Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami on niin äärimmäisen, käsittämättömän viihdyttävä hahmo, että voittaa jokaisen äänestyksen ketä vain naista vastaan. Joka on jo useasti tullut todettua. On se vaan niin viihdyttävä. Niin käsittämättömän viihdyttävä asukas. Aivan pakahdun kuinka viihdyttävä tuo Sami oikein on.
jokaiseen lähteneeseen asukkaaseen verrattuna, kyllä, Sami on paljon viihdyttävämpi. Kerrohan kuka lähteneistä olisi sinun mielestäsi ollut mielenkiintoisempi?
Samissa ei kyllä ole mitään mielenkiintoista. Ihan kiva tyyppi mutta siis ei millään lailla mielenkiintoisia juttuja ja on aina sosiaalisesti taka-alalla. Samista pidetään sen ekan viikon itkukohtauksen takia, ainakin sillä Samin upeutta aina puolustellaan. Vielä tylsempiä ovat Pekka ja Juhani. Mieluummin olisin pitänyt vaikka Laten ja Katjan.
No näin me ihmiset olemme erilaisia. Minä en kuitenkaan suostu nyt syyllistymään siitä, että satun pitämään enemmän esimerkiksi poliittisista keskusteluista ja erilaisten ratkaisujen pohtimisesta kuin "tiiäkkö, kui ihaanaa" -peesailusta tai häätöäänestyksen tuloksien itkemistä. On tietysti ymmärrettävää, että kaikkia ei politiikka ja yhteiskunnalliset asiat ja erilaiset kyseenalaistamiset hirveästi kiinnosta, joten sellaisten ihmisten mielestä Sami varmasti onkin tosi tylsä. Tämän huomaa tässä palstallakin, että jotkut kirjoittavat pitkiä viestejä ja jaksavat perustella ja kertoa tapahtumista ja toiset sitten kirjoittavat noita yhden rivin haukkumaviestejä ilman sen suurempaa sisältöä.
No tiäkkö tiäkkö, niitä on olemassa ohjelmia joissa noita asioita käsitellään ja hieman asiantuntevimmin voimin kuin Juhanin, Samin, Akin tai Taavin aivokapasiteetilla, bb-talon ukoilta en kyllä mitään tietoa tarvitse.
EriEli sinä päätät, mitä asukkaat saavat tuolla puhua ja tehdä ja mitä minä katsojana saan arvostaa?
Sanoiko hän niin, että päättää mitä asukkaat saavat tuolla puhua? Ei. Älä vääristele.
eri
Miten sinä ymmärrät kommentin, jossa toinen kommentoija sanoi, että noille keskustelunaiheille on muut ohjelmat? Minä ymmärrän sen niin, että ne aiheet eivät kuulu tähän ohjelmaan. Miksi muuten puhuttaisiin muista ohjelmista?
Punaislla on hauskaa noissa tehtävissä, toisin kuin sinisten joukkueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami on niin äärimmäisen, käsittämättömän viihdyttävä hahmo, että voittaa jokaisen äänestyksen ketä vain naista vastaan. Joka on jo useasti tullut todettua. On se vaan niin viihdyttävä. Niin käsittämättömän viihdyttävä asukas. Aivan pakahdun kuinka viihdyttävä tuo Sami oikein on.
jokaiseen lähteneeseen asukkaaseen verrattuna, kyllä, Sami on paljon viihdyttävämpi. Kerrohan kuka lähteneistä olisi sinun mielestäsi ollut mielenkiintoisempi?
Samissa ei kyllä ole mitään mielenkiintoista. Ihan kiva tyyppi mutta siis ei millään lailla mielenkiintoisia juttuja ja on aina sosiaalisesti taka-alalla. Samista pidetään sen ekan viikon itkukohtauksen takia, ainakin sillä Samin upeutta aina puolustellaan. Vielä tylsempiä ovat Pekka ja Juhani. Mieluummin olisin pitänyt vaikka Laten ja Katjan.
No näin me ihmiset olemme erilaisia. Minä en kuitenkaan suostu nyt syyllistymään siitä, että satun pitämään enemmän esimerkiksi poliittisista keskusteluista ja erilaisten ratkaisujen pohtimisesta kuin "tiiäkkö, kui ihaanaa" -peesailusta tai häätöäänestyksen tuloksien itkemistä. On tietysti ymmärrettävää, että kaikkia ei politiikka ja yhteiskunnalliset asiat ja erilaiset kyseenalaistamiset hirveästi kiinnosta, joten sellaisten ihmisten mielestä Sami varmasti onkin tosi tylsä. Tämän huomaa tässä palstallakin, että jotkut kirjoittavat pitkiä viestejä ja jaksavat perustella ja kertoa tapahtumista ja toiset sitten kirjoittavat noita yhden rivin haukkumaviestejä ilman sen suurempaa sisältöä.
No tiäkkö tiäkkö, niitä on olemassa ohjelmia joissa noita asioita käsitellään ja hieman asiantuntevimmin voimin kuin Juhanin, Samin, Akin tai Taavin aivokapasiteetilla, bb-talon ukoilta en kyllä mitään tietoa tarvitse.
EriEli sinä päätät, mitä asukkaat saavat tuolla puhua ja tehdä ja mitä minä katsojana saan arvostaa?
Säkö täällä äsken vaadit tiukkaan sävyyn muilta perusteluita että miksi talon ukot eivät kiinnosta ja nyt ne perustelut ei kelpaa koska minäminäminä? Ihaile ihan vapaasti vaikka hassu-Pekkaa mutta älä itke kun muut ei jaa sun mielipidettä.
Kyllä, minä halusin tietää, miksi joku on pitänyt pudonneita viihdyttävinä. En halunnut tietää, miksi ET pidä talossa olevia viihdyttävinä. Tuolla jo aiemminkin sanoin, että kovasti kyllä haukutaan talossa olevia tylsiksi, mutta ei pystytä kertomaan mitään niistä omasta mielestä mielenkiintoisista asukkaista. Minä oikeasti haluan ymmärtää, mitä esim Sannissa ja Maijussa oli mielenkiintoista, koska parhaalla tahdollakaan itse en heissä nähnyt yhtään mitään. Minä kerroin omista suosikeistani, nyt on sinun vuoro kertoa omistasi.
En ole se henkilö jolle aloitit jankkaamisen mutta olisin halunnut nähdä Katjan tuolla Pekan tippumisen jälkeen ja Katja oli aluksi suosikkini. Kumpikin Late oli kivoja ja toivat hyvää ilmapiiriä. Sen sijaan joku Juhani, Pekka tai Sami... no katsokoot ne joita kiinnostaa, minua ei.
Jassu on kohta missin mitoissa.
Punaisia on taas hauskempi seurata. He eivät jaksa stressata, mitä pallot merkitsevät. Olisi kyllä väärin isoveljeltä ilmoittaa, että niillä olisi joku isokin merkitys. Muukin vain iskeä siniselle taas vainot päälle. Aika vahvasti epäilen, että jos on normihäätöäänestys, Juhani on siinä varmasti mukana.
Vierailija kirjoitti:
Taavi on kyllä ihan onneton kapteeni, ei yhtään luota omaan joukkueeseen saatikka vastakkaiseen joukkueeseen. Se että epäilee jatkuvasti muita, kertoo vaan sen että itellä on vilppi mielessä. Ei kyllä yhtään luo ryhmähenkeä, vaan ennemmin hajottaa porukkaa.
Juhani ja Melody ei oo yhtään sen parempia, ja nyt Akiki on saatu tuohon mukaan.
Harmitti ku äskenkin Lasse joutu jäädä yksin sisälle selittelee sinisten vainoilua, ku Juhani ja Taavi jotai palloja laskee ja foliohattuilee. Muut livisti paikalta, ja Lasse jäi yksin tuonne syyteltäväksi vaikka Lasse tuosta sinisistä alkaa olla ainoa, joka ei ihan täysin ole lähtenyt tuohon harhailuun mukaan.
Niinpä, ja luuleeko Taavi että bb antaisi punaisten huijata? Ei luota edes bb.
Voisiko joku olla ystävällinen ja kertoa, mikä tehtävä liittyi puhelimeen, joka annettiin Samille ja Samirille? Kokemukseni mukaan täältä asia selviää paremmin kuin BB omilta sivuilta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki ja Taavi pahimmat salaliittoteoreetikot tuolla.
Aki ei ole järjenjättiläinen, eikä siten saa tuolla muilta asukkailta arvostusta. Ainoa, jolla hän edes vähän saa muut kuuntelemaan itseään, on spekulointi ja edelliskausien hyvä tunteminen. Niinpä Aki on jo tässä hyväksynnänhakemiskiimassaan hölöttänyt ohi suun, paljastanut salatehtäviä ja keksinyt kaikenlaisia juonenkäänteitä, että ne toimivat jo ryhmää ja Akia itseään vastaan.
Tykkäisin muuten Akista, mutta tuo hänen nöyristelynsä ja hyväksynnänhakemisensa pudottaa pisteet pohjille. Olisi vain oma itsensä, eikä yrittäisi leikkiä jotain mitä ei ole. Jengi tuolla piruilee Akille koko ajan ja uskaliaammin. Juhanikin eilen tokaisi, kun joku sanoi että onpa Aki hiljainen tuon herkkujen häviämiskeissin aikana, että 'no Aki herkulepoirottina haluaa ratkaista rikoksen'.
Aki on hauska pk-huoneessa mutta muuten täysi tapetti ja tosiaan miesporukassa altavastaajana ja yrittää liikaa olla muille mieliksi. Harmi. Varmaan alkoholi saisi sitä vapautumaan mutta sitten taas uhkaa mennä jo överiksi tuo hauskuuttaminen.
Punaiset pitää hauskaa ja sinisillä verenmaku suussa vainot päällä. Vaavi valittaa huonosta ilmapiiristä, mut ei ymmärrä itse olevansa sen suurin luoja.
Vierailija kirjoitti:
Punaislla on hauskaa noissa tehtävissä, toisin kuin sinisten joukkueella.
kolme viriaa oria ja yks kapukka eli Ville joka jo raihnainen. Stana, nuori mies ja veltto jo 22 v iässä.
Miten Taavi on noin paskka työntämään ja hengästyy noin nopeaan.
Mellu väsähtää sinisistä ekana ja vetoaa siihen, että hänen pitää tehdä kaikkien ruuatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa raskas "minä minä" tyyppi.
P.S. Ei tarvi vastata, en jaksa alkaa kirjeenvaihtoon kanssasi
Niin, tässäkin olemme erilaisia. Toiset tulevat palstalla keskustelemaan. Toiset tulevat vain huutelemaan itsekseen.
Mitä keskustelua tuo sun omakehu on? Jos haluat keskustella niin kannattaa kunnioittaa toisten mielipiteitä vaikka ne ei olisikaan Samia palvovia.
Nämä, jotka käy salilla, heillä ei ole kestävyyttä. Itse olin naisena raksalla, bodarit hyytyi heti
toi on kivaa kun tulee eripuraa, tykkään
Heh, salatehtäväläiset sabotoivat pallojen määrää ja siniset ajavat itsensä piippuun yrittäessään ottaa kiinni.
Tuotanto on huomannut Taavin vainoharhaisuuden ja ruokkii vain sitä. Kyllä olisi jännä kuulla nyt Taavin nimeäispisteet ja -perustelut. Vieläkö Imperiumiton Pekka on voimissaan vai on Samir ja Sami mennyt ohi?
Kaikkein hupaisinta on, että Pekka 'kunhan vain heittelen'-hölötyksellään on osunut just niihin Taavin vainoharhaisiin nippeleihin. Heh.
Siniset taas kohta ihmettelee miten punaiset ovat noin paljon nopeampia kuin he. Harmi sinisille ku punaiset tuotannon lellikit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säkö täällä äsken vaadit tiukkaan sävyyn muilta perusteluita että miksi talon ukot eivät kiinnosta ja nyt ne perustelut ei kelpaa koska minäminäminä? Ihaile ihan vapaasti vaikka hassu-Pekkaa mutta älä itke kun muut ei jaa sun mielipidettä.
Kyllä, minä halusin tietää, miksi joku on pitänyt pudonneita viihdyttävinä. En halunnut tietää, miksi ET pidä talossa olevia viihdyttävinä. Tuolla jo aiemminkin sanoin, että kovasti kyllä haukutaan talossa olevia tylsiksi, mutta ei pystytä kertomaan mitään niistä omasta mielestä mielenkiintoisista asukkaista. Minä oikeasti haluan ymmärtää, mitä esim Sannissa ja Maijussa oli mielenkiintoista, koska parhaalla tahdollakaan itse en heissä nähnyt yhtään mitään. Minä kerroin omista suosikeistani, nyt on sinun vuoro kertoa omistasi.
En ole se henkilö jolle aloitit jankkaamisen mutta olisin halunnut nähdä Katjan tuolla Pekan tippumisen jälkeen ja Katja oli aluksi suosikkini. Kumpikin Late oli kivoja ja toivat hyvää ilmapiiriä. Sen sijaan joku Juhani, Pekka tai Sami... no katsokoot ne joita kiinnostaa, minua ei.
Niin, meillä tuntuu olevan ohjelmassa hieman erilaiset motiivit. Minua ei hirveästi kiinnosta pelkkä hyvä ilmapiiri, vaan enemmän tykkään pienestä eripurasta ja jännitteestä. MInullakin oli Katjalle aluksi korkeat odotukset, mutta valitettavasti hänestä paljastui piirteitä, jotka eivät mielestäni sovi bb-taloon. Toki häädetyistä hän olisi sellainen, jonka ottaisin takaisin ja vaihtaisin esim Villeen. Sellaista vaihtoehtoa ei vain ole äänestyksissä ollut.
Vierailija kirjoitti:
juhani mököttäää taas
Päästetään isäntä kotiin mököttämään. Miten ihmeessä tuokin äijä on noin omahyväinen ja rasittava?
Aki ei ole järjenjättiläinen, eikä siten saa tuolla muilta asukkailta arvostusta. Ainoa, jolla hän edes vähän saa muut kuuntelemaan itseään, on spekulointi ja edelliskausien hyvä tunteminen. Niinpä Aki on jo tässä hyväksynnänhakemiskiimassaan hölöttänyt ohi suun, paljastanut salatehtäviä ja keksinyt kaikenlaisia juonenkäänteitä, että ne toimivat jo ryhmää ja Akia itseään vastaan.
Tykkäisin muuten Akista, mutta tuo hänen nöyristelynsä ja hyväksynnänhakemisensa pudottaa pisteet pohjille. Olisi vain oma itsensä, eikä yrittäisi leikkiä jotain mitä ei ole. Jengi tuolla piruilee Akille koko ajan ja uskaliaammin. Juhanikin eilen tokaisi, kun joku sanoi että onpa Aki hiljainen tuon herkkujen häviämiskeissin aikana, että 'no Aki herkulepoirottina haluaa ratkaista rikoksen'.