Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
48461/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä en ala koirana essiintymmään." Aki on kammottava tosikko.

Vierailija
48462/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samir ei kuitenkaan tykännyt mistä Melody puhui. 

Melody ei älynnyt lopettaa. Toki Melodyn juuret Afrikassa

Melodyn isä on amerikkalainen, ei Afrikasta.

No mistä kuvittelet niiden mustien amerikkalaisten juurien tulevan? Ja vastaukseksi ei kelpaa geneerinen 'olemma kuulemma kaekki ahriikasta'. Nyt puhutaan parin sadan vuoden ajasta, ei miljoonien vuosien.

Mistä luulet suomalaisten tulevan? Täällä ei parisataa vuotta sitten asunut kuin saamelaisia ja pari tilallista

Sun ei kannata todellakaan tulla tänne suomen historian tuntemuksella elvistelemään jos näytöt on tota tasoa. Nauraa....

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48463/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä en ala koirana essiintymmään." Aki on kammottava tosikko.

Jos Aki kokee että ei oo hyvä siinä. Koko ajan pn kyselty onko kuka hyvä missäkin.

Vierailija
48464/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooralla on niin lennokkaita ideoita. Harmittavasti ne kaikki lentää suoraan roskakoriin.

Vierailija
48465/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsipäs melody taas nauramaan Nooralle, kun tämä leikkasi leipää väärällä veitsellä. 

Niinkö🙈

Vierailija
48466/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tämä on Nooran päivä. Pääosassa on timanttinen Noora, ihanaa tai silleen.

Kysyttiin, onko moni käyttänyt järjestelmäkameraa. Noora tottakai vastasi "mä olen ottanut myös kuvia". On se etevä. 

Alun ärsytyksen jälkeen oon alkanut tälläsena Nooran äidin ikäisenä naisena ja äitinä, jonka vanhin lapsi on myös samanikäinen, sympatiseeraan tätä tyttöä ja ymmärrän Juhanin isällisen suhtautumisen myös. Nooralle tsemppiä. Toivottavasti pärjää elämässä yleisestikin.

Sama täällä, Noora on aika lapsellinen, mutta kyllähän se on kovin nuorikin. Ei ole mulle voittajasuosikki, mutta tulee välillä olo, että sitä pitäisi vähän suojella. En tajua miksi Nooraa pitäisi inhota.

En ymmärrä, mikä puolustus tuo on, että on nuori. On vain vuoden nuorempi kuin Jassu ja Late ja vuoden vanhempi kuin Ville. Ei nyt mikään teini kuitenkaan ole. Kyllä tuon ikäisen voisi olettaa tietävän jo maailmasta jotain eikä tarvitse kädestä pitäen taluttaa joka asiassa. 

Vierailija
48467/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nooralla on niin lennokkaita ideoita. Harmittavasti ne kaikki lentää suoraan roskakoriin.

Ottaako tiukille.

Vierailija
48468/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ei ole Melodyn asia mennä määrittelemään, onko jokin asia toiselle ok vai ei. Juuri tämän takia bb:ssä asiaan on selkeä sääntö eikä siihen kenellekään tarvitse myöntää erivapauksia. Itsestään puhukoot mitä sylki suuhun tuo, mutta toiseen ei tuollaista saa kohdistaa, vaikka olisi miten "hauska" läppä. 

Tuossa tilanteessa ei ollut edes pahinta se, mitä sanoi, vaan se, miten reagoi Samirin ja Bb:n huomautuksiin. Samir selkeästi vihjasi, että asia ei ollut ok eikä itsekään käytä tuollaista sanaa. Ja tämä käkättää sitä käheää noitanauruaan. 

Melodylla suvaitsevaisuus taitaa toimia vain yhteen suuntaan - omaansa. Muut on vapaata riistaa. Käytettyjen sanojen etymologia ei itsessään ole huono, vaan tapa ja tilanne missä näitä käytettiin. Samirille pointsit ettei tuosta enempää hermostunut vaikka toinen osoitti aivan käsittämättömän surkeaa tilannetajua. Ja tosiaan, sen perään naureskelu kruunasi koko homman.

Katsokoon jokainen itse ja tehköön omat päätelmät: https://twitter.com/bbparhaatpalat/status/1449039448918970382

Vierailija
48469/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tämä on Nooran päivä. Pääosassa on timanttinen Noora, ihanaa tai silleen.

Kysyttiin, onko moni käyttänyt järjestelmäkameraa. Noora tottakai vastasi "mä olen ottanut myös kuvia". On se etevä. 

Alun ärsytyksen jälkeen oon alkanut tälläsena Nooran äidin ikäisenä naisena ja äitinä, jonka vanhin lapsi on myös samanikäinen, sympatiseeraan tätä tyttöä ja ymmärrän Juhanin isällisen suhtautumisen myös. Nooralle tsemppiä. Toivottavasti pärjää elämässä yleisestikin.

Sama täällä, Noora on aika lapsellinen, mutta kyllähän se on kovin nuorikin. Ei ole mulle voittajasuosikki, mutta tulee välillä olo, että sitä pitäisi vähän suojella. En tajua miksi Nooraa pitäisi inhota.

En ymmärrä, mikä puolustus tuo on, että on nuori. On vain vuoden nuorempi kuin Jassu ja Late ja vuoden vanhempi kuin Ville. Ei nyt mikään teini kuitenkaan ole. Kyllä tuon ikäisen voisi olettaa tietävän jo maailmasta jotain eikä tarvitse kädestä pitäen taluttaa joka asiassa. 

Sama viime kaudella Krissen ja Julian välillä, jotka olivat lähes samanikäisiä. Toinen ei tiennyt mistään mitään.

Vierailija
48470/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ei ole mitään jännitettävää häädön suhteen tänä viikonloppuna.

Vierailija
48471/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Jassu ei nyt mikään teini kuitenkaan ole. Kyllä tuon ikäisen voisi olettaa tietävän jo maailmasta jotain eikä tarvitse kädestä pitäen taluttaa joka asiassa. Ilkeää kerätä kuin pulimummot tupakkaa. Laiska.

Vierailija
48472/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tyhmä Mellu kun ei uskonut että pääsiäinen on toukokuussa

Vierailija
48473/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punasilla paljon paremma ideat. Siniset menee sieltä mistä aita on matalin.

Vierailija
48474/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ei ole Melodyn asia mennä määrittelemään, onko jokin asia toiselle ok vai ei. Juuri tämän takia bb:ssä asiaan on selkeä sääntö eikä siihen kenellekään tarvitse myöntää erivapauksia. Itsestään puhukoot mitä sylki suuhun tuo, mutta toiseen ei tuollaista saa kohdistaa, vaikka olisi miten "hauska" läppä. 

Tuossa tilanteessa ei ollut edes pahinta se, mitä sanoi, vaan se, miten reagoi Samirin ja Bb:n huomautuksiin. Samir selkeästi vihjasi, että asia ei ollut ok eikä itsekään käytä tuollaista sanaa. Ja tämä käkättää sitä käheää noitanauruaan. 

Melodylla suvaitsevaisuus taitaa toimia vain yhteen suuntaan - omaansa. Muut on vapaata riistaa. Käytettyjen sanojen etymologia ei itsessään ole huono, vaan tapa ja tilanne missä näitä käytettiin. Samirille pointsit ettei tuosta enempää hermostunut vaikka toinen osoitti aivan käsittämättömän surkeaa tilannetajua. Ja tosiaan, sen perään naureskelu kruunasi koko homman.

Katsokoon jokainen itse ja tehköön omat päätelmät: https://twitter.com/bbparhaatpalat/status/1449039448918970382

Niin, Mellun sopisi miettiä, olisiko hieman asiayhteydestäkin pääteltäväissä, onko se ma mu tai musta loukkaava sana. Mitäpä jos vaikka Juhani olisi sanonut Mellulle, että menepäs näyttämään miten mustat saunoo? Eihän siinä hänen mielestään ole mitään pahaa, vaan se on vain väri.  Tuossa yhteydessä se ei ollut millään tavalla neutraali sana. 

Vierailija
48475/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä Jassukaan nyt tiedä paljoa muuta kuin omasta pikku rajatusta maailmastaan, eikä häntä edes huvita ottaa selvää asioista kun ei vaan kiinnosta, ainakin niin on ihan itse sanonut ja mitäs Latesta? Kerropa esimerkki miten hän olisi loistanut aikuisuudella jaa tiedoillaan. Minulle ei tule muuta mieleen kuin vaan joku tiäkkö ja tatuoinnit. Villessä taas ei ole muita aikuismaista kuin eläkeläisen ulkonäkö.

Vierailija
48476/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin vasta eilen koostetta, jossa oli tuo kohuttu pizzatehtävä.  Ymmärsinkö oikein, että tehtävänantona oli kerätä 8 palaa ja jokaisesta palasta tuli 5 pistettä? Punaiset saivat 7 palaa  ja voittivat. Mutta miksi tehtävä keskeytettiin tuossa vaiheessa? Punaiset olisivat todennäköisesti saaneet tuon puuttuvan palan ja 5 lisäpistettä eli olisivat voittaneet häätöäänestystehtävän.

No aivan! BB varmaan sokeana katsoi, että siinä oli 8 palaa. Muuten en ymmärrä, mitä tapahtui? Ilmeisesti punaiset eivät ole tajunneet tätä? Tämä olisi pitänyt kysyä Virtaselta niiden lasien ohella (näkyi että sinisillä oli yhdet ei-huuruiset/ei-huurustuvat lasit, joita käyttivät). Virtanen vaan selitti jotain, että kyllä niistä kuuluikin nähdä läpi.

Niin?Etkö sä VIELÄKÄÄN tajua? Punaisilla oli kaikilla ei huurustuvat lasit, joista näki läpi niin kuin kuuluikin nähdä. Sinisten joukkueessa Taavin ja Juhanin lasit huurustuivat, he eivät nähneet mitään (taisivat itse kastella vedellä lasinsa), Aki antoi omansa 'näistä näkee läpi'. 

Yrittäkää nyt ensin sisäistää nuo tehtävät ennen kuin itkette. No, jos on asukkailla vaikeuksia ymmärtää kerralla, mitä tehtävissä pitää tehdä, niin näkyy olevan katsomossakin.

Vierailija
48477/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä kuvittelet niiden mustien amerikkalaisten juurien tulevan? Ja vastaukseksi ei kelpaa geneerinen 'olemma kuulemma kaekki ahriikasta'. Nyt puhutaan parin sadan vuoden ajasta, ei miljoonien vuosien.

Miksi ketään kiinnostaisi joku parin sadan vuoden takainen esi-isä sen enempää kuin miljoonienkaan vuosien takainen? 

Kuuluu yleissivistykseen tietää ja yhteiskunnalliseen vastuuseen olla edes kiinnostunut asioista, eikä vaan omasta nenän päästä.

eri

Vierailija
48478/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Jassu ei nyt mikään teini kuitenkaan ole. Kyllä tuon ikäisen voisi olettaa tietävän jo maailmasta jotain eikä tarvitse kädestä pitäen taluttaa joka asiassa. Ilkeää kerätä kuin pulimummot tupakkaa. Laiska.

No eipä tuolla Jassua kukaan ole sen kummemmin talutellutkaan, toisin kuin Nooraa pitää olla vahtimassa koko ajan. 

Vierailija
48479/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suosikit ja inhokit vaihtaneet paikkaa sitä mukaa kun viikot on vierinyt. Toki Melody on listan kärjessä pysynyt viikosta toiseen. Viime viikon ykkönen tämän viikon loppupäässä. 

Vierailija
48480/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ketään kiinnostaisi joku parin sadan vuoden takainen esi-isä sen enempää kuin miljoonienkaan vuosien takainen? 

Kuuluu yleissivistykseen tietää ja yhteiskunnalliseen vastuuseen olla edes kiinnostunut asioista, eikä vaan omasta nenän päästä.

eri

1) miten liittyy tähän ohjelmaan? 2) miksi yleissivistykseen kuuluu sadan vuoden takainen, mutta ei miljoonien vuosien takainen? 

Ketju on lukittu.