Pähkinät maksaa ihan
liikaa!! Vois olla joo terveellisiä napostella, mutta pienikin pussi kolkuttelee kymppiä. Puhumattakaan isoista "säästöpusseista"! En ymmärrä, kyllä jäävät hyllyyn ja mukaan tarttuu se irtsaripussi jälleen kerran. Huokaus.
Kommentit (33)
No tääl ei ole hei sadan kilsan säteellä mitään lidlejä. Ihan K-kauppojen varassa.
Enhän mä nyt kerralla paljoa syökään. Miten sen pitäs vaikuttaa siihen, kuinka paljon oon valmis pussista maksamaan? ap
AP on löytänyt hyvän tekosyyn syödä vain irtokarkkeja, ei tule muuttamaan mieltään. Rahahan on se kaikkrin tärkein kriteeri miksi jotain pitää ostaa.
Aijaa, eikö Joitain pähkinöitä saa 13-18€/kg? Irtasipussit maksavat 8-13€/kg. Eipä ole suuri hintaero, kun tietää, että pähkinät ovat paljn terveellisempiä, ja karkit pelkkäähöttöä.
Anteeks nyt vaan, se oli esimerkki. Niinhän valitettavan moni tekee kun terveellisemmät on kalliita. Tätä et voi kiistää, sorry. Kyllä se vaikuttaa, että maksaako joku tuote 2 vai 12 eur. Olen säästäväinen, siksi en olekaan joutunut taloudellisiin ongelmiin. Sinusta en tiedä, mutta ketjun tarkoitus oli ihmetellä, miten ne pussit voi maksaa niin paljon niissä kaupoissa, mitä yleisimmin on keskusten ulkopuolella tarjolla.
Tässä ei ole kysymys säästämisestä. Irtokarkit tai pähkinät eivöt kumpikaan ole mikään pakko-ostos. Pähkinät ovat kalliimpia, mutta kun jätät vaikka irttarit kahdesti ostamatta niin on varaa ostaa kerran pähkinöitä jos rahat ovat noin vähissä.
Mitkä superpähkinät noin helvetisti maksaa? Kilon maapähkinäpussi maksaa korkeintaan 4-5 euroa.
Syö kuule vaikka kirsikkatomaatteja tai kurkku ja porkkanaviipaleita dipin kanssa :D
Meni just sellaseks tääkin keskustelu kuin arvelinkin. No, eipä täällä tarvii muuta olettaa. Iloista päivänjatkoa kaikille! Ja en tos. aio rynnätä karkkihyllylle, niinkuin ehkä luulette. Ai niin, se on aika jännä, miten ihmiset ajattelee. Jos on rahat vähissä, pitää säästää. Kun oikeasti sitä rahanmenoa on ajateltava nimenomaan silloin, kun sitä rahaa on! Saa käyttää ilmaisena vinkkinä.
Pähkinät ovat terveellisiä luonnontuotteita.
Osta iso pähkinäpussi ja siirrä pähkinät pieniin pusseihin käsilaukkuun. Sinulla on aina jotain hyvää naposteltavaa mukana, niin et sorru sokerihiilarihöttöihin.
On ne kyllä kalliita oikeastikin, Lidl on ainut paikka jossa ovat aivan inhimillisen hintaisia. Mä tykkään siitä Lidlin sekoituksesta. Sillä ei taida olla hintaa kuin 3-4 euron pintaan, jos en ihan väärin muista.
Tämä ketju on kyllä niin av-mainen kuin olla voi...
Täh. Jotain kolmen euron pintaan pähkinäsekoitus (ei siis paahdettuja, öljyssä pyöriteltyjä suolattuja vaan ihan naturelleja) Lidlissä. Samoin cashewpähkinät.
Ei niitä satoja grammoja kerralla oo tarkoituskaan syödä. :)