Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Onhan tuo Sami nyt ärsyttävä vänkääjä ja tilannetajuton tyyppi. Tahallaan haluaa välillä ärsyttää jankkaamalla asioita.
Sille on syynsä miksi tuo ärsyttää tuolla lähes kaikkia asukkaita. Silti yrittävät häntä sietää ja hänelle selittää miten olla vähemmän ärsyttävä.
Katsojille se näyttää siltä, että kaikki kiusaa Samia vaikka näin ei ole. Harvempi jaksaisi esim. töissä tuollaista tyyppiä.
Ei kai tää nyt Pekasta ole tää keskustelu, vaan Samista.
Mua ihan täältä ruudun takaa ärsyttää se, että Samilla ei ole tilanteenlukutaitoa, ja kiitän hiljaa mielessäni, ettei kotonani, työpaikallani tai lähisuvussa ole Samin kaltaista tilannetajutonta "ilopilleriä". En siis yhtään ihmettele, että Samiin kyllästytään talossakin. Tai sanotaanko nyt niin, että jotkin Samin sanomiset ärsyttää.
Samiin ei ole vissiin ohjelmoitu kykyä ymmärtää, tunnistaa ja tunnustaa toisten tunnetiloja.
Joo, kyllä sä saat Sami sanoa mitä tahansa, ei siinä, mut hyväksy se, että toiset ei sit siitä välttämättä tykkää. Siitähän tuossa viime kädessä on kyse. Ja kun toiset tajuaa, että Sami ei varmaan tarkoita loukata, niin minusta porukka asiallisesti Samille nyt avaa mikä vaikutus hänen lausunnoillaan on muihin.
Totta on, että Pekkakin laukoo mitä sattuu, mutta minusta siinä on kaksi eroavaisuutta: Pekka tekee sen tiedostaen, että tää voi mennä jollakulla pahastikin tunteisiin, ja kantaa sit seuraukset (tai muuttaa käytöstään, jos on porukassa, jonka kunnioituksen haluaa ansaita/säilyttää, kuten esim. töissä).
Vierailija kirjoitti:
Nyt BB vois puuttua tohon Samin lynkkaukseen!!!
Mihin lynkkaukseen? Porukka on vain täysin kypsä ton Samin tilannetajuttomaan mölinään jota se ei vielä ymmärrä lopettaa vaikka oikeasti PITÄISI.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Sami! Hyviä pointteja.
"että se on ok että porukka menee mölömölömölö *heiluttelee käsiään* mutta mä huudahdan jotain niin se on paha"
Ehkä hänen pitäisi miettiä, että miksi se hänen sanomansa asia on sitten juuri sellainen, mikä saa muut ihmiset närkästymään. Tilannetaju tarkoittaa juuri sitä.
Juu, mitenkäs Pekka luki tilanteita esim Akin kohdalla muurahaistehtävän aikana.
Samilla omat pointtinsa mut tilannetajua ei juurikaan. Lopettas kuitenkin sen jankkauksen nyt kaikki. Asiat analysoidaan kyllä umpipuhki tuolla talossa.
Pekka ja Taavi kertoo kuinka Sami on minäminäminä -tyyppi.
Nyt alkaa riittämään 🤬
Kyllä olisi tollaisen puhuttelun jälkeen todella vaikea jäädä taloon.
Kukaan ei tunnu hyväksyvän Samia sellaisena kuin hän on.
Ihan hyvä keskustelu. Sami on Sami.
Ja ai hitto miten mä rakastan tätä porukkaa siinä mielessä, että nää keskustelut käydään olkkarissa avoimesti. Viime kaudella ois ollut ensin jauhamista selän takana pienessä porukassa nurkassa, ja sitten siitä kahta kauheammin asiasta tuohtuneena pitkäkestoista vittuilua asian vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Sami - case lyhykäisyydessään :
- Aki menossa ulos
- Sami sanoo "pidä hauskaa ulkona"
-Aki "oikeesti?!" kireä ilmeisenä
- Pekka alkaa riittää Samia että nyt hiljaa, pää pois perseestä jne.
-Sami kysyy Akilta loukkasiko, Aki vastasi ei
-Pekka, Anssi, Katja, Melody, Taavi valittaa pää punasena Samilla ettei tällä ole riittäviä sosiaalisia kykyjä ja lukutaitoa ja että sen pitäisi tajuta olla hiljaa kun pitää olla hiljaa
-Sami halusi vaan tietää miksi juuri häntä käskettiin olemaan hiljaa ja muut mölysi ja tätä kyselee
- Muut hermoilee kun Sami ei tajuu
Käsittämätön sotku. Ei Samin heitossa ollu yhtään mitään. Vastapuoli ei ottanu itseensä ja heitto oli sellainen jonka voisi olla heittänyt ihan oikeasti vittuiluna joku muukin henkilö. Muut mölkyttää jotain omaa vitutustaan.
On tuokin ihme juttu, että kaikki huutavat, miten tyhmä ja tilannetajuton ja sosiaalisesti kyvytön Sami on, mutta sitten kun Sami sanoo, että "okei, minä olen tyhmä ja tilannetajuton", niin kaikki huudahtavat yhteen ääneen, että "eeeet sä nyt noin voi sanoa, älä nyt aloita noin". Mitä HELKKARIA nuo haluavat, että Sami nyt sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt BB vois puuttua tohon Samin lynkkaukseen!!!
Mihin lynkkaukseen? Porukka on vain täysin kypsä ton Samin tilannetajuttomaan mölinään jota se ei vielä ymmärrä lopettaa vaikka oikeasti PITÄISI.
BB-talon idea on se, että ihmiset ratkoo keskenään noi ongelmansa.
Lasseko se taas puolustaa ulkona Samia...
Samilla salatehtävä ja sano Akille pidä hauskaa kun oli ulos menossa. Mikä ongelma? Vai oliko Akilla sitä ennen ikävä fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi tollaisen puhuttelun jälkeen todella vaikea jäädä taloon.
Kukaan ei tunnu hyväksyvän Samia sellaisena kuin hän on.
Tai Sami ei hyväksy muiden tunteita sellaisina kuin ne on? Jos muut sanoo, että nyt ne Sami kestä sun huumoriasi.
Joo, Pekka on tietysti sanonut asiattomasti, mutta se on käyty tuossa auki jo monta kertaa.
Minulle tää näyttäytyy vaan taas jälleen kerran tilanteena, jossa Sami ei suostu olemaan mitään muuta kuin oikeassa. Elämässä pitää joskus osata ottaa vastaan kritiikkiäkin.
Joo, Pekassa on huonoja puolia, mutta esim. tässä keskustelussahan Pekka tunnusti, että se "Pää pois perseestä" oli tosi asiattomasti sanottu, ja kertoi senkin, että se tapahtui siksi, että Sami ei uskonut kerrasta.
Itse en ala ketään neuvomaan miten puhua.
Aki näyttää tuimana hieman Aviciilta!
Vierailija kirjoitti:
Nauroin hulluna kun täällä mammat meni nalpaan Anssin vedätyksestä. Monta sivua kiihkoisaa vaahto.. Hah, Hah, ha ha haaa 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣. Samalla tuli täällä kijoittelijoden taso hävettävänä esille.
Pitäkää hauskaa siellä Anssin faniryhmässä.
Mua oksettaa nyt tuo porukka. Siellä päälle päsmärit neuvoo Samia kuinka pit käyttäytyä.
Tässä on viikko katseltu v-sanan hokemista ja kiukuttelua Taavin, Melodyn, Pekan, Anssin, Katjan osalta. Ja nyt heillä on varaa neuvoa ja opettaa Samia kuin pikkulasta!
Kyllä juuri nyt Samista tuli mun suosikki.