Tupakoinnin lopettamisesta sikiölle enemmän haittaa kuin hyötyä?
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:33"] [quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:30"]Korvaustuotteet on olemassa. [/quote] Kyllä mä ite mieluummin tupakoin kun käytän, noita korvaustuotteita. Mä kun en niitä pysty käyttämään. [/quote] Pystyt sitten lapsen hankkimaan kuitenkin? Niin, paskaapa sillä väliä, että tupakoitsijoiden lapset syntyvät selkeästi pienempinä ja epäkypsempinä kuin ei-tupakoimattomien ja muut ongelmat, pentuhan se vaan on. [/quote] Niin? Hankin lapsia jos siltä tuntuu, tupakoin kun siltä tuntuu. Mitäpä se sinulle tai muille kuuluu? Etpä se sinäkää kovin fiksulta vaikuta. Tupakoiko mutsis ku sua ootti vai ootko muuten vaan tommonen?
[/quote]
Ei tupakoinut, säälittää vaan aika kovasti sun vatsassa kasvava lapsonen. Vedä nyt samantien vielä häppääkin, mitä väiiä, jos siltä vaikka sattuu tuntumaan :)
Elämän kova koulu haisee aika kovasti. Mitäpä jos tekisit vaan niin kuin sulle sanotaan, etkä ajattelisi itse.
[/quote]
Noh, näköjää mua se oma ajattelu pukee, toista se on sun kohdallas. Kuivaa se sun kuolavanas jo, ettei ne sun äpäräs liukastu siihe.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:41"] [quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:33"] [quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:30"]Korvaustuotteet on olemassa. [/quote] Kyllä mä ite mieluummin tupakoin kun käytän, noita korvaustuotteita. Mä kun en niitä pysty käyttämään. [/quote] Pystyt sitten lapsen hankkimaan kuitenkin? Niin, paskaapa sillä väliä, että tupakoitsijoiden lapset syntyvät selkeästi pienempinä ja epäkypsempinä kuin ei-tupakoimattomien ja muut ongelmat, pentuhan se vaan on. [/quote] Niin? Hankin lapsia jos siltä tuntuu, tupakoin kun siltä tuntuu. Mitäpä se sinulle tai muille kuuluu? Etpä se sinäkää kovin fiksulta vaikuta. Tupakoiko mutsis ku sua ootti vai ootko muuten vaan tommonen? [/quote] Vastuullinen vanhempi tekee valinnan. Joko lopettaa tupakoinnin ja hankkii sitten lapsen, tai sitten ei lopeta tupakointia, eikä myöskään silloin hanki lasta. Asioilla on seurauksensa ja niitä olisi hyvä pohtia ihan ajan kanssa. [/quote] Eli kun tupakoin niin en saisi hankkia lapsia? Olethan säkin jättänyt äpärien tekemisen, ettet vaan jakele noita geenejä eteenpäin?
[/quote]
Jos tupakoit, niin silloin sinun on tehtävä valinta. Joko lopetat, tai et hanki lapsia.
Sinun logiikallasi alkoholistinkaan ei tarvitse lopettaa alkoholin käyttöä, jos sattuu nytjustheti haluamaan lapsen.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:46"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:43"]
Ja siis jatkat tuolla linjalla? Oot kyl ihan niin kamalan fiksu. Ootko jättäny koulut kesken ku et osaa muuten kommunikoida?
[/quote]
Olen valmistunut yliopistosta, kun kerran kiinnostaa.
[/quote]
Oliko Ankkalinnan yliopisto vai ihan Tylypahka?
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:42"] [quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:33"] [quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:30"]Korvaustuotteet on olemassa. [/quote] Kyllä mä ite mieluummin tupakoin kun käytän, noita korvaustuotteita. Mä kun en niitä pysty käyttämään. [/quote] Öh, mikset voi? [/quote] Öh, siksi en voi. [/quote] Eli kyse on siitä, ettet halua. Eikä siitä, ettet voi. [/quote] Olenko sulle tilivelvollinen?
[/quote]
Olet tulevaisuudessa lapsellesi tilivelvollinen, että miksi pelasit uhkapeliä hänen hengellään ja terveydellään.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:41"] [quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:33"] [quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:30"]Korvaustuotteet on olemassa. [/quote] Kyllä mä ite mieluummin tupakoin kun käytän, noita korvaustuotteita. Mä kun en niitä pysty käyttämään. [/quote] Pystyt sitten lapsen hankkimaan kuitenkin? Niin, paskaapa sillä väliä, että tupakoitsijoiden lapset syntyvät selkeästi pienempinä ja epäkypsempinä kuin ei-tupakoimattomien ja muut ongelmat, pentuhan se vaan on. [/quote] Niin? Hankin lapsia jos siltä tuntuu, tupakoin kun siltä tuntuu. Mitäpä se sinulle tai muille kuuluu? Etpä se sinäkää kovin fiksulta vaikuta. Tupakoiko mutsis ku sua ootti vai ootko muuten vaan tommonen? [/quote] Vastuullinen vanhempi tekee valinnan. Joko lopettaa tupakoinnin ja hankkii sitten lapsen, tai sitten ei lopeta tupakointia, eikä myöskään silloin hanki lasta. Asioilla on seurauksensa ja niitä olisi hyvä pohtia ihan ajan kanssa. [/quote] Eli kun tupakoin niin en saisi hankkia lapsia? Olethan säkin jättänyt äpärien tekemisen, ettet vaan jakele noita geenejä eteenpäin?
[/quote]
Jos tupakoit, niin silloin sinun on tehtävä valinta. Joko lopetat, tai et hanki lapsia.
Sinun logiikallasi alkoholistinkaan ei tarvitse lopettaa alkoholin käyttöä, jos sattuu nytjustheti haluamaan lapsen.
[/quote]
Mun valinta on tupakoida ja hankkia lapsia. Vai meinaatko tehä asialle jotain?
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:47"]
Noh, näköjää mua se oma ajattelu pukee, toista se on sun kohdallas. Kuivaa se sun kuolavanas jo, ettei ne sun äpäräs liukastu siihe.
[/quote]
Joko sä olet trolli, esim. joku nuori mies, tai sitten olet sitä sakkia joka lähijunassa ja ratikassa karjuu aina lapsilleen ne kuolavanat suusta roikkuen. Katselen teidän lapsia aina säälien, mutta niin tekevät sossutkin ja sen takia teillä ei aina niitä lapsia sitten lopulta olekaan.
Montako sulta on jo otettu pois?
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:42"] [quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:33"] [quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:30"]Korvaustuotteet on olemassa. [/quote] Kyllä mä ite mieluummin tupakoin kun käytän, noita korvaustuotteita. Mä kun en niitä pysty käyttämään. [/quote] Öh, mikset voi? [/quote] Öh, siksi en voi. [/quote] Eli kyse on siitä, ettet halua. Eikä siitä, ettet voi. [/quote] Olenko sulle tilivelvollinen?
[/quote]
Olet tulevaisuudessa lapsellesi tilivelvollinen, että miksi pelasit uhkapeliä hänen hengellään ja terveydellään.
[/quote]
Noh, sähän sen haluisitki kuulla.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:33"] [quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:30"]Korvaustuotteet on olemassa. [/quote] Kyllä mä ite mieluummin tupakoin kun käytän, noita korvaustuotteita. Mä kun en niitä pysty käyttämään. [/quote] Öh, mikset voi? [/quote] Öh, siksi en voi.
[/quote]
Eli kyse on siitä, ettet halua. Eikä siitä, ettet voi.
[/quote]
Olenko sulle tilivelvollinen?
[/quote]
Tää on joku todellinen wt kommenteista päätellen. Pitää olla niin negatiivinen koko ajan, just tolleen keskisormi pystyssä joka kysymykseen. Et oo vastannut mihinkään noista kysymyksistä asiallisesti.
Vain todella heikkolahjainen "äiti" miettii tuollaista.
Lapsen etu on tietenkin tärkein.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:47"]
[/quote]
Joko sä olet trolli, esim. joku nuori mies, tai sitten olet sitä sakkia joka lähijunassa ja ratikassa karjuu aina lapsilleen ne kuolavanat suusta roikkuen. Katselen teidän lapsia aina säälien, mutta niin tekevät sossutkin ja sen takia teillä ei aina niitä lapsia sitten lopulta olekaan.
Montako sulta on jo otettu pois?
[/quote]
Lähijunassa ja ratikassa näet mut? Noh, muistahan se ettei kaikki asu sun naapurissas. Sun lapset varmaa otettu jo pois, ku se kuola vana on vaan niin vaarallinen....
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:44"] [quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:41"] [quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:33"] [quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:30"]Korvaustuotteet on olemassa. [/quote] Kyllä mä ite mieluummin tupakoin kun käytän, noita korvaustuotteita. Mä kun en niitä pysty käyttämään. [/quote] Pystyt sitten lapsen hankkimaan kuitenkin? Niin, paskaapa sillä väliä, että tupakoitsijoiden lapset syntyvät selkeästi pienempinä ja epäkypsempinä kuin ei-tupakoimattomien ja muut ongelmat, pentuhan se vaan on. [/quote] Niin? Hankin lapsia jos siltä tuntuu, tupakoin kun siltä tuntuu. Mitäpä se sinulle tai muille kuuluu? Etpä se sinäkää kovin fiksulta vaikuta. Tupakoiko mutsis ku sua ootti vai ootko muuten vaan tommonen? [/quote] Vastuullinen vanhempi tekee valinnan. Joko lopettaa tupakoinnin ja hankkii sitten lapsen, tai sitten ei lopeta tupakointia, eikä myöskään silloin hanki lasta. Asioilla on seurauksensa ja niitä olisi hyvä pohtia ihan ajan kanssa. [/quote] Eli kun tupakoin niin en saisi hankkia lapsia? Olethan säkin jättänyt äpärien tekemisen, ettet vaan jakele noita geenejä eteenpäin? [/quote] Jos tupakoit, niin silloin sinun on tehtävä valinta. Joko lopetat, tai et hanki lapsia. Sinun logiikallasi alkoholistinkaan ei tarvitse lopettaa alkoholin käyttöä, jos sattuu nytjustheti haluamaan lapsen. [/quote] Mun valinta on tupakoida ja hankkia lapsia. Vai meinaatko tehä asialle jotain?
[/quote]
No se sitten kertoo vain siitä, paljonko sinua kiinnostaa oman lapsesi terveys. Kai muuten tiesit, että lapsellasi on iso riski spontaaniin äkkikuolemaan syntymän jälkeen, mikäli tupakoit raskausaikana. Myös kohtukuoleman riski on suuri.
Miksi muuten edes hankit lapsia, mikäli et heistä halua huolehtia?
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:49"]
[/quote]
Se voi olla sun valinta, mutta mitä nyt sun elämänasenteestasi voi päätellä tän perusteella, niin sosiaaliviranomaisten valinta on ottaa sulta se lapsi pois.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:33"] [quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:30"]Korvaustuotteet on olemassa. [/quote] Kyllä mä ite mieluummin tupakoin kun käytän, noita korvaustuotteita. Mä kun en niitä pysty käyttämään. [/quote] Öh, mikset voi? [/quote] Öh, siksi en voi.
[/quote]
Eli kyse on siitä, ettet halua. Eikä siitä, ettet voi.
[/quote]
Olenko sulle tilivelvollinen?
[/quote]
Tää on joku todellinen wt kommenteista päätellen. Pitää olla niin negatiivinen koko ajan, just tolleen keskisormi pystyssä joka kysymykseen. Et oo vastannut mihinkään noista kysymyksistä asiallisesti.
[/quote]
Hmmh, jos mulle ekat kommentit on älykästä, aikuista ja fiksua haukkumista niin mitähän odotat multa tulevan vastauksena? Niin metsä tuppaa vastaamaan kun sinne huudetaan. ;)
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:49"]
[/quote]
Se voi olla sun valinta, mutta mitä nyt sun elämänasenteestasi voi päätellä tän perusteella, niin sosiaaliviranomaisten valinta on ottaa sulta se lapsi pois.
[/quote]
Ja sossuja kiinnostaa mun körssin poltto? Tuskinpa vain.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:42"]
[/quote]
Ok. Tämä vastauksesi osoittaa mitä luokkaa älysi on. No, ei siinä mitään, kaipa sä sitten pärjäilet... Aika turhaa vetää hernettä nenään ja kyseenalaistaa muiden keskustelu- ja argumentoitikykyjä, jos omat vastauksesi ovat tota tasoa. Asialliseen kysymykseen siitä, mikset voi käyttää korvaustuotteita vastauksesi on "Öh, siksi en voi." Just.
Meillä taitaa olla täällä ehta trolli palstoilla. Tai sitten elämäm_koulusta lahjakas edustaja.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:51"]
Lähijunassa ja ratikassa näet mut? Noh, muistahan se ettei kaikki asu sun naapurissas. Sun lapset varmaa otettu jo pois, ku se kuola vana on vaan niin vaarallinen....
[/quote]
Todennäköisesti et asu mun naapurissa, koska en asu slummissa.
Pitäisikö tästä muuten jotenkin loukkaantua? Sun täytyy yrittää kovemmin ja vaikka kuinka yrittäisit, niin voin sanoa että minä en tule kyllä loukkaantumaan :)
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:44"] [quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:41"] [quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:33"] [quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:30"]Korvaustuotteet on olemassa. [/quote] Kyllä mä ite mieluummin tupakoin kun käytän, noita korvaustuotteita. Mä kun en niitä pysty käyttämään. [/quote] Pystyt sitten lapsen hankkimaan kuitenkin? Niin, paskaapa sillä väliä, että tupakoitsijoiden lapset syntyvät selkeästi pienempinä ja epäkypsempinä kuin ei-tupakoimattomien ja muut ongelmat, pentuhan se vaan on. [/quote] Niin? Hankin lapsia jos siltä tuntuu, tupakoin kun siltä tuntuu. Mitäpä se sinulle tai muille kuuluu? Etpä se sinäkää kovin fiksulta vaikuta. Tupakoiko mutsis ku sua ootti vai ootko muuten vaan tommonen? [/quote] Vastuullinen vanhempi tekee valinnan. Joko lopettaa tupakoinnin ja hankkii sitten lapsen, tai sitten ei lopeta tupakointia, eikä myöskään silloin hanki lasta. Asioilla on seurauksensa ja niitä olisi hyvä pohtia ihan ajan kanssa. [/quote] Eli kun tupakoin niin en saisi hankkia lapsia? Olethan säkin jättänyt äpärien tekemisen, ettet vaan jakele noita geenejä eteenpäin? [/quote] Jos tupakoit, niin silloin sinun on tehtävä valinta. Joko lopetat, tai et hanki lapsia. Sinun logiikallasi alkoholistinkaan ei tarvitse lopettaa alkoholin käyttöä, jos sattuu nytjustheti haluamaan lapsen. [/quote] Mun valinta on tupakoida ja hankkia lapsia. Vai meinaatko tehä asialle jotain?
[/quote]
No se sitten kertoo vain siitä, paljonko sinua kiinnostaa oman lapsesi terveys. Kai muuten tiesit, että lapsellasi on iso riski spontaaniin äkkikuolemaan syntymän jälkeen, mikäli tupakoit raskausaikana. Myös kohtukuoleman riski on suuri.
Miksi muuten edes hankit lapsia, mikäli et heistä halua huolehtia?
[/quote]
Miksi sä hankit lapsia ja siirrät geenejäsi eteenpäin? Ei noilla lahjoilla ole kovinkaa suotavaa.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:49"] [quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:44"] [quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:41"] [quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:33"] [quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:30"]Korvaustuotteet on olemassa. [/quote] Kyllä mä ite mieluummin tupakoin kun käytän, noita korvaustuotteita. Mä kun en niitä pysty käyttämään. [/quote] Pystyt sitten lapsen hankkimaan kuitenkin? Niin, paskaapa sillä väliä, että tupakoitsijoiden lapset syntyvät selkeästi pienempinä ja epäkypsempinä kuin ei-tupakoimattomien ja muut ongelmat, pentuhan se vaan on. [/quote] Niin? Hankin lapsia jos siltä tuntuu, tupakoin kun siltä tuntuu. Mitäpä se sinulle tai muille kuuluu? Etpä se sinäkää kovin fiksulta vaikuta. Tupakoiko mutsis ku sua ootti vai ootko muuten vaan tommonen? [/quote] Vastuullinen vanhempi tekee valinnan. Joko lopettaa tupakoinnin ja hankkii sitten lapsen, tai sitten ei lopeta tupakointia, eikä myöskään silloin hanki lasta. Asioilla on seurauksensa ja niitä olisi hyvä pohtia ihan ajan kanssa. [/quote] Eli kun tupakoin niin en saisi hankkia lapsia? Olethan säkin jättänyt äpärien tekemisen, ettet vaan jakele noita geenejä eteenpäin? [/quote] Jos tupakoit, niin silloin sinun on tehtävä valinta. Joko lopetat, tai et hanki lapsia. Sinun logiikallasi alkoholistinkaan ei tarvitse lopettaa alkoholin käyttöä, jos sattuu nytjustheti haluamaan lapsen. [/quote] Mun valinta on tupakoida ja hankkia lapsia. Vai meinaatko tehä asialle jotain? [/quote] No se sitten kertoo vain siitä, paljonko sinua kiinnostaa oman lapsesi terveys. Kai muuten tiesit, että lapsellasi on iso riski spontaaniin äkkikuolemaan syntymän jälkeen, mikäli tupakoit raskausaikana. Myös kohtukuoleman riski on suuri. Miksi muuten edes hankit lapsia, mikäli et heistä halua huolehtia? [/quote] Miksi sä hankit lapsia ja siirrät geenejäsi eteenpäin? Ei noilla lahjoilla ole kovinkaa suotavaa.
[/quote]
Aika väsynyttä juttua. Voisit ehkä hankkia vähän lisämatskua noihin trolleihin ja yrittää sitten uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:33"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:30"]Korvaustuotteet on olemassa. [/quote] Kyllä mä ite mieluummin tupakoin kun käytän, noita korvaustuotteita. Mä kun en niitä pysty käyttämään.
[/quote]
Pystyt sitten lapsen hankkimaan kuitenkin? Niin, paskaapa sillä väliä, että tupakoitsijoiden lapset syntyvät selkeästi pienempinä ja epäkypsempinä kuin ei-tupakoimattomien ja muut ongelmat, pentuhan se vaan on.
[/quote]
Niin? Hankin lapsia jos siltä tuntuu, tupakoin kun siltä tuntuu. Mitäpä se sinulle tai muille kuuluu? Etpä se sinäkää kovin fiksulta vaikuta. Tupakoiko mutsis ku sua ootti vai ootko muuten vaan tommonen?
[/quote]
Niin, minäpä teen lapsia ja hyväksikäytän niitä,mun lapsiapahan ne on =)
[/quote]
Ihan sun valintas. Oot varmaa ylpeä valitsemallasi tiellä?