Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Mä en kestä Akin hampaita. Miten jää tässä maassa hoitamatta noin pahasti. Nuori ihminen kyseessä eli tossa kunnossa ollut varmaan jo kouluajoista. Sillä siis paitsi huonot hampaat ja osa puuttuu, myös joku paha ylipurenta. Suu kiinni on ihan ok näköinen. Tanssimuuveja kannattas vielä miettii jos meinaa naisen saada. Murteellehan ei voi ilmeisesti mitään.
Olis kiva kun sais tuollaisen jalkahoidon.
Vierailija kirjoitti:
Taavi on jolloin tapaa outo.
Kuka ei olisi?
Vierailija kirjoitti:
Anssi on kyllä siinä mielessä liukas saippua ja kova vastus, että hän pitää kyllä ohjat käsissään niin pitkään kun vain mahdollista. Niin kuin nyt tuossa spassa. Rauhallisesti ja määrätietoisesti. Ottaa toisilta aseet pois käsistä. Tietyllä tapaa ihailen tuollaista itsevarmuutta ja vaikka alussa en pitänyt Anssista en yhtään, niin nyt hän on ihan OK. Hänellä on puolensa ja vaikka hän leijailee välillä pahasti ja hermoillekäyvästi, on hän toistaiseksi vastannut huutoonsa.
Anssi tanssii hyvin. Ei muuta kuin Tanssii Tähtien kanssa kilpailuun ens vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noilla on noin paljon vaatteita mukana? mitä varten ihminen tarvitsee noin älyttömästi vaatteita?!
Niillähän on päinvastoin liian vähän vaatteita. Eräänäkin yönä mm. yhden naishenkilön rinta, ripset ja osa varpaistakin jäätyi vaikka hänellä oli kaikki vaatteet päällä mitä garderoobista vaan löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Saa nähä kuka lähtee. kunhan ei Katja lähde. Pannaah Laura ällä lähtöön? Taitaa olla jo ikävä rakastaan. no siellä kotikatsomoissa pojat jää kaipaamaan.
Itse toivon, että Laura L lähtee. Mut ei voi tietää. Äänestystilanne eilen oli se, et sillä vähiten ääniä, ja Pekalla tais olla eniten, mut nämähän elää ja muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi on jolloin tapaa outo.
Kuka ei olisi?
Säikähtynyt katse.
Vierailija kirjoitti:
Melody on ihan taivaassa kun Taavi hoitaa sitä.
No niin olisin minäkin. 🤤💓
Siis laittaako Sami noi yöhousut jalkaansa taas!?!?
Onko nuo vaaleanpunaiset toppatakit Luhdan, hinta?
Laura ja Katja kotiin tänään
Late on kyllä söpö. Ja nyt ku Jassu meikkaa ja laittaa ripset sille ni ihana!
Samin nauru. Ihan ku joku noita-akka.
Yöhousut vetäisi. Laittaa varmaan sen krakankin. Häpäsy.
Vierailija kirjoitti:
Jassu on yksi kovimmista pelureista. Miettii koko ajan miten pitää käyttäytyä, vaikka välillä valitus menee vahingossa yli. Sitten pyytelee feikisti anteeksi
höpöhöpö, Jassu on spontaanein ihminen mitä tuolla on, siltä tulee ajatukset ulos samantien. Ja selvästi on todella hyväsydäminen ja rohkaiseva, heti jos näkee jonkun rypevän itsesäälissä ja surussa, tulee kannustamaan ja nostaa toisen itsetuntoa kehumalla ja kannustamalla, samalla muistuttaa omista mokistaan ja muistuttaa ettei kannata märehtiä turhia asioita.
Jassun vahvuus on juuri siinä, että kun muut hyytyvät, Jassu potkii ne takaisin jaloilleen. Vaikka lopun ajan kiroilisi ja valittaisi, niin kun muilta loppuu voimat, Jassu saa ne takaisin käyntiin. :)
Eikä siinä ole mitään pelaamista, se tulee luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen, päivän jolloin ei tapahtunut juuri mitään, niin yksi mielenkiintoisimmista dialogeista käytiin Jassun ja Melodyn kesken:
Melody on juuri kutsunut Jassua tyypilliseksi perusnaiseksi joka ihailee jotain ällöä Cheekiä ja vttu lähtee baariin bailaamaan jeee jne
-Niin oon. Mä oon tällainen tyypillinen w t.
-....ööö, mikä on w t?
-W h i t e t r a sh . Ja juu minä olen sellainen, ei voi mitään.
Eli sitähän Melodykin tarkoitti, mutta vältti Jassun ansan, ja ei mukamas tiedä mitä w t tarkoittaa, vaikka ihan varmasti tietää. Onhan se yleinen haukkumasana suomalaisista mm. pääkaupunkiseudun mämypiireissä. Esim. se tapaus, jossa erään urheiluseuran joukkueen olisi pitänyt poistua salilta kun aika loppui ja antaa tilaa pikkutyttöjen pesisharjoituksille, niin tämän joukkueen aikuiset miehet haukkui näitä tyttöjä ja heidän huoltajiaa w t:ksi.
Jassusta voi olla montaa mieltä, mutta on aika arvostettavaa, että se on joka tilanteessa ollut just tasan oma itsensä, vaikka ikää on vasta 24. Ei ottanut piikittelyistä itseensä.
On muistettava, että Jassun isä on turkkilainen. Veikkaanpa että on kerran jos toisenkin saanut kuulla kebab-iskästään ja ei varmaan aina positiivista. Niin että jos joku vihjailee Jassun olevan w t, niin pikemminkin lienee niin, että se on kohteliaisuus Jassulle, vihdoinkin hänet on hyväksytty valtaväestöön mukisematta. Uskon oikeasti, ettei hetkauta Jassua mitenkään tuollainen.
Melody oli tuossakin kohtaa jotenkin niin voitonriemuisen oloinen. Tyyliin SINÄ sanoit sen, en minä. Samanlainen ilme hänellä oli silloin, kun Juhani avautui ärystyksestään Jassua kohtaan. En tykkää enää yhtään Melodikasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä Akin hampaita. Miten jää tässä maassa hoitamatta noin pahasti. Nuori ihminen kyseessä eli tossa kunnossa ollut varmaan jo kouluajoista. Sillä siis paitsi huonot hampaat ja osa puuttuu, myös joku paha ylipurenta. Suu kiinni on ihan ok näköinen. Tanssimuuveja kannattas vielä miettii jos meinaa naisen saada. Murteellehan ei voi ilmeisesti mitään.
Aki Aito eli AitoAki
Ovatko Jasu ja Melodi syntyneet suomalaisille äideille?
Vierailija kirjoitti:
Anssi on kyllä siinä mielessä liukas saippua ja kova vastus, että hän pitää kyllä ohjat käsissään niin pitkään kun vain mahdollista. Niin kuin nyt tuossa spassa. Rauhallisesti ja määrätietoisesti. Ottaa toisilta aseet pois käsistä. Tietyllä tapaa ihailen tuollaista itsevarmuutta ja vaikka alussa en pitänyt Anssista en yhtään, niin nyt hän on ihan OK. Hänellä on puolensa ja vaikka hän leijailee välillä pahasti ja hermoillekäyvästi, on hän toistaiseksi vastannut huutoonsa.
Jännä miten erilailla voi tilanteet nähdä.
Minusta Anssi tuli sinne spahan ehkä vähän kukkoilulinjalla, mutta se pieni molemminpuolinen nokittelu loppui lyhyeen, ja pian siellä keskusteltiinkin jo ihan normaalisti ja sopuisasti kylpytynnyreistä versus poreallas lapsiperheessä.
Lopuksi muisti vielä kauniisti kiittää hoidoista.
Etten nyt oikein ymmärrä mitä ihmeen 'aseita' hän ainakaan tuossa tilanteessa olisi riisunut yhtään keneltäkään.
Sirkka-Liisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis laittaako Sami noi yöhousut jalkaansa taas!?!?
Tuntuu varmaan kotoisalta kun kyrväntuoksu leijailee sieraimiin paljon käytetyistä housuista.
Kyllä Sirkka-Liisa tietää. :D
Sattuu olemaan pohtijatyyppi, ja silmät todella vaaleat, voi näyttää kuin olisi pulu pilvessä, kun ajattelee.
Oon alkanut tykkäämään Taavista, aluksi pidin tyhjäpäänä, onkin jotain muuta.