Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on niin tyhmä viikkotehtävä.Katja ei heittäydy yhtään rooliin.Mitäköhän ensi viikolla.
Huono itsetuntoisena tuon kyllä ymmärrän, en itsekään osaisi ja tuntuisi vaivaantuneelta olo.
Toisaalta lisään vielä tähän, että Katja liian herkkä taloon, olisi varmaan paras jos hän lähtiis
Vierailija kirjoitti:
Viimevuodella oli harvinaisen hyvä casting
Jos tarkoitus oli etsiä vuodepotilaita, casting oli onnistunut.
Toivon niin, että tämän tehtävän jälkeen Pekka todellakin dumppaa Katjan.
Äänestetään kaikki että viikkotehtävä epäonnistui: BB kotisivulla tuo ilmainen äänestys
Taavi on ihan vattuuntunut.
Illallis-spektaakkeli? Taas keskitytään siihen hemmetin ruokaan, *** ruokaan!! Mulle riitti tältä viikolta NYT. Toivottavasti ensi viikko on parempi ja ainut miksi uskallan sitä edes toivoa, on uudet asukkaat. Sitä odotellessa muihin touhuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Anssia rakastetaan niin paljon. Se on ollut tänäänkin talon negatiivisin asukas.
Anssiko negatiivisin? Hän on minusta yksi talon aidoimmista asukkaista. Minun silmissäni hänen pisteet koko ajan vain nousevat siksi, että hän ei yritä nuolla kenenkään pyllyjä.
Aidosti negatiivinen persoona. Ulos!
Ja sinä varmasti olet juuri kommenttisi perusteella ainakin sellainen ihminen, joka on aina itse varsinainen auringonpaiste.
Vierailija kirjoitti:
Äänestetään kaikki että viikkotehtävä epäonnistui: BB kotisivulla tuo ilmainen äänestys
miss'
Vierailija kirjoitti:
Illallis-spektaakkeli? Taas keskitytään siihen hemmetin ruokaan, *** ruokaan!! Mulle riitti tältä viikolta NYT. Toivottavasti ensi viikko on parempi ja ainut miksi uskallan sitä edes toivoa, on uudet asukkaat. Sitä odotellessa muihin touhuihin.
Tuolla asenteella ryssivät koko tehtävän. Toivottavasti eivät saa yhtäkään kauppasekunttia.
Vierailija kirjoitti:
Kuningatar, kuhnurit ja lapset saunassa eikä kukaan ole roolissaan. Katja taas sama levy päällä siitä että kun hänen "täytyy" olla kuningatar.
Ovat saaneet ristiriitaisia ohjeita, tuotanto ei puutu keskusteluun??!!!
Katja sanoi, että nyt ei esitetä, ettei jaksa. Jassu ja Ville sanoi että vähän kuitenkin pitää. Olla roolissa.
Taavi vois lähtä itkemään kotiin, ruikuttaa turhista asioista jatkuvasti
Ei oo todellista, suuri chef juo kahvinsa kuohukermalla joka tarkoitettu ruuanlaittoon, nyt dieetille hopihopi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miss'
https://www.bigbrother.fi/kilpailut/kuinka-asukkaat-ovat-suoriutuneet-t…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melodia taas tupakalla. onko noi saaneet ruokaa, toki hovi ja toukat sai .????? Melodia on kyllä tänään syönyt ja voi Paksusti,.
Katson takaapäin kun kävellä lyllersi niin sisäreidet ottaa niin pahasti yhteen, että kävely on vemputtamista. Pitäisi kellot soida.
"Sä osaat sillä lailla peppua vemputtaa".
Taavin sinkkuutta en enää ihmettele ollenkaan, kiukutteleva pikkulapsi, 40 vuotias aikuinen mies kuitenkin muka on. Mut onhan toi edes jotain viihdettä tuossa umpitylsyydessä, Taavelin kilarit tyhjästä sillon tälloin =)
Vierailija kirjoitti:
Taavil on menkat.
Niin ja Jassun eturauhasessa häikkää. 😂😂😂😂😂😂😂😂
Pointti oli se, että, että, että... *lusikoi ruokaa* Mut, kuitenkin, siis, että, eihän mulla.. *lusikoi ruokaa* ...siis just sitähän mä tarkotan...*lusikallinen turpaan*... mun pointtihan oli, et ei oo mitää... *lusikoi* ...oikeeta sanottavaa. Kunhan oon äänessä kokoajan. Tiätsääääää. Juu nouuuuuu.
Taavi taisi olla se, joka alkoi kutsua palvelijoita eli Juhania ja Pekkaa, ekana vangeiksi. Kertoo paljon ihmisen ajattelusta ja siitä, mitä mieltä hän on Juhanista ja Pekasta.