Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi taitaa olla vielä ammeessa. Sekooko?
Vois joku mennä katsoo sitä ettei vaan tee itselleen mitään.
Tais olla viimeks makkarissa muitten kanssa. BB kutsui päiväkirjahuoneeseen.
Pää alkaa hajota salaliittoteorioitten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi taitaa olla vielä ammeessa. Sekooko?
Vois joku mennä katsoo sitä ettei vaan tee itselleen mitään.
Tais olla viimeks makkarissa muitten kanssa. BB kutsui päiväkirjahuoneeseen.
Multa meni ohi, mutta mikä hällä nyt on? Kahvin menettämisestäkö hän meni noin sekaisin? Vähän alkaa vaikuttaa siltä, ettei Taavin pää kauaa kestä tätä leikkiä enää. On ottanut alusta asti kaiken jotenkin tosi vakavasti ja antaa asioiden mennä ihonsa alle ilmeisen helposti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisivat nyt tuon Pekan olla yksin, kun selvästi hän näyttäisi kaipaavan sellaista oltuaan Juhaniin kiinni sidottuna useamman päivän.
Juuri näin. Ei yhtään kaipaa Katjaa tohon viereensä just nyt. En ihmettelisi, jos nimeäisi Katjan.
Tällä viikolla ei kukaan nimeä ketään!!
Käyttäjä40616 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan laskenut montako kertaa juhani on sanonut että tämän kauden aikana?
'Että' 256 701 kertaa ja 'mutta että' 378 980 kertaa.
Olis kyllä hauskaa kun Juhanin talossaoloa näytettäisiin ne Juhanin parhaat palat kun häädetään talosta. Olis pelkkää "että" ja "mutta että".
Mun mielestä ois hauskaa, jos talon telkkareista välillä näytettäisiin koosteita asukkaiden sanonnoista tai esim. parhaista paloista. Tai sit kans esim. et telkkarist näytettäis jotain "mokia" tai jos talossa supistaan ja juorutaan toisista. Tai esim. kosteen illan jälkeen näytettäis koostetta siitä, joka sais asukkaat vähän punaisiksi XD Ois ollu hyvä, jos Katjan ja Pekan eka kunnon suudelma ja "treffi-ilta" sohvalla olis näytetty muille asukkaille koosteena tv:stä.
Jollain aikaisemmilla kausilla näin on mun mielestä ollutkin, esim. kaudella 2011 kun Janica voitti niin näytettiin aina välillä kait jotain koosteita asukkaiden elämästä talossa. Sit taas kaudella 2012 kun Teija voitti niin näytettiin esim. lauantaisten bileiden jälkeen koosteita siitä, kun Jonna I oli vehdannut bileissä ainakin parin eri äijän kanssa, vaikka hän oli tuossa vaiheessa jo lyönyt hynttyyt yhteen talossa olleen Joukon kanssa.
Olihan näitä viime kaudellakin hallitusviikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki alkanut enemmän puhumaan.
On oppinut uusia sanoja.
:D
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee Pekasta mieleen lapsi jonka koko maailma pyörii oman navan ympärillä.
Narsisti?
Tällä hetkellä BB Plazan viikon suosikkiäänestyksessä (nyt 61 ääntä) kärjessä ovat:
Taavi 11
Jasmiina 9
Katja 7
Anssi, Sami 6
Ehkä kukaan näistä ei ole häätöäänestyksessä, koska nyt katsojat päättävät. Aika usein BB Plazan äänestykset pitävät paikkansa, koska siellä voi äänestää vain kirjautuneena.
Vierailija kirjoitti:
Nyt voisi loppuviikko mennä niin, että bb ei huomioi asukkaita millään tavalla. Ei kutsu pk-huoneeseen, ei anna tehtäviä, ei käske nukkumaan jne. Miten pian alkaisivat ihmetellä, mitä tapahtuu.
Ai että, tää vois olla kyl hyvä. Kyl alkais jengi hajoilee tylsyyteen ihan tosissaan ja ois kiva kattoo mitä vääntöö saavat aikaan kun yrittävät viihdyttää itseään
Jos sunnuntaina olis häädössä Taavi ja Melody niin kumpi lähtisi ? Juhani varmaan sanoisi Melody.Itse toivoisin ,että Melody lähtisi.
Aki näyttää Gilbert Grapelta (paitsi noi hampaat on pahemmat).
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä BB Plazan viikon suosikkiäänestyksessä (nyt 61 ääntä) kärjessä ovat:
Taavi 11
Jasmiina 9
Katja 7
Anssi, Sami 6
Ehkä kukaan näistä ei ole häätöäänestyksessä, koska nyt katsojat päättävät. Aika usein BB Plazan äänestykset pitävät paikkansa, koska siellä voi äänestää vain kirjautuneena.
Että mitä, siis ymmärsinkö oikein, että Taavi saanut 11 ääntä ja hänen halutaan pysyvän talossa? :D
Vierailija kirjoitti:
Jos sunnuntaina olis häädössä Taavi ja Melody niin kumpi lähtisi ? Juhani varmaan sanoisi Melody.Itse toivoisin ,että Melody lähtisi.
Toi on paha mut Mellu lähtis
Taavi:
"Mulla loppuu hammastahna iha just, no aivan sama mä lähen kumminkin täältä ihan just"
Sit Lasse sanoo: eiijei, et sää voi noin ajatella. Ei me tiedetä mitän tää menee.
Taavi: Kyl mä tiedän miten tää tulee menemään, mä oon tienny et miten tää on mennyt tähän asti ja mä tiedän miten tää menee.
Kauhea angstaaminen ja uhriutuminen, käy aika raskaaksi tuo Taavi vaikka periaatteessa tykkäänkin hahmona siitä. Alkaa olla liian mollivoittoista tuo Taavin meininki.
Vierailija kirjoitti:
Näistä haluaisin että Melody. Taavin hajoamiset parempaa seurattavaa kuin Melodyn seisominen keittiössä
Y-lau--dan jonnejen suosikki Aki, Anssi, Pekka, Jasmiina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse saa kohta uuden petikaverin.
Ootko varma ettei Katja varaa Lassen 3 petiä romance perheelleen kun uudet katsoo nukkumapaikkoja itselleen.
Entäpä jos Pekka saa uuden petikaverin? Hän on vain nopeampi kuin tyhjänpantti Lasse.
Vierailija kirjoitti:
Aki näyttää Gilbert Grapelta (paitsi noi hampaat on pahemmat).
En nyt ihan Johnny Deppiin lähtis kuitenkaan vertaamaan :D
Vierailija kirjoitti:
Taavi:
"Mulla loppuu hammastahna iha just, no aivan sama mä lähen kumminkin täältä ihan just"
Sit Lasse sanoo: eiijei, et sää voi noin ajatella. Ei me tiedetä mitän tää menee.
Taavi: Kyl mä tiedän miten tää tulee menemään, mä oon tienny et miten tää on mennyt tähän asti ja mä tiedän miten tää menee.Kauhea angstaaminen ja uhriutuminen, käy aika raskaaksi tuo Taavi vaikka periaatteessa tykkäänkin hahmona siitä. Alkaa olla liian mollivoittoista tuo Taavin meininki.
Ei tuolla ole mitään hahmoja, nuo on oikeita ihmisiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katja ei ajattele kuin itseään. Pekan takia haluaa pysyä talossa mutta Pekka ahdistuu. Ootteko nähny Katjan luutuavan, leipovan, tekevän ruokaa koko sakille?
Miten PEcca ahdistuu?? :D Pekkahan menee aina Katjan viekkuun istumaan ja sieppaa sen kainaloon :D
Omalla tavallaan niin söpöä:DDD
Varmasti näin.