Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut Katjasta yhtään mitään irti asukkaana, (romanssi Pekan kanssa lähinnä ärsyttää), joten minun puolestani joutaisi ulos myös, mutta pudotetaan nyt Laura ensin.
Kyllä Laura L pois ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taaville ja Lassille illan vika hidas.
Poikien ilta päättyy märkään suudelmaan ja eroottiseen katseeseen.
Niin. Siitä kun vielä.
Nyt Katja ulos kun se ei joudu muuten äänestykseen. Pekka pääsee vauhtiin kun Katja himmailija lähtee.
Alman piti disauttaa Pekkaa, joka johdossa. Yes, she did it again! Sainio puolusti.
Ei Katja mitään pisteitä näe vaan joutuu antamaan itse ne julkisesti.
https://www.bigbrother.fi/uutiset/mysteerilahjoista-paljastuu-epamielly…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velliperse Juhani. Ihan hyvin tuosta olisi voinut sanoa suoraan ihan asiallisesti Jasmiinalle. Mutta ei. Tämä "mies" menee jauhamaan paskaa selän takana.
Jauhat itse! Juhani on ihana.
Sinäkö tykkäät siitä, että sinusta puhutaan pahaa selän takana, sen sijaan että asiasta sanottaisiin suoraan?
Raukkamaista.
Vierailija kirjoitti:
Katja ulos!
Ensin Laura L. ulos.
Hyvä kun Katja joutui äänestykseen!!
Sainiolla hyvä pointti, Katjan poislähtö saa aikaan eniten kontenttia.
Vierailija kirjoitti:
Onko häätöäänet jo nähtävissä jossain? Antoiko Pekka kuitenkin taas Taavia?
Ei näytä olevan vielä BB:n sivuilla. Voisiko jossain olla joku selkeä listaus kuka nimesi kenet.
Kehotettiin meneen bb:n sivuille katsomaan miten nimeämiset meni tarkalleen, mutta sieltä ei löydy mitään asiaan liittyvää.
Voivoi sitä Lauran tulevaa roolisuoritusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katja ulos!
Ensin Laura L. ulos.
Ei, koska nuo ei äänestä Katjaa häätöön. Ainakaan heti kun se on Pekan suojeluksessa.
Olin jotenkin varma että Jassu nimetään, mutta ei onneksi.
Mikä se Katjan mysteerilahja juttu oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko häätöäänet jo nähtävissä jossain? Antoiko Pekka kuitenkin taas Taavia?
https://www.bigbrother.fi/uutiset/haatoaanestykseen-viisi-asukasta-jann…¨¨taavi saa pelastaa yhden ja laitta jonkun tilalle
Mutta tuossa ei näy, miten pisteitä annettiin. Ainoastaan ne, jotka ovat äänestyksessä.
Taavi joutui viime viikolla vähän vahingossa häätöäänestykseen (mm. Pekan antamat pisteet). Mites tällä viikolla, miksi olisi ollut taas häädössä? Ketkä antanut pisteitä ja miksi?
Ville on ihana, tulee kaikkien kanssa toimeen ja on hauska.