Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
51141/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku olla ystävällinen ja kertoa, mikä tehtävä liittyi puhelimeen, joka annettiin Samille ja Samirille? Kokemukseni mukaan täältä asia selviää paremmin kuin BB omilta sivuilta. :)

Salatehtävä. Saivat puhelimen häätöhuoneesta, johon tulee viestinä erilaisia pieniä salatehtäviä, joista he eivät saa jäädä kiinni.

Esim. joutuivat piilottamaan porukan r-kioski herkkuja salaa, Samir meni yöllä makkariin nukkumaan ja huijasivat että oli uneksinu, sit niitten piti Lasse saada kertomaan eilen iltasatu jossa on mainittu Taavi, sinivalas ja mars mönkijä..jne.. Mulla on nyt menny vähän ohi mitä muita kaikkia juttuja niitten on pitäny tehä.

Vissiin joku perunakeissi ja tuhmat vitsit on ollu kans jotain tehtäviä...

Vierailija
51142/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku olla ystävällinen ja kertoa, mikä tehtävä liittyi puhelimeen, joka annettiin Samille ja Samirille? Kokemukseni mukaan täältä asia selviää paremmin kuin BB omilta sivuilta. :)

Salatehtävä. Saivat puhelimen häätöhuoneesta, johon tulee viestinä erilaisia pieniä salatehtäviä, joista he eivät saa jäädä kiinni.

Esim. joutuivat piilottamaan porukan r-kioski herkkuja salaa, Samir meni yöllä makkariin nukkumaan ja huijasivat että oli uneksinu, sit niitten piti Lasse saada kertomaan eilen iltasatu jossa on mainittu Taavi, sinivalas ja mars mönkijä..jne.. Mulla on nyt menny vähän ohi mitä muita kaikkia juttuja niitten on pitäny tehä.

Oliko perunakeissi se kun piti riidellä jostain turhasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51143/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreilua isoveljeltä rasittaa sinisiä enempi kelkka tehtävässä bluffaten pallojen laitoissa liikaa putkeen. Sitten rasittuneemmat siniset joutuu hämähäkki tehtävään väsyneempinä.

Vierailija
51144/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäreilua isoveljeltä rasittaa sinisiä enempi kelkka tehtävässä bluffaten pallojen laitoissa liikaa putkeen. Sitten rasittuneemmat siniset joutuu hämähäkki tehtävään väsyneempinä.

Totta. Eipä tainnut bb ajatella tätäkään loppuun asti. 

Vierailija
51145/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora unohti sanoa : mä oon tosi hyvä tässä.

Vierailija
51146/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Taavi on noin paskka työntämään ja hengästyy noin nopeaan.

Hieman isommat lihakset vaatii happea. Lieneekö myös sairastetulla koronalla osuutta asiaan.

Vierailija
51147/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein niille. 😂

Vierailija
51148/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä haloo noussut näiden naiskilpailijoiden putoamisesta, casting on vaan naisten kohdalla täysin epäonnistunut. Ei saada taloon hauskoja ja miellyttäviä naisasukkaita, vaikka niitä varmaan 6000 hakijan joukosta olisi varmasti löytynyt.

Ei voi tietää, millaisia hakijoita on ollut. Miksi ihmeessä mukaan olisi otettu joku Sanni, Maiju tai Laura, jos olisi ollut valittavissa jotain muuta? 

Naisissa on siis suurin osa hakijoista joko täydellisiä tapetteja tai kiusaajia.

Hieno läpileikkaus suominaisista.

Ei ole oikeanlainen otanta, koska vain tietynlaiset henkilöt ylipäätänsä hakee tällaiseen ohjelmaan.

Vierailija
51149/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melody on kyllä hyvä työntäjä, niin vahva ja kestävä.

Vierailija
51150/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellu jaksaa näköjään röökin voimalla työntää. 1-2 työntöä ja tupakalle.

Vierailija
51151/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkaa mennä maku tähän jo. Miks ei voi tulla normaaleja nimeämisiä?

Lopetan kohta koko p*skan seuraamisen.

No niinpä! Nyt alkaa olla jo vähän liikaa eikä tässä ole enää mitään järkeä. 

Niinpä. Nyt on päätetty sitten laittaa "twistiä". Tosin twisti menettää merkityksen, kun se vaan jatkuu ja jatkuu sekä tapahtuu BB:n perusidean kustannuksella.

Vierailija
51152/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tuli twstiä koko rahan edestä 24/7

Vierailija
51153/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiset voittaa hämähäkkitehtävän. Samir, Anssi ja Sami ketterät. Sinisillä ei oikeasti ketään kovin ketterää, korkeintaan Lasse.

Vierailija
51154/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekan uusi hiustyyli paljastaa hänen kallo muodon, joka ei ole mikään maailman kaunein.

Vierailija
51155/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melody on kyllä hyvä työntäjä, niin vahva ja kestävä.

😂

Vierailija
51156/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristävää, kun Lasse on irrottautunut Minna, Taavi ja Melly -kahleista. Alkaa olla reipas ja puhelias oma itsensä.

Vierailija
51157/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Noora sanonnut aiemmin on reisistä ja käsistä hyvä ? Nyt ei oikein tiennyt onko käsistä hyvä.

Vierailija
51158/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko perunakeissi se kun piti riidellä jostain turhasta?

Varmaan joo liitty siihen:D

Vierailija
51159/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanohan se heti et kylläh! Ku kysyttiin onko käsivoimia. Ja sitten sano et voi olla tosi hyvä tässä tai sitten ihan paska. Perus Noora.

Vierailija
51160/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei unohtanut. Taavi ja Melody häntä puhuttelivat, että nyt pitää oikeasti tietää, pystyykö Noora siihen. 

Ketju on lukittu.