Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Tää koko tehtävä on jotenki ihan levällään, ei mitään kunnon raameja jossa pysyä. Tai sit on mutta nää ei pysy niissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Taavi nyt lesoilee tuolla? "Mulla on tapana alottaa hommat kun MÄ oon valmis"?? Ja vielä nokka pystyssä sanoi ton. Maku alkaa mennä lujaa, oli hän millainen silmänruoka tahansa. Me no likey.
Taavilla oli hirveä kiire puolustella Melodyn asemaa keittiössä, jotta saa itse pysytellä sisätiloissa tämän apuna.
On jotenkin tekopyhää noilta ihmisiltä haukkua Andya ja Pekkaa itsekkäiksi. Melody ja Taavi ovat talon itsekkäimpiä ihmisiä.
On se Melody kertakaikkiaan itsekäs kun tekee jengille ruokaa joka päivä.
Toisaalta.... Kuka muu alenisi porukan muonittajaksi koko kaudeksi, ja tippuu kumminkin loppusuoralla ilman palkkaa. Antai nyt tuotanto palkinnoksi voita vuodeksi.
Taavi on kyllä alkanut ärsyttää koko ajan enemmän ja enemmän. Koko ajan kitisemässä jostakin ja hänen huumorinsa kohdistuu hyvin harvoille ihmisille. Eilen viikkotehtävän alettua alkoi heti valittamaan, että tekemistä on niin paljon aamusta iltaan ja keittiössä pitää olla koko ajan kaksi ihmistä. En ymmärrä, millä logiikalla parin aterian valmistaminen tarkoittaisi sitä, että keittiössä pitää kokata aamusta iltaan.
Onpas Melody laiska. Heräillä vaikka kuinka kauan ennen kuin vaivautui laittamaan aamiaista kuningattarelle. Ei oo muutenkaan menny hyvin monen osalta tää viikkotehtävä. Kävinkin jo äänestämässä itse että ei ole onnistunut, toivottavasti mahdollisimman moni muukin tekee samoin.
Onko tässä tehtävässä mitään järkeä tai mielenkiintoista? Päätän 24/7 seuraamisen tältä erään, tästä syystä tähän. Hyvää päivän jatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tänään PAINON PUDOTTAJAT TV. JA MONELTAKO. 🤣🤣🤣🤣🤣
Älä pilkkaa ohjelmassa esiintyviä, he sentään saavat kiloja pois, mutta millä sinulle saisi aivot.
Jasmiina ei kyllä tuolla menolla saa mitään kiloja pois. Margariinia suoraan sormella purkista suuhun, porkkanan päälle majoneesia....
Suomeen kuva margariinin sormella syömisestä.
Korjaan. Someen.
Kello melkei 12 ja nää ei oo saanu aamupalaa. Melody mätti omaan napaansa ruokaa silloin kun ois voinu tehdä noille. Ja Taavi on kiukutellu vaan. Miksei menny heti sinne suihkuun jos se oli niin tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Tää koko tehtävä on jotenki ihan levällään, ei mitään kunnon raameja jossa pysyä. Tai sit on mutta nää ei pysy niissä.
minusta taas tästä puuttuu kokonaan jokin punainen lanka. Tällaista sekavaa ympäriinsä häärimistä eikä ole mitään varsinaista tavoitetta. Korsien kantaminenkaan ei kiinnosta ketään. Kaikki vain möllöttävät omassa nurkassaan ja odottavat, että jotain tapahtuu. Ja piti olla muka tekemistä niin hirveän paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Taavi nyt lesoilee tuolla? "Mulla on tapana alottaa hommat kun MÄ oon valmis"?? Ja vielä nokka pystyssä sanoi ton. Maku alkaa mennä lujaa, oli hän millainen silmänruoka tahansa. Me no likey.
Taavilla oli hirveä kiire puolustella Melodyn asemaa keittiössä, jotta saa itse pysytellä sisätiloissa tämän apuna.
On jotenkin tekopyhää noilta ihmisiltä haukkua Andya ja Pekkaa itsekkäiksi. Melody ja Taavi ovat talon itsekkäimpiä ihmisiä.
Kuningatar venaa aamupalaa kuhnureiden kanssa ja Melody menee vaan tupakalle.
Nukkuuko piltit vielä? Eivät taida olla terveitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se Melody kertakaikkiaan itsekäs kun tekee jengille ruokaa joka päivä.
Toisaalta.... Kuka muu alenisi porukan muonittajaksi koko kaudeksi, ja tippuu kumminkin loppusuoralla ilman palkkaa. Antai nyt tuotanto palkinnoksi voita vuodeksi.
Antaisi nyt Anssin ottaa siitä kopin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tänään PAINON PUDOTTAJAT TV. JA MONELTAKO. 🤣🤣🤣🤣🤣
Älä pilkkaa ohjelmassa esiintyviä, he sentään saavat kiloja pois, mutta millä sinulle saisi aivot.
Jasmiina ei kyllä tuolla menolla saa mitään kiloja pois. Margariinia suoraan sormella purkista suuhun, porkkanan päälle majoneesia....
Suomeen kuva margariinin sormella syömisestä.
Video löytyy jo/nne/palstalta, jonka nimeä ei saa kirjoittaa tänne.
Ei tuo noin voi mennä, että aamupalaa odotellaan näin myöhään. Sehän olisi pitänyt olla valmiina.
Ärsyttää katsoo tota hitautta kaikessa tekemisessä.
Vierailija kirjoitti:
Nukkuuko piltit vielä? Eivät taida olla terveitä.
Niidenkin kasvatus sitten epäonnistui :(
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää katsoo tota hitautta kaikessa tekemisessä.
Mitä muuta voi odottaa tuolta sakilta, joka yleensäkään tuonne hakee.
Ihan paskasti mennyt kyllä koko tehtävä. Ei mitään järkeä tässä sähläämisessä.
On nuo työläiset kyllä saamattomia.
Kuningatar istunut aamiaispöydässä jo tovin odottamassa.
Nämä aamiastoivwwt olis pitänyt selvittää jo illalla tai viimeistään tänä aamuna valmiiksi ja aamiaisen täytyisi olla heti valmin ku kuningatar ja kuhnurit istuu pöytään.
En väitä, että Melody olisi huono keittiössä, vaan päinvastoin. Ainakin asukkaat ovat olleet tyytyväisiä.
Mutta...olisi hyvä, jos keittiössä saisi ruokaa valmistaa muut myös. Tämä tehtävä ei siltä osin tarjoa Melodysta mitään uutta. Osaako hän muuta? Millainen hän olisi muissa tehtävissä? Tuossa tehtävässä pääsee aika helpolla. Tietty, jos Melody ei arvostelisi muita tupakkapaikalla, niin pelkkä keittiössä olo saattaisi jättää hänet ulkopuoliseksi. Nyt hän osaa keittiönhommat sekä tuon juoruilumisen tupakkapaikalla. Mutta mitä muuta?
Kuulee ja näkee.