Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku olla ystävällinen ja kertoa, mikä tehtävä liittyi puhelimeen, joka annettiin Samille ja Samirille? Kokemukseni mukaan täältä asia selviää paremmin kuin BB omilta sivuilta. :)
Salatehtävä. Saivat puhelimen häätöhuoneesta, johon tulee viestinä erilaisia pieniä salatehtäviä, joista he eivät saa jäädä kiinni.
Esim. joutuivat piilottamaan porukan r-kioski herkkuja salaa, Samir meni yöllä makkariin nukkumaan ja huijasivat että oli uneksinu, sit niitten piti Lasse saada kertomaan eilen iltasatu jossa on mainittu Taavi, sinivalas ja mars mönkijä..jne.. Mulla on nyt menny vähän ohi mitä muita kaikkia juttuja niitten on pitäny tehä.Vissiin joku perunakeissi ja tuhmat vitsit on ollu kans jotain tehtäviä...
Oliko perunakeissi se kun piti riidellä jostain turhasta?
Epäreilua isoveljeltä rasittaa sinisiä enempi kelkka tehtävässä bluffaten pallojen laitoissa liikaa putkeen. Sitten rasittuneemmat siniset joutuu hämähäkki tehtävään väsyneempinä.
Vierailija kirjoitti:
Epäreilua isoveljeltä rasittaa sinisiä enempi kelkka tehtävässä bluffaten pallojen laitoissa liikaa putkeen. Sitten rasittuneemmat siniset joutuu hämähäkki tehtävään väsyneempinä.
Totta. Eipä tainnut bb ajatella tätäkään loppuun asti.
Noora unohti sanoa : mä oon tosi hyvä tässä.
Vierailija kirjoitti:
Miten Taavi on noin paskka työntämään ja hengästyy noin nopeaan.
Hieman isommat lihakset vaatii happea. Lieneekö myös sairastetulla koronalla osuutta asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein niille. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä haloo noussut näiden naiskilpailijoiden putoamisesta, casting on vaan naisten kohdalla täysin epäonnistunut. Ei saada taloon hauskoja ja miellyttäviä naisasukkaita, vaikka niitä varmaan 6000 hakijan joukosta olisi varmasti löytynyt.
Ei voi tietää, millaisia hakijoita on ollut. Miksi ihmeessä mukaan olisi otettu joku Sanni, Maiju tai Laura, jos olisi ollut valittavissa jotain muuta?
Naisissa on siis suurin osa hakijoista joko täydellisiä tapetteja tai kiusaajia.
Hieno läpileikkaus suominaisista.
Ei ole oikeanlainen otanta, koska vain tietynlaiset henkilöt ylipäätänsä hakee tällaiseen ohjelmaan.
Melody on kyllä hyvä työntäjä, niin vahva ja kestävä.
Mellu jaksaa näköjään röökin voimalla työntää. 1-2 työntöä ja tupakalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa mennä maku tähän jo. Miks ei voi tulla normaaleja nimeämisiä?
Lopetan kohta koko p*skan seuraamisen.
No niinpä! Nyt alkaa olla jo vähän liikaa eikä tässä ole enää mitään järkeä.
Niinpä. Nyt on päätetty sitten laittaa "twistiä". Tosin twisti menettää merkityksen, kun se vaan jatkuu ja jatkuu sekä tapahtuu BB:n perusidean kustannuksella.
nyt tuli twstiä koko rahan edestä 24/7
Punaiset voittaa hämähäkkitehtävän. Samir, Anssi ja Sami ketterät. Sinisillä ei oikeasti ketään kovin ketterää, korkeintaan Lasse.
Pekan uusi hiustyyli paljastaa hänen kallo muodon, joka ei ole mikään maailman kaunein.
Vierailija kirjoitti:
Melody on kyllä hyvä työntäjä, niin vahva ja kestävä.
😂
Piristävää, kun Lasse on irrottautunut Minna, Taavi ja Melly -kahleista. Alkaa olla reipas ja puhelias oma itsensä.
Eikö Noora sanonnut aiemmin on reisistä ja käsistä hyvä ? Nyt ei oikein tiennyt onko käsistä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku olla ystävällinen ja kertoa, mikä tehtävä liittyi puhelimeen, joka annettiin Samille ja Samirille? Kokemukseni mukaan täältä asia selviää paremmin kuin BB omilta sivuilta. :)
Salatehtävä. Saivat puhelimen häätöhuoneesta, johon tulee viestinä erilaisia pieniä salatehtäviä, joista he eivät saa jäädä kiinni.
Esim. joutuivat piilottamaan porukan r-kioski herkkuja salaa, Samir meni yöllä makkariin nukkumaan ja huijasivat että oli uneksinu, sit niitten piti Lasse saada kertomaan eilen iltasatu jossa on mainittu Taavi, sinivalas ja mars mönkijä..jne.. Mulla on nyt menny vähän ohi mitä muita kaikkia juttuja niitten on pitäny tehä.Vissiin joku perunakeissi ja tuhmat vitsit on ollu kans jotain tehtäviä...
Oliko perunakeissi se kun piti riidellä jostain turhasta?
Varmaan joo liitty siihen:D
Vierailija kirjoitti:
Sanohan se heti et kylläh! Ku kysyttiin onko käsivoimia. Ja sitten sano et voi olla tosi hyvä tässä tai sitten ihan paska. Perus Noora.
Vierailija kirjoitti:
Ei unohtanut. Taavi ja Melody häntä puhuttelivat, että nyt pitää oikeasti tietää, pystyykö Noora siihen.
Esim. joutuivat piilottamaan porukan r-kioski herkkuja salaa, Samir meni yöllä makkariin nukkumaan ja huijasivat että oli uneksinu, sit niitten piti Lasse saada kertomaan eilen iltasatu jossa on mainittu Taavi, sinivalas ja mars mönkijä..jne.. Mulla on nyt menny vähän ohi mitä muita kaikkia juttuja niitten on pitäny tehä.
Vissiin joku perunakeissi ja tuhmat vitsit on ollu kans jotain tehtäviä...