Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

veronpalautuskateus

Vierailija
10.10.2014 |

Voiko joku olla kateellinen toiselke veronpalautuksesta? Kerroin läheiselle tänään että sain palautusta pari tonnia. Hän meni kovin vaitonaiseksi heti.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jotkut on kateellisia mitä ihmeellisimmistä asioista. He eivät vaan tajuta että kyse on liikaa maksetun veron palauttamisesta eikä mistään valtion antamasta lahjasta.

Vierailija
2/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oo ikinä ollut kateellinen ihmiselle, joka lainaa valtiolle rahojaan. mulla on aina veroprossa ollut niin kohdillaan, että palautukset/mätkyt on olleet alle satkun.

en ymmärrä suomalaisten veronpalautusiloa, ihan sama kun skotin bonuksien kanssa!

ei se mitään ilmasta rahaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 korjaa ei skotin, vaan skortin bonuksien kanssa

Vierailija
4/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 12:45"]mä en oo ikinä ollut kateellinen ihmiselle, joka lainaa valtiolle rahojaan. mulla on aina veroprossa ollut niin kohdillaan, että palautukset/mätkyt on olleet alle satkun.

en ymmärrä suomalaisten veronpalautusiloa, ihan sama kun skotin bonuksien kanssa!

ei se mitään ilmasta rahaa ole.
[/quote]

Entä sitten? Mä mielelläni makselen veroja liikaa, kun joulun alla pojahtaa tilille kivasti joulurahaa sitten. Saa osteltua lahjoja ja saa järjestetyksi kunnon joulun.

Vierailija
5/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 12:45"]mä en oo ikinä ollut kateellinen ihmiselle, joka lainaa valtiolle rahojaan. mulla on aina veroprossa ollut niin kohdillaan, että palautukset/mätkyt on olleet alle satkun. en ymmärrä suomalaisten veronpalautusiloa, ihan sama kun skotin bonuksien kanssa! ei se mitään ilmasta rahaa ole. [/quote] Entä sitten? Mä mielelläni makselen veroja liikaa, kun joulun alla pojahtaa tilille kivasti joulurahaa sitten. Saa osteltua lahjoja ja saa järjestetyksi kunnon joulun.

[/quote]

Itse taas pistän säästötilille. Voi viettää joulun JA hiihtoloman niillä.

Vierailija
6/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 12:46"]

3 korjaa ei skotin, vaan skortin bonuksien kanssa

[/quote]

S-kortin

Vierailija
7/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhah joo joillain on mielikuva että veronpalautukset on epäreilua :D

minä olen laskenut aika tarkkaan veroprosenttini ja saatan muuttaakin sitä jos tulee +/- ja tarkistan huolella verotuspäätökseni. en saa isoja palautuksia (enkä mätkyjä) mutta en maksa hurjasti liikaa verojakaan per kk. nykyään tämä on vielä niin helppoa netitse, on laskurit ja systeemit!

Vierailija
8/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselle 1090 euroa ja vaimolle liki pari tonnia. =)

Näillä tarkoitus lähteä joulunviettoon Espanjaan tai muuhun lämpimään, mut taitaa kääntyä Espanjaan lyhyemmän lentomatkan vuoksi.

Vierailija
9/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, mä osaan kyllä ihan itse rahojani säästötilille säästöön laittaa, en tarvitse siihen valtiota.

ihailen ihmisiä, jotka eivät joudu maksamaan, eivätkä saa palautusta. silloin on kaikki hyvin suunniteltu ja mennyt nappiin.

Vierailija
10/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 12:35"]Voiko joku olla kateellinen toiselke veronpalautuksesta? Kerroin läheiselle tänään että sain palautusta pari tonnia. Hän meni kovin vaitonaiseksi heti.
[/quote]

Mä ajattelen vaan aina että tuo ihminen ei osaa hoitaa talouttaan.. (Koroton laina melkein 1-2 vuodeksi, ei mitään järkeä ja tätä ei kaikki ymmärrä) Toki en kehtaa aina tuota veronpalautuksia hehkuttavalle sanoa..

Vierailija
11/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 13:07"]

Näillä tarkoitus lähteä joulunviettoon Espanjaan tai muuhun lämpimään, mut taitaa kääntyä Espanjaan lyhyemmän lentomatkan vuoksi.

[/quote]

Miehelle 200 euroa ja mulle 400 euroa. Lähdetään joulukuussa kolmeksi viikoksi Etelä-Amerikkaan, eikä tarvita noista palautuksista sille reissulle senttiäkään.

Vierailija
12/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan saanut veronpalautuksia, tulee aina vain kirje, jossa ilmoitetaan, että saisit palautuksia 5-15 euroa, niitä ei palauteta :(

Vierailija
13/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko jo palautukset?

Vierailija
14/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, just noin!

Vierailija
15/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan pari tonnia ja laitanpa ne suoraan rahastotilille, jonne mulla muutenkin menee joka kk palkasta 300e. Joulun viettoon lähden kolmeksi vkoksi Malediiveille, ihan rahoilla mitkä on vaan jäänyt säästöön käyttötilille. Keväällä lähden sitten viikoksi Venetsiaan. Katsoo mitä sitten syksymmällä keksii.
Näin kannoin korteni kehumiskekoon, sehän täällä lienee ihmisillä tarkoitus?

Vierailija
16/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 13:07"]

[/quote]

Sieltä sitten ebolaa lahjaksi kaikille, niin tutuille kuin tuntemattomille!

Vierailija
17/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 13:17"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 12:35"]Voiko joku olla kateellinen toiselke veronpalautuksesta? Kerroin läheiselle tänään että sain palautusta pari tonnia. Hän meni kovin vaitonaiseksi heti. [/quote] Mä ajattelen vaan aina että tuo ihminen ei osaa hoitaa talouttaan.. (Koroton laina melkein 1-2 vuodeksi, ei mitään järkeä ja tätä ei kaikki ymmärrä) Toki en kehtaa aina tuota veronpalautuksia hehkuttavalle sanoa..

[/quote]

Oletko katsellut tilien korkoja viime aikoina? Korni totuus on, että sain verottajalta paremman koron viimeksi palautukselle kuin mitä sain Nordea EtuTililtä :/

Vierailija
18/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, olen kateudesta vihreä. sä olet rikas! ja viisas! ihan itse osaat laittaa säästötilille rahaa, wau!

Vierailija
19/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin osaan säästää säästötilille. Siellä onkin nyt n.10 000€. Palautusta tulee reilu tonni. Olen ypph ja maksan ennakkoveroja. Ne pystyy kyllä aika hyvin etukäteen laskemaan, kun tietää paljonko on lapsia hoidossa. Itse silti laitan ihan himpun yläkanttiin ja sitten lisänä esim. Ostin uudet tuplatrattaat hajonneiden tilalle ja rakennettiin pihaaan aita. Näistä molemmista saan verovähennyksrn joka näkyy palautuksena.

Vierailija
20/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 13:07"]

[/quote]

Sieltä sitten ebolaa lahjaksi kaikille, niin tutuille kuin tuntemattomille!
[/quote]

Voi luoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän