Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Miksi toi Sainio puolustaa Lauraa? Haluaa Katjan ulos.
ai niin taavi joutuu kertomaan muille
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sami on niin ei-haluttu hahmo talossa?
Koska on niin eriparia muiden kanssa, ei ne välttämättä pidä sitä huonona tyyppinä, vaan vaan huonosti yhteensopivana tuohon mixiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhania taitaa kismittää kun Lasse tietää armeija- ja rauhanturva-asioista häntä enemmän.
Aiemmin tuolla pihalla jauhoivat sotilasasioista, ja tuo Juhani varmaan tunsi itsensä tyhmäksi.
Juhanihan on joku inttifani kun pitää jotain 20 vuotta vanhaa tuntolevyä kaulassa, huvittavaa.Nyt sitte purkautu kun ei ole Lasse, ja kohdisti kiukkunsa naiseen, Lassen kaveriin tietysti.
🤭🤭🤭 Noloa.Kylläpä ajattelet nyt monimutkaisesti. Miksi ihmeessä Juhani Jassusta raivoaus jos Lasse ärsyttää:D
Juhani ja Lassehan tulee hyvin juttuun, kyllä se nyt vaan on Jassu kuka Juhania ottaa aivoon.
Koska Jassu on Lassen hyvä kamu.
Purki kiukkunsa Lassen kaveriin, ja pohojalaasena cowboyna ei voinut taavia valita kohteeksi, kiukku täytyi purkaa naiseen. Lassea ei tietenkään uskalla suoraan haukkua, koska paljastaisi kateutensa.
Taitaa olla myös puutteessa ku noin kiukkunen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut Katjasta yhtään mitään irti asukkaana, (romanssi Pekan kanssa lähinnä ärsyttää), joten minun puolestani joutaisi ulos myös, mutta pudotetaan nyt Laura ensin.
Kyllä Laura L pois ensin.
Nimenomaan. Se sai vain 5p. vaikka jätti viikkotehtävän kesken. Elikkä ei tule äänestykseen jatkossa todennäköisesti. Osaa makeilla joka suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
40V. Taavi haluaa kostaa Pekalle ja laittanut Katjan sen takia häätöön.
Taavilla ei taida olla ihan kaikki pullat kohdallaan kun kuvittelee Pekan hallitsevan taloa ketä he äänestävät, eli tässä tapauksessa Taavia itseään, joka sai vain 5 ääntä. Looseri koko äijä ja luulee mitä itse huvittaa.
Toivoisin että Sami ei luovuttaisi omana itsenään olemista, vaikka uskon että on raskas asema.
Tuliko se Melodyn dilemma jo?
Mä pitäisin sekä Pekan että Katjan talossa. Tykkään kummastakin. Muut kolme häädössä olevaa ovat mulle aivan yhdentekeviä.
Tykkääköhän Ville oikeasti Akista vai ratsastaako vaan sen suosiolla. Viimeksi Aki oli aika kova äänissä ja pääsi muistaakseni ekana vai tokana turvaan häädöltä. Muutkaan ei uskalla nimetä Akia kun tietää etteivät pärjää hänelle äänestyksessä.
Hyvä Sanni ja Laura! Jäämässä taloon.
Mä äänestän taas Sannia, tiedoksi vaan!
Mun mielestä Katja vois voittaa koko BB:n. Ei puhu koskaan mitään pahaa muista, ei edes selän takana.
Öhh, miks toi katja saa noin paljon ääniä? Kun mietin katjaa, tulee mieleen heti perään ainoastaan pekka eli niin mielenkiintoinen hahmo hän on 😂
Ovatko siis ne asukkaat, joilla on eniten prosentteja myös eniten turvassa?
Minkähän shown loppuhuipennuksen Laura vetää vielä katsojia miellyttääkseen ? Varmaan siihen kuuluu ainakin itkua ja selittelyä.
Juuri näin