Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Aamupalakin ois jo tehty jos purukalla oisivat tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kippolassa Melody on töissä? En suosittelisi ruokailemaan paikassa jossa tämä maistelee samalla lusikalla (jatkuvasti) keitoksiaan, ei pese käsiään esim.röökinpolton jälkeen, ahtaa suolaa kaksin käsin. Ei hyvää mainosta.
Puhumattakaan siitä, että laskee lämmintä vettä leivontaan hanasta 😫
käsi käy nenän liepeillä ja siitä jatketaan työhommia.
Melodysta tulee mieleen Hells Kitchenin Tennille
Asukkaat käyttävät paljon samoja lusikoita muutenkin eli jatkavat esim toisen ruuan syömistä samalla lusikalla. Ihan hirveetä olis itselleni, en pystys syömään toisen jämiä tai käyttää samaa lusikkaa. Tai juomaan samasta lasista. Illalla Aki ojensi Taaville lasiaan ja pyysi maistamaan juomaa. Taavi aika ymmärrettävästi kieltäytyi vedoten viiniallergiaan 😆 Siis Akillakin voi olla ihan joku suu-ja sorkkatauti muhimassa siellä ... sen verran huonossa kunnossa on hampaat ja osa jo pudonnut poiskin. Et mätänee suuhun.
Akilla on sentäs aidot hampaat kun eräällä taas on ankan huulet järkyttävät ripset ei silmät pysy auki auki aivan kun roikkuisi puoliksi irti luomesta ..epäsiisit!
Mikä ihmeen villitys nykyään on, että pitää ripustaa silmiinsä tuollaiset hirvitykset kun Laurallakin oli! Linnut tarvitsevat siipiä, ei ihminen. Outoa on tämä nykyinen kauneuskäsite. Samaa luokkaa nämä ankkahuulet, tekevät ihmisestä todella ruman.
Kumminkin rinnalla komea Fysioterapeutti mies. Minun käy oikein kovasti kateeksi. 😂
Lauralla on tosiaankin hyvä miesmaku. Valto on komea. Onnea heille. 👠💪
Sitä tarvitaan. Kaksi pintapuolista sometyrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa tuon eilisen jakson . ei se Vehviläinen sanonut " vaan" , eikä tosiaan sillä selvästikään mitään vähättelyä tarkoittanut.
Näin.
Kimmo varmaan tarkoitti että nuo kaksi ovat vähän eri planeetalta kotoisin.
Ei tarkoittanut pahaa.
olisi sanonut toisin, tuohan on Akin ammatin vähättelyä,
Ei ole, Kimmo tarkoitti vain että heidän elämäntyylinsä on täysin toisenlainen, siksi ei ole yhteistä juttua kovin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa tuon eilisen jakson . ei se Vehviläinen sanonut " vaan" , eikä tosiaan sillä selvästikään mitään vähättelyä tarkoittanut.
Näin.
Ei tarkoittanut pahaa.
Mielestäni se ei ollut vähättelyä vaan tarkoitti että tuollaisessa työssä ja muualla kuin pääkaupunkiseudulla kasvaneella ja eläneellä voi olla vähän erilaiset prioriteetit ulkotehtävään kuin pääkaupungissa elävällä fitness-naisella ( ja jottei kukaan hermostu, niin toki pääkaupunkiseudun tyttö voi viihtyä ulko-oloissa siinä kuin Lieksan mieskin).
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Melody saa vähän ääniä ja mutta kuka toinen?
Nyt äänestetään inhokkia. Ketkä 2 eniten saa ääniä joutuvat häätöäänestykseen ja jompikumpi lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tänään PAINON PUDOTTAJAT TV. JA MONELTAKO. 🤣🤣🤣🤣🤣
Älä pilkkaa ohjelmassa esiintyviä, he sentään saavat kiloja pois, mutta millä sinulle saisi aivot.
Jasmiina ei kyllä tuolla menolla saa mitään kiloja pois. Margariinia suoraan sormella purkista suuhun, porkkanan päälle majoneesia....
Viittaa johonkin............ Hmm...
Vierailija kirjoitti:
Nyt vähän rotia tuohon pelleilyyn, aamiaisen pitäisi olla heti valmis kun kuningatar on tehnyt aamutoimet.
Ja kuningatar puhuttelee edelleen alamaisiaan suoraan, eikä pysy roolissaan.
Kaikki lähtee kuningattaresta, ei pidä mitään kuria henkilökunnallaan.
Nimenomaan! Rotia murkuille ja vähän kuningatarmaista käytöstä peliin.
Muutenhan tämä on vaan sohvahengailua oudoissa kuteissa ja heinäinen piha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Taavi nyt lesoilee tuolla? "Mulla on tapana alottaa hommat kun MÄ oon valmis"?? Ja vielä nokka pystyssä sanoi ton. Maku alkaa mennä lujaa, oli hän millainen silmänruoka tahansa. Me no likey.
Taavilla oli hirveä kiire puolustella Melodyn asemaa keittiössä, jotta saa itse pysytellä sisätiloissa tämän apuna.
On jotenkin tekopyhää noilta ihmisiltä haukkua Andya ja Pekkaa itsekkäiksi. Melody ja Taavi ovat talon itsekkäimpiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katja siellä toivoo, että Lasse ottas kainaloon hipsuttelemaan..Lassee ei kiinosta
Lassella oli taas muuta tyydyttävää tekemistä käsillään oman peittonsa alla. Kipristeli varpaitaan, katse lasittui ja puhe tyrehtyi. Samaa teki viime viikolla makuupussissa Laura L:n vieressä.
Näkyikö muuta? Lasse on monellakin tapaan yksi talon mielenkiintoisimmasta miehistä, jollei kiinnostavin.
Eiköhän tuo Lassen toiminta peiton alla ole ihan normaalia miesten toimintaa. Tuskin muusta oli kyse kuin pikku koskettelusta, pikku-lassen herättelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt äänestetään inhokkia. Ketkä 2 eniten saa ääniä joutuvat häätöäänestykseen ja jompikumpi lähtee.
suosikkia ja 2 vähiten ääniä saanut ja talo häätää yhden. Näin minä käsitin.
Mitä te nyt jauhatte tuosta Vehviläisestä? Sehän oli selkeä kettuilu LAURALLE, että Aki ei olisi hänen mielestään tarpeeksi hyvä, että kannattaisi ottaa tosissaan. Miten näin monilla menee tällaiset nyanssit täysin ohi? Vai heittäydyttekö tahallanne tyhmiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yritä. Nyt äänestetään suosikkia niin kuin tähänkin asti. 2 vähiten ääniä saaneita joutuu asukkaiden suorittamaan häätöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin.
Ei tarkoittanut pahaa.
Mielestäni se ei ollut vähättelyä vaan tarkoitti että tuollaisessa työssä ja muualla kuin pääkaupunkiseudulla kasvaneella ja eläneellä voi olla vähän erilaiset prioriteetit ulkotehtävään kuin pääkaupungissa elävällä fitness-naisella ( ja jottei kukaan hermostu, niin toki pääkaupunkiseudun tyttö voi viihtyä ulko-oloissa siinä kuin Lieksan mieskin).
Laura on ihan samoin elellyt kuin Aki, Kotka ja Kirkkonummi. Ihan on Laurakin "maalta".
Katja juo livessä joka päivä ison pullon coca colaa ja siksi varmaan hampaat tummat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Taavi nyt lesoilee tuolla? "Mulla on tapana alottaa hommat kun MÄ oon valmis"?? Ja vielä nokka pystyssä sanoi ton. Maku alkaa mennä lujaa, oli hän millainen silmänruoka tahansa. Me no likey.
Taavilla oli hirveä kiire puolustella Melodyn asemaa keittiössä, jotta saa itse pysytellä sisätiloissa tämän apuna.
On jotenkin tekopyhää noilta ihmisiltä haukkua Andya ja Pekkaa itsekkäiksi. Melody ja Taavi ovat talon itsekkäimpiä ihmisiä.
On se Melody kertakaikkiaan itsekäs kun tekee jengille ruokaa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tänään PAINON PUDOTTAJAT TV. JA MONELTAKO. 🤣🤣🤣🤣🤣
Älä pilkkaa ohjelmassa esiintyviä, he sentään saavat kiloja pois, mutta millä sinulle saisi aivot.
Jasmiina ei kyllä tuolla menolla saa mitään kiloja pois. Margariinia suoraan sormella purkista suuhun, porkkanan päälle majoneesia....
Suomeen kuva margariinin sormella syömisestä.
"Onko Coca-cola tarjoilua aamulla?" kysyy kuningatar.
Ei kruunupää mitään kysele kun ilmoittaa, että on! xD Argh että riepoo miten nysväkästi tää leikki menee.
Ja Lasse on semmoinen mukava luokkakaveri-tyyppinen tyyppi, koulussa voi hengata mutta ei koulun ulkopuolella missään yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vähän rotia tuohon pelleilyyn, aamiaisen pitäisi olla heti valmis kun kuningatar on tehnyt aamutoimet.
Ja kuningatar puhuttelee edelleen alamaisiaan suoraan, eikä pysy roolissaan.
Kaikki lähtee kuningattaresta, ei pidä mitään kuria henkilökunnallaan.
Alamaiset juoksee röökilla vähän väliä. Hommat jää tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin sulta ajateltu.
Tuo on linkki. Se pitää avata ja lukea enemmänkin kuin otsikko.
"Hygieniasyistä janojuomaksi ja ruuanlaittoon kannattaa käyttää vain kylmää hanavettä, jonka tulisi olla alle 10-asteista. "