Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
45441/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää kosteet on kyl rakennettu huonosti.

En oo katsonut enää koosteita. Jotain pk-juttuja kelaillut joskus, kun kiinnostaa kuulla mitä siellä puhuttu.

Vierailija
45442/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noorasta ei päästä eroon ikinä. Pääsee finaaliin.

Nyt tällä viikolla pelastuu kun siniset voittaa.

Ensiviikolla on joku twisti, jonka vuoksi ei ole häädössä.

Sitä seuraavalla viikolla on kaikki nimettyinä, ja inhokkia äänestetään. Yllättäen Jassu tippuu koska läskiviha.

Tämän jälkeen asukkaat pelastavat Nooran antamalla nimeämispisteensä siten, että joku muu on aina häädössä.

Sitten tulee finaali ja Noora on siellä nasaaliäänellään tuulettamassa: "JEEEEEEEEE!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45443/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset ihmiset kannattavat Melodya? Ymmärän, että se on jonkinlainen esikuva mustille, jotka arvostavat sen möykkäämistä ja muiden alistamista, mutta minusta se ei ole normaalia käytöstä.

Ai mun mielestä Melody osaa olla viihdyttävä. Harvojen talossa olevien ihmisten jutuille / teoille olen nauranut ja ne ihmiset on: Sanni, Sami, Melody ja Jassu.

Joo Melody on aika alfanainen ja ymmärrän että betanaiset ei ymmärrä eivätkä tykkää alfoista mut Melodykin välittää muista ja haluaa esim turvata et kaikille riittää ruokaa. Se on Melodyn tapa kertoa et välittää muista talon asukkaista toisinkuin esim Pekka ja Anssi.

Voitko kertoa, mille Melodyn jutuille olet nauranut. Itse en muista Melodystä mitään muuta hauskaa kuin sen, kun ihmissusipelissä sanoi ääneen haluavansa pelastaa syödyn asukkaan. Muuten harvinaisen huumorintajuton tyyppi. Jopa tosikko-Taavi on hauskempi kuin Melody. 

eri

Ai pitäiskö muistaa kaikki kerrat kun se on selittäny jotain asiaa esim Villelle ja aloittaa sen ”äänettömän” naurun ja samalla yrittää selittää asiaansa loppuun. Näitä kertoja on kymmeniä milloin hän on ollut mun mielestä hauska. Se on sellaista luonnollista komiikkaa eikä mitään puujalkavitsi- Pekkaa. Jos oot seurannu 24/7 tietäisit mistä puhun. Tai voihan olla että ne ei sua naurata, mikä kertookin sinun omasta huumorintajuttomuudesta, ei Mellun.

Ei tarvitse muitaa kaikkia kertoja, kunhan kerrot muutaman. Olen kyllä seurannut 24/7 enkä parhaalla tahdollakaan näe Mellussa huumoria. Se, että hän käkättää itsekseen jotain, ei vielä minusta ole kovin kummoista huumoria. Tänään esimerkiksi nauroi Maijulle, kun tämä kuori sipulia. Sekö on hauskaa? 

En ole alkuperäinen kirjoittaja, mutta hauskoja heittoja tai vahinkoja ollut Mellulla talossa monta kertaa. Oon kyllä nauranut. Pitsakonttaustehtävän palsussa Mellu esim koitti konttausta makkarissa ja nauroi itse et laitetaan läski konttaan. Hauskaa itseironiaa löytyy kyllä.

Niin löytyy. Ja Melody on sydämellinen vaikka täällä muuta väitetään.

Tuolla pitääkin olla joku alfa ettei nuo ala perseileen tuolla ja esim jotkut jää ilman ruokaa. Se että Melody haluaa pitää huolen et tehtävät ja ruoka onnistuu niin ei siitä tarvi urputtaa. Melody on niitä harvoja jotka tuo positiivista energiaa taloon huolimatta siitä että on hieman pomottelija, välillä.

Vierailija
45444/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavi ei päässyt mihinkään eka. Sitten otti akin lasit ja kappas kun onnistuu :D nyt ne käyttää yhtiä laseja.. Hyvää urheiluhenekä camoon :) (akin laseista näkyy siis läpi)

No sehän on tasan pyllystä jos nuo lasit on erilaiset eri kilpailijoilla, toisten laseista näkyy paremmin kuin toisten. Kuitenkin kilpaillaan häätöön joutumisesta.

Ne on onnenlasit 😂

Vierailija
45445/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset ihmiset kannattavat Melodya? Ymmärän, että se on jonkinlainen esikuva mustille, jotka arvostavat sen möykkäämistä ja muiden alistamista, mutta minusta se ei ole normaalia käytöstä.

Ai mun mielestä Melody osaa olla viihdyttävä. Harvojen talossa olevien ihmisten jutuille / teoille olen nauranut ja ne ihmiset on: Sanni, Sami, Melody ja Jassu.

Joo Melody on aika alfanainen ja ymmärrän että betanaiset ei ymmärrä eivätkä tykkää alfoista mut Melodykin välittää muista ja haluaa esim turvata et kaikille riittää ruokaa. Se on Melodyn tapa kertoa et välittää muista talon asukkaista toisinkuin esim Pekka ja Anssi.

Voitko kertoa, mille Melodyn jutuille olet nauranut. Itse en muista Melodystä mitään muuta hauskaa kuin sen, kun ihmissusipelissä sanoi ääneen haluavansa pelastaa syödyn asukkaan. Muuten harvinaisen huumorintajuton tyyppi. Jopa tosikko-Taavi on hauskempi kuin Melody. 

eri

Ai pitäiskö muistaa kaikki kerrat kun se on selittäny jotain asiaa esim Villelle ja aloittaa sen ”äänettömän” naurun ja samalla yrittää selittää asiaansa loppuun. Näitä kertoja on kymmeniä milloin hän on ollut mun mielestä hauska. Se on sellaista luonnollista komiikkaa eikä mitään puujalkavitsi- Pekkaa. Jos oot seurannu 24/7 tietäisit mistä puhun. Tai voihan olla että ne ei sua naurata, mikä kertookin sinun omasta huumorintajuttomuudesta, ei Mellun.

Ei tarvitse muitaa kaikkia kertoja, kunhan kerrot muutaman. Olen kyllä seurannut 24/7 enkä parhaalla tahdollakaan näe Mellussa huumoria. Se, että hän käkättää itsekseen jotain, ei vielä minusta ole kovin kummoista huumoria. Tänään esimerkiksi nauroi Maijulle, kun tämä kuori sipulia. Sekö on hauskaa? 

En ole alkuperäinen kirjoittaja, mutta hauskoja heittoja tai vahinkoja ollut Mellulla talossa monta kertaa. Oon kyllä nauranut. Pitsakonttaustehtävän palsussa Mellu esim koitti konttausta makkarissa ja nauroi itse et laitetaan läski konttaan. Hauskaa itseironiaa löytyy kyllä.

Jopas vain onkin hauskaa.

Sekin oli oikein hauskaa, kun rikkoi Lassen rakentaman lavasteen. Ja se kun naureskeli kasvomaalauksessa Lassesta, että f*cking idiot.

Vierailija
45446/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo ei enää tipu?

Vierailija
45447/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo Alman puolueelliset mielipiteet on niin härskejä.

Ketä nyt puolusteli?

Varmaan joku sairas romanssi taas mielessä. Ketkä lienee osapuolet tällä kertaa.

Vierailija
45448/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siniset taitaa voittaa tän tehtävän. 😣😖😫😩😢😰😭

Tätä toivotaan. Punaiset häätöön.

Nooran haluaisin ulos itse, mut en sinistä joukkuetta muuten. Jännäks menee. Toisaalta nyt olis hyvä saada Pekka ja/tai ulos.

Siis en sinistä joukkuetta häätöön, mut olis hyvä sauma saada ulos Pekka tai Anssi.

Kuvitteletko tosiaan, että niistä kumpikaan lähtisi. In your dreams, ennen se Jassusi lähtee...

Vierailija
45449/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo ei enää tipu?

Alkaa hahmottua homma.

Siniset johtaa niukasti.

Vierailija
45450/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Okei, eli jos tuollaiset heitot nyt ovat sinusta huumorin parhaimmistoa, niin vähän olemme eri linjoilla. Kaikkihan tuollaista tuolla heittävät, joten en ymmärrä, miksi tuolla perusteella pidät ainoastaan Melodya hauskana. 

Vierailija
45451/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi Einsteinia studiossa. :D

Vierailija
45452/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi joka itki eilen koko päivän yhdestä pitsapalasta, huijaa koko tehtävän aijan ihan mielellään nyt :DD

Vierailija
45453/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo Alman puolueelliset mielipiteet on niin härskejä.

Ketä nyt puolusteli?

Varmaan joku sairas romanssi taas mielessä. Ketkä lienee osapuolet tällä kertaa.

Mellua ja Jassua patisti mattojaan tamppaamaan.

Vierailija
45454/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anssi ei astunut ensimmäiselle portaalle mennessään eikä kaikille portaille palatessaan. Täten Anssin ensimmäinen suoritus tulisi hylätä.

Toisellakaan kierroksella Anssi astui ainoastaan toiselle ja neljännelle portaalle. Onko Anssilla eri säännöt kuin muilla?

Eipä sillä mitään väliä kunhan ei tipu radalta, riskiähän se lisää jos astuu pidempiä portaiden välejä.

Vierailija
45455/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi Einsteinia studiossa. :D

On kyllä uskomatonta tuubaa!

Vierailija
45456/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi putosi. Nyt ne häviää.

Vierailija
45457/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavi ei päässyt mihinkään eka. Sitten otti akin lasit ja kappas kun onnistuu :D nyt ne käyttää yhtiä laseja.. Hyvää urheiluhenekä camoon :) (akin laseista näkyy siis läpi)

No sehän on tasan pyllystä jos nuo lasit on erilaiset eri kilpailijoilla, toisten laseista näkyy paremmin kuin toisten. Kuitenkin kilpaillaan häätöön joutumisesta.

Ne on onnenlasit 😂

Kiva jos voittavat, jos saivat lasit joilla näkee paremmin kuin punaisten laseilla.

Vierailija
45458/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taavi joka itki eilen koko päivän yhdestä pitsapalasta, huijaa koko tehtävän aijan ihan mielellään nyt :DD

miten huijaa? 

Vierailija
45459/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noissa kisoissa on kokonaistilanne? Voiko punaiset siis vielä voittaa koko kisan kun mogasivat sen yhden pantomiimikisan niin pahasti?

Vierailija
45460/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kellyllä peruukki?

Ketju on lukittu.