Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
28541/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Sami! Hyviä pointteja.

"että se on ok että porukka menee mölömölömölö *heiluttelee käsiään* mutta mä huudahdan jotain niin se on paha"

Ehkä hänen pitäisi miettiä, että miksi se hänen sanomansa asia on sitten juuri sellainen, mikä saa muut ihmiset närkästymään. Tilannetaju tarkoittaa juuri sitä. 

Ei tuossa tilannetaju ole syynä. Tässä tapauksessa syy on enimmäkseen, että sanoja on väärä. On nähty niin monta tilannetta, että Sami sanoo jotain ja saa hirveät haukut päälleen, mutta puolen tunnin päästä joku sanoo ihan täsmälleen saman asian, niin kukaan ei välitä. 

Vierailija
28542/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuokin ihme juttu, että kaikki huutavat, miten tyhmä ja tilannetajuton ja sosiaalisesti kyvytön Sami on, mutta sitten kun Sami sanoo, että "okei, minä olen tyhmä ja tilannetajuton", niin kaikki huudahtavat yhteen ääneen, että "eeeet sä nyt noin voi sanoa, älä nyt aloita noin". Mitä HELKKARIA nuo haluavat, että Sami nyt sanoo? 

Niitä vain vituttaa äänestäjien suosima Sami niinkuin Aki. Näkeehän sen täälläkin.

Tämähän se olisi! Aki & Sami ovat helppoja kohteita kovaäänisille törkyturville, kun ovat niitä maan hiljaisia ja kilttejä persoonia... Lisäksi sattuvat olevan katsojien suosikkeja, mikä ärsyttää kaikin keinoin esille pyrkiviä supliikkeja. Akin & Samin pitäisi niiin päästä finaaliviikolle - näpäytyksenä muille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28543/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitteko Minnan haastattelun? Joutunut oikein psykologille menemään ja kaipaa lassea. On treffsillut (nainut) pudottuaan jo monia. On se ihme likka. Lisäksi iskenyt jonkun melodyn ystävän...

Minusta erikoinen juttu. Tyyppi lähti talosta alle kaksi viikkoa sitten ja sinä aikana on jo sairastunut ja parantunut vakavista psyykkisistä ongelmista ja käynyt paljon treffeillä ja ehtinyt jo keskustelemaan paljon jonkun kanssa, jota ei ole vielä edes tavannut. Melko nopea on liikkeissään. 

On todella. :D Mistä kaikki aika ja energia sitten vielä useiden miesten tapailuun, kun on joutunut psykogolillekin menemään? Itse en jaksaisi töiden päälle treffailla alle kahden viikon aikana montaa ja hypätä siellä sun täällä. Mutta ehkäpä Minna ei käy edes töissä? Ja hänellä on vielä alaikäinen lapsi.

Eiköhän ne BB oman psykologin käynnit kuulu kaikille, ja sehän vaan hyvä jos tuotanto panostaa ammattilaisen apuun

Vierailija
28544/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuokin ihme juttu, että kaikki huutavat, miten tyhmä ja tilannetajuton ja sosiaalisesti kyvytön Sami on, mutta sitten kun Sami sanoo, että "okei, minä olen tyhmä ja tilannetajuton", niin kaikki huudahtavat yhteen ääneen, että "eeeet sä nyt noin voi sanoa, älä nyt aloita noin". Mitä HELKKARIA nuo haluavat, että Sami nyt sanoo? 

Niitä vain vituttaa äänestäjien suosima Sami niinkuin Aki. Näkeehän sen täälläkin.

Minkä äänestäjien? Yks tyyppi lykkää satasia Samin äänestämiseen, jollekin toiselle useampi euron tai kaks niin kumpi on tosiasiassa suositumpi?

Vierailija
28545/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka on kyllä totaalisen feikki ilmestys. Aina kun avaa suunsa voi olla varma ettei sieltä ainakaan mitään totuutta tule

Vierailija
28546/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Sami onneks tuolla porukka, osa ainakin ymmärtää sitä ja halaa nyt..

Harmi vaan kukaan ei puolustanut itse tilanteessa 😕

Höpön löpön, mihin Sami-lumoukseen täällä on langettu?

Sannikin sanoi tosi kivasti tuossa, että ei tässä Sami tarkoiteta että sussa ois vikaa, vaan selitetään sulle miten toi sun toiminta vaikuttaa muihin ihmisiin.

No nyt tuli järjen jättiläinen-Sannin suusta sellaista "viisautta", mitä en ymmärrä lainkaan 😅

Vierailija
28547/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauroin hulluna kun täällä mammat meni nalpaan Anssin vedätyksestä. Monta sivua kiihkoisaa vaahto.. Hah, Hah, ha ha haaa 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣. Samalla tuli täällä keskusittelijoden taso hävettävänä esille.

Jokut toivoivat Anssia ties mihin ja toivottiin häen lapsille pahaa ym ruplua... Joko on vaahto pyllykässä laantunut. 🙈

Vierailija
28548/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"että se on ok että porukka menee mölömölömölö *heiluttelee käsiään* mutta mä huudahdan jotain niin se on paha"

Ehkä hänen pitäisi miettiä, että miksi se hänen sanomansa asia on sitten juuri sellainen, mikä saa muut ihmiset närkästymään. Tilannetaju tarkoittaa juuri sitä. 

Ei tuossa tilannetaju ole syynä. Tässä tapauksessa syy on enimmäkseen, että sanoja on väärä. On nähty niin monta tilannetta, että Sami sanoo jotain ja saa hirveät haukut päälleen, mutta puolen tunnin päästä joku sanoo ihan täsmälleen saman asian, niin kukaan ei välitä. 

Tämä. Jos sen heiton sanoisi joku toinen sille vaan naureskeltaisiin kuinka vittuuntuneen näköinen Aki ois ollu.

Vierailija
28549/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ärsytä muu, kuin nuo, joilla on hirveät tatuoinnit, lähinnä Laura. Miten tyhmä ihminen voi olla, kun pitää pilata sileä kaunis iho saastaisilla rumilla tatuoinneilla. 

Tatuoitu ihminen näyttää aina likaiselta. 

Vierailija
28550/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami kysyi että "miksi tässä nyt käsitellään vain minua?". Sen jälkeen tuli hiljaista. Mahtava hetki.

Koska hänen käytös laukaisi koko tilanteen. Ja juuri tuollainen heitto sen jälkeen, kun ihmiset ovat tuoneet ilmi sen, miten hänen miksi, miksi, minun on nyt saatava tietää syy heti -asenne, ärsyttää heitä, hän kysyy tuollaisen kysymyksen. Mitäpä siihen enää olisi sanottavaa? Sami yksinkertaisesti tuntuu kerjäävän sitä, että saisi jälleen itkeä. 

Vierailija
28551/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla onkin itseasiassa lähipiirissä tyyppi, joka ei kestä yhtään kritiikkiä. Jos sitten ihan asiallisesti hänelle kertoo, että joku hänen toiminnassaan nyppii, alkaa kauhea itsesäälissä kieriskely ("minä oon huono, minä oon surkea, minä en osaa mitään"). Se vesittää aika tehokkaasti sen kritiikin. Kukaan ei ole tarkoittanut mitään niin vakavaa, mutta toinen ei kestä mitään asiallistakaan kritiikkiä, niin onhan se nyt vähän hankala tilanne.

Vierailija
28552/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Sami onneks tuolla porukka, osa ainakin ymmärtää sitä ja halaa nyt..

Harmi vaan kukaan ei puolustanut itse tilanteessa 😕

Juhani puolusti. Ottaen huomioon, miten Juhani on ainoa, joka on ääneen avautunut Jassun valituksesta ja oluiden vinkumisista, on aika jännä, että hän ei näe Samin toiminnassa mitään ongelmaa. Eli tässä voisi olla vähän mittakaavaa, miten paljon Sami oikeasti suutaan aukoo. 

Vierailija
28553/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, nää ihmiset on olleet neljä viikkoa suljetussa tilassa Samin kanssa. Ei mikään ihme, että hermo alkaa hiukan rasahdella.

Vierailija
28554/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se olisi! Aki & Sami ovat helppoja kohteita kovaäänisille törkyturville, kun ovat niitä maan hiljaisia ja kilttejä persoonia... Lisäksi sattuvat olevan katsojien suosikkeja, mikä ärsyttää kaikin keinoin esille pyrkiviä supliikkeja. Akin & Samin pitäisi niiin päästä finaaliviikolle - näpäytyksenä muille!

Juuri näin!! Tyhjät tynnyrit ne kolisee eniten

(Pätee muuten työelämäänkin).

Vierailija
28555/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autismikirjon häiriö on siis HÄIRIÖ, eli se ei ole normaali tila. Samilla on aivan varmasti näitä piirteitä.

Haista nyt home. Mikäs analysoija sinä luulet olevasi. Tällä et poleta Samin kansan suosiota 👍👍👍

Vierailija
28556/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse parka kaljuuntuu keskeltä päälakea.

Vierailija
28557/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Jos sen heiton sanoisi joku toinen sille vaan naureskeltaisiin kuinka vittuuntuneen näköinen Aki ois ollu.

Ehkä se nokkela, hassutteleva äänensävy, jota Sami käyttää näissä tilanteissa, yksinkertaisesti vain provosoi ihmisiä.

Vierailija
28558/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla onkin itseasiassa lähipiirissä tyyppi, joka ei kestä yhtään kritiikkiä. Jos sitten ihan asiallisesti hänelle kertoo, että joku hänen toiminnassaan nyppii, alkaa kauhea itsesäälissä kieriskely ("minä oon huono, minä oon surkea, minä en osaa mitään"). Se vesittää aika tehokkaasti sen kritiikin. Kukaan ei ole tarkoittanut mitään niin vakavaa, mutta toinen ei kestä mitään asiallistakaan kritiikkiä, niin onhan se nyt vähän hankala tilanne.

MItä itsesäälissä kieriskelyä se on, jos toistaa sanasta sanaan sen kritiikin, jota ne muut huutavat? 

Vierailija
28559/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei kukaan muu ois sanonut sitä tuolleen, aidosti positiivisen oloisena ja täysin näkemättä, että toisella on huono fiilis. Korkeintaan sarkastisena murahduksena.

Vierailija
28560/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, nää ihmiset on olleet neljä viikkoa suljetussa tilassa Samin kanssa. Ei mikään ihme, että hermo alkaa hiukan rasahdella.

Tuohan on oikeasti aivan käsittämättömän helppo ihminen tulla toimeen. Hänellä on mielipiteitä, uskallusta sanoa asiasta, kyky keskustella ja pitää kiinni mielipiteistään. Silti hän ei tappele kuin siitä asiasta ja sen voi sitten antaa olla.

Ketju on lukittu.