Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusperheet! Kuinka kauan seurustelua ennen yhteenmuuttoa?

Vierailija
09.10.2014 |

Ei taida kiirettä pitää.. yhteensä 7 lasta, ikäväli 3-20. Ikävöintiä riittää.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alle 2kk ja nyt oltu yhdessä yli 4 vuotta

Vierailija
2/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:39"]Periaatteessa ehkä 2 viikkoa ja mies alkoi asua meillä/mun luona. Virallisesti muutti puolen vuoden jälkeen. Nyt on oltu yhdessä 10 vuotta. Jälkeen päin on tuntunut että oltiin aika hulluja mutta tunteet vei. Hyvin on käyny tiet yksiin, myös lapset on sopeutuneet. Mulla siis lapsia, miehellä ei. Yhteisiä ei valitettavasti oo saatu. Olis tuossa voinu kyllä käydä huonostikin, että en suosittele ihan noin nopeaa toimintaa. 
[/quote]
Kyllä se vaan on onni, että luonto asettaa edes yhdelle pentutehtailijalle rajat kun oma äly ei riitä. Mies kyllä osaa etsiä veroisensa naisen, jos oikein kovasti lapsia haluaa, älä sinä hänen lapsettomuuttaan sure. Tosin vika voi olla hänessä, sekin olisi loistavaa niin ei mene suotta kelpo mies yhärin leikkikaverina hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alapeukuttajat kenties kateellisia niille, jotka ovat nopeasti yhteen muuttaneet ja onnistuneet suhteessa? :) siltä alkaa vaikuttaa.

Vierailija
4/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmennetään vielä lisää ydinperheellisten päätä. Mun lapset on joskus yökylässä ex-mieheni nykyisen naisen ex-miehen nykyisessä kodissa, että voivat tavata mun eksän nyksän lapsia sekä heidän isänsä lapsia uudesta perheestä eli uusia siskopuoliaan. :D eikö oo järkyttävää? Ens kesänä ex:n nyksän lapsi lähtee meidän mukaan ulkomaanmatkalle.

Vierailija
5/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v seurusteltiin. Sen jälkeen päätettiin kihlautua ja muutettiin yhteen. Miehellä on 3 lasta entuudestaan, minulla ei ollut lapsia. Vuosi kihloista, avioiduttiin ja alettiin yrittää lasta. Ja nyt 2v tyttö.
Vaikeaa on ollut mutta miehen lasten ehdoilla mentiin ja ollaan tyytyväisiä valintoihimme. Tai ainakin minä olen!

Vierailija
6/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaikki uusperheellisiä. Itse en eroa ikinä, vaikka kuinka välillä vituttaakin. Olen päättäny kestää, vaikka hammasta purren. Olette luusereita kaikki jotka olette eronneet!

Vierailija
7/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:50"]

Onko ihminen hieno, jos jää yksin lasten kanssa? Onko hän huono, jos löytää uuden puolison, josta tulee ehkä jopa kasvatti-isä/ äiti loppuelämäksi? Onko hän vähemmän huono, jos toinen biologinen vanhempi on kuollut ennen uutta liittoa?

[/quote]

Kyse on siitä miten ja minkälaisella aikataululla asian hoitaa. Ajatellaanko lapsia lainkaan vai syöksytäänkö suoraan "rakkauden huumassa" uuteen suhteeseen piittaamatta muusta kuin omasta mielihyvästä.

Vierailija
8/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:50"]Onko ihminen hieno, jos jää yksin lasten kanssa? Onko hän huono, jos löytää uuden puolison, josta tulee ehkä jopa kasvatti-isä/ äiti loppuelämäksi? Onko hän vähemmän huono, jos toinen biologinen vanhempi on kuollut ennen uutta liittoa?
[/quot[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:50"]Onko ihminen hieno, jos jää yksin lasten kanssa? Onko hän huono, jos löytää uuden puolison, josta tulee ehkä jopa kasvatti-isä/ äiti loppuelämäksi? Onko hän vähemmän huono, jos toinen biologinen vanhempi on kuollut ennen uutta liittoa?
[/quote]
No ei siitä eronneesta luntusta leski tule, jos ex kuolee, ei yhtään parempi lapsille jos tuodaan vieras mies kotiin kun surevat isäänsä. Ja kyllä, ihminen on pohjasakkaa, jos hän virheiden läpikäynnin sijaan asuttaa panonsa lastensa kotiin. Jotain edes pitäisi virheistään oppia ennen uuden suhteen aloittamista, mutta yhärit tunnetusti käyttävät mieluummin ala- kuin yläpäätä.

Vierailija
9/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme seurustelleet reilu vuosi, ja nyt voisi alkaa harkita. Siis harkinta vasta alkaa, toimenpiden ehkä 1-2 v sisällä. Vaikka tunteet ovat vienee alusta asti, niin Kumman lapset joutuvat reissaamaan pitkää koulumatkaa? pitää odottaa, että nuorinkin on tukevasti yläasteella. Molemmilla on siis lapsia vuoroviikkosysteemissä, eli tähän mennessä olemme tavanneet joka toinen viikko.

lisäksi olen halunnut osoittaa, että tuo toinen on tuossa jäädäkseen, ja tutustuttaa. 

Vierailija
10/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:05"]Ei pitäisi edes avata näitä ketjuja kun tietää miten kuvottavia juttuja ne sisältävät. Ei tarvitse ihmetellä miksi eroja on niin paljon, kun löyhä moraali vie lapsista piittaamatta jopa avoliittoon vieraan ihmisen kanssa. En uskalla edes ajatella mitä niistä äitinsä tussunjakohommia vierestä seuraavista lapsista tulee, lapsiraukat. En repisi edes omaa elämääni palasiksi kahta vuotta lyhyemmän tuttavuuden takia ja muuttaisi yhteen jokaisen satunnaisen panon kanssa. No, minusta ei ole yhäriä tullutkaan eikä tule, tämä maailma on niin mätä. Paremman siitä saisi vain ompeluttamalla yhäreiltä tussut umpeen räätäliliikkeessä, syntyisi jatkossa vähemmän turhia huoranpenikoita.
[/quote]

Olet jostain todella katkera. Käykö miehesi vieraissa ja ryyppää ja hakkaa sinua?
Saat sympatiani!

Vierailija
11/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:59"]

Onko ihminen hieno, jos jää yksin lasten kanssa? Onko hän huono, jos löytää uuden puolison, josta tulee ehkä jopa kasvatti-isä/ äiti loppuelämäksi? Onko hän vähemmän huono, jos toinen biologinen vanhempi on kuollut ennen uutta liittoa?

[/quote]

Kyse on siitä miten ja minkälaisella aikataululla asian hoitaa. Ajatellaanko lapsia lainkaan vai syöksytäänkö suoraan "rakkauden huumassa" uuteen suhteeseen piittaamatta muusta kuin omasta mielihyvästä.

[/quote]

Voitko uskoa että uuden ihmisen tulo perheeseen voi olla myös lapsille hauskaa? Ehkä äiti oli sitä ennen allapäin ja yksinäinen ja väsynyt. Sitten perheen kanssa alkoi viettää aikaa mukava mies, jonka kanssa alettiin touhuta yhdessä kaikkea mukavaa. Äitikin piristyi ja lapset saivat enemmän huomiota ja kahdelta aikuiselta. Ei se aina ole niin kauheaa ja järkyttävää ja yhtä kärsimystä lasten kannalta. Virallisia aikatauluja ei ole olemassa kuin kukkahattuydinperheellisen pienessä päässä.

Vierailija
12/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:58"]Inhoan kaikki uusperheellisiä. Itse en eroa ikinä, vaikka kuinka välillä vituttaakin. Olen päättäny kestää, vaikka hammasta purren. Olette luusereita kaikki jotka olette eronneet!
[/quote]

Mitäpä jos miehesi päättää erota? Pidät kynsin ja hampain kiinni? Säälittävä tekopyhä akka.
Ei elämä mene aina kuten SINÄ haluat, kun täällä on helvetisti muitakin ihmisiä kun sinä.

Vierailija
13/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko ehti seukata miehensä kanssa joku 2vk, nyt 6vjälkeen pettää miestään.

Vierailija
14/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:46"]

Veikkaisin noin kahta päivää. Terv. Ydinperheellinen

[/quote]

Hei ydinperheellinen. Mä seurustelin ex-mieheni kanssa viikon ennen yhteenmuuttoa, seurusteltiin, perustettiin perhe, mentiin naimisiin, saatiin lapsia ja erottiin, kaikki tuo 20 vuoden aikana. 
Mitä sitten?
[/quote]
Liittyy asiaan miten? Kai se on eri asia kahden perheettömän muuttaa yhteen kuin sotkea lapset kuvioon. Yhärit eivät pärjää yksin, pitää olla elättäjä kun itse ei osaa kuin jalkansa levittää. Yhäri myös nussii ketä vaan vaikka lastensa silmien edessä, ihan sama kenet saa kunhan ei itse tarvitse ottaa vastuuta edes pennuista joita on tehtailtu kissaemon moraalilla.
[/quote]

Sulla on jotain todella pahasti pielessä.
Opetatko lapsillesikin tuota kielenkäyttöä?
Taidat olla sen Ville-Niilon äiti, ollaan niin koreita ja hienoja ihmisiä mutta lapsi hakkaa ja sylkee koulukavereiden päälle, huutaa kaikki sivistyssanat ja uhkaa turpaanvedolla.
Onnittelut, et olisi enää huonommin voinut lastasi kasvattaa!
P.S Kyllä lapsellakin on silmät ja korvat, vaikka miehesi kanssa kuvittelettekin että yöllä voi riehua ja hakata.

Vierailija
15/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:05"]Ei pitäisi edes avata näitä ketjuja kun tietää miten kuvottavia juttuja ne sisältävät. Ei tarvitse ihmetellä miksi eroja on niin paljon, kun löyhä moraali vie lapsista piittaamatta jopa avoliittoon vieraan ihmisen kanssa. En uskalla edes ajatella mitä niistä äitinsä tussunjakohommia vierestä seuraavista lapsista tulee, lapsiraukat. En repisi edes omaa elämääni palasiksi kahta vuotta lyhyemmän tuttavuuden takia ja muuttaisi yhteen jokaisen satunnaisen panon kanssa. No, minusta ei ole yhäriä tullutkaan eikä tule, tämä maailma on niin mätä. Paremman siitä saisi vain ompeluttamalla yhäreiltä tussut umpeen räätäliliikkeessä, syntyisi jatkossa vähemmän turhia huoranpenikoita.
[/quote]

Olet jostain todella katkera. Käykö miehesi vieraissa ja ryyppää ja hakkaa sinua?
Saat sympatiani!
[/quote]

Heh heh, en ole mikään yh-luuseri. Pärjään ihan omillani, ei minun tarvitse alistua hakattavaksi jotta joku hoitaisi lapsiani tai antaisi vitosen että saan pari rasiaa maksalaatikkoa. Onko sinusta käsittämätöntä, että jollain menee niin hyvin, että on vara sylkeä yhäreiden päälle. Jokainen halveksii jotain, minä yhäreitä, sinä vaikka pedareita.

Vierailija
16/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan seurusteltu 50 vuotta. Ens viikolla aateltiin että lapset vois jo tavata miehen. Samalla vietetään esikoisen kuuskymppisiä. Toivottavasti ne ei järkyty äitinsä hurjastelusta.

Vierailija
17/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:59"]

[/quote]

[/quote]

Voitko uskoa että uuden ihmisen tulo perheeseen voi olla myös lapsille hauskaa? Ehkä äiti oli sitä ennen allapäin ja yksinäinen ja väsynyt. Sitten perheen kanssa alkoi viettää aikaa mukava mies, jonka kanssa alettiin touhuta yhdessä kaikkea mukavaa. Äitikin piristyi ja lapset saivat enemmän huomiota ja kahdelta aikuiselta. Ei se aina ole niin kauheaa ja järkyttävää ja yhtä kärsimystä lasten kannalta. Virallisia aikatauluja ei ole olemassa kuin kukkahattuydinperheellisen pienessä päässä.
[/quote]
Onhan se miehelle aika ikävää, että pillua saadakseen joutuu sietämään toisen miehen kakaroita, joille syöttäisi mieluiten rotanmyrkkyä jos tietäisi ettei jää kiinni. Lapset ovat kieroja ja haistavat kyllä milloin voivat hyötyä, mies noissa kuvioissa suurin kärsijä on.

Vierailija
18/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:59"] [quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:50"] Onko ihminen hieno, jos jää yksin lasten kanssa? Onko hän huono, jos löytää uuden puolison, josta tulee ehkä jopa kasvatti-isä/ äiti loppuelämäksi? Onko hän vähemmän huono, jos toinen biologinen vanhempi on kuollut ennen uutta liittoa? [/quote] Kyse on siitä miten ja minkälaisella aikataululla asian hoitaa. Ajatellaanko lapsia lainkaan vai syöksytäänkö suoraan "rakkauden huumassa" uuteen suhteeseen piittaamatta muusta kuin omasta mielihyvästä. [/quote]   Voitko uskoa että uuden ihmisen tulo perheeseen voi olla myös lapsille hauskaa? Ehkä äiti oli sitä ennen allapäin ja yksinäinen ja väsynyt. Sitten perheen kanssa alkoi viettää aikaa mukava mies, jonka kanssa alettiin touhuta yhdessä kaikkea mukavaa. Äitikin piristyi ja lapset saivat enemmän huomiota ja kahdelta aikuiselta. Ei se aina ole niin kauheaa ja järkyttävää ja yhtä kärsimystä lasten kannalta. Virallisia aikatauluja ei ole olemassa kuin kukkahattuydinperheellisen pienessä päässä. [/quote] Onhan se miehelle aika ikävää, että pillua saadakseen joutuu sietämään toisen miehen kakaroita, joille syöttäisi mieluiten rotanmyrkkyä jos tietäisi ettei jää kiinni. Lapset ovat kieroja ja haistavat kyllä milloin voivat hyötyä, mies noissa kuvioissa suurin kärsijä on.

[/quote]

Oletko lääkkeet muistanut ottaa? LÄÄKKEET!!!!!!!!

Vierailija
19/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:46"]

Veikkaisin noin kahta päivää. Terv. Ydinperheellinen

[/quote]

Hei ydinperheellinen. Mä seurustelin ex-mieheni kanssa viikon ennen yhteenmuuttoa, seurusteltiin, perustettiin perhe, mentiin naimisiin, saatiin lapsia ja erottiin, kaikki tuo 20 vuoden aikana. 
Mitä sitten?
[/quote]
Liittyy asiaan miten? Kai se on eri asia kahden perheettömän muuttaa yhteen kuin sotkea lapset kuvioon. Yhärit eivät pärjää yksin, pitää olla elättäjä kun itse ei osaa kuin jalkansa levittää. Yhäri myös nussii ketä vaan vaikka lastensa silmien edessä, ihan sama kenet saa kunhan ei itse tarvitse ottaa vastuuta edes pennuista joita on tehtailtu kissaemon moraalilla.
[/quote]

Sulla on jotain todella pahasti pielessä.
Opetatko lapsillesikin tuota kielenkäyttöä?
Taidat olla sen Ville-Niilon äiti, ollaan niin koreita ja hienoja ihmisiä mutta lapsi hakkaa ja sylkee koulukavereiden päälle, huutaa kaikki sivistyssanat ja uhkaa turpaanvedolla.
Onnittelut, et olisi enää huonommin voinut lastasi kasvattaa!
P.S Kyllä lapsellakin on silmät ja korvat, vaikka miehesi kanssa kuvittelettekin että yöllä voi riehua ja hakata.
[/quote]
Minun lapsellani ei ole mitään, sitä ei ole olemassa eikä koskaan tule olemaankaan. Parhaita kasvattajia ollaankin me, jotka on ymmärretty jättää lisääntymättä.

Vierailija
20/46 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2