Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperheet! Kuinka kauan seurustelua ennen yhteenmuuttoa?

Vierailija
09.10.2014 |

Ei taida kiirettä pitää.. yhteensä 7 lasta, ikäväli 3-20. Ikävöintiä riittää.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:59"] [quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:50"] Onko ihminen hieno, jos jää yksin lasten kanssa? Onko hän huono, jos löytää uuden puolison, josta tulee ehkä jopa kasvatti-isä/ äiti loppuelämäksi? Onko hän vähemmän huono, jos toinen biologinen vanhempi on kuollut ennen uutta liittoa? [/quote] Kyse on siitä miten ja minkälaisella aikataululla asian hoitaa. Ajatellaanko lapsia lainkaan vai syöksytäänkö suoraan "rakkauden huumassa" uuteen suhteeseen piittaamatta muusta kuin omasta mielihyvästä. [/quote]   Voitko uskoa että uuden ihmisen tulo perheeseen voi olla myös lapsille hauskaa? Ehkä äiti oli sitä ennen allapäin ja yksinäinen ja väsynyt. Sitten perheen kanssa alkoi viettää aikaa mukava mies, jonka kanssa alettiin touhuta yhdessä kaikkea mukavaa. Äitikin piristyi ja lapset saivat enemmän huomiota ja kahdelta aikuiselta. Ei se aina ole niin kauheaa ja järkyttävää ja yhtä kärsimystä lasten kannalta. Virallisia aikatauluja ei ole olemassa kuin kukkahattuydinperheellisen pienessä päässä. [/quote] Onhan se miehelle aika ikävää, että pillua saadakseen joutuu sietämään toisen miehen kakaroita, joille syöttäisi mieluiten rotanmyrkkyä jos tietäisi ettei jää kiinni. Lapset ovat kieroja ja haistavat kyllä milloin voivat hyötyä, mies noissa kuvioissa suurin kärsijä on.

[/quote]

Oletko lääkkeet muistanut ottaa? LÄÄKKEET!!!!!!!!
[/quote]
Osuiko? Kai nyt itsekin tajuat, että ei kukaan mies ottaisi niitä lapsia samaan pakettiin jos saisi valita. Ota sinä vähemmän niitä mömmöjä niin ajatus alkaa kulkea kirkkaammin.

Vierailija
22/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:05"]Ei pitäisi edes avata näitä ketjuja kun tietää miten kuvottavia juttuja ne sisältävät. Ei tarvitse ihmetellä miksi eroja on niin paljon, kun löyhä moraali vie lapsista piittaamatta jopa avoliittoon vieraan ihmisen kanssa. En uskalla edes ajatella mitä niistä äitinsä tussunjakohommia vierestä seuraavista lapsista tulee, lapsiraukat. En repisi edes omaa elämääni palasiksi kahta vuotta lyhyemmän tuttavuuden takia ja muuttaisi yhteen jokaisen satunnaisen panon kanssa. No, minusta ei ole yhäriä tullutkaan eikä tule, tämä maailma on niin mätä. Paremman siitä saisi vain ompeluttamalla yhäreiltä tussut umpeen räätäliliikkeessä, syntyisi jatkossa vähemmän turhia huoranpenikoita.
[/quote]

Olet jostain todella katkera. Käykö miehesi vieraissa ja ryyppää ja hakkaa sinua?
Saat sympatiani!
[/quote]

Heh heh, en ole mikään yh-luuseri. Pärjään ihan omillani, ei minun tarvitse alistua hakattavaksi jotta joku hoitaisi lapsiani tai antaisi vitosen että saan pari rasiaa maksalaatikkoa. Onko sinusta käsittämätöntä, että jollain menee niin hyvin, että on vara sylkeä yhäreiden päälle. Jokainen halveksii jotain, minä yhäreitä, sinä vaikka pedareita.
[/quote]

Sulla ei mene koskaan niin hyvin että on vara sylkeä kenenkään päälle.
Teksteistäsi huokuu silkka katkeruus.
Huomaa ristiriita, ei yh:n tarvitse alistua mihinkään. Hän on oman elämänsä herra.
Sinun elämää sen sijaan käy sääliksi, sekä kaikkia ihmisiä ympärilläsi. Olet kuvottava ja säälittävä ihmisraukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:58"]Inhoan kaikki uusperheellisiä. Itse en eroa ikinä, vaikka kuinka välillä vituttaakin. Olen päättäny kestää, vaikka hammasta purren. Olette luusereita kaikki jotka olette eronneet!
[/quote]

Mitäpä jos miehesi päättää erota? Pidät kynsin ja hampain kiinni? Säälittävä tekopyhä akka.
Ei elämä mene aina kuten SINÄ haluat, kun täällä on helvetisti muitakin ihmisiä kun sinä.
[/quote]
Taidat olla lievän yksinkertainen.. Etkö tunnista silkkaa vittuilua yh-vihamielisten kommenttien kirjoittajia kohtaan, siitähän tuossa selvästi on kyse.

Vierailija
24/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:46"]

Veikkaisin noin kahta päivää. Terv. Ydinperheellinen

[/quote]

Hei ydinperheellinen. Mä seurustelin ex-mieheni kanssa viikon ennen yhteenmuuttoa, seurusteltiin, perustettiin perhe, mentiin naimisiin, saatiin lapsia ja erottiin, kaikki tuo 20 vuoden aikana. 
Mitä sitten?
[/quote]
Liittyy asiaan miten? Kai se on eri asia kahden perheettömän muuttaa yhteen kuin sotkea lapset kuvioon. Yhärit eivät pärjää yksin, pitää olla elättäjä kun itse ei osaa kuin jalkansa levittää. Yhäri myös nussii ketä vaan vaikka lastensa silmien edessä, ihan sama kenet saa kunhan ei itse tarvitse ottaa vastuuta edes pennuista joita on tehtailtu kissaemon moraalilla.
[/quote]

Sulla on jotain todella pahasti pielessä.
Opetatko lapsillesikin tuota kielenkäyttöä?
Taidat olla sen Ville-Niilon äiti, ollaan niin koreita ja hienoja ihmisiä mutta lapsi hakkaa ja sylkee koulukavereiden päälle, huutaa kaikki sivistyssanat ja uhkaa turpaanvedolla.
Onnittelut, et olisi enää huonommin voinut lastasi kasvattaa!
P.S Kyllä lapsellakin on silmät ja korvat, vaikka miehesi kanssa kuvittelettekin että yöllä voi riehua ja hakata.
[/quote]
Minun lapsellani ei ole mitään, sitä ei ole olemassa eikä koskaan tule olemaankaan. Parhaita kasvattajia ollaankin me, jotka on ymmärretty jättää lisääntymättä.
[/quote]

Se onkin varmasti hyvä päätös kohdallasi. Tuen 100 prosenttisesti.

Vierailija
25/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta voi päätellä ainakin sen, että ydinperheiden äidit ovat pirun kateellisia, pettyneitä elämäänsä, ja ilkeitäkin vielä! 

Vierailija
26/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alle 4 kuukautta ja lapsia tuolloin viisi, nyt seitsemän.

Yhdessä nyt 10 vuotta.

Vierailija
28/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteltiin kaksi vuotta ennen yhteenmuuttoa. Lämmetään molemmat hitaasti.

Vierailija
29/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi seurusteltiin ensin. Toki välillä yökyläiltiin, lapsista se oli mukavaa :)

Vierailija
30/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailua, viestittelyä ja seurustelua n. 2 kk ennen kuin mies muutti mun ja lasten luokse. Viides vuosi yhdessä alkamassa, lapsia yhteensä kolme.

Vierailija
31/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:46"]

[/quote]

Hei ydinperheellinen. Mä seurustelin ex-mieheni kanssa viikon ennen yhteenmuuttoa, seurusteltiin, perustettiin perhe, mentiin naimisiin, saatiin lapsia ja erottiin, kaikki tuo 20 vuoden aikana. 
Mitä sitten?

Vierailija
32/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:46"]

[/quote]

Mitä sitten?
[/quote]
Liittyy asiaan miten? Kai se on eri asia kahden perheettömän muuttaa yhteen kuin sotkea lapset kuvioon. Yhärit eivät pärjää yksin, pitää olla elättäjä kun itse ei osaa kuin jalkansa levittää. Yhäri myös nussii ketä vaan vaikka lastensa silmien edessä, ihan sama kenet saa kunhan ei itse tarvitse ottaa vastuuta edes pennuista joita on tehtailtu kissaemon moraalilla.

Vierailija
33/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on erikoista tekstiä täällä... Huh.

Mutta itse aiheeseen: Itse olen nyt tapaillut 2 vuotta miestä ja emme suunnittele vielä yhteenmuuttoa. Syy lienee minussa - pelkään epäonnistua toistamiseen :(

Vierailija
34/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta vuosi, enkä ehkä ikinä aio muuttaa miehen kanssa virallisesti yhteen vaikka miltei koko ajan ollaankin yhdessä. Yhteisiä lapsia ei tule koska kumpikaan ei halua enempää lapsia. Näin on hyvä. Ehkä sitten kun kummankin lapset asuvat omillaan, voidaan muuttaa yhteen ja nauttia ajasta ilman lapsia...

Vierailija
35/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tuttu mies seurusteli 5-6 kk uuden naisen kanssa ennen yhteenmuuttoa. Muuttivat sitten suoraa vanhasta suhteesta uuteen, likapyykit kassissa :-)

Vierailija
36/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7v ja omat osoitteet. Näin on meille hyvä.

Vierailija
37/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes 4 vuotta seurusteltiin ennen yhteenmuuttoa, molemmilla oli seurustelun alkaessa alle 1v ikäiset lapset joten yhteenmuuton aikaan olivat jo lähemmäs 5-vuotiaita

Vierailija
38/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettiin yhteen 9kk tapaamisesta. Olin tosin viidennellä kuulla raskaana ja toivottu lapsi. Ei vaan uskottu niin nopeaan tärppiin ja yhteenmuutto otti hetken, kun piti myydä asuntoa jne.

Ja kyllä, uusperhe on. Mutta... tästä on aikaa 12 vuotta. Yhteinen esikoinen on siis jo pian 12-vuotias, nuorempi yhteinen on 9-vuotias. Ei mitään ongelmia, ei aikomustakaan erota.

Vierailija
39/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:05"]Ei pitäisi edes avata näitä ketjuja kun tietää miten kuvottavia juttuja ne sisältävät. Ei tarvitse ihmetellä miksi eroja on niin paljon, kun löyhä moraali vie lapsista piittaamatta jopa avoliittoon vieraan ihmisen kanssa. En uskalla edes ajatella mitä niistä äitinsä tussunjakohommia vierestä seuraavista lapsista tulee, lapsiraukat. En repisi edes omaa elämääni palasiksi kahta vuotta lyhyemmän tuttavuuden takia ja muuttaisi yhteen jokaisen satunnaisen panon kanssa. No, minusta ei ole yhäriä tullutkaan eikä tule, tämä maailma on niin mätä. Paremman siitä saisi vain ompeluttamalla yhäreiltä tussut umpeen räätäliliikkeessä, syntyisi jatkossa vähemmän turhia huoranpenikoita.
[/quote]

Kuule entäs jos se onkin se exmies joka pani kaikkea mikä liikkui..Esitteli joka ikisen viikonkin panonsa lapsellemme.Muutti viimeisen panonsa kanssa het yhteen ja lapset uuden emännän 2v lyötiin samaan huoneeseen 7v kanssa nukkumaan. Tämä 2 v huusi koko yön äitiään...
Ei pidä yleistää kun faktaa ei ole itse olen ollut 9 vuotta jo yksin.

Voi se ero sullekin ropsahtaa sitä kun ei aina toiselta osapuolelta kysytä. ;)

Vierailija
40/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ehkä 2 viikkoa ja mies alkoi asua meillä/mun luona. Virallisesti muutti puolen vuoden jälkeen. Nyt on oltu yhdessä 10 vuotta. Jälkeen päin on tuntunut että oltiin aika hulluja mutta tunteet vei. Hyvin on käyny tiet yksiin, myös lapset on sopeutuneet. Mulla siis lapsia, miehellä ei. Yhteisiä ei valitettavasti oo saatu. Olis tuossa voinu kyllä käydä huonostikin, että en suosittele ihan noin nopeaa toimintaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi