Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Mut muistakaa! Laura L is
'not tour baby!'
Your
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa nähä kuka lähtee. kunhan ei Katja lähde. Pannaah Laura ällä lähtöön? Taitaa olla jo ikävä rakastaan. no siellä kotikatsomoissa pojat jää kaipaamaan.
Itse toivon, että Laura L lähtee. Mut ei voi tietää. Äänestystilanne eilen oli se, et sillä vähiten ääniä, ja Pekalla tais olla eniten, mut nämähän elää ja muuttuu.
Katjalla, Pekka aikamiespoika jäi toiseksi
Vierailija kirjoitti:
Siis laittaako Sami noi yöhousut jalkaansa taas!?!?
Niillähän oli Pekan kans leikkimielinen haaste tähän liittyen, et myös Pekka laittais. Ensin miettivät, jos kaikki häädössä olijat laittais, mut tajusivat Lauran olevan myös häädössä.
Sami kilttinä totes siihen: erottuis vaan edukseen, kun tietää Lauran laittavan bilemekon.
Lara R:lle sopii tuo meikki ja tekoripset.
BB voisi kuuluttaa, että lähetystä varten tulee pukeutua, ei pyjamahousuihin. Noloa erikoisuuden tavoittelua Samilta.
Muistakaa äänestää Laura L:ää. Aito oma itsensä ja tuo taatusti eloa taloon ❤
Vierailija kirjoitti:
Late näyttää upealta!
Hyvä kontrasti tuolle karulle ulkonäölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Katjaa voi morkata siitä, että on ihastunut. Olen aika varma, että mulle olisi käynyt samalla tavalla. Olisin ihan heikkona tuohon Pekkaan. Hän on juuri sellaista huumoriveikko-tyyppiä, joka on aina vedonnut muhun, vaikka meninkin sitten naimisiin mörököllin kanssa..
Millanen idiootti antaa itsensä ihastua ja liimautua johonkin bb-talossa. On kyllä kummallinen takiainen ja tolla taitaa olla heikoin psyyke bb-talossa.
Ei nyt hyvänen aika ihmisen tarvitse liimautua johonkin tuntemattomaan ihmiseen, vaikka sen naama ja jutut kuinka kiehtoisi.
Talon castingissa huomaa nykymaailman ongelman, eli sen, että ihmiskunta rappeutuu älyllisesti ja ruumiillisesti koko ajan.Syynä se, ettei luonnonkarsintaa enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Katjaa voi morkata siitä, että on ihastunut. Olen aika varma, että mulle olisi käynyt samalla tavalla. Olisin ihan heikkona tuohon Pekkaan. Hän on juuri sellaista huumoriveikko-tyyppiä, joka on aina vedonnut muhun, vaikka meninkin sitten naimisiin mörököllin kanssa..
Millanen idiootti antaa itsensä ihastua ja liimautua johonkin bb-talossa. On kyllä kummallinen takiainen ja tolla taitaa olla heikoin psyyke bb-talossa.
Ei nyt hyvänen aika ihmisen tarvitse liimautua johonkin tuntemattomaan ihmiseen, vaikka sen naama ja jutut kuinka kiehtoisi.
Jos Katja pitää Pekkaa laastarina. Ehkä on kokenut syränsuruja ulkomaailmassa.
Sanni näyttää upealta meikattuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura R olisi talon kaunein nainen ilman tatuointeja.
Miesmäinen piipittäjä.
Jassuko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis laittaako Sami noi yöhousut jalkaansa taas!?!?
Niillähän oli Pekan kans leikkimielinen haaste tähän liittyen, et myös Pekka laittais. Ensin miettivät, jos kaikki häädössä olijat laittais, mut tajusivat Lauran olevan myös häädössä.
Sami kilttinä totes siihen: erottuis vaan edukseen, kun tietää Lauran laittavan bilemekon.
Laura meinaa olla tänä iltana seksiwau.
Vierailija kirjoitti:
Late näyttää upealta!
Sillä on kauniit kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet tuolla on huomannu Samin olevan joukosta erillään, jopa yksinäinenkin.
Taavi ja Lasse keskusteli tästä keskenään ja ilmaisivat huolensa toisilleen, Jassun tsempatessa Katjaa itkukohtauksen keskellä totesi Samin olevan eniten irrallaan oleva tyyppi, myös Katja ja ville allekirjoitti saman asian.
Juhani totesi tykkäävänsä Samista, mutta on huomannut, ettei kaikki hänestä jostain syystä pidä.
Jos porukka huomaa noin selkeesti yhden jäävän sivuun, mikseivät puutu tilanteeseen? Toihan on jopa pahempi, että tiedostavat asian, mutta eivät varsinaisesti puutu siihen.Samia pyydetty jatkuvasti mukaan, mutta ei se tule. Siellä pihalla notskilla pyysivät monesti et tulis istumaan rinkiin mut kieltäytyi. Ei ole kovin erikoinen tiimipelaaja. Saa ihan itseensä syyttää. Itse jättäytyy ulkopuolelle. Ei osaa olla mukana ilman väittelyä tai jotain typeriä heittoja jotka ei sovi tilanteeseen.
Minä ihmettelen, kun Samia nimettiin sen takia, että ei ole tilannetajua ja heittää typeriä juttuja vääriin paikkoihin. Minä en ihan oikeasti ymmärrä, mitä nämä typerät jutut muka ovat. Ei hän minun mielestäni heitä tuolla yhtään sen ikävämpiä juttuja kuin muutkaan. Esim Pekkahan laukoo ihan mitä sattuu ihan kenelle vaan eikä kukaan siitäkään nosta niin isoa numeroa. Minusta tuntuu että tämä Samin tilannetajuttomuus on vain samanlainen keksitty ominaisuus kuin tämä sääntö-Sami -nimityskin. Esimerkiksi Pekka ja Taavi komentelevat koko ajan tuolla, mutta ei heitäkään haukuta miksikään sääntötaaveiksi.
Samalla tavalla sami ärsyttää kuin pekkakin. Sami ottaa esim monen asian kirjaimellisesti, alkaa jankuttamaan, haluaa aina olla oikeessa, ei osaa vastata ihmisten tunteisiin vaan alkaa aina ratkaisemaan kuin antaisi vain myötätuntoa jne
Ja lisään vielä, että varsinki tuo tilannetajun puute voi olla ihan super rasittavaa. Esim kun seisoivat niillä veneillä niin sami siinäkin jankutti jotain ja muut yritti sanoa, että oletko hetken aikaa hiljaa. Lopulta onneksi hiljeni. Melodi tais sanoa, että löydyt tuolta vedestä jos et lopeta :D Samalla tavalla pekalle on sanottu, että nyt turpa kiinni (samille sanotaan huomattavasti nätimmin) ja ne kohdat mitkä olen nähnyt niin pekka pitää sillon suun kiinni, mutta samin pitää ensin saada jankuttaa ja jankuttaa ja sitten hiljenee.
Sami on aidosti hyvätahtoinen tyyppi, mutta tosiaan hänellä on tilannetajuttomuutta paljonkin. Ei ole hyvä sosiaalisissa tilanteissa ja eihän sille mitään voi ja ymmärrettävää, että se ärsyttää monia. Minulla on Samin kaltainen sukulainen, vain kymmeniä kertoja pahempi ja hänellä onkin todettu jotain autismikirjon häiriön piirteitä. Ei vaan tulla juttuun, kun hän ymmärtää kaiken väärin ja on tilannetajuton.
Missä se samin "hyväntahtoisuus" on näkynyt?
Onpa tatska-Laura nyt nätti tuolla meikillä, luomiväri jees ja ripset ihan maltilliset. Ei vaan oo hänen ominta tyyliänsä selkeästi, kun silmät vuotaa ja ei oo oma ittensä nyt. Eikö se jostain parrasta haaveillut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Late näyttää upealta!
Sillä on kauniit kasvot.
Juu, moni ihminen näyttäis kamalalta kaljuna
Niin on nätit kasvot. Miettikääs jos olis vielä pitkät hiukset, eikä noita tatskoja :o
moro assi. ihan normaali sana, vaikka sä oot varmaan joku kirjakieli-pelle