Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
23921/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä lisää. Eriarvoiset asemat ja etuoikeudet saa asukkaat suuttumaan.

tuohan oikein hyvä tehtävä, just noin, katsojat päättää onnistuiko

Vierailija
23922/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että Taavi on Katjan puolella, yrittää ilmaista tukea Katjalle ja on iloinen että tehtävä erotti hänet Pekasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23923/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu näyttää vauvalta toi vaaleenpunanen myssy päässä. 😂

Vaikea kuvitella naista, joka tuollaisen jättiläisen pystyisi sisältään puskemaan maailmaan.

Minä En muista, mutta sinivalas tekee aika kookaita penskoja.

mites noin muuten menee. Millaisia ihmisiä ootte tosimaailmassa ?

Normaalipainoisia ja huolissaan kansanterveyttä uhkaavasta ylipainoisuudesta.

Ja uskot pöllöpalstoilal vittuiluuuuuuuun korjaavan asian ? Ei kauhean fiksua. 

Vierailija
23924/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen veikkaatte jäävän julkisuuteen bb:n jälkeen? Itse luulen, että Jasmiinasta tehdään 4D-dokumentti Maailman isoin nainen. Ohjelmassa sohvalla makaavaa Jassua pestään tikun nenään kiinnitetyllä pesusienellä.

Älä huoli, barbi ois halukas osallistumaan fitnesspäiväkirjoihin..jos sitä kukaan haluaa ohjelmaan pyytää.

Vierailija
23925/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu näyttää vauvalta toi vaaleenpunanen myssy päässä. 😂

Vaikea kuvitella naista, joka tuollaisen jättiläisen pystyisi sisältään puskemaan maailmaan.

Minä En muista, mutta sinivalas tekee aika kookaita penskoja.

mites noin muuten menee. Millaisia ihmisiä ootte tosimaailmassa ?

Normaalipainoisia ja huolissaan kansanterveyttä uhkaavasta ylipainoisuudesta.

Ei kuule mene läpi tuo selitys. Rumia ihmisiä te olette.

Vierailija
23926/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että Taavi on Katjan puolella, yrittää ilmaista tukea Katjalle ja on iloinen että tehtävä erotti hänet Pekasta.

Yleensähän ne ihmiset ärsyttävät eniten , jonka kanssa on samanlainen.

Taavi just sanoi, että Katja on talossa eniten hänen kaltaisensa.

Vierailija
23927/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkääkö noi kaikki muut tosiaan Meloonia eivätkä uskalla sanoa että ruuat aterialta sai jakaa kaikille, ärsyttää toi tyranni.

Vierailija
23928/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdessä isot otsikot Laura L:n melkein kuolemasta. Hän veikkas Jassua voittajaksi.

Vierailija
23929/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katja ja Taavi bondaa nyt.

Vierailija
23930/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen veikkaatte jäävän julkisuuteen bb:n jälkeen? Itse luulen, että Jasmiinasta tehdään 4D-dokumentti Maailman isoin nainen. Ohjelmassa sohvalla makaavaa Jassua pestään tikun nenään kiinnitetyllä pesusienellä.

Älä huoli, barbi ois halukas osallistumaan fitnesspäiväkirjoihin..jos sitä kukaan haluaa ohjelmaan pyytää.

Barbarella halus myös Diiliin.

Vierailija
23931/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömän hidasta toi touhu!

Vierailija
23932/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassella on tosi nätit silmät, miten mää vasta nyt huomasin :D

Vierailija
23933/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai toukat saa polttaa tupakkaa? Ei tee hyvää pienen muurahaisen kasvulle. Isoveli saisi olla nyt tarkkana. Teen lasun

Vierailija
23934/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa itkupilli-Katja sitten päässyt leikkimään kuningatarta? Tuotanto ei uskaltanut sitä pistää muurahaiseksi, kun se olisi taas saanut siitäkin itkupotkuraivarin ja itkenyt kuin pikkutyttö monta päivää.. Ärsyttää tuollaiseet, joita pitää sitten paapoa loputtomiin. Olisi tuo muija saanut lähteä eilen kotiin pillittämään. Keski-ikäisyyden kynnyksellä oleva ihminen ja sitä pitää pitää kuin kukkaa kämmenellä koko ajan, ettei vaan tule paha mieli...

Sama täällä, ärsyttää suunnattomasti tuollainen käytös, itkeä pillitti koko päivän ja senkin jälkeen kun ei tippunut, eli heittäytyi uhriksi. On kuulemma ainoa lapsi, niin ymmärtää tuon käytöksen eli saanut aina tahtonsa lävitse. Olisin todellakin toivonut, että olisi tippunut. Jotenkin vaikea uskoa, että on juristi, kun tuollainen asia BB talossa saa itkeskelemään tunti tolkulla. Äsken Pekka sanoi, että oli ihan reilua, kun oli arvonta noista rooleista, niin Katja sanoi, että kuningattaren valinta ei ollut reilu. Hah, hän itse siellä yöllä laskeskeli kengännumeroita eli halusi nimenomaan kruunun, niidenhän piti yhdessä Sannin kanssa hoitaa hommaa mutta pikku prinsessa halusi itse olla kuningatar, ja kun isi oli varmaan äänestänyt häntä. Ei tuo mitään kontenttia taloon.

se meni niin että Katja koittaa yöllä saada kruunun ja ellei onnistu niin Sanni aamulla. 

Vierailija
23935/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TIesitkö että mitä enemmän haukut ihmisiä lihavuudesta, sitä enemmän heitä puolustetaan. Noilla sun jutuilla ei siis ole mitään arvoa. Ne vain saastuttavat ilmapiiriä.

Ei, kyllä lihavuuden esille tuominen myös herättää ihmisiä huomaamaan lihavuuden haitat ja vaarallisuuden. Siksi on tärkeää tuoda näitä epäkohtia esille. Pudota sinäkin läskiset suomut silmistäsi ja herää todellisuuteen. 

Ei varmaan nykyisin ole lihavaa ihmistä joka ei tietäisi kaikki tervesyriskinsä. Se ei ole sinun asiasi paasata siitä. Laita Jassulle henkilökohtainen viesti, että mites toi sun terveys, niin ei tarvitse tuota sontaa täällä lukea. Vaikka sekin olisi ihan äärimmäisen typerää.

Vierailija
23936/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka sanoi illalla kun Katja palasi, että "siivellä pääsee". Jasmiina ihan oikein kritisoi sitä pihalla. Ihana oikeudenmukainen ja suorapuheinen Jasmiina. Muut oli vaan hiljaa tuostakin.

Vaikka Jasmiina onkin usein todella raivostuttava, näen hänessä myös paljon hyvää, kuten juuri tuo suorapuheisuus ja uskallus puhua asioista. Jasmiinan hyökkäystä Samia kohtaan (joka johtui väärinummärryksestä) en taas hyväksy.

Vierailija
23937/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Late sopisi päiväkotiin töihin. On tuo tuo lässytys ja yliystävällisyys ehkä jollain tapaa rasittavaa.

Vierailija
23938/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ens kerralla asukkaat saa häätää keskuudestaan yhden ulos

Vierailija
23939/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Taavi homppeli?

Ei ole. Taavi on niin komea, raamikas mies. Ihailen. 💪💪💪💖💖💖💋💋💋

Vierailija
23940/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningatar tarvis vähän enemmän tota asennetta. Ensin olin iloinen et just Katja pääsi tohon rooliin mut nyt vaikuttaa tosi kuivalta. Kuningatar EI kiittele eikä varsinkaan teitittele alamaisiaan. Tylsyyden huippu toi kuningatar.

Ketju on lukittu.