Samin ja Akin välinen, eikä liittynyt Pekkaan mitenkään.
Käykää katsomassa koko tilanne, koska palstan trolli on jo yrittänyt vääristellä ja valehdella tilanteesta ja esittää Samin pahiksena ja Pekan hyviksenä.
Miten tuo Pekka voi muuttua pahemmaksi joka päivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Katja töissä ulkomaailmassa?
Sehän höpisi pari päivää sitten, että olisi saanut hyvän työn (jota oli hakenut olikohan noin 100 muutakin?) jostain asianajotoimistosta, mutta hylkäsi sen saatuaan tietää pääsystä BB-taloon... Ilmankos se piti sen itkumaratonin viime viikonloppuna, kun pelkäsi BB- reissun katkeavan lyhyeen ja sitten joutuisi palaamaan ulkomaailmaan ja työkkärin listoille... Ei käy ihan täysillä tuo nainen, kun valitsee hömppä-BB:n hyvän työpaikan sijaan.
Varmaan satua koko työpaikkajuttu, Pekkaa itki ja kakanmarjat välitti roolistaan vaikka kyseessä viihdeohjelma, jossa pitäisi ehkä ajatella maksavia katsojiakin...
Katja sais lopettaa analysoinnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katjaa kiinnostaa vaan pervojutut, tehtävien analysointi, Pekassa roikkuminen.
Ykkösinhokki kyllä 🤮
Ei tipu. Täällä rahaa riittää...
Liian paljon ei voi äänestää kun haluaa heidät pitää talossa.
Voi käyriä fiksailla... 🙈😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että asukkaat ovat saaneet salatehtäviä, mutta menettääkö salatehtävä merkityksensä, kun niitä on ilmeisesti kaikilla ja salatehtävä on sama. Mitä salaista siinä on jos molemmat, kuten Ville ja Melody yhdessä suorittavat annettua salatehtävää. Eikö salatehtävän juju ole juuri siinä, ettei kukaan saa jäädä kiinni, edes toisilleen (salatehtävän saanneille)?
Tuota salatehtävää voi suorittaa myös muurin rakennuksen yteydessä eli "yrittää" rakentaa muuria, samalla rakentaen siitä mahdollisimman heikkoa.
Asukkaat meni yöllä pohdinnoissaan niin pitkälle, et antaisivat tietoisesti jokaisen mennä vaikka 10min. yksinään ulos muurin tykö, jotta sabotaasitehtävän saaneet saisivat rauhassa sabotoida.
Onko näissä salatehtävissä lopulta mitään järkeä..
Tämä oli Katjan älyvapaa ehdotus, kun hissukkana varmaan suri miten selviää omasta salatehtävästään.
Lasse puhui sitten hänelle järkeä, kohteliaasti toki, mutta selitti että ulkomaailmassa jossain pelissä olisi hyvä ja toimiva idea, mutta tuo on bb-talo.
Tuskin olisi hyväksyttävä suoritus, ja sitäpaitsi nuo ovat tuolla myös tekemässä tv-viihdettä, selitti Lasse Katjalle.
Kuka haluaisi katsoa, kun 12 tyyppiä nököttäisi jossain makkarissa sillä aikaa kun kukin vuorollaan kävisi huoneen ulkopuolella kuin piiloleikissä, ja sitten ei millään niinku arvattaisi kuka heistä oli käynyt suorittamassa SALAtehtävää.
Ymmärsi lopulta, vaikka vähän ehkä pitkin hampain.
Eli ei todellakaan mennyt läpi tuo ehdotus vaikka Taavi siitä hetkellisesti ensin innostuikin.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Pekka voi muuttua pahemmaksi joka päivä?
Pelaa, tiedä onko merkitystä
Ihmisellä voi olla vaikka miten monta akateemista tutkintoa,silti hän tunneälyltään ja elämässä yleensäkin voi olla aivan lapsen kengissä.Sori vaan,mutta Katja ehkä on toteuttanut vanhempiensa kunnianhimoa,jättänyt elämättä omaa elämäänsä.Nyt sitten Pekka vähän silmiään vilkuttaen herättänyt Katjassa tiettyjä tunteita ja peläten menettävänsä ne,Katja takertuu ja Pekkaa ei kiinnosta,hän on pelimies.Ihan selvästi Pekkaa ahistaa toi tilanne.Katja voi olla jatkossakin aikamoinen riesa.Mun mielestä Katja on jopa vähän pelottava tossa riippuvuudessaan.
Pekka on kyllä harvinaisen ruma mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Juhani ei näytä pääsevän millään yli muurahaistehtävästän eriarvoisuudesta. Taaskin toivoo, että hovilaiset saisivat kärsiä nahoissaan ja jäädä vaille illan bileitä ja herkkuja ja toivoi, että 3 entistä hovilaista palvelisivat heitä ja katsoisivat, kun muut saa herkkuja ja pitää hauskaa...Rasittava vanhoja kaiveleva marttyyri!!! Get over it J!!!
Kuvittele itse, jos pystyt, miltä sinusta tuntuisi olla pari vuorokautta kahlittuna toiseen ihmiseen aamusta yöhön asti kaksi vuorokautta eikä kyse ole ihmisestä, joka on sinun rakkaasi tai pitkäaikainen ystäväsi tai josta edes pitäisin hirveän paljon. Tuohan oli silkkaa sadismia ja jatkui mielestäni kohtuuttoman kauan. Tietenkin sellainen jättää jälkensä ihmiseen. Juhani on pyrkinyt olemaan jälleen oma jaaritteleva itsensä, mutta iloisuus on väkinäistä. Pekka voi eilen selvästi pahoin. Oli alkaa itkeä, kun puhui brunssilla Sannille siitä, miten oli miettinyt tehtävän aikana yksilön vapautta ja sitä, miten jossain Pohjois-Koreassa jotkut vangit ehkä joutuvat elämään jatkuvasti sellaisessa tilassa. Sitten hän vetäytyi yksin kylppäriin leikkimään kivillä, jota kaikki pitivät tietenkin juonitteluna, vaikka itse koin, että hän vain halusi hyvän syyn olla yksin. Missä on empatiakyky? Se, että ihmisellä on paha olla, ei ilmene aina huutona ja valituksena etenkin, kun kyseessä ovat niinkin ylpeät miehet kuin Pekka ja Juhani. Sekä Juhani ja Pekka olisivat mun mielestä tarvinneet terapeutin kanssa keskustelun tehtävän jälkeen.
Joo mutta kukaan hovilainen ei ollut tuota rangaistusta heille määrännyt vaan häädetty Laura, eikä muutoinkaan olleet vastuussa tehtävän kulusta, paitsi että olivat liian lepsuja noita muita kohtaan.
Kuinkahan Juhani olisi itse kuningattaren tai kuhnurin roolin suorittanut?
Ihme nillittäjä jos ei pääse tuosta yli.
Mun mielestä Sami ei ole vielä kertaakaan sanonut mitään, mistä olisi pitänyt jonkun ottaa itseensä ja tuo, että pidä hauskaa siellä, niin minullekin on toi sanottu useammankin kerran jos on ollut joku tukala tilanne tulossa ja se on aina huvittanut minua, vaikka muuten olisin ollut jännittynyt ja pahalla tuulella. Eniten kuitenkin ottaa päähän se, että nuo tuolla luulee, että niillä on oikeus komentaa tasavertaista kilpailijaa pitämään suunsa kiinni. Jos jonkun pitäisi pitää suu kiinni, niin se olisi tuo yksi puhevammainen tuolla.
Pekka on puupää joka kuulostaa Repe Sorsalta
Nyt osalla meni kofeiini päähän.😄
Pekka on kyllä talon huonoin ihminen arvostelemaan kenenkään sosiaalisia taitoja. Alko ihan puistattaa miten pekka "opasti" samia miettimään millaista läppää kannattaa heittää missäkin tilanteessa. Että mites pekka se "kato siivellä pääsee" -kommentti katjaa kohtaan? :)
Almako se on tullut Vauva-palstalle kirjoittamaan päätelmiään?
Akin PURKAUS. Lepposan miehen aamukireys purkautui lakoniseen vastaukseen.
Eihän Akilla ollut mitään hätää koko tilanteen kanssa, josta Pekka ja pari muuta teki ison haloon.