Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
27781/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä BB Plazan viikon suosikkiäänestyksessä (nyt 61 ääntä) kärjessä ovat:

Taavi 11

Jasmiina 9

Katja 7

Anssi, Sami 6

Ehkä kukaan näistä ei ole häätöäänestyksessä, koska nyt katsojat päättävät. Aika usein BB Plazan äänestykset pitävät paikkansa, koska siellä voi äänestää vain kirjautuneena.

Siis Taavi suosituin? Miksi?! 

Vierailija
27782/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taavi:

"Mulla loppuu hammastahna iha just, no aivan sama mä lähen kumminkin täältä ihan just"

Sit Lasse sanoo: eiijei, et sää voi noin ajatella. Ei me tiedetä mitän tää menee.

Taavi: Kyl mä tiedän miten tää tulee menemään, mä oon tienny et miten tää on mennyt tähän asti ja mä tiedän miten tää menee.

Kauhea angstaaminen ja uhriutuminen, käy aika raskaaksi tuo Taavi vaikka periaatteessa tykkäänkin hahmona siitä. Alkaa olla liian mollivoittoista tuo Taavin meininki.

Sitä varmaan potuttaa kun se on aina häätöäänestyksessä. Ajattelee varmaan ettei jengi oikein diggaa hänestä. Voisi mennä vähän itseensä ja miettiä miten itse käyttäytyy talossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27783/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on varmasti valenimeämiset ja aivan varmasti Isoveli näyttää ne kaikille. Siitä tulee epäonnistuneen viikkotehtävän jälkipuinti, sillä porukka nimeää tuolla kuhnureita - kyllä niin paljon jäi hampaankoloon, vaikka mitä muuta esittävät. Varsinkin Juhanin tuntuu olevan ihan mahdoton sulattaa koko hommaa ja sitä että oli yksi homman tyrijöistä. Luuli vissiin olevansa vain hauska ja että katsojat ilman muuta ovat hänen puolellaan.

Jussi, Jussi, sitä sinä et määrää, vaikka miten olisit isäntä.

27784/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taavi:

"Mulla loppuu hammastahna iha just, no aivan sama mä lähen kumminkin täältä ihan just"

Sit Lasse sanoo: eiijei, et sää voi noin ajatella. Ei me tiedetä mitän tää menee.

Taavi: Kyl mä tiedän miten tää tulee menemään, mä oon tienny et miten tää on mennyt tähän asti ja mä tiedän miten tää menee.

Kauhea angstaaminen ja uhriutuminen, käy aika raskaaksi tuo Taavi vaikka periaatteessa tykkäänkin hahmona siitä. Alkaa olla liian mollivoittoista tuo Taavin meininki.

BB n kyl päässyt hänen ihon alleen pahemman kerran. Vaikuttaa jopa siltä et hälle ois tullut itsetunto-ongelmia talossa ollessaan ja on tosi epävarma itsestään. Ja sit vielä "tietää" miten tää homma on mennyt ja tulee menemään XD Niinpä niin, eihän hän todellisuudessa tiedä mistään mitään, korkeintaan sen, että atm hän on vielä talossa sisällä. Tuolla ei kannata alkaa leikkimään mitään kristallipallon pyörittäjää, tulee vielä karvaita pettymyksiä ja pahimmassa tapauksessa itsetunto laskee edelleen, kun pitää huomata ettei olekaan oikeastaan mistään perillä.

Taavi nyt ihan liikaa ylianalysoi koko talossa olemistaan. Koittais nyt vaan nauttia mahdollisuudestaan, kun on sinne asti päässyt. Raskasta luulis olevan hällekin olla tuolla, jos kokoaja vaivaa mieltään jollain

Vierailija
27785/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuolla Sannilla kaikki hyvin? Katseet, silmien muljauttelut ja muut eleet antaa vaikutelman, että olisi jossain ihan omissa maailmoissa. On ollut tuollainen jo useamman päivän.

Sanni jä 2019 määrittelemättömälle tauolle, kun urheilusta katosi ilo ja leikki eikä kkaikki ollut kunnossa. Sanni ymmärsi tuolloin etteiv kaikki ole kunnossa. 

Vierailija
27786/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Katja heti perässä kylppäriin ku huomas Pekka Poissa.

Imperiumiton Pekka ei pääse eroon Pekattomasta Imperiumista.

Mitäpä tuumaa tästä Taavi?

😂 Taavi on yksi suosikeistani. Mutta tämä Pekan Imperiumi on kyllä hauska ja jää varmasti elämään käsitteenä. Tosin kyllähän tuo Pekka melko aktiivisestikin tuolla pelailee, että on siinä jokunen totuuden siemen. Palpatine on todellakin haastamassa jedejä.

Onhan Taavi omalla tavallaan hauska kyllä.

Mut toi on kyllä tän langan parhain kommentti 'Imperiumiton Pekka ei pääse eroon Pekattomasta Imperiumista', kyllä täällä välillä on näitä helmiä.

Isoveikan pitäisi antaa tuo päivätehtäväpulmana Taaville pk-huoneessa. Siinä saisi Taavi miettiä päänsä puhki kryptistä viestiä, miten Pekalla ei olisi Imperiumia, mutta sitten olisi kuitenkin olemassa joku Imperiumi. Niin on Taavi, ja sinä ite oot sen luonu. Kyllähän ketku-Pekalle imperiumi olisi suuri kunnia ja haave, haaveileehan hän meemikuninkuudestakin. LLaudalla väittävät tosin, että nykyisin Villestäkin on enemmän meemejä kuin Pekasta.

Taavi ei ole hauska vaan seko, joka kuvittelee omassa mielessään Pekan imperiumista. Haluatteko tietää miksi Taavi käyttäytyy näin Pekkaa kohtaan? Hän on kateellinen siitä että Pekalle, koska hänellä itsellään ei ole niin paljon kavereita talossa. Taavi haluaa olla se, joka päättää mitä talossa syödään,mitä tehdään, mistä puhutaan ja jne.

Vierailija
27787/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40616 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä BB Plazan viikon suosikkiäänestyksessä (nyt 61 ääntä) kärjessä ovat:

Taavi 11

Jasmiina 9

Katja 7

Anssi, Sami 6

Ehkä kukaan näistä ei ole häätöäänestyksessä, koska nyt katsojat päättävät. Aika usein BB Plazan äänestykset pitävät paikkansa, koska siellä voi äänestää vain kirjautuneena.

Että mitä, siis ymmärsinkö oikein, että Taavi saanut 11 ääntä ja hänen halutaan pysyvän talossa? :D

Kyllä, BB Plazan mukaan Taavi on suosittu. Esim. viime viikolla 12/89 ääntä. Jasmiinalla saman verran ja vain Akilla enemmän (15).

27788/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi: "Ei (tänne) mitään anneta, täält otetaan"

Vierailija
27789/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villeä ei juuri huomaa talossa, paljon yhdessä Lauran kanssa, tunsivat kai ennestään. Oisko Villen vuoro lähteä su. 

Vierailija
27790/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuuko tuotanto välillä kokonaan kun äskenkin ei kuulunut Villen puhetta ollenkaan moneen minuuttiin kun oli se nalle mikin päällä ja mitenkään ei reagoitu...

Vierailija
27791/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä40616 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavi 11

Jasmiina 9

Katja 7

Anssi, Sami 6

Että mitä, siis ymmärsinkö oikein, että Taavi saanut 11 ääntä ja hänen halutaan pysyvän talossa? :D

Kyllä, BB Plazan mukaan Taavi on suosittu. Esim. viime viikolla 12/89 ääntä. Jasmiinalla saman verran ja vain Akilla enemmän (15).

Jasmiina on plazan suurin inhokki

Vierailija
27792/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi huomauttelee narisevalla äänellä epäkohdista.

27793/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkuuko tuotanto välillä kokonaan kun äskenkin ei kuulunut Villen puhetta ollenkaan moneen minuuttiin kun oli se nalle mikin päällä ja mitenkään ei reagoitu...

Nukkuu tai sit siel on tettiläiset työvuorossa vaihteeksi

Vierailija
27794/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko Melody nyt masistelemaan. Tuo negatiivisuus helposti tarttuu muihinkin. Ruoat vietiin, se riittää saamaan Melodyn tolaltaan.

Vierailija
27795/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuoneessako on nyt Anssin ja Pekan ryhmä?

Vierailija
27796/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja pillahtaa kohta itkuun, kun Sanni Pekan vieressä sängyssä!

Vierailija
27797/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki näyttää Gilbert Grapelta (paitsi noi hampaat on pahemmat).

En nyt ihan Johnny Deppiin lähtis kuitenkaan vertaamaan :D

LLaudalla on muokattu kuva Akista hyvillä hampailla ja hän muistuttaa kyllä Matt Damonia. LLaudalta löytyy niin Akista kuin Anssista pari tosi hyvää pahapoikatupakkisuussa- kuvaa. LLaudan pojat fiilistelee jännämiesten perään.

Vierailija
27798/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä40616 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavi 11

Jasmiina 9

Katja 7

Anssi, Sami 6

Jasmiina on plazan suurin inhokki

Sama henkilö voi hyvin olla suosikki- ja inhokkilistojen kärjessä. Nyt äänestetään suosikkia jatkoon, joten inhokkilistalla ei ole merkitystä.

Vierailija
27799/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40616 kirjoitti:

Taavi: "Ei (tänne) mitään anneta, täält otetaan"

Taavin kootut viisaudet. 

Vierailija
27800/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taaville virolaisnaisia taloon, kaikki suominaiset hirveitä paisuntasäiliöitä, vaikka Anu Saagim.

Hän on 3 kertaa liian vanha Taavin makuun.

Ketju on lukittu.