Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää uskalla etsiä parisuhdetta ja olen nainen 40+, muita?

Vierailija
03.09.2021 |

Olen aina toivonut löytäväni hyvän parisuhteen, jossa on kunnioitusta, läheisyyttä sekä hyvää seksiä.
Olen pitänyt itsestäni huolta, saavuttanut hyvän aseman työelämässä ja kaikki muukin on kohdallallaan. Olen sekä fyysisesti että henkisesti terve, minulla ei ole riippuvuuksia eikä sitoumuksia. Lapsia olisin halunnut mutta sopivaa kumpania ei ikinä tullut vastaan. Olen sinut asian kanssa.

Olen kuitenkin useamman parisuhteen myötä tullut siihen tulokseen, ettei vertaisiani miehiä ole vapaana. On ongelmaa alkoholin kanssa, on työttömyyttä, on terveydellisiä ongelmia, on taloudellisia ongelmia, on katkeruutta koko naissukupuoleen, on mustasukkaisuutta, on halua kumppanin kontrollointiin jne.

Olenko yksin mietteineni? Onko joku 40+ nainen löytänyt ns. terveen ihmissuhteen terveet elämäntavat omaavasta ja elämässään pärjävästä miehestä? En ole kiinnostunut terapiasuhteesta tai omaishoitajaksi joutumisesta.

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskaltaisin, mutta en jaksa… netistä löytynyt tosi hyviä miehiä. On komeita ja hyvää seuraa, asiat kunnossa, mutta minulla ei herää kuin kaverillisia tunteita. En tiedä mistä se johtuu. Paperille täydellinen tyyppi ei jotenkin vaan kolahda. Ja parisuhteelta haluan sitä romanttista hullaantumista toiseen. En enää etsimällä etsi ketään. Keskityn omaan elämään. Rakkaus saa tulla elämääni jos on tullakseen. Mutta en pidättele hengitystä.

Vierailija
142/149 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika nirso olet koska miehiä on älytön määrä vapaana.

Miehiä on läytön määrä vapaana mutta suurimmalla osalla on sinkkuuteensa jokin ihan merkittävä syy- Tyyliin elämäntapavalinnoista johtuva sairaus. Esim. Ilihavuus >> diabetes/sydänongelmat jne, työttömyys, masennus, alkoholismi.

ap

Erikoista miesotantaa vedät puoleesi. Kaljabaareistako heitä poimit? Oletko itse ylipainoinen syrjäytynyt?

Itse olen normaali suomalainen korkeastikoulutettu monenlaista liikuntaa ja kulttuuria harrastava mies kuten kaikki ystäväni joita on suuri joukko. Ei heillä kenelläkään ole kuvaamiasi kroonisia sairauksia ja elämänhallintaongelmia. Kaikilla on perhe tai ainakin puoliso.

m 51v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on läytön määrä vapaana mutta suurimmalla osalla on sinkkuuteensa jokin ihan merkittävä syy- Tyyliin elämäntapavalinnoista johtuva sairaus. Esim. Ilihavuus >> diabetes/sydänongelmat jne, työttömyys, masennus, alkoholismi.

ap

Erikoista miesotantaa vedät puoleesi. Kaljabaareistako heitä poimit? Oletko itse ylipainoinen syrjäytynyt?

Itse olen normaali suomalainen korkeastikoulutettu monenlaista liikuntaa ja kulttuuria harrastava mies kuten kaikki ystäväni joita on suuri joukko. Ei heillä kenelläkään ole kuvaamiasi kroonisia sairauksia ja elämänhallintaongelmia. Kaikilla on perhe tai ainakin puoliso.

m 51v

”Kaikilla on perhe tai ainakin puoliso” (!!!!) hyvät miehet oikeasti revitään käsistä ja niistä pidetään kiinni! Kuumostaa että sinä ja ystäväsi kuulutte siihen haluttuun miesjoukkoon joista me sinkkunaiset haaveillaan. Sinkkumiestarjonta on mitä on…

Vierailija
144/149 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo sairaudet on sellainen asia, että on myös sellaisia sairauksia, joiden kanssa voi elää. 

Vierailija
145/149 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siihen miksi ovat vapaana, on syyt joita ovat

- päihderiippuvuudet

- mielenterveysongelmat

- väkivaltaisuus

- luonneviat (lue: kusipäisyys)

- sopeutumattomuus (lue: peliriippuvaiset peräkammarin pojat)

Ikäluokassa 25-50-v kaikki fiksut ja kunnolliset miehet ovat varattuja, naiset pitää heistä kiinni kynsin hampain. Tilanne muuttuu, kun mies 50 v villityksessä huomaa, että oma vaimo on rupsahtanut eikä enää seksuaalisesti kiinnostu tästä vaan tahtoo nuoren ja kauniin uuden vaimon. Fiksuilta ja kunnollisilta vaimon vaihto onnistuu mutta olet liian vanha iskeäksesi tuohon saumaan, ikävä kyllä.

Vierailija
146/149 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- päihderiippuvuudet

- mielenterveysongelmat

- väkivaltaisuus

Ikäluokassa 25-50-v kaikki fiksut ja kunnolliset miehet ovat varattuja, naiset pitää heistä kiinni kynsin hampain. Tilanne muuttuu, kun mies 50 v villityksessä huomaa, että oma vaimo on rupsahtanut eikä enää seksuaalisesti kiinnostu tästä vaan tahtoo nuoren ja kauniin uuden vaimon. Fiksuilta ja kunnollisilta vaimon vaihto onnistuu mutta olet liian vanha iskeäksesi tuohon saumaan, ikävä kyllä.

Mielestäni mies ei ole fiksu ja kunnollinen, jos ajattelee tuolla tavalla ”vaimonvaihdosta”. Fiksu mies ei myöskään ota sitä riskiä, mitä vaihto tulee vaikuttamaan hänen ja lasten suhteisiin. Oma ”menestyvä” isäni jätti törkeästi äitini, kun hänellä oli suhde työkaverinsa kanssa. Onneksi äidillä oli oma hyväpalkkainen ammatti (hammaslääkäri), kun äijä yritti viedä rahatkin. Itse en ole juurikaan isää tuon tapauksen jälkeen halunnut tavata. Isän uusi suhde kariutui noin viisi vuotta alkamisensä jälkeen. Nykyään isä on yksin asuva vanhus, joka ruikuttaa käymään. Ei huvita. äitini sijaan tapasi eronsa jälkeen pari vuotta itseään nuoremman miehen. Ovat hyväkuntoisia vanhuksia ja tälläkin hetkellä Lapissa vaeltamassa.

Vierailija
147/149 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- päihderiippuvuudet

- mielenterveysongelmat

- väkivaltaisuus

Mielestäsi mies on fiksu ja kunnollinen, vaikka ajattelee vaimostaan noin rumasti? Ei ole.

Vierailija
148/149 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- päihderiippuvuudet

- mielenterveysongelmat

- väkivaltaisuus

Kun sivulla 4 kirjoitti joku mies, miten on rehellisesti kertonut olleensa useamman vuoden sinkkuna ja kuinka tämän johdosta on joitain kohdannut häntä hieman hämmentänyttä ennakkoluuloisuutta, niin hän varmaankin tarkoitti jotain tuollaista. Hän ei siis väittänyt kaikkien naisten ajattelevan näin rajoittuneesti. Muutenkin hänn vaikutti kirjoituksensa perusteella verraten tasapainoiselta; sellaiselta, josta olisi kumppaniainesta  

Vierailija
149/149 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä hyviäkin miehiä löytyy, mutta pitää tosiaan etsimällä etsiä ja olla tarkkana tutustuessa. Olin 46-vuotias, kun aloin etsimään tositarkoituksella loppuelämän kumppania ja siihen tarkoitukseen kelpasi vain itseni tasoinen mies, joka on raitis, päihteetön, savuton, rauhallinen, hyväsydäminen, liikunnallinen, älykäs, yhteistä aikaa arvostava, ahkera, kädentaitoinen, kotona viihtyvä, lapset jo hankkinut ja elämä hallinnassa kaikin puolin. Löysin etsimäni tiukan seulonnan jälkeen. Käytin aikaani paljon deittiprofiilien lukemiseen ja sieltä hänet bongasin.

Todellisuudessa mies on osoittautunut vieläkin paremmaksi kuin osasin kuvitella. Bonuksena hän on myös intohimoinen kokkaaja ja olen saanut hänestä myös harrastuskaverin useampaan liikuntaharrastukseeni. Hänen kanssaan elämäni on ollut onnellista ja täyttä. Mies on todellakin tuonut elämääni paljon lisäarvoa. Muutaman vuoden yhdessäolon jälkeen uskallan jo sanoa, että löysin itselleni täydellisesti sopivan miehen. Kannatti lähteä löytöretkelle.

Kuulostaa ihan hyvältä, et vain kuulosta rakastuneelta. Kuulostat siltä kuin olisit hankkinut hyvän auton ja olet tyytyväinen hinta-laatu-suhteeseen.

Rakastan häntä erittäin paljon ja tiedän, että tulemme viettämään loppuelämämme yhdessä. Löysin oman timanttini. t. sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän