Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Hyvä Pekka, se osaa ottaa ton asenteella!
Siinä vasta ois twistiä, et villikala tiputtais bb -asukkaan.
Mites Sainio sanoi äsken tuossa Laurasta ? Selitystä rupesi Lauralta tulee ihan liikaa tyyliin.Laura voi lähteä.Sanni myönsi ja selitti rauhallisesti tilanteen eikä ruvennut vollaamaan.
No niin Pekka! Lohduttamaan Katjaa nyt!
Helppo seurata huomista häätöä. Aivan sama kuka noista tippuu. Parhaat tyypit eivät ole häädössä.
Mitä Sainio selitti, että Taavi olisi muka ihmetellyt, että häädössä on viisi? Sehän oli Jassu, joka sen sanoi.
Iih ei.. mä en kestä. 😬 Siis mä niin toivon et mun lempparit pysyy ja voittaa tän. Ihan sama kuka näistä mut tykkään ihan siis sikana: Jassu, Laura L, Sanni ja Taavi. 😍😍😍 Sanni on niin symppis ja ihana Laura. Mut kyl mun mielestä siis on Melodykin ihan mukava ja ihana ihminen. Sopii taloon ja tykkään et aina laittaa muille ruokaa, aivan ihanaa. Ei haittaa myös, jos vaik Juhani voittas. Kuhan ei oo Aki 😔 se on aika kauhee. Saisi mun puolesta lähtee äkkiä pois tuolta, ettei nolaa itseensä enempää. Mistähän noita daijuja aina löytyy tonne... 🙈 Ei apua!
Anssia ja Pekkaa en jäisi kaipaamaan vaikka sillai niistä voisin vähä tykätäkin. Mut siis, ei mun mielestä sovi tonne, vaikka aivan ihania hekin. En kuitenkaa äänestäis heitä, tai sillai... 😅 Pekalla esim. toi hassu änkytys ärsyttää. Puheterapia vois auttaa.
Hui kyllä jännittää tääkin häätö nii paljo. 😭😭
Miksei Aki voi olla häädössä...
Toivottavasti Katjakaan ei vielä tipu. Tykkään 😍
Mut aivan ihana kausi. Tykkään tosi paljo. Parempaa nykyään ku sillon subilla, ihan oikeesti. Virtanen osaa tosi hyvin tän homman. 😍
Äää anteeks tosi paljo kun tuli näin pitkä viesti taas mut en voinu mitään..
Haluatko sinä anaalifanaatikon pysyvän talossa?
Arde kirjoitti:
Pekka kotiin huomenna ihme jäbä. Hänestä ei saa selvää Erkkikään.. Oli jo taloon tullessaan ihan seko normaali ihminen ei käyttäydy noin.
Just sen takia se pitää pitää siellä. Kuka haluaa että taloon jää noita tasapaksuja pökkelöitä (fyysisesti ja psyykkisesti)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä äänestän taas Sannia, tiedoksi vaan!
Siitä vaan. Tyhjä arpa joka äänestyksessä joka viikko. Heität rahasi hukkaan.
Miten niin? Viimeksikään ei mennyt rahat hukkaan, vaan Sanni sai aikamoisen äänipotin. 😎
Koosteen suorassa ei edes näytetty LauraR:n naamaa. Kertoo hänen näkymättömyydestään..
Minkä takia BB:n sivuilla ei vieläkään ole nimeämispisteitä perusteluineen, aargh!!
Vierailija kirjoitti:
Mites Sainio sanoi äsken tuossa Laurasta ? Selitystä rupesi Lauralta tulee ihan liikaa tyyliin.Laura voi lähteä.Sanni myönsi ja selitti rauhallisesti tilanteen eikä ruvennut vollaamaan.
Puhu ihan jonninjoutavia. Laura ULOS!
Katja toivois varmaan makkarissa Pekan lohdutusta, mutta Pekka se vaan porskuttaa sohvalla toisten kanssa. Ei edes halia antanut.
Ville yrittää mennä lohduttaa prinsessaLauraa; mä en haluu haleja!
Jassu huusi samillekin tsempit :)
Vierailija kirjoitti:
Katja toivois varmaan makkarissa Pekan lohdutusta, mutta Pekka se vaan porskuttaa sohvalla toisten kanssa. Ei edes halia antanut.
Siellähän ne taas kuherteli pitkin yötä niin, että isoveli joutui erikseen kuuluttamaan ne nukkumaan jossain kolmen jälkeen... Katja oli taas niin mustasukkaisesti kiinni - alkaa olla jo a bit embarrassing... Anssi sen sijaan ei enää paljoa viihtynyt Pekan lähettyvillä. Onko niin, että ennakkosuosikin osakkeet ovat vahvasti laskusuunnassa, hmm...
Nyt se Fit-Laura viimeinkin pihalle, vaikka mielestäni koko naiskolmikko voitaisiin potkaista pihalle samalla oven avauksella ja tuoda uudet kehiin... Miehet taas tälläkin seasonilla paremmin valkattuja kuin naiset... So sad, jos kaikki toivo lepää Jassun harteilla!
Vierailija kirjoitti:
Mites Katja tän näin raskaasti ottaa? 🤔
Epävarmuus paistaa kilometrien päähän...
Kympin tyttö tottunut hakemaan hyväksyntää ja nyt näyttää siltä kuin hänestä ei tykättäisi, vaikka nimeäminen oli yksin Taavin päätös. Lisäksi tiedostaa varmaankin olevansa melko tapettinen peesailija, joten ihan aiheellinen tuo pelko häädetyksi joutumisesta.
rinsessa aivan suuttui. buahhaha. haluan nähdä hänen putoamisensa.