Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
23941/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Late sopisi päiväkotiin töihin. On tuo tuo lässytys ja yliystävällisyys ehkä jollain tapaa rasittavaa.

Lutunen on. Ottaisin jos saisin. Kyylään aina.. 😍

Vierailija
23942/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinä haukkuja osaisitkin keskustella asiasta jotenkin älyllisellä tasolla, mutta kun kapasiteetti ei siihen selvästi riitä, niin voisit lopettaa tuon paskan syytämisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23943/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappas Mellu seuraavaks lihakeittoa, ootkin syöny vasta 10 min sitten pihvin.

Vierailija
23944/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Late sopisi päiväkotiin töihin. On tuo tuo lässytys ja yliystävällisyys ehkä jollain tapaa rasittavaa.

Mitä Pikku Kakkonen onkaan menettänyt!

Vierailija
23945/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Taavi homppeli?

Ei ole. Taavi on niin komea, raamikas mies. Ihailen. 💪💪💪💖💖💖💋💋💋

Samaa mieltä ❤️

Vierailija
23946/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä tehtävä on?   Kyöpelivuoren vuosikokous, asuista päätellen.  Mutta kyllä on muhkeat pyllyt. Heh   No pitää keskittyä taas katsomaan

Vierailija
23947/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavillakin on alkanut hiusrajat karata otsalta. Peittelee kuten vanhat sedät.

Vierailija
23948/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. ihailemanne Laura ei koskaan arvotellut ihmisten ulkomuotoa, ja tuskin hänkään kattelis miestä joka on tuollainen ala-arvoinen lapselinen haukkuja . :)

Vierailija
23949/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuningatar tarvis vähän enemmän tota asennetta. Ensin olin iloinen et just Katja pääsi tohon rooliin mut nyt vaikuttaa tosi kuivalta. Kuningatar EI kiittele eikä varsinkaan teitittele alamaisiaan. Tylsyyden huippu toi kuningatar.

Eihän Elisabetkaan alamaiaian teitittele. Alamaiset häntä teitittele, paitsi poikansa Andrew, joka on syytettynä siitä alaikäisten jutussa. Ottaisivat mallia oikeasta kunigashuoneesta jossa erotaan,ym melskaaminen

Vierailija
23950/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuningatar tarvis vähän enemmän tota asennetta. Ensin olin iloinen et just Katja pääsi tohon rooliin mut nyt vaikuttaa tosi kuivalta. Kuningatar EI kiittele eikä varsinkaan teitittele alamaisiaan. Tylsyyden huippu toi kuningatar.

Semmonen kun Krisu oli kuninkaana aikoinaan.

Vierailija
23951/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otappas Mellu seuraavaks lihakeittoa, ootkin syöny vasta 10 min sitten pihvin.

Ottihan se, uskomaton syöppö, minä minä minä.

Vierailija
23952/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. ihailemanne Laura ei koskaan arvotellut ihmisten ulkomuotoa, ja tuskin hänkään kattelis miestä joka on tuollainen ala-arvoinen lapselinen haukkuja . :)

Niinkö

Vierailija
23953/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai kuka muistaa Henrin kroisoksena aikoinaan v.2006? Se oli parasta viihdettä :D

Vierailija
23954/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Elisabetkaan alamaiaian teitittele. Alamaiset häntä teitittele, paitsi poikansa Andrew, joka on syytettynä siitä alaikäisten jutussa. Ottaisivat mallia oikeasta kunigashuoneesta jossa erotaan,ym melskaaminen

Siis nimenomaan tarkoitinkin, ettei pitäisi toimia näin miten Katja toimii. Katja kiittelee ja teitittelee muita. Ei näin.

Vierailija
23955/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Katjasta ihan tykkäänkin, oon samaa mieltä. 

Sitäpaitsi Jasmiina hänelle sanoikin , että et sitten nysväile ja Katja lupaili ettei nysväile. No nysväilee. 

Vierailija
23956/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai kuka muistaa Henrin kroisoksena aikoinaan v.2006? Se oli parasta viihdettä :D

Joo, meni kyllä niin rooliin, että muilla asukkailla meni hermo.

Vierailija
23957/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taavillakin on alkanut hiusrajat karata otsalta. Peittelee kuten vanhat sedät.

Ei se haittaa hänen komeaa olemustaan. Ihan hillitty mies. 🌻🌻🌻🌻🌻

Vierailija
23958/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa et Melody tai Jassu olis ollu paremmat kunkuttaret. Se vaatii tiettyä karismaa.

Vierailija
23959/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura L. avautuu päivän iltapäivälehdessä pelänneensä henkensä edestä, kun tuli niin kylmä yöllä. Ja että tuotanto oli hoitanut heille huonot varusteet, kun makuupussit oli "suunniteltu plus-keleille" ja yöllä olikin pakkasta.

Tehtävän keskeyttäminen on ihan oikea päätös, jos kerran kylmä tulee. Mutta ei se noiden vermeiden vika lähtökohtaisesti ole. Tehtävässä käytetyn punaisen säkin limit-lämpötila on -3C, ja musta-vihreän peräti comfort -5C (valmistajan ilmoittamia arvoja). Limit-lämpötilassa keskimääräinen aikuinen mies pystyy nukkumaan 8h kippurassa heräämättä välillä kylmään. Comfort-lämpötilassa keskimääräinen aikuinen nainen pystyy nukkumaan suorana sen aikaa kun huvittaa.

Väärin. Limit on miehille ilmoitettu arvo, jossa keskivertomies pystyy alimmillaan nukkumaan palelematta. Comfort on sama naisille, johtuen siitä, että naisten kylmänkesto on tutkitusti alempi. Laura ei ole keskivertonainen koska rasvaprosenttinsa on todella matala.

t. retkeilyasiantuntija

Kumma kun Katja sitten pystyi nukkumaan ulkona valittamatta ja pelkäämättä henkensä edestä - Katjahan on talon laihin nainen, melkeinpä alipainoinen. Kyllä se luovuttaminen johtui ihan Lauran mukavuudenhalusta.

Vierailija
23960/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssilla hajoo pää, kun joutuu kerrankin tekemään jotain fyysistä työtä elämässään.

Ketju on lukittu.