Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko anssi tehny tänää mitään muuta kun istunu tupakalla?
Miksi tekisikään? Olisi halunnut aamulla ottaa ruuanlaittovuoron, mutta Melody ja Taavi alkoivat vaahdota asiaa vastaan. Ja sit kuningatarta ja kuhnureita kiinnostaa eniten vain syöminen ja juominen ja työläisten pikkumainen kyykyttäminen. Lapset tekevät, mitä tykkäävät, kuten polttavat tupakkaa, eikä kukaan vaadi keräämään korsia, sillä on tärkeämpää, että kaikki palvelevat vain kuningatarta. Se oikeuttaa esim. Taavin ja Melodyn kököttämään sisätiloissa odottamassa sitä, että kohta taas tehdään ruokaa ja tarjoillaan.
Tarjoutui keittiöön kun matami huokaili väsyneenä että taas sitä mennään ja on rankkaa. Siitä kuitenkin loukkaantui että kuinka kehtasi vähätellä hänen töitään ja keksi lisää Anssille sanoja suuhun. Anssi oli ainoastaan sitä mieltä että tarviiko niiden ruokien olla niin täydellisiä jos ne vaan näyttää hyvältä, joten voisi muutkin olla tekemässä välillä. Megalodontti kylläkin menettäisi sen naposteluedun niin se nostaa tunteet pintaa. Eli häätö ämmälle keittiöstä ja saadaan hupia katsojille.
Vierailija kirjoitti:
Melodia taas tupakalla. onko noi saaneet ruokaa, toki hovi ja toukat sai .????? Melodia on kyllä tänään syönyt ja voi Paksusti,.
Nyt saisi tuotanto viimein herätä ja tehdä viikon, jolloin Melody ei saisi osallistua ruuanlaittoon.
Vierailija kirjoitti:
Y--lau---dan jonnejen lista : Aki 26 % Anssi 16 Jassu 15 Pekka 10 Lasse 7 Taavi 6 Melody 5 Juhani 4 Sami 3 Katja 3 Sanni 2 Laura R 1 Ville 1
Tää olis unelma, kun kaksi hissukka Ville ja Laura R joutuisi häätöön. Kenet asukkaat valitsisivat, ihan kusinen paikka monelle. Luulen, että se valitettavasti olisi Ville good-bye ja tuo Laura R saisi jäädä taloon ja olisi vielä kaiken lisäksi ihan loppuun asti, sillä kaikkihan hänet finaaliin haluaisi itsensä kanssa, kun saavat tietää, että kannatus on olematon.
Aika ironista, että lihavien sanotaan olevan leppoisia. Esimerkiksi Jasmiinalla ne ovat kuitenkin kilot, jotka painavat suupieliä alaspäin. Leppoisuuden vaikutelma on kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BB plaza, inhokki, Jassu 37 % Melody 20 % Katja 10 , Juhani 12 Sami 7 Pekka 18 Taavi 7 Sanni 10 Laura R 13 Lasse 16 Anssi 20 Aki 7 Ville 16
Jip piii ja hurrraaaa. 🤣💪😄🤣💪😄🤣🤣🤣🤣🤣
Vahinko, ettei äänestyksessä äänestetä inhokkia vaan suosikkia. Justiinallahan on melkoinen armeija sairaalloisesti ylipainoisia av-mammoja tukenaan, jotka ovat valmiita käyttämään viimeiset Kela-tukensa sen pitämiseen talossa.
Justiina on talon sisäisesti talon rumin ihminen, joka mustamaalaa joka käänteessä Pekkaa siksi, että kokee tämän uhaksi. Ja jos joku mies suhtautuisi naiseen, kuten Justiina suhtautuu Taaviin, häntä pidettäisiin etovana sikana.
Mitä...ttua nyt Taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi on kyllä niin katkeraa miestä, läyhäsivät pihalla Anssin johdolla kuhnureista, etenkin Lassesta aika rumaan sävyyn.
Miten Lasse on mennyt noin tunteisiin Anssilla?
Alkaa kuoriutua se rikollinen tuolta Anssin kuoren alta.Se on molemminpuolista, Lasse tekee tuota samaa myös itse.
Ei vaan klikkaa heillä.
Mitä Lasse on läyhännyt Anssista?
Tiedän ja olen kyllä huomannut että heillä ei vaan klikkaa, mutta en silti muista että kumpikaan olisi selän takana läyhännyt toisistaan. Enemmän sellasta pinnan alla kytevää ärsyyntymistä ym.
Vierailija kirjoitti:
Eilen bb lähetyksessä LauraL kehtasi vielä narista Pekan ottamasta villikalapurkista, itse hän kuitenkin luovutti tehtävän kesken ja vaaransi koko poppoon tehtävän onnistumisen. Hyvä syytellä muita ja puuttua muiden virheisiin vaikkei itse ole sen parempi. Ihme tekopyhä narisija.
Lauran itsekkyydestä kertoi hyvin myös se puhelimen vieressä päivystäminen, ei antanu reilun pelinhengessä muille edes mahdollisuutta kisata tasavertaisesti.
Tylsää, Katja on surkein kuningatar ikinä. Jos olisi järkevä määräisi vankityrmään nuo vallankaappausta suunnittelevat tai jotain, mutta kun ei ole mitään mielikuvitusta!
Anssi epäilee et kuhnurit (Lasse) on aivopessyt Kuningattaren.
Miksi tuo kuningatar kiittelee ja nöyristelee noille alamaisille kokoajan. Katja ei vaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Anssia rakastetaan niin paljon. Se on ollut tänäänkin talon negatiivisin asukas.
Anssiko negatiivisin? Hän on minusta yksi talon aidoimmista asukkaista. Minun silmissäni hänen pisteet koko ajan vain nousevat siksi, että hän ei yritä nuolla kenenkään pyllyjä.
Kuivakkapakarainen nainen saunan lauteilla.
Voi Sami =( Toivottavasti katsojilla olisi mahdollisuus äänestää parhaiten suoriutunutta ja Sami saisi jonkun mehevän palkinnon!!
Vierailija kirjoitti:
Anssi epäilee et kuhnurit (Lasse) on aivopessyt Kuningattaren.
Ja oikeassa on.
Just tällaisessa roolileikissä luovuuden pitäisi kukkia, Katja on niin peluri vain kun miettii kunhan ne ei äänestä minua 🙅🏼♀️
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on niin tyhmä viikkotehtävä.Katja ei heittäydy yhtään rooliin.Mitäköhän ensi viikolla.
Huono itsetuntoisena tuon kyllä ymmärrän, en itsekään osaisi ja tuntuisi vaivaantuneelta olo.
Vierailija kirjoitti:
Just tällaisessa roolileikissä luovuuden pitäisi kukkia, Katja on niin peluri vain kun miettii kunhan ne ei äänestä minua 🙅🏼♀️
' Kiltteyttä se on. Katja on vaan liian kiltti ja haluaisin että muut pitää hänestä, huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Anssia rakastetaan niin paljon. Se on ollut tänäänkin talon negatiivisin asukas.
Anssiko negatiivisin? Hän on minusta yksi talon aidoimmista asukkaista. Minun silmissäni hänen pisteet koko ajan vain nousevat siksi, että hän ei yritä nuolla kenenkään pyllyjä.
Aidosti negatiivinen persoona. Ulos!
Kuningatar, kuhnurit ja lapset saunassa eikä kukaan ole roolissaan. Katja taas sama levy päällä siitä että kun hänen "täytyy" olla kuningatar.
Ovat saaneet ristiriitaisia ohjeita, tuotanto ei puutu keskusteluun??!!!
Sais tulla sanasotaa, ihme nössöjä.