Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Mitä toi Mellu raavaa röökillä kun noin kipee ? Kohta tuolla muutkin kipeenä.Noorasta en ota selvää missä se kipu.Ensin oli selkä ja aamulla lapojen välissä.Vähän sekavia vastauksia kun siltä kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Noora tehnyt yhtään mitään noista tehtävistä eilisen ja tämän päivän aikana? Eikös se potenut selkäänsä, tai jotain sellaista olin kuulevinani? Mitä sen selälle yleensä tapahtui? Kuitenkin jaksaa notkua "kipeän selkänsä" kanssa tupakalla säkkituolissa istuen.
Kyllä on ollut työntämässä kelkkaa eilen ja tänään. Eilen osallistui "hämähäkkitehtävään".
Jaksoi sitä rataa puolet ja luovutti, että se siitä osallistumisesta... Vertaa Jassuun joka veti tänään 2 koko kierrosta vaikka pahaa teki! Kotiin vaan Noora tuolta inisemästä!
Kyllä ininässä jassu voittaa Nooran 100 - 0.
Vierailija kirjoitti:
Turkkilainen rämemajava 🍑🙈
Olet hulvaton.... 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän toi Möly-lusmuilija nyt oikeasti neuvo tuolla muita jotka hiki päässä ja oksun partaalla tekee hommia? Kun itse heittäytyi pois pelistä?? On kyllä taas vaikea hillitä omaa kielenkäyttöä !! Rumasana sitten taas kerran vaan. Ja ei taatusti muuten päädy häätöön. Hitto en inohoon tota.
Siis miksi heittäytyi pois pelistä? Onko sillä joku oikein syy olla osallistumatta, muu kuin lusmuiluhalu?
En mitenkään erityisesti pidä Melodystä, mutta on kyllä käsittämätöntä, millaista ennakkoasennetta ja vihaa jotkut kehittävät joitakin asukkaita kohtaan.
Mellulla on muuten nyt ihan todella hyvä peruste jäädä pois, on nimittäin ihan näkyvästi ja kuuluvasti kipeä, joku flunssa varmaan, kun on nuhanenä.
Onko Taavi tänään kiukutellut? Tulin just seuraamaan BB 24/7:aa ja tätä ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän toi Möly-lusmuilija nyt oikeasti neuvo tuolla muita jotka hiki päässä ja oksun partaalla tekee hommia? Kun itse heittäytyi pois pelistä?? On kyllä taas vaikea hillitä omaa kielenkäyttöä !! Rumasana sitten taas kerran vaan. Ja ei taatusti muuten päädy häätöön. Hitto en inohoon tota.
Siis miksi heittäytyi pois pelistä? Onko sillä joku oikein syy olla osallistumatta, muu kuin lusmuiluhalu?
En mitenkään erityisesti pidä Melodystä, mutta on kyllä käsittämätöntä, millaista ennakkoasennetta ja vihaa jotkut kehittävät joitakin asukkaita kohtaan.
Mellulla on muuten nyt ihan todella hyvä peruste jäädä pois, on nimittäin ihan näkyvästi ja kuuluvasti kipeä, joku flunssa varmaan, kun on nuhanenä.
Mun mielestä kans Mellu vois jättää tuon tehtävän väliin. En hirveästi kans pidä Mellusta, mut en haluu sille mitään sydänpussitulehdusta tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitajana sain potkut, kun en noudattanut sääntöjä. Olin hömö. Nyt läsötän kortisto rahoilla. Kaipa saan vaikka puhelinmyyjän pestin. 😙
Puhelinmyyjäksi pääsee helposti, mutta ei kannata mennä, jos ei osaa myydä. Homma vaatii ammattitaitoa, ja jos et saa myyntiä aikaan, et saa tulojakaan. Sitten tajuat lähteä itse, tai jos et, niin sinut irtisanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Mellu oman vuoron jälkeen viskasi mötikön vaan maahan, eikä laittanut sitä merkin paikalle seuraava otti sen maasta ja lähti matkaan. Mellu tajus sen vasta kun oma joukkue alkoi huutamaan. Saa nähdä tuleeko isoveljeltä piste menetyksiä, tuskin.
Siillähän on muutenkin eri säännöt. Tuotanto voisi kertoa miksi?
Laittaako joku noita palloja?
Pikaista paranemista Mellulle. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kans Mellu vois jättää tuon tehtävän väliin. En hirveästi kans pidä Mellusta, mut en haluu sille mitään sydänpussitulehdusta tms.
menisi lepämään eiä notkuisi kylmässä röökillä koko aikaa
Vierailija kirjoitti:
Laittaako joku noita palloja?
Noita? Pääsiäisnoita?
Vierailija kirjoitti:
Onko maa pyöreä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Taavi voi olla huonommassa kunnossa kun Jassu?
Mitä järkee nostaa puntteja, jos sä et mitään jaksa tehä.Ulkonäkö seikka. Taavinlaisia on kuntosalit pullollaan.
Taavilla on juuri ollut korona, joten ei ihme että vähän puuskuttaa...
Miten niin just, sehän oli keväällä.
Ei kaikilla oo vielä koronaoireet menneet ohi keväisestäkään. Joillakin on pitkiä koronaoireita.
En nyt usko, että Taavin tapauksessa on siitä kyse, välttämättä, mutta ei se mahdotontakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko maa pyöreä?
Eli on siis. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Taavi voi olla huonommassa kunnossa kun Jassu?
Mitä järkee nostaa puntteja, jos sä et mitään jaksa tehä.Ulkonäkö seikka. Taavinlaisia on kuntosalit pullollaan.
Taavilla on juuri ollut korona, joten ei ihme että vähän puuskuttaa...
Miten niin just, sehän oli keväällä.
Koronahan vetää yleiskunnon aivan alas ja pitää sen siellä, myös hyväkuntoisilla ihmisillä. Just tänään tapasin entisen huippu-urheilijan, joka vuosi sitten sairasti koronan. Oli viikon sairaalahoidossa. Yhä toipilaana. Eikä pysty tekemään kuin pieniä kävelylenkkejä, joka toinen päivä. Tee siinä sitten työtäsi ja pidä perhe-elämää yllä. :(
Valtee studiossa. Saammekohan jälleen kuulla ylistystä ylivertaisesta Noorasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitajana sain potkut, kun en noudattanut sääntöjä. Olin hömö. Nyt läsötän kortisto rahoilla. Kaipa saan vaikka puhelinmyyjän pestin. 😙
Puhelinmyyjäksi pääsee helposti, mutta ei kannata mennä, jos ei osaa myydä. Homma vaatii ammattitaitoa, ja jos et saa myyntiä aikaan, et saa tulojakaan. Sitten tajuat lähteä itse, tai jos et, niin sinut irtisanotaan.
No kaljaa osaan laskea tuoppiin räkälässä jos muusta ei ura urkene. 🙈
Sehän siinä olisikin hauskaa. Mutta olen varma, että Ramsayta ei hetkauttaisi r-kortti. Varmaan kuullut ennenkin samoissa yhteyksissä.