Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
27721/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhani nenä-äänellä Ettäettäettä, että että että :D

Nettä, nettä, nettä. :D

Vierailija
27722/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pettynyt jos bb ei missään välissä tee koostetta Juhanista kun se sanoo jatkuvasti: "se että tota".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27723/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Taavi vessassa käellä?

Taavi onpi ammeessa. Mietti siellä salaliittoteoriaa

'Mä niin tiiän miten tää menee. Tää on menny just niin kun mä olen ajatellut sen menevän.'

Ja kauppaan pistettiin Katja ja Anssi, jotka Taavi laskee Pekan Imperiumiin. Kaiken takana on Pekka. Pekka ohjelmoi Isoveikan ja Isoveikka käski, ettei kaksikko saa tuoda Taaville mitään ja kahvikin vietiin jollain tekosyyllä.

Taavi sekoo vielä. Pistäkää nyt sille oikeasti paperilapulla se 'Imperiumiton Pekka ei pääse eroon Pekattomasta Imperiumista', niin se hyppii seinille.

Folio🎩istuu ja kiristää Taavin päätä aina vain tiukemmin. Salaliittoteoriat ja ruokaissue vain pyörii päässä ääretöntä nopeuttaan ja vauhti vain kiihtyy ja kiihtyy😱🌚👽🤢🤕

Vierailija
27724/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko Pecca tosian että hänellä on ollut 5 vuoden suhde? Eihän peccan pitänyt harrastaa parisuhteita?

No eihän tuosta ota selvää erkkikään. 

Vierailija
27725/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo kauppareissu nyt  onnistui? Kovat oli Anssin suunnitelmat. Mä otan ja mä otan...ottiko se mitään? Olisiko Katjan kannattanut kauhoa ne tuotteet Anssin isoon syliin? 

27726/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami piipittää pikkupojan äänellä. Karmivaa.

Usein näillä pienikokoisilla, hentorakenteisilla on myös hento ääni. Aika koomista olisi sekin jos Sami puhuisi kunnon bassolla 🤔

No tietysti voisi olla välimuotokin, mutta hänellä näin, ei ihmeellistä lainkaan.

Hällä on mun mielestä kiva ääni, jotenkin ystävällisen kuulonen ja helposti lähestyttävän oloinen

Vierailija
27727/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska uudet asukkaat tulee?

27728/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pettynyt jos bb ei missään välissä tee koostetta Juhanista kun se sanoo jatkuvasti: "se että tota".

Laita tuotannolle toivetta menemään :B

Vierailija
27729/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunnuka sunnuka sunnuntaina.

Vierailija
27730/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan laskenut montako kertaa juhani on sanonut että tämän kauden aikana?

'Että' 256 701 kertaa ja 'mutta että' 378 980 kertaa.

Vierailija
27731/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kentaurrlli

Vierailija
27732/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta nyt kiinnitän huomiota siihen, millainen pikkutytön lässytysääni Lauralle on. Tuo vielä pahenee kun puhuu ilmeisesti omasta mielestään säälistä ”alempiarvoisilleen” erityisesti Akille ja joillekin muillekin.

Just tuollainen teennäinen, yltiö positiivinen ääni alkaa suututtaa pikkuhiljaa enemmän ja enemmän.

Muutenkin on juuri niitä empatiaa ja sympatiaa pursuavia tyyppejä joita isoon porukkaan yleensä osuu

vähintään se yksi.

Vierailija
27733/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo voi tietää Salkkareista noin paljon, ketä se ohjelma oikeasti kiinnostaa??! Lasse oikein asiantuntija.

Vierailija
27734/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuu niin paljon ei mitään että ehtii ärsyyntyä kaikkien puheeseen.

27735/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin saavat tietää että häädössä kaikki, illalla. Sitten su lähetyksessä saavat tietää ex tempore että kaksi vähiten ääniä saanutta ja yksi niistä asukkaat häätää. Kuumottava tilanne. 

Ketkä ovat teidän mielestä kaksi vähiten ääniä saavaa asukasta? Luulen, että toinen on Sanni. Kyse ei ole nyt nyt siitä, kenen toivoisit tippuvan.

Mielestäni Sannin ja Melodyn pitäisi saada vähiten ääniä, ja sit olis aivan sama kumpi tippuis. Tuntuu jotenkin et Sannin mielialat heittelee tosi paljon ja vaikuttaa välillä siltä, et haluis tosissaan pois ja ois toivonut tippuvansa viime sunnuntaina.  Tää vaikuttaa jotenkin myös hänen heittäytymiseensä tehtäviä kohtaan ja kaikkeen muuhunkin olemiseen, kun ei oikein ota selvää nauttiiko hän talossa olemisesta oikeasti vai ei. 

Melodya en vaan jotenkin jaksa enää. Keittiössä häärääminen tuntuu olevan hänen paras antinsa tähän ohjelmaan, mutta valitettavasti tämän ei kyllä pitäis olla kokkausformaatti. Välillä ärsyttää hänen kova äänensä ja heitot asioihin, varsinkin ne englanniksi sanotut :D Ja hän bondaa selkeästi parhaiten Taavin, Lauran ja Villen kanssa, mut sit taas tuntuu että on muita asukkaita kohtaan jotenkin vaikeasti lähestyttävä. Hän on puhunut esim. Katjasta, että ei ole ollut hänen kanssaan juurikaan tekemisissä talossa, mutta ei myöskään vaikuta siltä että häntä sen kummemmin kiinnostaisi ollakaan. 

Olis mielenkiintosempaa, et muut asukkaat saisivat hoitaa kokkailut keskenään, ilman että keittiössä on joku "korkeampi" käskyttäjä 

Vierailija
27736/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hauskaa, miten innoissaan Aki, Lasse ja Jassu ovat salkkareista :D 

Vierailija
27737/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta nyt kiinnitän huomiota siihen, millainen pikkutytön lässytysääni Lauralle on. Tuo vielä pahenee kun puhuu ilmeisesti omasta mielestään säälistä ”alempiarvoisilleen” erityisesti Akille ja joillekin muillekin.

Just tuollainen teennäinen, yltiö positiivinen ääni alkaa suututtaa pikkuhiljaa enemmän ja enemmän.

Muutenkin on juuri niitä empatiaa ja sympatiaa pursuavia tyyppejä joita isoon porukkaan yleensä osuu

vähintään se yksi.

Samaa mieltä, ihan hirveää. ULOS, toinen yhtä tylsä ja ärsyttävä on  Juhani.

Vierailija
27738/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan laskenut montako kertaa juhani on sanonut että tämän kauden aikana?

'Että' 256 701 kertaa ja 'mutta että' 378 980 kertaa.

Olis kyllä hauskaa kun Juhanin talossaoloa näytettäisiin ne Juhanin parhaat palat kun häädetään talosta. Olis pelkkää "että" ja "mutta että".

27739/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että sunnuntaina sen jälkeen kun yksi asukas on häädetty

Vierailija
27740/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Taavi vessassa käellä?

Taavi onpi ammeessa. Mietti siellä salaliittoteoriaa

'Mä niin tiiän miten tää menee. Tää on menny just niin kun mä olen ajatellut sen menevän.'

Ja kauppaan pistettiin Katja ja Anssi, jotka Taavi laskee Pekan Imperiumiin. Kaiken takana on Pekka. Pekka ohjelmoi Isoveikan ja Isoveikka käski, ettei kaksikko saa tuoda Taaville mitään ja kahvikin vietiin jollain tekosyyllä.

Taavi sekoo vielä. Pistäkää nyt sille oikeasti paperilapulla se 'Imperiumiton Pekka ei pääse eroon Pekattomasta Imperiumista', niin se hyppii seinille.

Kieltämättä Taavi vaikuttaa siltä kun sillä alkais vähän viiraan kohta. Toivottavasti Taavi ei sekoo ja pysyy talossa. Silmäniloa.

Ketju on lukittu.